-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
r3dsnake
nagyúr
Telekomnál vásárolt eredeti Apple Lightning kábelre mennyi garancia van?
-
IamGabor
tag
Sziasztok!
Egy TP-Link MR3420 routernél szeretnék használni egy 3G-s stick-kel (Huawei E3131A) mobilnetet.
Laptoban a stick-kel simán megy a net, de a router nem akarja. (próbáltam Asus RT-N18U-val, azzal sem igazán akart működni)
Probaltam ezzel az internet.telekom APN-el, tárcsázási számmal és anélkül, de semmi.
Ötlet valakinek?
Üdv.,
Gábor"Józanul vadászni pont olyan szar, mint horgászni....... józanul."
-
Atomgeszi
nagyúr
Köszönöm!
Valahol figyelemmel lehet követni, hogy az előfizetésben foglalt 80 percből még mennyi van vissza ?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
Atomgeszi
nagyúr
Hali!
Ha az előfizetés fizetési határideje 07.16. Akkor mikor van a forduló?
Illetve az , hogyan lehetséges, hogy a készülékrészlet pedig 07.31 fizetési határidős?
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
goop
őstag
Nem tudom, nem kapcsoltam ki a voltet, de mikor nem volt 1 hónapig, mintha nem lett volna gond, ill. a leállás előtt is, mintha jó lett volna. Passz, épp a leállás előtt hoztam vissza a számaimat, pár napig ment csak, aztán jött a hónapos szünet. Több helyen rossz. Én meg autózok sokat, bt fülesen beszélek menet közben, soha semmi gondom. Új telefonja és kártyája van, amint betettem jött is az sms hogy aktiválták a voltet, és indítsa újra a telefont.
A kártya most lett cserélve megint pár napja...[ Szerkesztve ]
-
goop
őstag
Ha engem hív, az tuti volte - volte és néha így is elmegy a hang, elhalkul, mintha víz alatt beszélne, vagy teljesen süket lesz. Mások is ezt tapasztalják. Lehet akkor leadom hibára, fene se érti ezt. Amúgy jó a volte, kristály tiszta a hang, többek között ezért jöttem a telekomhoz, tehát kikapcsolni biztos nem fogom. Nem percekig rossz a vonal, pár mp, de épp elég ahhoz, hogy idegesítse az embert.
Ja, és Ő mindig jól hall mindenkit, hallja a hallozast is, stb.[ Szerkesztve ]
-
legenda
Nálam mindig tökéletes a hang 4G-n, Budapesten és vidéken sem tapasztaltam problémát az elmúlt 18 hónap alatt.
German_TD: A VoLTE képes félnél a központig VoLTE van, onnan meg a másik előfizetőig olyan, ami részéről adott. (Ebben, illetve adott feltételekben eltér szerencsére a VoLTE és a 3G HD.)
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
#77646080
törölt tag
válasz Destroyer91 #99072 üzenetére
Így már érthető, ha nem ott intézted.
A fő, hogy siker van és örülés.
-
-
Destroyer91
tag
válasz #77646080 #99069 üzenetére
Köszönöm a gyors segítséget mindenkitől, felhívtam a megadott számot, valóban a volt dominós kártyámról kell ett hívni a 1777-et az új kártya aktiváláshoz. Nálunk sajnos csurig van a bolt egész nap, és kb. szórják ki az embereket pofátlanul, akár mondvacsinált indokkal, amit én annyira nem szívlelek
-
#77646080
törölt tag
-
goop
őstag
Aki sokat telefonál volte alatt, annak mindig tökéletes a hangminőség? Asszony rengeteget beszél, és néha nem hallják, már ki lett cserélve a telefonja (garanciában teljesen újra, huawei p10), ill. a sim kártyája is. Olyan is volt, hogy néha direkt az én telefonomat adom neki (honor 9) szintén aktív volte, és ott is elment a hangja. Helytől független, az ország déli részén bárhol előjön, 800 - 1800 Mhz váltásra is gondoltam, de olyan helyen is előjött, ahol csak tuti 800 Mhz van. Vagy ennyi bele kell férjen az x hibaszázalékba? Mondjuk napi x óra telefonálás, pár perc rossz telefon vonal? Szolgáltató mindegy melyiket hívja, telekom/telenor főleg, voda csak minimális, szóval ott eddig nem jött elő, de az tényleg csak párc perc havonta, vagy annyi sem. Azt mondja még, ha Ő hív akkor rosszabb, mintha Őt hívnák. Adjam le Telekomnak hibára?
