Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz Egorov #20456 üzenetére

    Nem a mobil lottót kell lemondanod, hanem a kampányolhatóságot (ügyintéző tudja beállítani). Annak idején (legkorábban a szerződéskötéskor) úgy nyilatkoztál, hogy a Telekom megkereshet különböző akcióival, ajánlataival, ezért kaptál a mobil lottóról szóló MMS-t.

    Ettől függetlenül az MMS beállításokat rendbe kellene tenned, mert most csak egy kampány MMS-t buksz el, de legközelebb egy fontosabb MMS-sel lehet problémád. Telefonos ügyintéző email-ben le tudja neked küldeni az általános beállításokat, vagy válassz egy Androidos készüléket a korábban linkelt oldalról. Ha a menüpontok nem is stimmelnek, a paramétereket megtalálod a leírásban. Ha nem sikerül a beállítás telefonos ügyintézőtől tudod kérni a mostani üzenet "kitörlését" is, különben 24 óránként kapod a hibás üzeneteket (kb. 2 héten át).

Új hozzászólás Aktív témák