Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #78015 üzenetére
Compute szempontjából eleve egy csomó idle ALU-d van a raszterizálás miatt. Egyszerűen a DXR shadinget betöltöd aszinkron, és máris nyertél egy rakás teljesítményt, méghozzá anélkül, hogy a hardveren változtattál volna. A gondot tényleg az okozza, hogy egy tipikus mai játék BVH8-at minimum kér, és az 80 bájt per sugár. Erre memóriasáv-szélesség mondjuk 10 gigarays/s mellett ~1,5 TB/s-tól lesz. Ez a legnagyobb korlát most, nem véletlen, hogy akkorát lassul az egész, ha a kamera egy komplexebb jelenetre fordul.
Az optimális egyébként a BVH16 lenne, de az egy 8-10 TB/s-os történet.
Az biztos, hogy ezzel az RT-vel a memóriagyártók nagyot húznak, mert úgy fogja zabálni a hardver a sávszélt, mint még soha.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- OHH! Lenovo ThinkPad P15v Tervező Vágó Laptop -65% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO P620 4GB
- Asus TUF Gaming F15 i5-12500H RTX 3050 16 GB RAM 512 GB SSD 2026.09 -ig GARIS Újszerű állapotban
- Sok garis AMD Gamer Config: Ryzen 9 9900X, 32 GB DDR5, 7900 XTX 24GB, 3TB SSD+ 2TB HDD
- HP Elitebook 850 G2 i5 5600u / 8Gb / 15,6" FULL HD / 256Gb SSD / szép állapot
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest