-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
baj ez, mert általában úgy csináltam, hogy 2 év után eladtam a régi készüléket, az árával beballagtam egy T-be, letettem a pultra és kötöttem egy új előfizetést. most meg eszem itt a kefét, mert oké elhozom akkor 0 befizetéssel a telefont, de a régi árát akkor úgyis elköltöm majd másra vagy nem tudom, jobb ezt még az elején rendezni.

illetve ami fontosabb, hogy nem akarnám túllépni a régi jó bejáratott havi keretet amit telefonra/telefonálásra adok ki és ezzel a megoldással sajnos muszáj lesz, mert az előfizetés és a telefon törlesztés ára így pár ezerrel magasabb lesz.
-
-
válasz
Malachi
#101796
üzenetére
Volt pedig, én is emlékszem rá, régebben olyan konstrukciók (is) voltak, hogy x Ft vásárláskor (ami egy általuk fixen meghatározott összeg volt), majd utána y Ft-os törlesztő adott hónapig és úgy összességében nyilván kevesebbre jött ki a törlesztő.
Manapság már 0 Ft inkább az induló és a teljes összeget részletekre osztva kell befizetni, biztos rájöttek, hogy sok előfizetőnek csábítóbb így. -
-
Ez tök érdekes, mert én is tisztán emlékeztem rá, hogy a 4s-t még úgy vettem nem tudom hány éve, hogy befizettem a boltban 50-et és kevesebb volt a törlesztőm utána, viszont most egy ügyintéző 100%-ra mondta, hogy olyan soha nem létezett a T-nél. Hanem ha befizetek, akkor az előfizetés díja lehet kevesebb vagy mi, de a törlesztőrészlet ugyanannyi marad, vagy hogy is mondta, nem volt világos.
Most van ez az online akció, adott díjcsomaggal neten rendelve 2 év hűséggel összesen 41 ezer kedvezmény lenne a készülék árából, hát lehet nem várok tovább az egyéni ajánlatukra hanem megkötöm így a hűséget, valahogy nem félek attól, hogy ennél nagyobb kedvezményt bárhogy ki tudnék harcolni 15 év ide, vagy oda.
-
válasz
Fox Mulder
#101794
üzenetére
Olyanra, külön speciális konstrukciókra nincs direktben lehetőség, csak személyesen vagy átutalással tudsz bármekkora összeget, illetve bármennyi részletet előre befizetni (a megfelelő számlára és hivatkozással) és addig nem kell foglalkozni a törlesztőkkel, amíg adott összeg tart.
-
Olyan problémába botlottam, hogy adott egy előfizetés amire hűséghosszabbítással szeretnék egy IPhone Xs készüléket kihozni 22 havi részletre de úgy hogy a készülék felét előre kifizetném. De online nincs ilyenre lehetőség és a rendelés véglegesítésénél sem kér mobilelőleget. Tudom, hogy több részletet is feladhatok egyben mint előtörlesztés de pont az lenne a lényeg, hogy kevesebb legyen a törlesztőrészlet 2 évig.
-
válasz
#08205312
#101792
üzenetére
A jelenlegi összefonódások mellett (gondolok itt például a közös Telekom + Telenor 4G-re és 3G-re), nem egyszerű a helyzet, ezek a lépések sokak (köztük szakértők) szerint a DIGI ellen is irányultak.
A Vodafone-nal lehetett volna valamit kezdeni, de ők meg más irányban indultak el, már a vezetékes szolgáltatások miatt sincs szükségük a DIGI-re, inkább ráugrottak teljesen a UPC-re. -
viktorhu
veterán
válasz
#08205312
#101782
üzenetére
- Szia Petr, indítanánk a digi mobilt, hogy letörjük végre az áraitokat. Nem akarsz nekünk bedolgozni? Fizetni nem nagyon tudunk, érted, mert a Te ügyfeleidet akarjuk elvenni, de ahhoz meg olcsóbbnak kell lennünk nálad.
- Szuper ötlet, úgyis túl sok az ügyfelünk, csak a bajnak vannak. Mikor kezdjük? -
punky10
addikt
válasz
tibor23
#101779
üzenetére
És ha szétnéztem, akkor mi legyen?
Te is nézz szét, hogy mit nyert el idehaza a Digi. És gondolkodj el azon is, hogy ez mire lesz elég... Csak azért,mert sokan azt hiszik, ha piacra lép a Digi, akkor eljön a Kánaán...
