-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
Annyit felniztek, hogy nekem is megjön a kedvem hozzá... 17" mennyire vállalható Hastrán? Nem szeretném, hogy élettartama rovására menjen egy cseppet is, és a teljesítményből sem akarok érezhetően veszteni.
A másik, hogy 15" -höz képest a 16" gondolom kb ugyanaz az ár (gumi), a 17" már jóval több? Látok itt ilyen Infinity 17" 205 50h -ás gumit 16 ezerért de nem akarom elhinniSzóval a 17" mennyire vállalható teljes biztonsággal? Illetve a gumi költségek kb % -ban mennyivel több mint 15", és mint 16"? Általánosságban
mohabá 007 ha jól van beállítva akkor ez engem pl. nem zavar. Mármint a led ugye menne mindenképp. Ha alapból nem zavar, akkro tompítottal párosítva sem, nem?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #47996 üzenetére
Világ fa**sága... Felniből megértem, hogy drágább a nagyobb, mert annál jobban ki kell egyensúlyozni, nehezebb a gyártás, eleve több az anyag, mégis ugyanannyira könnyűnek kell maradjon stb... Meg amúgy is.. Ott megértem. -ném. De kb. nulla különbség. De gumiból?? Kb. könnyebb és kevesebb anyag és kissebb szakítószilárdság is elég,minnél peresebb a gumi...
Na, amúgy igen, sokat nem értettem meg abból amit írtál De a vége megvan: 40k, vagy 52k -val drágább a 16" és a 17". Na most ez annyiból jó, hogy +40 vagy +52k az már szinte "mindegy". Viszont eleve a +40 is rohadt sok.
Én pl. Kleber Dynaxer 3 (nem azért mert olyanjó csak most olyan van, erre néztem meg) néztem, ott ilyen 2k1 a 15", 26-27k a 16" és valami jó 41k a 17". Nem hiszem, hogy megéri ez nekem.. nem fog rávinni a lélek, hogy ennyi retek sok pénzt kivágjak az ablakon a semmiért, sőt lehet, hogy azért, hogy jobban terheljem a futóművet, mert ki tudja hány kiló az a felni.Van itt egy Hastra 2 utcányira, azon olyan felni van, hogy oldalról nem látni a gumit, szó szerint. Az nemtom mekkora lehet, nem kicsi Aztán arra is, meg a Hastra kombijukra is (2 Hastra van, mindkettő ilyen "szoft tuning") rá van téve, hogy "VAG Garage". Nem tudom mit élt át amikor felragasztotta
mohabá 007 te is nagyon jól bánsz a ragasztóval/epoxival vagy amivel csináltad, tökéletes lett A kilincsnek én is állhatok neki újból majd tavasszal. Teljesen gyárira javítottam és fújtam, erre valami retek kő felverődött és lepattintotta a szélét (fekete) műanyagig
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Most viccen kívül csak elméleti síkon gondolkodva. Szerintetek egy ilyen 1990-95 közti, min. 100 max. 250 ezret futott Calibra ami kívülről megnézve okés, próbaúton megy, vált, hörög. Megérhet ilyen 1-2-3 százezreket? Szóval nem értem, hogy miért nem kell senkinek ennyiért.. Vagy csak én vagyok oda értük? Szépek, egészen egyben vannak ránézésre, jó hát 20-25 évesek ez tény..
Azt már sokszor kitárgyaltuk, hogy a magas futás egyáltalán nem reprezentatív szám önmagában semmit nem jelent. Na de a kor, hogy 20 vagy 25 éves, az már rossz ómen és menekülni kell tőle?Nagyon tetszenek és egyszer akarok egyet, ez fix. És számomra úgy tűnik, hogy nem feltétlen kell konkrétan újjápíteni és kukázni mindent, motor, futómű stb..
-
haddent
addikt
válasz trassher #48026 üzenetére
Az nekem csak jó Egyrészt egyedi másrészt olcsó. Kell ennél több/jobb?
More autó lenne, az nekem nem tűnt fel. Az inkább a gömbölyű passat meg a skoda ami konkrétan 1:1 ben ugyanaz csak más plecsnivel, meg az audi ami majdnem ugyanaz. Nem tudom konkrétan melyikek, de tuti beugrik így.Mikulásbá hát attól nem kell félned, hogy annál előbb lenne elég pénzem.. most voltam szakmai gyakon 2 hónapot, onnan van egy kis lé, dehát az épp annyira elég, hogy húbaszki már csak 10x ennyi és lehet venni egy roncsot
Egyébként ha tényleg van neked majd valamikor ha ráérsz mutogasd már, öröm nézni őket[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Na emberek gyorsan valami szépet rakjatok be, splash és wagoner egymás utáni 2 hsz -ben kicsit túlterheli a jóizlés határait
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #48067 üzenetére
Ezek most conceptek vagy konkrétan ezek lesznek már?
A GT nekem nagyon túl sok, de hát az összes kis nyomoronc SL merci is az nekem.
Az Insignián nem látom az óriási vérfrissítést. Nyilván azért, mert nem Insigniám van és nem tűnik fel, de a lényeg, hogy laikusként ránézek és tipikus Insignia, főleg a hátrahúzása a tetőnek. Persze ez nem baj, mert az elődje is gyönyörű volt, szebb sok halottaskocsi "új bmw"-nél. Reméljük akkor a belseje fejlődött annyit mint amit sokat elvárnak tőle.
A Manta az hibátlan első blikkreSkizz de megvan ennek a piaca. Miért rohangál annyi retek smart meg mini meg olyan gnóm audik,mercik ami kinézetre és minőségre is kb wagonr -re hajaznak
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Rigotech (Szekszárd) chiptuningról van valakinek infója, tapasztalata velük? Szimpatikus az egész hozzállásuk, rengeteg (videós) referenciával. Árat nem írnak sehova, kell kérni ajánlatot. Értem én, hogy egyedi elbírálás, de egy sacc/kb nem ártana azért.
Csináltak elég sok opelt, köztük benzineseket is. Nyilván szívó autóból sokat nem lehet kihozni ezt ők is mondták sokszor, kb. 10%, de elvileg egy picit a nyomatéktartományt lejjebb lehet huzigálni, gyorsabban reagál a pedálokra stb.Inkább olyan optimális beállítás. Ezáltal lehet, hogy még jót is tesz a motornak?
-
haddent
addikt
válasz #81556480 #48087 üzenetére
Az tökéletesen hangzik, tisztában vagyok vele, hogy a turbós móka az, ahol lehet játszani 100 lóerőtől 1000 lóerőig Egy kis fogyi csökkentés, meg egy kis plussz nyomaték móka (sőt, akár ez sem kell, csak annyi, hogy légkondinál nagyobb fröccsöt lökjön azonos pedálállás, ez alap kéne legyen ), tök jó lenne.
Feltéve, hogy semmit nem árt az autónak. Viszont 60 -ért nem valami olcsó -
haddent
addikt
válasz Borokafa #48089 üzenetére
Aztapi... hát a feléből veszek egy programozót aztán eljátszok itthon vele Nekem is 1.6 szívó, szóval gondolom én is ezt a szép kerek számot kapom majd. Hát nem kössz, biztos profik és kedvesek de nagy f**t Kiváncsi lennék mit szólnának, ha 2 héten belül letölteném a rom -ot, visszamennék, hogy nem kérem aztán visszanyomnám rá
Látom ez az MMC is 45 lenne nekem, de ez még egy emberi ár amit 1x meg lehet reszkírozni. Ilyened van/volt? Fogyasztás jobb lett? -
haddent
addikt
válasz Calogero #48091 üzenetére
Ez komoly? Mert baromira nem érte meg szerintem, ez iszonyat drága, meg ez turbózás, azért az tényleg nem úgy megy, hogy bepattintom azt csók
F_Gergely mármint mi nem egyszerű? Letölteni, majd visszatölteni ugyanazt a ROM-ot? Az pedig az. A ROM -mal mókolni nyilván nem, ismerni kell az offseteket stb., mert gondolom kb. gép kódban van az egész. De nem lehetetlen
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #48097 üzenetére
Lehet. Ennyi pénzt tuti nem ér meg, jó drága placebó
Na, Z/A/Y 16/18 XER motorosok, vezérléscserére fel! Azt hittem sokkal bonyolultabb a VVT miatt, de nem, semmi extra. Ha be tudnám szerezni a gyári rögzítőeszközöket, még talán neki is mernék állni
-
haddent
addikt
válasz tboy93 #48104 üzenetére
Az a baj, hogy ez nem egy mobil hanem gumi, itt még az "ár/érték" bajnos sem feltétlen lehet kielégítő Úgy értem itt jól láthatóan méterekről beszélhetünk, ami súlyos százezrek (vagy ugye akár milliók) és emberéleteket mentésére sem utolsó. És igazából nem annyival drágább az abszolut nyertes
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #48145 üzenetére
Hol lehet kapni ilyen gumiápolót? Vagy sima patikai glicerin is jó tényleg?
