Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Ben-

    veterán

    válasz szabogabor10 #92545 üzenetére

    Nem semmi a helyzet. Írtam chaten nekik:

    Részlet a beszélgetésből (kép)

    Illetve még ezt küldte el nekem az ügyintéző:

    „A fizetőképességi vizsgálateredménye alapján a szerződés megkötését, módosítását vagy a kedvezményes eszköz vásárlását előleg megfizetéséhez köthetjük.

    Az előleg összegét saját szabad mérlegelésünk szerint állapítjuk meg, ennek során figyelembe véve:
    a fizetőképességi vizsgálateredményét, az igényelt előfizetői szolgáltatás és díjcsomag típusát, az értékesített eszközök értékét, a kedvezmények értékét, az előfizetői jogviszony időtartama alatt az előfizető korábbi szerződésszerű teljesítését(így pl. határidőre történő díjfizetést) a korábbi, Telekom otthoni, illetve mobil előfizetéseiden még folyamatban lévő részletfizetéseket.
    Amennyiben a biztosítékadási kötelezettségnek eleget teszel, úgy az előleget befizetésként kezeljük, és a befizetést követően kiállított havi számlákon szereplő szolgáltatási díjak kiegyenlítésérefolyamatosan beszámítjuk.
    A készülékrészletekből az előleget levonni nem tudjuk, így kérünk, a készülék törlesztő részletét minden hónapban egyenlítsd ki.

    Amennyiben úgy döntesz, hogy nem vállalod az előleg befizetését, sajnos nincs lehetőséged az adott részletfizetéses készülék, illetve kedvezmény igénybevételére.
    Ebben az esetben válassz egyösszegű készülék ajánlataink közül, vagy vedd igénybe előre fizetett Domino mobil-szolgáltatásunkat.”

    Ja, és még a végén odaírta, hogy előfizetéssel mindenhogyan olcsóbban kapom meg a készüléket. :DD Úgyhogy, mindenki örüljön neki, hogy vehet telefont a Telekomtól. :U 8 hónap múlva lejár az előfizetésem, ha addig semmi se változik, én lépek ezektől...

Új hozzászólás Aktív témák