Örülnék neki, de szerintem semmi sem fog történni. A Digi nem tud idehaza kellő minőségű, olcsó szolgáltatás indítani. -
Roxkex
senior tag
Sziasztok!

Olyan szolgáltatás a Telekomnál nincsen, hogy egy SIM kártyát "duplikáljunk" ugyanazzal a számmal ?
Tehát adott SIM1 (1. telefonba) majd adott SIM2 (2. telefonba) és mind a kettőnek ugyanaz a telefonszáma ?
Sűrűn szoktam kivenni az egyik telefonból a másikba a SIM kártyát és ez azért koptatja a SIM-et is meg a foglalatot is. (Na meg nem utolsó sorban eléggé unalmas is mindig cserélgetni XD)
A cél az az volna, hogy ha hívnak akkor itt is ott is feltudjam venni, s egy telefonszámom maradjon.Ha így nem is de máshogy megoldható akkor azokat a variációkat is szívesen meghallgatom !
-
#08205312
törölt tag
válasz
tsteve
#101781
üzenetére
A románoknál a digi feltöltőkártyásoknak 10 éve nem biztosítja a roamingot, illetve az ajánlat is gyengébb mint a konkurenseké.
Tehát marad a havi díjas. Itt pedig az a gond, hogy az 5MHz-es sáv semmire nem elég a mai adatzabáló felhasználói szokásokhoz.
2 opció marad:
- elindulnak egy korlátlan perc + korlátlan FB (ez kell a népnek) + 1GB csomaggal, mondjuk 4.000 Ft-ért
- roaming megállapodás a csehekkel -
tsteve
senior tag
válasz
tibor23
#101779
üzenetére
optimista túlságosan ne legyen senki a digi lehetőségeit illetően... a digi részvényárfolyamok a kibocsátáskori 40-ről 30 lejre estek mára a román tőzsdén a kibocsátás óta az eltelt másfél év alatt... ennyi lett a várt szárnyalásból.. talán ez is oka annak, hogy belassult újra minden digi fronton.. ezt látják természetesen a többi szolgáltató döntéshozói is... a másfél évvel ezelőtti pár hónapos pánikot a gúnyos kacaj váltotta fel az ő oldalukon, ha a digi neve szóba kerül...
-
tibor23
senior tag
válasz
punky10
#101776
üzenetére
Én meg csak annyit üzennék, hogy nézz szét árakban és szolgáltatásban olyan helyen ahol van digi, és ahol nincs, akár ugyanazon utca két oldalán...
És a különbséget sajnos nem lehet kimagyarázni. Az, hogy kábelTV és Internet szinten Magyarország szerencsésebb helyein kánaán van, csak a Diginek köszönhető. Nem felejtsük, hogy hőn szeretett T a mai napon is a normálhoz képest dupla akkora szolgáltatást feléért ad ott ahol van digi is. És ott van a műholdas TV, ahova ha nem jön be a digi, ott is Ny-európai díjak dupláját fizetnénk, ugyan úgy ahogy mobil téren.Amúgy tudom, hogy mobil téren nagyon rossz pozícióról indul a Digi... és csak emiatt nem vagyok optimista.
-
punky10
addikt
Aki a Digitől várja a csodát annak csak annyit üzennék,hogy...szóval...izé...
Na,vágjunk bele!Legyél erős!Tudom fájni fog,de muszáj megtudnod:nem létezik Télapó,és nincs Jézuska sem!Ez van!A szeretteidtől kapod az ajándékokat!És a húsvéti nyúl is maximum a szakácskönyvben létezhet!
A Digi meg...hagyjuk..
Ennyi sokk elég volt mára,holnap,ha megerősődsz,folytatjuk a Digivel...![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Cs1csó
titán
válasz
makoss
#101773
üzenetére
"ELVILEG" jön majd egy SMS arról hogy "sorry kikapcsoltuk" ekkor fogod magad bemész az app-ba és bekapcsolod ezután jön majd megint egy SMS "bekapcsoltuk" kb. ennyi.
Esetleg állíts be egy emlékeztetőt a bekapcsolás után 30 napra és less rá, ki tudja lehet nem küldenek SMS-t nem lehet itt már tudni semmit.