Egyébként el is felejtettem feltenni még a téliesített képet, felni miatt érdekes. Teljesen saját kezűleg fújtam, nagyon nem is erölködtem a tisztítással se meg semmivel. Szerintem tök jó eredmény, főleg kb. 900Ft -ból (1 spray)
Az orrát nem összenyomtam valaki mással, hanem a polírozógép lekapta kb 1 centin Majd tavasszal javítom addig lusta vagyok
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #48155 üzenetére
Igen olyan szivacs ami "kemény", jól tartja a saját formáját viszont ugyanakkor érintésre nem nagyon vad.
Findzs csillog - villog ő is
Ilyen fagyállósági mérce cuccot hol lehet venni? Nem lehet valami nagy kiadás gondolom?
Én mostanában Autoglym -mel mosok, utánna Platinum Ultimate Care -rel kenem. Igen WS Teleshoppos cucc, de ez kivételesen baromi jó, hihetetlen.. A kosz következő mosáskor pattan le parancsszóra, addig folyamatosan véd, síkos, finom sima szép csillogós a felület, víz is jön le... Enyém eléggé rendben van most, polírozva is volt, de ez még egy lapáttal rá tesz.
Nem akar valaki beszállni? Ez a kiszerelés a legolcsóbb, csak ez óriási és ezért baromi drága is, meg rám is romlana ennyi.. Jó lenne ketten-hárman-négyen megvenni aztán elosztjuk
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #48176 üzenetére
Hát van is benne munka bőven, folyamatosan, legyen is szép Meg az árát is megkérték, így utólag átgondolva, főleg a felszereltsége az nulla. Mindegy én nem bánom elégedett vagyok vele, csak tartson ki jó sokáig mint az öreg tesója az F
trassher tapasztalatból: semmi ilyen finom és folyós olajat ne fújkálj ilyen helyekre. Én anno nyár elején szilikonos gumiápolós hülyeséggel fújtam le a kédereket mindenhol, most, vagy 20. mosásra azóta, kezd végre nem ragadni a kosz körülötte mindenhova Na meg az ilyen surlódó helyeken az olaj kifolyik, a zsír meg szépen megmarad.
Calogero kifejtenéd? Rákerestem és annyit találtam, hogy "alunak látszó lemezfelni", sokkal nem lettem okosabb De látatlanban is rávágom, hogy de, az simán játszhatna! Nekem még az egészen konkrétan acélfelni is tetszik, csak ne ez a rozsdás-fekete igásló papucs legyen. Pl. ugye anno rendőr F Astrák kapták a tupírozott lemezfelniket, de azok acélfelnik voltak, csak acél színnel és nem ez az ementáli minta hanem valami konkrétabb. Na olyasmi már bőven jó!
Aztán vannak Audi-BMW is láttam, tuti hogy lemez, mert nagyon tömör, alig van megylyuggatva itt-ott, de az is fém színű és korrekt, az már tökéletes.Az Opel -hez sem ragaszkodom, baromira nem érdekel a gyártó, majd lekaparom/átfújom
szerk.: na, egy ilyen már a rá való "alufelnisítő" takaró nélkül is tökéletes lennem főleg ha lefújnám fehérre:
Vajon hol és mennyiért lehet szerezni?[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Calogero #48192 üzenetére
Igen, mindjárt barátibb ár, találtam én is, általában 10 -ért megy használtan. Csak 16" és ugyanazt a szélességet (6.5) "pazarlás" lenne, ha feljebb megyek és új gumit veszek akkor tutibiztos, hogy szélesebbet is. És még ráadásul ET39 is ET35 helyett, tehát röviden: nagyobb kerék/gumi, semmivel nem szélesebb, és ráadásul beljebb ül. Ez tiszta pazarlás/rontja az összképet/futómű tulajdonságait. Jó miniális a dolog, de ha ezt kapom 40 -ért akkor már veszek 60 -ért alut, szélesebbet stb..