[ Szerkesztve ]
-
#77646080
törölt tag
válasz AnonymusX #99067 üzenetére
Valóban, az nekem is feltűnt, hogy a 1777 NEM az előfizetéses ügyintézés száma.
Destroyer91
Hogyan aktiválhatom az új készülékemhez kapott, másik méretű SIM-kártyát?
Ez alapján:
1) legyen kéznél az új SIM (mert kell a rajta lévő, 20 jegyű azonosító)
2) egy másik számról hívd fel a 06(80)639-999 számot.
Amúgy, ha bent voltál, szerintem kérhetted volna azt, hogy helyben aktiválják, ez a legegyszerűbb. Nekem már több alkalommal megcsinálták.
-
legenda
válasz Destroyer91 #99066 üzenetére
Szia,
Ha csak aktiválni kell az új SIM kártyát, akkor a 0680639999 telefonszámot kell hívni (ha adott SIM még nem aktív, akkor értelemszerűen másik, működő SIM kártyáról), majd az új, aktiválandó SIM kártyának a 20 jegyű azonosítóját bediktálni, hogy azt szeretnéd aktiváltatni és megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
AnonymusX
senior tag
válasz Destroyer91 #99066 üzenetére
Domino kártyádról kellene felhívni a 1777-et (a 1777 a Domino Központ száma).
-
Destroyer91
tag
Sziasztok!
Mai napon megjött az új telefonom + előfizus csomag (most először váltok kártyásról előfizusra, szóval fogalmatlan vagyok ), a gondom az lenne, hogy nem tudom, hogyan kellene aktiválni. A boltban annyit mondott a srác, akitől átvettem a pakkot, hogy 1777 majd 3-2-1 opciók és beírom a számokat. De behelyezve az új előfizus sim kártyát, amit a készülékhez adtak, csak segélyhívást engedélyez, mondván nincs elérhető mobilhálózat.
Kimaradt egy lépés, és aktiválni kellene először, vagy mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítséget! -
legenda
válasz alex devil #99064 üzenetére
Szia,
Domino és költségkontroll esetén a roaming aktiválása: *104#, a kikapcsolás pedig: *105#
Működni fog automatikusan, ha a fentiek szerint aktiválva van a roaming.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
alex devil
senior tag
Sziasztok!
Domino kártyánál (régebben előfizetéses volt de váltottunk Dominora, anyám kártyája) hogyan tudom ellenőrizni, hogy a roaming aktiválva van?
Mobilnet egyelőre nincs neki de azt is szeretne, ha veszek hozzá Maratont az automatikusan működni fog Eu-n belül vagy valahogyan aktiválni kell?S23
-
KisDre
senior tag
válasz KisDre #98923 üzenetére
Kétszer voltam aktiválni immár 1x ugye amit írtam személyesen, egyszer meg telefonon, de valahogy a srácoknak nem sikerül, vagy valahol hiba van a rendszerben mert még mindig nem vagyok elérhető se hívásra képes, hiába vagyok feltöltve és működik a telefon is. Még ma teszek egy próbát bent személyesen
KisDre.artstation.com
-
8
senior tag
Biztos láma kérdés, de országkóddal, Magyarország +36, tárcsáztok és nem 06-tal ugye? Ha magyar számot hívsz és románul mondja a hibát, akkor szerintem ott akad el.
És be van kapcsolva/létezik a hívott szám?Nekem egyébként 0Ft-os, még fel nem töltött Domino Fix kártyával külföldről nem engedi felhasználni a kártyához járó 80 percet, mert azt mondja, hogy ilyen irányba nem kezdeményezhetek hívást, de ezt magyarul mondja.
[ Szerkesztve ]
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.500Ft! Curve regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
-
lufi7
aktív tag
válasz thomas77 #99055 üzenetére
Mindent próbáltunk mar. Após lefordította. Azt mondja be, hogy a hívott szám nem elérhető amikor hívni próbálunk vele. 4G ikon játszik, internet meg sincs vele. Most mar lesz@rom. Otthon jó lesz.
Köszönöm a hozzáállásotokat.
