Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peugeotmate

    addikt

    válasz 1430 #42533 üzenetére

    Nem kéne minden alkalommal, nem írtam ilyet (legalábbis nem akartam). Én arra gondoltam, hogy egy hónappal a lejáraton belül voltam a T-Pontban egy számot átíratni. Teszem fel, jelezhetne neki a rendszer, hogy hamarosan újra igazolni kell, hogy jogosult-e az ügyfél a kedvezményre. Így annyiban jogos, hogy nem az ügyintéző a hibás, viszont a rendszer jelezhetne valamivel korábban is. Nyilván azért is vagyok egy fokkal ingerültebb, mert 2 nap választ el a figyelmeztető SMS és a T-Pontban jártam között. Elnézést kérek, ha durvábban fogalmaztam. Meg ha nem utazott volna el nővérem, akkor most nem is írtam volna ide semmit. Beszéltem a 1430-al, korrektek voltak. Remélem gyors lesz az e-mailem átfutási ideje.
    Viszont miután hosszabbít az ember, az újabb két évre szól?

Új hozzászólás Aktív témák