Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Tom1939 #44352 üzenetére

    igen, ügyfélmegtartás miatt hívnak majd, esetlegesen felkínálnak valamilyen kedvezményes lehetőséget, csak maradj ügyfelük, de arra sem feltétlenül kell rábólintanod, viszont néha elég korrekt ajánlattal állnak elő.
    nem értem, hogy ezt miért érzed problémának, semmi hátrányod nem származik belőle, a felmondásod ketyeg, csak bepróbálkoznak még utoljára.
    amikor én felmondtam a t-s kábeles szolgáltatásaimat (iptv és kábelnet) az egyik üzletükben, talán egy órával később jött az sms, hogy hívjam a xxxxxxxxxx telefonszámot a felmondással kapcsolatban, és amikor megtettem, annak ellenére is erőlködött az ügyfélmegtartási illetékes - mert ugye muszáj neki -, hogy közöltem vele, miszerint már napokkal korábban megtörtént a másik szolgáltató bekötése, a t-s szolgáltatásokat már nem használom, illetve az eszközöket (iptv stb és hgw) is leadtam.
    nem tudott már meggyőzni, hogy csináljam vissza, de jó tudni, hogy még az utolsó utáni pillanatban is próbálkoznak.

Új hozzászólás Aktív témák