Üdv.
lufi"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"
-
#73820095
törölt tag
válasz thomas77 #99055 üzenetére
Ó, volt nekem olyan ország, h kézzel kellett állítgatni, mert a 3 szolgáltatóból az egyikre vban nem volt hajlandó felmászni sem, de a másik 2ből csak az egyiket lehetett használni rendesen, mert a másikon csak fogadta a hívásokat, sms-eket, hívást indítani nem lehetett, se sms-t küldeni.
-
thomas77
senior tag
Esetleg azt próbáljátok meg, hogy manuálisan választotok másik szolgáltatót. Lehet, hogy a telefon pont olyanra kúszott fel, amelyikkel nincs roaming megállapodása a magyar telekomnak. Bár arra nem is nagyon engedne fel... De vannak ilyen érdekes szituk. Próba szerencse...
-
lufi7
aktív tag
-
ArNick
tag
Bár nem tartok rá igényt, de én dobtam be ide először, hát rákérdeztem:
A kifogott chat ügyintéző szerint a díjmentes 50 MB Domino esetén csak akkor jár, ha van (30 naponta megújuló) Domino Net csomagja is a polgárnak.
Kérdésemre, hogy az ÁSZF 9. mellékletének 16. oldalán a 47. sor "Feltételek" oszlopa ezen feltételt miért nem tartalmazza, az volt a válasz, hogy az ÁSZF-ben nincs ott az igénybevétel összes feltétele.
Következő kérdésemre, amiben a teljes feltétel listáról érdeklődtem, megkaptam az online kapcsolatfelvételi űrlap linkjét, a chat meg vagy lefagyott, vagy blokkolva lett az üzenetírás...
[ Szerkesztve ]
-
thomas77
senior tag
válasz Lackooo84 #99042 üzenetére
Nyilván eu-ban, hiszen azon kívül minden fizetős... (na jó az sms, meg talán az mms fogadása nem)
Amúgy ez sem ennyire egyértelmű. Pár hónapja még nem lehetett felhasználni az ajándék perceket eu-roamingban. Volt is ezzel kapcsolatban egy panaszom, amit ki is vizsgáltak. Arra a következtetésre jutottak, hogy hiába van feltüntetve az oldalon, hogy eu-ban is felhasználhatóak az ajándék percek, valójában csak az első feltöltéstől számítva lehetett. Valószínűleg most ezt a hibát javították, mert mint említettem, egy szűz kártyával próbáltam (feltöltés nélkül) és most remekül működik. -
8
senior tag
Június 12-én tettem panaszt, hogy az 5-én online vásárolt SIM kártyára nem írták jóvá a 60 napig felhasználható 10GB ajándék adatforgalmat.
27-én kaptam 3221225472 byte + 3221225472 byte + 3221225472 byte + 1073741824 byte feltöltést.
Korrekten precízek és milyen kedvesek, hogy byteban adják meg!Ugyanaznap kaptam egy emailt, hogy postai úton válaszolnak. Július 3-án érkezett a postai levél:
Az egyenlegemben azóta sem jelent meg a kapott adatforgalom, ha használok adatot az az eredeti 1GB-ból megy, tehát hiába a jóváírás, nem tudom használni. Ez azért problémás, mert az 1GB 1 évig érvényes, a 10GB meg elvileg 60 napig.
Az ügyfélszolgálat látja a 10GB-ot de nem tudja megmondani, hogy pontosan meddig használhatom fel, érvényességet nem látnak hozzá, és fogalmuk sincs, hogy miért nem látszódik nálam, illetve miért nem a 10GB-ból megy először az adat, ahogy az akcióban működnie kéne.
Az ügyfélszolgálatot akárhányszor keresem, minden ügyintéző mást és mást mond, sokszor teljesen fals infókat (pl hogy az 1GB 30 napig érvényes...).Összefoglaló: Tehát a panaszbejelentésem eredményeképpen közel egy hónap múlva megkaptam az erdetileg akcióban járó adatot, de használni továbbra sem tudom, az egyenlegemen nem látom.
30 napos írásbeli panaszbejelentéssel élhetek, hogy kivizsgálják a fentieket.
[ Szerkesztve ]
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.500Ft! Curve regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
8
senior tag
válasz 4Grider #98836 üzenetére
(#98835) hozzászólásom miért tűnt el?
- Most posztolnám a follow-upot
[ Szerkesztve ]
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.500Ft! Curve regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
Rataxes
csendes tag
Sziasztok!
Lejárt törlesztőjű telenoros Samsung A3 (2016) készülékemet kifüggetlenítettem a telenornál kapott kóddal, azonban feltöltős t-mobil kártyával nem hajlandó működni. Elindítom a telót, a pint még elfogadja, aztán a "hálózat ellenőrzése, kérem várjon" üzenet pörög végeláthahatlanul. Mi lehet a hiba? -
UHHH
senior tag
válasz PainKiller13 #99024 üzenetére
apn állítás?
illetve azt mondta egy tés facebookon, hogy hívást kell indítani a kártyán, tehát csörgess meg valakit.
továbbá a 10 gb nem lehet 4g-n, kapcsold át a telefont 3g-re.
nekem is szarakodott, de 3g-n vígan ment külföldön is.[ Szerkesztve ]
-
jbnd-007
tag
Csodálatos ez a Telekom informatika.
Adategyeztetés belépett felhasználóként: végigtölteti az összes adatot, aztán közli, hogy "A vásárlási tranzakciók száma a vártnál jobban megnőtt, kérjük, próbáld újra később." Adatokat persze gépeljem végig újra.
Kijelentkezve is próbáltam, ekkor egy 4 jegyű kódot kér, amit SMS-ben kapnék. Ha elküldené.
Nem ezek csinálták véletlenül a BKK rendszerét?
Szerk: telefonon se megy, lerohadt a rendszer, hívjuk máskor. LOL
[ Szerkesztve ]
-
lufi7
aktív tag
Sziasztok!
Egy gyors kérdés. Külföldön vagyunk és az ujjonan rendelt sim kártyával nem tudunk telefonálni, sem internetezni. Ra kell tölteni valamennyi lóvét, hogy működjön? Csak az ajándék perc és net van rajta.
Koszi!"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"
-
#77646080
törölt tag
válasz PainKiller13 #99024 üzenetére
Próbálj meg egy újraindítást, néha segít ilyen esetben.
-
Lackooo84
nagyúr
Dominora még mindig nem lehet aktiválni az ajcsi netet...
The Truth is out there...
-
#73820095
törölt tag
válasz thomas77 #99018 üzenetére
Akkor mondom újra: anno tudott MIND2 működni EGYSZERRE, hívásértesítő ÉS hangposta. De ezt csak az üfsz tudta beállítani, h párhuzamosan fusson 2 átirányítás, v talán pontosabb, h a hangpostáról még átterelték az értesítőre is, vmi liyet magyaráztak anno. Évekig használtam így, minden utazásnál.
Ehhez képest ma...[ Szerkesztve ]
-
thomas77
senior tag
válasz #73820095 #99017 üzenetére
Nem tudom pontosan, hogy mikor vezették be az alkalmazást, meg a *111#-et, de emlékeim szerint ez előtt is működött a dolog ügyfélszolgálat nélkül, ha az átirányítás mint szolgáltatás aktív volt. Azzal tudtál választani a hangposta vagy a hívásértesítő között, higy melyik számra irányítottad át a hívást.
Ha nem így volt, vagy nem ez volt a téma, akkor ne haragudj. Nem akartam a lelkedbe tiporni a hozzászólásommal.
Nem vagyok Telekomos szakember, csupán egyszerű felhasználó. Rég volt, lehet hogy rosszul emlékszem. -
Mr.FRANK_
újonc
válasz Soulfly842 #98300 üzenetére
Tehát a probléma az, hogy n,válasz esetére nem szeretnék hangpostát!
-
thomas77
senior tag
válasz #73820095 #99011 üzenetére
A hangpostát alkalmazásban, vagy a webes felületen te is tudod ki-be kapcsolni. Ha kikapcsoltad a hangpostát, akkor pedig a telefon menüjében te is á tudod irányítani a hívást a hívásértesítő számára, feltéve hogy maga a hívásátirányítás (mint szolgáltatás) szintén be van kapcsolva.
Tehát elvileg ügyfélszolgálat nélkül is meg tudod csinálni. -
#73820095
törölt tag
válasz #73820095 #99009 üzenetére
Ja, és a dolog szépsége, h mindezt külföldön tette, mert itthon sosem használtam a hangpostát, csak az értesítőt.
Az egyetlen macera az volt a dologban, h nem lehetett a telefonról beállítani, és utazás előtt mindig fel kellett hozzá az ügyfélszolgálatot hívni, csak ők tudták ilyenre beállítani.Most meg az értesítő nme képes működni külföldön.