Vagy pl. találtam használt Omega alut [sör árban], 15" tehát gumi maradhat, 7" amire szerintem még felpattan 195 gumi (mivel az 7.5" igazából nem is értem ), és ET33.
Összefoglalva nem kell új gumi, szélesebb felületen fog futni picivel, és egy picit kijjebb is fog ülni ami morcibb (2 mili, itt is inkább csak a tudat, de na )
Tudom, nem a legszebb és legmodernebb felni, de valamiért nekem nagy kedvenc, olyan hagyománytisztelő valahogy, hogy egy darab Omega lenne rajtaszerk.: hát persze, viccesek a fiúk. Pl gyári alu újonnan 60-70 vagy még több. Abból veszek vadiúj kiállítási darab ENZO szettet!
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz tboy93 #48195 üzenetére
Ahogy mondod
Más: rámérettem a hűtőfolyadékra, hát emberünk vagy 4x csippentett mert nem hitte el, semmit nem látni, azaz -50 alatt van még Egy éve így van benne, szerencsére nem lett baja, gondolom elsősorban a gumiknak nem egészséges, főleg, ha valami ócsó szar van beletöltve, nem ez az új emberi fogyasztásra is alkalmas finom glicerines cucc
Na mindegy, higítanám mindenképp de nincs kedvem szenvedni és mondom amúgy is min. 1 éves a lötty, szóval leengedem szerintem aztán kap frisset.
Szerintetek hogy csináljam? Kifolyatom, aztán töltöm amíg fér bele a -40 -es előrekevert lötty? Levegőtlenítés stb..? -
haddent
addikt
válasz zolikaDB #48200 üzenetére
Lerakni egész biztosan nem fogom, mighty car mods srácok is tesztelték, jól néz ki, állat minden, de egyáltalán nem biztos, hogy jobb az úttartása, sőt rosszabb is lehet.. Funkciót tuti nem fogok veszteni kinézet miatt, főleg ezeken a jó magyar utakon
Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e a borbet, látványos az tuti. Egyébként 16" -ra hogy raksz pereset? 15" -ön 65 magas kell, 16" -on meg 60 szerintem, még 17" -en is 55. Valami óriási állat kéne, hogy 25-30 körül legyél -
haddent
addikt
válasz tboy93 #48211 üzenetére
Én is annyit mértem még amikor megmértem régen. De az acél is akörül van, 7-9, úgyhogy én azt gondolom ezzel még nem terheljük a futóműveket Nem? Viszont ebből 17" meg fölötte már lenne vagy 12kg
szerk. szép az az új zafira. Szerintem meg marketing miatt kell ez a kerék rá meg a peres gumi. Gondoljunk csak bele, a BMW X5 is kb. egy Lada Niva csak alányomtak 4 olyan kereket hogy kb úthenger mert összeérnek középen Na, és attól olyan iszonyú aggresszív meg jókiállású. Ennek is nagyon jót tesz. Aztán majd persze ezt lehet(ne) árulni kissebbel is
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz haddent #48217 üzenetére
Na ezután már bekussolok csak még egy vélemény egy álomról, bárkitől aki ért hozzá lécci
H Astrára gyári Opel aluból (tehát valós könnyűfém): 225-40-R18 ET37 felmegy? (a váltóméret teljesen tökéletes pontos, és az ET is elég kellemes befel és kifele is nő 15 ill. 11 mm -t)
Mennyire lehet nehéz a gyári 18 -as? Azt ne kérdezzétek gumira miből futja majd, majd eladom a veséimet ) HAstra futóműve mit szólhat hozzá, nagyon megharagudna rám? -
haddent
addikt
válasz AMD Power #48221 üzenetére
Nem rövid az orra picit? Meg az orra elejétől egészen a szélvédő tetejéig szinte alig törik meg a vonal. Bár valszeg csak ez a kép ilyen fura. De tényleg baromi jól néz ki
Ezek az új felnik miért ilyen iszonyatosan sűrűek? Egy rémálom lehet pucolni őket, meg amúgy is, nem bicikli ez Valami sima 5 ágú nincs, megmarad OPC -nek? -
haddent
addikt
válasz Declare #48236 üzenetére
Azt a büdös... hát te is lassan jól megszívód ezzel..
