Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • talamasca

    senior tag

    válasz talamasca #58289 üzenetére

    Na, ment a mai levél feléjük, gondoltam megosztom:
    "Tisztelt Címzett!

    Tegnapi napon felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal (1430), ahol a kolléganőjük azt javasolta, hogy a problémámat írásban is közöljem.

    IKON 200 díjcsomagra kötöttem hűséget Társaságuknál, amit szerződésileg 2015. december 02-ig vállaltam fizetni. Nem ecsetelném, hogy a díjcsomag milyen előnyöket tartalmaz a többi mai nappal választható díjcsomagjaikhoz képest, hiszen ezt Önök tudják a legjobban.

    Február havi számlámon értesítettek, hogy díjcsomagomat megszüntetik. Mivel még benne vagyok a 15 napos felmondási időben ezért ezt kívántam a tegnapi napon belül jelezni munkatársuk felé. (Külön levelet, mailt a mai napig nem küldtek) Az nem kérdés, hogy engem (és az ebben a díjcsomagban lévő ügyfeleket) a más díjcsomagra váltás hátrányosan érint, mivel vagy nem kapok annyi szolgáltatást az előfizetés díjáért, vagy drágább havidíj vállalásával kaphatok csak annyit. (Percdíj, Lebeszélhetőség, Internet)

    Szintén közölték velem, hogy “szinte” bármelyik előfizetésre válthatok, kivéve a 6000 Ft alattiakat.

    Akkor nézzük a tényeket:
    Önök szüntetik meg azt a csomagot, amire előfizettem.
    A hűségidők lejárta előtt.
    Nem választhatok olcsóbb díjcsomagot, csak drágábbat.

    Úgy érzi Társaságuk, hogy ez a hatályos jogszabályokba belefér?

    Kérem levelemet (akárcsak a telefonos megkeresésemet) tekintsék hivatalosan is az Önök által feltüntettet 15 napos elállási időszakban történő nyilatkozatomnak.

    Őszintén remélem, hogy az üggyel kapcsolatban nem kell a békéltető testülethez fordulnom, bízom megnyugtató válaszukban.

    Tisztelettel:
    xxxxxxxxx"

    "Sorstársak" is jelezzék a problémát feléjük, hátha észbe kapnak...

Új hozzászólás Aktív témák