-
legenda
válasz zergepaci #98963 üzenetére
Megnéztem több családi előfizetésnél is, két Domino Fix előfizetésnél szintén így van, nincs aktiválási lehetőség. (A gyakorlatban nem lényeg, mert olyan személyek használják, akik nem mobilinterneteznek, így csak elméletben problémás a szolgáltató részéről, hogy ha már kiírták Domino előfizetésekre is, akkor azoknál is működnie kellene.)
Egy havi díjas előfizetésre aktiváltam kíváncsiságból - azon meg azért nem lesz elhasználva, mert az alapban adott keret sem szokott elfogyni -, annál korrektül jelzi külön is.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Mr.FRANK_ #99002 üzenetére
Ez a hangposta száma, aktv hangposta mellett szerintem logikus, hogy nem törölhetőek.
Nem teljesen értem mit szeretnél, olyan nincs, hogy ha nem vagy elérhető hívásértesítő ÉS hangposta is kapcsoljon.
A hívásértesítő a +36309876543 számra átirnyított hívásról küld SMS-t, ha volt hívoszámkijelzése a hívónak.Ha valaki magántelefonszámról hív, tud üzenetet hagyni, ha a +36309888333-ra van irányítva, de nem jön SMS, ha a +36309876543 számra van irányítva, s te nem vagy elérhető.
Egy feltételre nem lehet 2 átirányításod.Ha azt szeretnéd, hogy nem válaszol esetén hangposta, nem elérhető esetén hívásértesítő legyen, próbáld meg átírni a fenti 2 szám köül a megfelelőkre az átirányítási szabályokat, attól, hogy kikapcsolni nem lehet, átírásra lehet, hogy van mód.
Ha nem lehet, ezt úgy tudod maximum megoldani, ha veszel egy másik domino-s SIMet, amit beteszel egy androidos telefonba, otthon a fiókba. Ha jön hívás, s a te számodon nem vagy elérhető átirányít erre, ami kicseng, a telefonon futó erobot program egy IM app(pl. telegram) üzenetet küld a hívó számával.
Eddig ingyenes volt a megoldás, itt két felé ágazhat az eset:
1, fogadja a hívást s a telefon rögzíti az üzenetet, amit akár továbbít IM appon neked
2, átirányít hangpostára, amit fiókban levő telefonszám hangpostáján tudsz lehallgatni, akár távolról is.A hátrány, hogy a jelenlegi domino-s SIMeden ki kell fizetned az átirányítás díját, ha havidíjas lennél, akkor díjmentes lenne az átirányítás
[ Szerkesztve ]
-
stilo18
addikt
Sziasztok,
1 éve vettem a páromnak egy Sony XA-t.
Elszeretnénk adni, bekértem a függetlenítő kódot, megküldték, betettem a telefonba a Vodafone - os kártyát, viszont nem kéri a kódot...Tipp, hogy hogyan tudnám rávenni a telefont, hogy a hálózatfeloldó zárat betudjam hozni?
#PS5Pro#C9/QN95#S22Ultra#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Mr.FRANK_
újonc
válasz Soulfly842 #98300 üzenetére
Szia! 2-3g s. A hivásértesitő a hangpostával kellene együtt nekem! Mindkettő csak akkor, ha a mobilkészülék inaktív a hálózaton. Az átirányitások lekérdezésekor két átirányitást (dcf-et) hoz le a telefon: n.válasz 15mp, +36309888333 ha nem elérhető: +36309888333. Egyik sem törölhető készülékről, ezeket nem én állitottam be! Ha lekapcsolom a HP-t és a H.értesítőt, nincs átirányitás, ha fent vannak a megnevezett szolgáltatások azonnal aktiválja a rendszer a másodlagos átirányitásokat! Havidijas telekomnál nem tapasztalható dcf- akkor a dominónál miért így működik? A bejelentés 7 hónapja újra s újra fel van rá véve! De a nagy csend a szolgáltatótól! Ha meg érdeklődöm a bejelentés állapotáról akkor meg további türelmem kérik! Ez elfogyott... ;(
-
8
senior tag
válasz PainKiller13 #99000 üzenetére
Így van, a technikai net aktiválását kell kérni mindkét kártyára. Onnantól rögtön mennie kell. Ha mégsem, egy kártyafrissítést is nyomhatnak rá, te meg egy készülék újraindítást + ellenőrizd tényleg jó-e az APN.
52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.500Ft! Curve regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest