Új hozzászólás Aktív témák

  • Jofi81

    őstag

    Volt már valakinek hasonló problémája? A Revolut (PayPalon keresztül) visszautasította a fizetést, mert gyanús volt nekik a tranzakció, ezért nem tudták tőlem levonni a pénzt. Ezzel még nem is lenne olyan nagy gond, de most meg sehogyan sem tudok nekik fizetni, mindig hibát kapok. Próbáltam PayPalt és 3 különböző bankkártyát is, de a hiba nálunk van. Beszéltem az ügyfélszolgálatossal, aki azt mondta, hogy várnom kell 9 órát, mielőtt újra megpróbálom. Kétlem ,hogy ez megoldaná a problémát, mert az esti és a reggeli próbálkozás között is eltelt ennyi, de szerinte rendben lesz (legalábbis nem tudott mást mondani, ahogy azt sem tudja, hogy elsőre miért nem működött). Mivel nagyon megbecsült ügyfél vagyok (haha), ezért 7 napra kitolta még az előfizetést, addig van időm rendezni a számlát. Remélem sikerül, este próbálkozom, ha nem megy, akkor újra ügyfélszolgálat.

Új hozzászólás Aktív témák