Én is nagyon elfogadnám a 6 sebességes váltót, nehéz felfognom, miért nem fért el 116LE autóba. Autópályán lazán simán ki tudná használni.. De ilyen áron jobb is, hogyn incs.Most fogom cserélni az egész hűtőfolyadékot. Valami tipp? -33C gondolom elég nem?
-
haddent
addikt
válasz trassher #48250 üzenetére
Nem pályázásra találták ki ez jogos, de szerintem beleférne bőven a keretbe.
A 6. -at meg miért ne bírná el? Úgy kell méretezni, hogy elbírja. Nyilván nem azonos arányokkal dolgozik egy 4.2TDI A8L meg ez, de simán lenne benne annyi tartalék, hogy 160-170 körül ahol már 5000 forog 5 -ben, ott elváltani 6 -ba vissza 4000 -ig és így kényelmesebb lenne neki, valamint tiltáson meglenne 200-220. Nem vagyok automérnök, de azért azt tapasztalom, hogy simán lehetne ezt amit írtam. Nem lenne nagy különbség a fokozatok közt (5-6), de lenne. De szívó benzinnél igazából semelyik fokozat közt nincs óriási különbség ugye...
Na szóval szerintem maradjunk annyiban hogy spórolás, mert nem lenne gazdaságos, ez viszont világos
Mondjuk olyankor azért lefordulok a székről kínos lányos röhögés mellett, amikor a 3 hengeres 1.0 turbó meg kap 6-7 fokozatosat Hagyjuk már a hülyeséget azértFindzs mocskos büdös újgazdag köcsög nem tud magával mit kezdeni.. biztos volt benne egy kis hangulatjavító is
amargo már miért lenne hátrány? VAG meg a GM pont két óriási ellenfél, tuti nem ugyanaz a váltót használják. Vagy arra gondolsz, amit írt, hogy nincs elég nyomaték stb..? Nem hátrány az, ki fogod tudni használni. De ha nem / nem tetszik akkor nem rakod oda
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #48273 üzenetére
Ok, lehet, hogy igazatok van, csak laikusként, megérzésre mondtam/om amit mondtam. Akkor úgy mondom, hogy az 5. lehetett volna sokkal sokkal hosszabb és távolabbra kitolva eleje és vége is. Na mindegy, ez van, ez legalább jó és megbízható.
"igazából semmi sem ami benzines."
Ez most azért így hogy? Nem megfelelő sem egy Chevy Small Block, sem egy IVTEC 10krpm -en sem egy 2.0TFSI?sasa58 azért szeretünk itt mindent eltúlozni... ma is mentem 1.6 8 szelepes, meg az 1.6 16 szelepessel (jó, ráadásul VVT is, oké). Konkrétan az első tized másodpercben jobb a 8 szelepes, ami annyit tesz, hogy az megindul "dízel módra" kuplunggal gáz nélkül lazán virgoncan. Onnantól viszont lomha, a 16 szelepes meg akkor is pörögni akar és pörögni is fog nagyon hamar és könnyen ha iszonyú hülyén váltassz és alulról indul a fordulat..