-
#86564352
törölt tag
válasz
dptrsk
#101756
üzenetére
Egyik oldalról az app fejlesztése és reklámozása mellett nem muszáj a hagyományos SMS kód, USSD *111# menü, 1414 és 1777 lehetőséget elvenni ügyintézésre.
Másik oldalról olyan módon adnak kedvezményt olyan feltétellel ahogy akarják.
Kedvezményért Meki app regisztráció 16 éves életkorhoz kötött, senki nem fog igazoltatni gyerekeket. Bemondásra is adják a kedvezményt és papírkupont is osztogatnak. Nincs háborgás. A Telekom piacvezetőként lezongorázta ezért sok embert nem veszítenek el a Vodafone-hoz, aki elfelejti kapcsolgatni vagy nincs okostelefonja azzal "nyert a ház".
-
tibor23
senior tag
válasz
4Grider
#101758
üzenetére
Tévedés, 5400Ft egyenlegnél sem látszik a web-es fiókomban. Nekem pl. a kezdettől fogva egy héttel ezelőttig aktív volt a MOST, és elvették. És ez 6 kártyát jelentett, mert hiába van a lányomnak okos telefonja, őt nem érdekli mennyiért telefonál, meg a többieket sem, mivel én fizetem az egészet. Nyilván tisztességtelenség mozgatja őket abban, hogy havonta meg kell újítgatni amúgy is.
Ha valami csoda folytán a Digi el tudna indulni, jól seggbe rúgná ezt a bűzlő mobil piacos mocsarat... -
válasz
#08205312
#101762
üzenetére
Megszüntetik és kész!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Korábban is megszűnt már nagyon sokszor, amikor mindig csak 3 hónapra írták ki előre és az utolsó pillanatban hosszabbítgatták...
Lehet, hogy megszűnik, vagy nem, nem is értem, miért kell ezzel annyit foglalkozni, majd lesz valahogy, mivel a levegőben lóg néhány nagyobb változás, senki sem tervez előre hosszabb távon, változtatni meg bármikor lehet. -
Cs1csó
titán
válasz
MittuDomain_
#101755
üzenetére
Ha a fiókodhoz csatolod őket akkor egy felületen meg tudod csinálni. Gondolom a 9 - 19 Ft-os percdíjakról van szó nyugi ha IGAZ (a Tnél semmit sem az) akkor ezt a részét megszüntetik január 31-én. Behoztak mellé még pár opciót és azokkal fog tovább élni ez a szolgáltatás.
-
válasz
szabogabor10
#101748
üzenetére
Egyetértek veled.
Mindemellett két kiegészítés.
Egyik, hogy pár napja már lehet weblapon is bekapcsolni (telefonon nem tudom, hogy lehet-e), így a kolléga kicsit késve háborodott fel.
A másik, hogy ezért jogászt megkérdezni, "tévét ráküldeni" a szolgáltatóra... Hát én nem tudom...
-
válasz
MittuDomain_
#101755
üzenetére
Megértem amit írsz, de a XXI. században vagyunk.
Ne legyen fejlesztés, mert vannak idősebbek?
Ha nincs okostelefonjuk, vagy nem értenek hozzá pl. a Tesco extra kuponokat se tudják használni..., amivel a leírásod alapján negyed évente buknak legalább annyit, mint a Telekomnál évente.Más szolgáltató is ad időnként appos extra kedvezményeket.
Nekem se tetszik ez a húzás, mert így sokkal egyszerűbb kivezetni az opciót, de megértem a lépést, így többen használják a Telekom appot. -
MittuDomain_
őstag
válasz
#77646080
#101747
üzenetére
Ehhez annyit kell mondanom, hogy hiába van nekem előfizetésem, én kell kezeljem a saját fiókomból a szüleim, a nagyszüleim, a nagybátyáim és a feleségük előfizetését (átlag életkor 70+), havonta 7szer kell ezentúl végig pötyögni ezt a játékot a T szigorítása miatt. Ők évente 1, maximum 2 alkalommal feltöltik 3e a kártyájukat, de kell nekik az a biztonság, hogy telefonálhassanak ha baj van, és még drága se legyen.
Ez közel sem egyedi eset. Van az a korosztály, akit nem érdekel, nem ért hozzá és nem is akarja/tudja már megtanulni, mi az az okostelefon. Mindig mondják, hogy mi ilyen drága sz@rokkal rohangálunk, aztán naponta töltjük, hogy lehetünk ilyen bénák. -
#54715584
törölt tag
Sziasztok,
Céges csomagot használok, a Net még a régi Netplusz XXL, ami már soknak tűnik, nem használok 5 gigát.
Váltanék lentebb, de nem találok ilyen opciót az oldalon. Lemondani letudnám a mostani netcsomagot, de hozzáadni már nem tudok, mert belekerülök egy loopba, hogy meglévő előfizetéshez kellene, és akkor megint bedobja azt az oldalt, ahonnan indultam.
Ötletek, tippek üfsz felhívásán kívül? -
atala
addikt
Még az jutott eszembe, hogy ha valaki vesz egy ILYEN androidos tv-boxot, azzal is be lehet kapcsolni. 7700 Ft. Próbáltam, működik.
-
atala
addikt
válasz
#77646080
#101747
üzenetére
Persze túloztam a 99%-al, de tény, hogy a többségnek okos telefonja van.
Pár hete még be sem lehetett kapcsolni a MOST opciót, csak azoknak volt akiknek régebben lett aktiválva.
Most végre elérhetővé tették "mindenkinek" és megy a háborgás.
Kezdjek el én is háborogni, hogy eddig nem kellett foglalkoznom vele, most miért kell minden hónapban bekapcsolni?
Akinek meg nincs lehetősége bekapcsolni, az próbálja megkérni egy ismerősét, hogy vegye fel a számát az alkalmazásba, és kapcsolja be.
A nyugdíjasok meg nem hiszem, hogy nagyon háborognának, szerintem a többsége azt sem tudja mennyi a percdíja. -
MrCsiT
addikt
válasz
4Grider
#101719
üzenetére
Az adatmennyiség és a letöltési sebesség nem azonos fogalmak, ne keverd.

Egy-egy tartalmasabb weboldalnál (beágyazott tartalmak, stb.) bizony érződik, hogy csak 30 Mbps van és nem 300, ha dominós vagy. Arról nem is beszélve, hogy a Domino-nak nem csak a sávszélcsökkentett sebesség a hátránya, hanem pl. voLTE-t is elfelejtheted, az csak az előfizetéseseknek "jár".
Fentiekkel együtt, egy Domino Fix + Maraton csomag olyannak, aki keveset beszél, anyagilag még mindig sokkal jobb választás, mint bármilyen havidíjas csomag. Amíg a Maraton internet opciónak más szolgáltatóknál nem lesz megfelelője, addig alhat nyugodtan a T.
-
Zeki
nagyúr
válasz
szabogabor10
#101748
üzenetére
Ez foglalkoztatja az olvasókat. Mert érinti őket.
Közben persze elhangzik olyan marhaság, hogy az emberek 99%-ának okostelefonja van. Ott, ahol nyugdíjas a többségi társadalom.
Amúgy sincs semmi, amiről beszélni lehetne.
-
radio100jozs
őstag
Nekem is fura, hogy mi ez a lázongás, hogy egy cég saját kontójára meghirdet egy akciót, és azt feltételekhez köti (csak applikációban rendelhető meg)? Minden akció bármilyen termékről, vagy szolgáltatásról van szó, kötött valamilyen feltételhez. Ellene nem lehet tenni, ha nem tetszik, lehet díjcsomagot, szolgáltatót váltani. De jelzem, hogy a pl. a Telenornál, vagy a Vodánál is kedvező perdíjas egyedi ajánlatok is csak az applikációban érhetőek el.
-
válasz
Fox Mulder
#101745
üzenetére
Kicsit kezd is idegesíteni ez. A sok mostos hsz-től nem látszódik lassan a többi...
-
CarrGomm
aktív tag
válasz
atala
#101744
üzenetére
Igen, de nem mindenkinek android-os telója van, vagy iphone-ja, de még az sem biztos, hogy okostelefonja van, mint pl idősebbeknek.
Nem értem mi értelme van ennek, hogy csak app-ban lehet bekapcsolni valamit, se neten, se ügyfélszolgálaton.
Vagy épp ez gond, ha feltelepíted az alkalmazást mihez kér hozzáférést? Gondolom aki megadja a hozzáférést mindenéhez, az megkapja a MOST-ot.
Kíváncsi lennék, aki neten be tudja kapcsolni, az bejelölte-e az "üzletszerzési célú hozzájárulás"-t is?
