-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz
Vangelis
#44247
üzenetére
Ma voltam bíróságon, ahol is a következő dolog történt:
Használt készülék meghibásodott, készüléket le adták javításra, javítás után aznap visszahozták, hogy ugyan olyan szar (elmondás szerint bontja a hívást, nem elérhető az illető, tehát helybe nem tudod ellenőrizni), kérte vissza a pénzt (kisebbségi) Mivel nem kapta vissza, elkezdett kiabálni, majd megjelent a társa, akivel pult mögül ki akarták szedni az eladókat (egyik én voltam) köpködtek, többször elkapták a nyakamat, közbe fenyegetőztek nem gyengén. 15 percig tartott a "műsor" közbe valaki kihívta a rend éber őreit. Végén pénzt visszakapták. (utólag kiderült, 1 napos használat mellett telefonnak semmi baja, illetve aki utána megvette, probléma nélkül használta...)
Mivel lehetett már pár dolog az emberkék rovásán kb 1 hét múlva rendőrök jöttek, hogy be kéne fáradni vallomást tenni (nem történt feljelentés, rendőrség tán hivatalból indított nyomozást), bekérték a kamera felvételeket, amit igazságügyi szakértő kielemezve megállapította, hogy ez önbíráskodás volt, emiatt vádemeléssel bírósági ügy.
Ma tárgyaláson 2 dologba próbáltak kapaszkodni:
1. Nem kapták meg a főnök privát számát.
2. Joguk volt a pénzt visszakérni.
A bíró is nekem esett, hogy ez sajnos be vett gyakorlat, hogy nem adják ki az ilyen üzletek a főnök magán számát. Kérdem én, milyen jogon adjam meg bárki magán/privát számát? Ott az üzleti, keresse azon...
Másrészről a bíró sérelmezte, hogy hogy nem adtam vissza egyből az teljes vételárat, rávilágított, hogy nem vagyok tisztában a PTK adott pontjaival. Végén engem vádolnak meg kisebbségi jogainak korlátozásáért....
Érdekes volt, ennyit a Magyar jogrendről és igazság szolgáltatásról.
Holnap megyek be a Téhez és visszaviszem a telefonom, hogy adja vissza a vételárat, mert jogom van hozzá, illetve a bíró szerint jogom van visszakapni az összeget... -
club1
veterán
válasz
Vangelis
#44247
üzenetére
Én alapvetően azt nem értem, miért kellett a korábban jól működő szabályozást 2003-ban - EU-s jogharmonizációra hivatkozva - megváltoztatni. Korábban ugye nem törekedni kellett, hanem volt 15 naptári nap a javításra. Ha ez nem jött össze a márkaszerviznek, akkor ideiglenes cserekészüléket kellett biztosítania. Ha pedig az átvételtől számított 30 naptári nap alatt sem sikerült kijavítani a készüléket, akkor pedig újra kellett cserélni, vagy visszafizetni a vételárat. Ugyanez volt, ha a jótállási idő alatt 5x fordult meg a készülék a szervizben.
Ez a mai 15 napon belüli törekedés egy vicc, gyakorlatilag csak a jogászoknak jó.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- EREDETI NINTENDO Pokemon Go Plus autocatcher dobozban eladó
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 0perces! Samsung Galaxy Book5 Pro 360 2in1 Core Ultra 7 256V 16GB 1TB 16" WQXGA+ AMOLED TOUCH 1évgar
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3732, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
dptrsk