Pályára valóságot meg a sok marketing duma határolja ennyire nyíltan be. Azért nem kell ennyire negatívan látni mindentEgyébként nekem már ez a futómű/geometria is egy álom, bármilyen szedánt odaver hiába nem rwd meg mittomén, semmire nem megy vele ha egyszerűen a forma miatt máshogy viselkedik, rosszabbul.. Képzelem milyen lehet egy GTC, de meg főleg egy OPC. Egy álom
-
haddent
addikt
válasz trassher #48287 üzenetére
Világos, hogy többet forog, többet is kell. Az is, hogy nyilván már csak emiatt is többet eszik, meg amiatt is, hogy kissebb a "tápértéke" a benyának mint a dízelnek. De ettől azért az erős volt, hogy nincs olyan benzin (nyilván beleértve a 3 szélsőséges példát amit hoztam is) ami jó lenne pályára (is)
sasa58 nekem életem legjobb fogyasztása az elmúlt évben mióta megvan most lesz, eddig úgy néz ki olyan 7.5 -8 liter városban (teli tank). Csak ehhez az én agyamat kéne megcsippelni nem a kocsit
Egyébként ha neked ennyi gondod van vele (azt hiszem volt a váltás - rángatózással is, ugye?), lehet, hogy tényleg érdemes lenne egy ilyen optimalizációs chip, hátha szebbre lehet szabni a dolgokat, nem is teljesítménynövelés szempontjából, nem?köv. hsz.-edre: igen, ez tény (hogy a 16v hátránya az)
Más: olvasom itt közben, hogy miket fogyasztotok a hidegben, végén még büszke leszek erre a 7.5 -re
Ehhez viszont jó lenne segítség: pontosan hány literes a HAstra tank? Villogós kifogyástól - csurig?[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #48311 üzenetére
A "buzis" még nagyon enyhe és liberális kifejezés volt. Nettó faszság az egész. Meg a sok Euro szabvány is. Nem lehet teljesíteni, ha lehet akkor meg más károsanyag ami kevésbé látványos, jóval több jut ki belőle, még károsabb stb... A motorok nem bírnak ki semmit cserébe iszonyat drága a szerviz és a törődésigényük óriási. Tényleg, mekkora jó, hogy kis nyomorék kiherélt cserébe ugyanolyan káros (csak máshogy) szarokkal kell szenvedni és vagyonokért szervizelni és 5 évente kidobni Tiszta zöld.
Gyönyörűek azok az 528i, de nekem a 3 -as széria a favorit, az 5 az már óriási bálna. De a 3-asok is ugye szedánok, és igen, az az igazi autó forma, de szerintem kellemesebben viselkedik ez a "rizsrakéta" forma (csak picit nagyobban). Pl. 1 -es széria bmw szerintem sokkal agilisebb lehet -
haddent
addikt
válasz trassher #48313 üzenetére
3 -as az nem nagyobb ám, mint egy Astra szerintem semmivel, sőt lehet kissebb, főleg a 2 ajtós.
Declare hát gyönyörű az is, de nekem nagyon bejön ez a forma, hogy nem lók le a kasztni a tengelyekről se elöl se hátul. Az a baj, hogy ha eltekintek a fenntartástól, csak vételárra koncentrálok, akkor adott pénzből nem igen tudok jobbat venni, max. szubjektíven egyik v. másik márkából. Felszereltség, extrák, műszerek stb.. ez biztos úgy van, hogy "finomabbak" egy bömiben, de kb. ennyi szerintem. Egy Alfára lennék kiváncsi, a kis Juliska nagyon tetszik pl.
-
haddent
addikt
válasz Declare #48320 üzenetére
"hangos a motor" hát tényleg nem vagyunk egyformák, az a jó bakker
Sokat enni, hát azt tud bizony. Egyébként milyen 1.4 -gyel mentél? Azért nem mindegy, 1.4 motorból van 50-60 lóerős meg közel 100 is, baromira nem ugyanaz a kettő azért.deicide jó de te turbós vagy, ott elég a 3300. De turbó nélkül, ha a 6. nyomatékcsúcsra (4000) visszadobná, onnantól még simán lenne benne annyi, persze ízlés kérdése, van aki a 4000 -et megközelíteni sem meri alulról sem. Hát én nem közéjük tartozom
visszatérve így hozzád is Declare, én továbbra is úgy gondolom, hogy lenne rá lehetőség, hogy legyen benne 6. Ha azt nézem az 5. -ben 70-80km/h -tól 190 km/h -ig vagyok, 4 személlyel légkondival. Ne mondd már, hogy ezt nem lehetne kettéosztani és picit még kitolni.. Persze, baromira nem gazdaságos, csak 1-2 hülye lenne aki megfelelő fordulaton tartaná stb.. De soha ne mondd, hogy soha.. Szerintem megoldható lett volna.
trassher akkor ülj be mellém mert nekem semmi burkolat nincs a mocitetőn, plé az egész, hátul meg a paragi és kezd kirohadni/kiégni
-
haddent
addikt
Szerintem aki OPC -ét vesz az értékeli és élvezi a motorhangokat, nem dugdosni akarja, hogy aztán sunyi módon hangszórókkal vezesse be, felerősítve (Skoda módra). Kétlem, hogy az OPC Astrát ugyanaz vesz, mint aki egy bálna automata Mercit tespedni és luxus kényelemben cruiseolgatni.
F_Gergely nem hát.. én még nem láttam olyan xenont ami nem vakított szarrá egy-egy zöttyenő és/vagy emelkedő mellett, vagy akár amikor a tulaj odalépett, fékezett stb..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Zolee #48368 üzenetére
Gyönyörű példája annak, hogy miért nem tökéletes ez a sok hülyeség.. De egyébként komolyan nem értem az ilyen hülyét. Nekem ugy egy 100 lovas benzines és még csak nem is turbós autó van a seggem alatt (instant nyomaték nulla), de ezzel is simán érezni és tudni lehet, hogy bizony már esőben még ennek sem szabad padlózni. Emberünk mit érzett, amikor lepadlózott egy 1000 lovast turbós pehelykönnyű dögöt? Ennyire nem lehet gondolkodni vagy én nem értem... (Bár épp ezért is, szerintem igenis létezik a "túl sok" erő és felesleges. Én azt gondolom, hogy egy szép egészséges 300 ló fölé hót fölösleges menni de hát ezzel nyilván lehet vitatkozni)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #48375 üzenetére
Támogatom a hazait meg minden, de a mol evoneo elég szar tapasztalataim szerint.
Nekem most egy ideje 90% -ban (amikor csak nem épp lerohadnék az út szélén máshol..) Shell Vpower 95 prémium megy bele, aztán kb. minden 4-5. -re ráadásul a racing 100 -as. Igyekszem csak OMV és Shell prémiumot tölteni bele mindig.johnny82 nem bántottál meg, szerinted miért én is "lekicsinylően" írtam róla a fennt látott
autóroncshoz képest. Viszont esőben vagy csak simán csúszós talajon simán ki tudja baszni magát oldalra ha 3 ezer körül aggresszívebben odalépek neki mondjuk. És ez még csak ilyen 4-5 ezernél volt. Vigyázni kell... Amit te mondassz az az, hogy ötösben 50 -el. Hát igen, akkor padlózhatsz az aszfaltig is a sarkaddal Normális tartományban bármit ki lehet faroltatni, egy arányosabb súly/teljesítményű autóval főleg. Én ezt tapasztaltam eddig mindenben amiben ültemDeclare nem fog, én vigyázok nagyon, még barmulás közben is vezetés technikai cuccra is el akarok menni majd ha lesz kis idő - pénz, de szeretném azt hinni, hogy rengeteg és nagyon meglepő újdonság nem lesz
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Én nagyon benzinszagot érzek ahányszor azt tankolok, a fogyasztás átlagon aluli és semmivel nem érzem fickósabbnak a motort. Persze már arra is rájöttem, hogy az se mindegy, hogy hol tankolsz, én direkt olyan helyre járok ahol rengetegen vannak mindig sor van, így tuti frisset kapok. Tudom ez már a túlgondolásnak is a túlgondolása kétszeresen, de mivel nem túl nagy fáradtság egy (ill. kettő) adott kúton tankolni, forgalmas helyen, ezért miért ne? Ártani tuti nem árt.
JanR jóaz Én úgy veszem észre, hogy nekem a legoptimálisabb a Shell VPower 95. Legjobb fogyasztás, illetve érzésre is pattogósabb mint egy sima vagy másik. A Racing 100 érzésre nem ad újat, viszont többet eszik belőle szerintem, csak azért töltök bele néha, hogy na, hátha még több adalék cucc van benne takarításképp.
Rison77 egyik legritkább szín, ilyen van nekünk, még sose láttam ilyet Szépnek szép, és 100 ló Fastrába (is) tök kielégítő, viszont az olajétvággyal lehetnek gondok ahogy írták is. Ha lehet választani, akkor lehet, hogy a ~70 lovas utolsó 1.6 -os 8 szelepesek közül jobb volna valami
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz realmadrid #48408 üzenetére
Majd ha visszakapták a kötelező gyári visszahívásból az autót
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gaming notebook topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Steam topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen autót vegyek?
- Battlefield 2042
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest