Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Sonic* #36341 üzenetére

    az egy másik történet, hogy az oprendszer nem jön be valakinek, de az nem garis probléma, azzal nem lehet(ne) mit kezdeni, csak azért nem cserélnek, ahhoz garis hiba kell.
    amennyiben adott garis hiba/meghibásodás, úgy átvihető a dolog, mivel többször volt már szervizben/javítva a készülék, így arra is ráfogható, hogy a konkrét típusban is csalódtatok, mert a sokadszori javítás ellenére is probléma van még vele, így nem kértek azonosí típusú újat, hanem elállnátok a szerződéstől, ezt lepapírozzák úgy, hogy másmilyen típust kínálnak fel.

  • ANDROID???

    addikt

    válasz Sonic* #36341 üzenetére

    Sok sikert a csere kérelemhez! Nekem tök ugyanez volt a szitu egy androidos készülékkel, 6 alkalommal nem sikerült a szervizelést megoldaniuk, már a 3. után rá volt írva folyamatosan, hogy cserét kérek, de ez kb mintha új androidot kérek, lett volna írva a papírra. Egyszóval semmit nem ér, én is első pár alkalommal nyugisan intéztem, amivel azt kaptam, hogy a szerviz sikertelensége miatt együtt érzőek lettek, ami ugye toalett papírként jó kb. Utána spuri volt a békéltetőhöz és azzal a testületi határozattal már kicserélték, de először azzal sem akartak cserélni, de végül visszavették és adtak egy új készüléket. Szóval kapásból keresd meg a T-pont helyi vezetőjét és vele beszéld meg normálisan a dolgot, hogy ez a fájdalmad, és nagyon kellene a készülék stb. így segítsen megoldani a szituációt mondjuk úgy azonnal.... Kb ez, de nem szabad engedni nekik, mert megint elmegy a szervizbe és vagy jó lesz vagy nem...

Új hozzászólás Aktív témák