Nekem is ott volt neten az opció egészen addig, amíg ki nem kapcsolták és jött az sms, aztán el is tűnt és azóta sem jött vissza.
Amúgy korábban ezt írták az sms-ben:
Amennyiben nem használod a Telekom alkalmazást, de továbbra is kedvezményes percdíjon szeretnél telefonálni, keresd ajánlatainkat a telekom.hu weboldalon vagy a 1777-es üf telefonszámon.
Akkor ez alatt mit értettek? -
-
atala
addikt
Komolyan az a baj, hogy csak alkalmazásból lehet bekapcsolni egy opciót? Én nem érzem, olyan nagy problémának. Az emberek 99%-nak okos telefonja van.
-
#73820095
törölt tag
válasz
Fire/SOUL/CD
#101733
üzenetére
Digitális diszkrimináció...
-
herdsman12
őstag
válasz
norberto_th
#101726
üzenetére
Nálam (iOS) ritka xar lett ez a frissítés.
Nincs felhasználhatóság dátuma, kötelező adategyeztetés dátuma, eltűnt a Most opció dátuma.
Ez igy frankó lesz, hogy a Most csak az app-ban kapcsolható, a dátumok ellenőrzése miatt meg a web-en kell nézelődni. -
4Grider
félisten
válasz
Fire/SOUL/CD
#101736
üzenetére
Leírtuk itt már egy párszor azt a két dolgot, amiben változott a mostani Most. Kérlek olvass vissza!
-
#08205312
törölt tag
válasz
Cs1csó
#101735
üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy gazdaságosabb a tuti 19 Ft, mint a domino 25 Ft.
Indoklás:
Ha vi szinten pl. forgalmazok 800MB adatot + 50 percet.
Vodával kell venni 1GB-ot (amiből 200MB hó 31. napon elvész) 1245 Ft + 19*50, összesen ez 2195 Ft.
Telekom: maraton 4GB-tal 800MB=696 + 25*50, összesen 1946 Ft. -
válasz
4Grider
#101734
üzenetére
Igen szept. 28-án kaptam is időben róla SMS-t, aztán okt. 2-án (nem elsején) tiltották is. Amúgy az ÁSZF-ban semmi olyan nincs, hogy más lesz a Most mint régen...(A régebbi ÁSZF-ban csak az volt, hogy ápr. 1.-től megszűnik a Most, azt csak nemrég döntötték el, hogy okt. 1-től megint lesz.
Amúgy (teljesen egyetértve veled) ÁSZF-ban benne van sok minden, csak amikor havonta kapsz 4 értesítést, hogy változott, de konkrétan, hogy mi azt nem, akkor nem hinném, hogy sokan átrágják magukat az egészen...
Amúgy szerinted mi változott az új Most opció esetén a régihez képest? (Azon kivül, hogy akik még be is tudják kapcsolni, azok is 30 naponta kapcsolgathatják be újra)
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Cs1csó
titán
válasz
Fire/SOUL/CD
#101733
üzenetére
Már többször is büntették őket, de a mentalitás nem változott. Ha jön a DIGI vagy lejár a MOST akkor irány a Vodafone Tuti vagy a Telenor kártyás.
4Grider igazad van de azért kiverni a patáliát, a tévét rájuk küldeni stb. azért lehet NE ÚSSZÁK MEG ILYEN OLCSÓN.
-
4Grider
félisten
válasz
Fire/SOUL/CD
#101733
üzenetére
Jogászt hiába kérdezel, időben benne volt az ÁSZF-ben, hogy a Most-ot október elsején meg fogják szüntetni. Ráadásul nem díjcsomag volt, hanem opció. A mostani Most már egy másik most.
-
válasz
Cs1csó
#101730
üzenetére
Tökéletesen tisztába vagyok azzal, amit írsz, de ez (ha tényleg nem csak elgurult a pirula a Telekom-nál), akkor szemétség netovábbja... Lehet, hogy meg kellene kérdezni egy jogászt erről a mutatványról, hogy nem-e léptek át egy határt ezzel, hisz egy (amúgy nem kis) ügyfélréteget KIZÁRTAK egy, az amúgy számukra biztosítandó szolgáltatás eléréséből.
Vagy zárják le ezt a Domino Most szolgáltatást (szüntessék meg) vagy MINDENKINEK kell biztosítani az aktiválás lehetőségét. A Telekom SZÁNDÁKOSAN szedte ki a Telekom fiókból ezt a lehetőséget és SZÁNDÁKOSAN a *111# önkiszolgáló menüből is (hogy a buta telósokat kizárja, ez jogilag nem biztos, hogy OK)
Az aktiválás lehetősége alatt meg nem az értendő, hogy mindenféle emulátor, meg egyéb hardver/szoftver meglétére kötelezzék az ügyfelet, meg keresni valakit, aki még ért is hozzá...)Személyesen sem kapcsolják be... (ahogy 4Grider is írja)
-
Cs1csó
titán
válasz
Fire/SOUL/CD
#101729
üzenetére
A WEB-es felületből? Hivatalosan is arról volt szó, hogy se ott se a 1777-es se máshol nem lehet ezt aktiválni. Ezt a lehetőséget nem is ajánlottam más említette hogy látja a webes felületen is akkor megnéztem és nekem is ott volt. Sok embernek nincs okostelója de ha van is nem biztos hogy 5-ös vagy újabb Android verziós simán lehet még csak 4.x-es verziójú a telefonja úgyhogy neki is máshogy kell megoldani.
A PC-re telepített emulátor jött be persze az elején - a MEMU és a Bluestack is - sírt, hogy a hardveres virtualizációt kapcsoljam be a bios-ban. Ezután szépen felment.
A NOX valahogy nem jött be alapban 4x-es Android van benne de a multie device opció alatt lehet indítani 5-ös vagy 7-es droiddal is de után valahogy nem tudtam mégsem telepíteni az app-ot - a régit lehet de érdemes a több opció állíthatóság miatt a legújabbat telepíteni.
A MEMU-nál pedig nem tudtam "@" jelet tenni - valahogy biztos meg lehet oldani de nem volt kedvem ezen agyalni mivel ezt sem éreztem gyorsabbnak és reklám ebben is volt úgyhogy a Bluestack lett a befutó.Amúgy az AlternativeTo-n is ez a 3 a legismertebb:
- Bluestack
- Nox
- MemuAmúgy a legjobb lenne SZEMÉLYESEN bemenni egy fiókba és TELEKOM által legköltségesebb emberi munkaerő idejét "rabolni" aztán mikor megbénulna az összes fiókjuk rájönnének hogy ez így nem baba.
Amúgy a rengeteg online kedvezmény mind csak egy dolog miatt van, minél kevesebb személyes ügyfélszolgálatost és telefonos ügyfélszolgálatost kelljen foglalkoztatni hiszen ők a legköltségesebbek. Ezzel a húzásukkal sokaknál nem marad más lehetőség mint személyesen bemenni és ott elintézni - személyes ügyfélszolgálaton el kell tudniuk ezt intézni.
-
válasz
Cs1csó
#101721
üzenetére
Telekom fiókból kiszedték a Domino Most aktiválásának lehetőségét, így akinek buta telója van az szopóágon van...

A *111# lehetőségben sincs mód bekapcsolni.
Remélem ez megint csak egy pillanatnyi elmezavar csak a Telekom-nál, már csak azért is, mert akiknek szükséges adategyeztetés, azoknak egyből kreáltak (kérdés nélkül) Telekom fiókot és régen (október 1 előtt) még ki-be lehetett kapcsolni a Domino Most-t...

-
#77646080
törölt tag
válasz
norberto_th
#101726
üzenetére
Igen, a frissítést mutatja. Ez nekem is tetszik benne.
-
norberto_th
aktív tag
Megjött IOS-re is az új Telekom app. Valami brutál gyors csak lestem hogy nem megy felfelé a rózsaszín sáv 😀 a most az mit jelent a percek mellett? Most frissítve? Nem 8óránként frissít a rendszer vagy ezen is fejlesztettek? Egyébként nekem nagyon adja, főleg hogy gyors. Igaz bankkártyát kövi fizetésnél tudok csak hozzáadni addig nem, mostmár akkor az appot fogom használni befizetésnél is..
-
Carline
őstag
Egészen tetszik a mostani webes kiszolgáló felület.
Áttekintésnél Dominó kártyáknál egyenleg után egyből link a feltöltésre, sok végén beállítások, alattuk kiszürkítve a következő adategyeztetés időpontját mutatja a sor végén adategyeztetés linkkel, mindezt egy áttekinthető rövid táblázatban.
