Keresés

Aktív témák

  • Oliverda

    titán

    válasz motogirl #1485 üzenetére

    Ez nem feltétlenül rossz indulatú jelző akart lenni, és ezt én is úgy hallotam egy Vodafone-nál dolgozó kollégától, tehát... :) Eléggé felhúztam magam, mert egy pár fontos mail-t vártam. Viszont azt meg kell hagyni hogy vannak páran ügyfelesek akik nem mindig állnak a helyzet magaslatán. Illetve mint már írtam, annyi volt a ''komoly'' javaslat a leveleim megtekintéséhez, hogy állítsam be az Outlook-ot. :F Persze a Voda Mail WEBes felülete továbbra is haldoklik, legalább kiraknának rá a ''táblát'' hogy a hiba elhárítása folyamatban, vagy legalább annyit hogy ne lepődjön meg kedves ügyfelünk ha nehézségei támadnak a belépésnél, mert technikai problémáink vannak. Meg erre is lusták. Legközelebb ha majd véletlenül netán nem lehet SMS-t küldeni mert valami probléma lesz a rendszerrel, akkor majd azt javasolják hogy ne küldjek SMS-t hanem inkább hívjam fel az illetőt? :F Nekem csak ezzel a hozzáállással van problémám. :(

    Bocs ha megbántottalak, nem volt szándékos, ne haragudj. :B

    [Szerkesztve]

Aktív témák