Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz D@ve89 #39425 üzenetére

    legyünk pontosak;
    A jótállás alá tartozó termékek esetében, ha a fogyasztó a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikke - előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni. Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, akkor itt is irányadó az, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
    forrás; link (csak egy a sok közül!)
    amennyiben a szolgáltatónál kapásból azzal kezdték - a leírás szerint igen -, hogy nem cserélik, mert apple termék, ami miatt eltérő az eljárási rend, és meg sem kísérelték a cserét - holott a hiba megállípatása egyszerű volt, mivel nem működött a wifi, amely hiba egyértelműen akadályozza a rendeltetésszerű használatot -, tehát nem az volt a probléma, hogy például nem volt raktáron, ami akadályozta volna az azonnali cserét, úgy nem megfelelő módon jártak el!

Új hozzászólás Aktív témák