Beállításoknál a testreszabásnál ott a Domino Most, melynél mutatja a lejárat időpontját, alatta a megújítás linkkel. -
Cs1csó
titán
válasz
makoss
#101720
üzenetére
Ha van okostelefonod és legalább andoroid 5-ös van rajta akkor letöltöd a google playről a magyar Telekom app-ot és telepíted csinálsz egy fiókot ha még nincs és belépsz ott be tudod újra kapcsolni.
Vgy PC-re letöltöd a Bluestacks android emulátor-t (telepítés előtt érdemes bekapcsolni a bios-ban a hardvers virtualizációt) és azon belül le tudod tölteni a google play-ből a legújabb Telekom app-ot.
-
makoss
veterán
Üdv!
Ezt hogyan lehet újra aktiválni?

-
Bferibörs
addikt
válasz
ElektrikusDE
#101717
üzenetére
hát lehetne 300 ha engednék :-D , mondjuk a többi sincs annyi csak elméleti, na jó 30-nál általában több :-D
-
_Moriarty_
aktív tag
Nagyon ügyintéző függő a korrekt és hozzáértő hozzáállás mostanság.
Kedden lejárt a 15 napos határidő egy elállást követő vételár visszautalásra.
1. ügyintéző: 30 nap a határidő a beérkezés utáni feldolgozást követően, azért felveszi panasznak
2. ügyintéző: sajnálja, felveszi panasznak, többet nem tehet
3. ügyintéző: elnézést kér, valóban csúsznak, utánanézett és elmondta, hogy hol csúszott meg a dolog és felajánlott egy kisebb összeget kárpótlás gyanánt
Pénz még mindig nincs a számlán, de már nem érzem, hogy h...nek néznek és bármit megtehetnek. -
válasz
Kam1kaze
#101713
üzenetére
Ránéznek arra, ha írásban bejelenti az "igazi" Telekom felé (is).
Valamilyen szinten csúnyán hangzik, de szerintem a külsős (al)vállalkozásoknál - minden T-s üzlet az már - az ügyintézőknek nem akkora biznisz - vagy inkább bónusz -, ha Domino ügyintézés folyik, ezért próbálják előfizetéses irányba terelni az előfizetőket, akár ilyen módszerrel is, hiszen abban több pénzt van.
Nyilván, ez részben érdeke a Telekomnak is, de azért mindennek van egy határa, amit ők is tudnak és aszerint járnak el. (Gyakorlati tapasztalatból is írom, volt hasonló jellegű problémám egy Partner üzlet ügyintőjével, aki szerintem anyagi érdekeltségből próbált megvezetni, hiába mondtam neki, hogy az úgy nem jó, nem lehetett meggyőzni. Megpanaszoltam aztán írásban, részletesen leírtam mindent, behivatkoztam az ászf szükséges pontjait...stb., korrekt módon kivizsgálták, igazat adtak nekem és még extra jóváírást is kaptam. Alapvetően elnéző vagyok mindenkivel, tudom, hogy ebből élnek, akár hozzá is járulok, ha valamilyen módon tudok, de részemről is van mindennek egy határa:) -
8
senior tag
Hétfőn rendeltem valamit "azonnali átvétellel" telekom üzletben ("vedd át .. telekom üzletben akár azonnal" felszólításra), azóta a rendelés weboldal szerint visszahívásra vár, email és telefonos ügyfélszolgálat szerint szállítás alatt van, üzlet szerint náluk nincs ilyen cucc és nem tudnak a rendelésemről.
Nem először fordul elő.Köszönöm telekom
-
Kam1kaze
tag
válasz
#08205312
#101708
üzenetére
Szerintem senki se fog a körmére nézni, úgy sz.rnak az egészre, ahogy van.
Örs, Árkád Telekom, 2018.10.04-én nekünk pont a fordítottja volt. Lehet olvastad is fentebb: "Viszont, csak a sima Domino Fix csomagot adták, ami fél évig aktív, stb. Kérdeztem, hogy én az Extrát szeretném, 80perc, 1GB, 1év, az nem lehet? Azt mondta az ügyintéző, hogy számhordozásnál csak az alapot lehet adni."
Összevissza hazudnak!
Amint kihozta a SIM kártyákat, az volt az első kérdése, hogy miért nem előfizetéses...? Rövidre zártam, mert NEM! (Elég volt pár hónapja a UPC ügyintézőtől megszabadulni, mindent eladott volna, miközben szolgáltatást megszüntetni mentem.)
Nem tudtam, hogy valójában hogy van ez, gondoltam, hogy lehet tényleg csak az alapot lehet számhordozásnál (azért furcsa volt), nem akartam belemenni megint egy sokadik panaszbejelentés és így tovább procedúrába, az első mondatomban leírtak miatt, sz.rnak rá.
Pár hét lesz, mire válaszolnak rá. Nekem levélbe küldtek választ, más miatt, lehet a legutóbbi fogyasztóvédelmes ügy miatt, nem e-mailben kommunikáltak tovább, ahogy előtte.
Így, hogy látom más is hogy járt, lehet, "hobbiból" én is írok nekik egy szép panaszt.

-
#08205312
törölt tag
válasz
szabogabor10
#101709
üzenetére
szabogabor10: ment a panasz a központ bejelentő oldalra.
Ateszpapa: valóban könnyeb, legalább nem bosszantott fel a gyerek szeme láttára egy tahó ("... akkor abba a boltba kell menni..:"), és a közös hétvégénket így nem tette tönkre. Hazaértem, weben bejeletettem. Válaszolniuk kell.
-
-
#08205312
törölt tag
Ezúton üdvözlöm a Pólus galéria telekom dolgozóját, aki:
- számhordozáskor azonnal havi díjas előfizetésre akart rábeszélni, holott mondtam, hogy dominót akarok
- kijelentette, hogy 990 Ft- os csomag nincs hordozás esetén, csak 1990 Ft-os. Mondtam neki, hogy augusztusban hordoztam a kicsire itt a boltban. Azt mondta, az akkor volt. Azt is mondtam, hogy a fórumban friss bejegyzések vannak arról, hogy októberben is volt már hordozás 990 Ft-os csomagra. Erra az volt a válasz, hogy akkor abba a boltba kell menni, ahol ilyen van.
Pontos idő: 12:20, 6-os pult, 523- as hívószám. Ha esetleg a körmére akarna nézni valaki.... -
-
tusik
tag
Csak úgy ollóztam más fórumból.

Nemrég belefutottam egy Telekomos kérdőívbe.Volt időm,hát végiglapoztam,feleltem minden kérdésre.A legvégén egy kis rublikában pedig az állt,hogy szivesen vesznek minden javaslatot.Beleírtam az enyémet:
1-az IT-s szakembergárdát páros lábbal kirugni,bíróságtól végzést szerezni,hogy 500 méterre nem közelíthetnek semmiféle Telekomos objektumot.
2-felkeresni a közeli általános iskola igazgatóját,és felajánlani az iskola teljes felokosítását,kivetítőkkel,táblagépekkel,laptopokkal.
3-cserébe az iskola alsós számitástechnikai fakultációs csoportja szerkeszt a Telekomnak egy honlapot,és délutáni foglalkozás keretében felügyeli azt.
Mindenki jobban jár.A Telekom is,a iskola is, mi is.. -
vpanangin
senior tag
Most hol tartunk az "app" tekintetében? A Fix kártyánál a maradó percek a 80-ból látszanak a legfrissebben?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Sweet.tv - internetes TV
- Battlefield 6
- NVIDIA® driverek topikja
- Dobozos formában is befutott az AMD 32 GB-os csúcs-Radeonja
- Xbox Series X|S
- Torrent meghívó kunyeráló
- Windows 11
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- További aktív témák...
- Nothing Phone (3A) 5G 256GB + ajándék Nothing okosóra
- ASUS ROG Harpe Ace Aim Lab Edition gamer egér, szép állapotban, 2027-ig garanciával, ajándék egérpad
- Apple iPad Air 2025 11" 1TB Cellular (MCG84HC/A)
- SAMSUNG (SP-LSP9TFAXXH) LÉZER TV ! ÓRÁS HIGH TECH MOZI !!AKCIÓ! 350CM !!!
- SAMSUNG (SP-LSP7TFAXXH) 120" DLP LÉZER TV ! MAX 300CM !!!! AKCIÓ!
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- GYÖNYÖRŰ iPhone 16 Pro 128GB Desert Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3674, 99% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor,MS3409
- LG 50QNED85T3A / QNED / 50" - 127 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)












