Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz F_Zolee #40596 üzenetére

    Amikor én cseréltem kb 2 hete akkor napokig jártam utánna és olvastam és röviden: nem, és sok szerelő sem tudja mi is a valami W másik valami szám és terjesztik az ökörséget. Első szám a hidegoldali viszkozitás, második a meleg. Magyarországon nem uralkodnak olyan természeti viszonyok, hogy 5W vagy 10W sokat számítson télen sem, a meleg oldali meg mindkettő 40, kb. ugyanaz lesz mindkettő. (ennek ellenére én megvettem a 0W-40 -et :DDD ) Ja, de azért, mert annál nehezebb előálítani, minnél kissebb a hideg szám. Mára már az 5W30 elég hétköznapi de a 0W-20-30-40 még jó drága. Ezért én megvettem, ebből tuti nem spórolnak ki semmi adalékot az fix :K Olajos ember is le akart beszélni, hogy turbo nélküli szívó benzinbe minek nekem az, elég lenne egy ugyanolyan jó Mobil Super 3000 5W30, szóval sztem az is jó lehet :K

    trassher szerintem kicsit nagyon túl van misztifikálva a dolog és 10 ezer alatt szerintem alig mérhető nagyobb olaj fogyasztás hiába raksz bele 0W20 -at a 10W40 helyett akár.. Ha ilyen jól bírta ezzel, biztos bírni fogja a másikkal, nem víz és vaj szintű különbség van a kettő közt :N

    F_Zolee ott írja: 0/5/10 W 30+ és nyilván a kvalifikáció is legyen meg (dexos2 azt csók vagy régebbi nevén valami csúnya Gm.asd.d1d12dqfqd hasonló)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák