-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#77646080
törölt tag
válasz Norbi. #103017 üzenetére
"hétfőn hagyták jóvá a rendelésem, kedden lett ott a számla és a garjegy."
Ez azt, ezt hiányolom én is. Ezek egyik napról a másikra történtek meg, évtized során az összes rendelésnél.
Most pedig csak a síri csend. Befogadják a rendelést, utána a következő lépések nem (vagy elképesztő lassan) kerülnek sorra. Nem tudom, hogy emberi vagy műszaki oka van (esetleg mindkettő?).
-
Grawens
senior tag
válasz Norbi. #103017 üzenetére
Humm, ez érdekes.
Tegnap délután 15:56-kor rendeltem készüléket, hűséghosszabbítással (Magenta1 + Platina). Este 6 előtt megjött az új szerződés, szolgáltatás melléklet, stb. (Szállításra vár). Ma délelőtt 10:18-kor megjött a számla és átváltott "Szállítás alatt"-ra.
Nem hiszem, hogy a rendszer lenne kaki, ez nekem inkább prioritásgyanús.
-
ubyegon2
nagyúr
válasz Norbi. #103059 üzenetére
5 perc volt az egesz.
Ha 5 perc alatt el tudtad intézni, miért nem oda mentél alapból? Amúgy a lakosság jó része nem T üzletben lakik, hogy 5 perc alatt elintézze. Más kérdés, hogy talán okkal nem erőltetik a snobphone-ok online eladását, itt is volt már erről szó....menj csak be, vedd meg, aztán nem szívatod őket a 14 napos visszaküldéssel. A szifonosok biztosan sűrűn visszaküldözgetik, mert meggondolták magukat, mégis inkább éjjelirakéta színűt szeretnének..... Ilyen esetekben elég rossz ez a 14 napos elállási szabály szerintem, sajnos a normális vásárlók szívnak majmok miatt.
Úgy általában értettem ezt, nehogy magadra vedd a hsz második részét. -
ubyegon2
nagyúr
válasz Norbi. #103061 üzenetére
Na ja, a dolgozóknak persze szívás a 14 napos elállás, de önmagában a kereskedelem erősen profitál ám ebből, sokat dobott az online vásárlási hajlandóságon ez és az emberek nagy része csak él a lehetőséggel szükség szerint, nem visszaél azzal.
Én sem rendeltem még úgy valamit, hogy megnézzük, aztán ha nem tetszik visszaküldöm 14 napon belül. Ha viszont a bolt tojik a fejemre, akkor visszamondom a rendelést szívfájdalom nélkül, mert nem kell félteni a kereskedelmi cégeket sem. Nemrég kifizettem egy hűtőt online rendeléssel tervezve a megadott kiszállítás dátumával, ez letelt, azt se írták, hogy bakfitty, pedig minden felesleges dologgal zaklattak amúgy email-ben. Eltelt pluszban még annyi nap, semmi hír a szállításról, persze ha már kifizettem csak nekem sürgős....telefonáltam, hogy nem kérem a terméket. 1-2 nap csúszás belefér max, de több nem, úgy, hogy nem egyeztetik a vevővel.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest