-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
"leállás után elég nehezen indul be."
Vízhőmérséklet jeladó tud ilyet csinálni ha rossz.(kétvezetékes) Olyan jelet küld az ecu-nak, mintha hideg lenne a motor, és az folyamatosan bedúsítja a keveréket.A meleg motor a sok benzinnel nem tud mit kezdeni, rángat tőle, illetve nehezen (csak gázzal indul)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #41749 üzenetére
Nem egybol a csatliban mertem (amit a lampatestre dugsz) tehat az hotbiztos hogynem jon hatra 12v a feklampa ereken. Ami furcsa hogy ehyebkent nem is talaltam feklampa biztositekot gondolom
A helyEtjelzovel van egyben? -
HWSW
tag
válasz PhaetonV10 #41723 üzenetére
Mi a töcsnek akkora váltó alá/mellé? Igaz, az enyém f Astra, de egy F15-ös bőven elég annak a 150 Nm-nek.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #41712 üzenetére
Nincs ezzel baj, en szivesen meghallgatom mindenkinek a velemenyet, sokszor talalok bennük dolgokat, amikkel tudok azonosulni, sokszor nem. Meg azzal sincs baj hogy mashogy gondolkozunk. En ahogy irtam is ugy gondolkozom, hogy felmerem, mik a potencialis meghibasodasok, azok mennyibe kerülnek es ugy veszek autot, hogy ha azok közül 1 vagy 2 elöjön akar egyszerre is, az ne okozhasson gondot.
Mas meg ugy gondolkozik, hogy inkabb vesz ugy egy premiumot, hogy az a hahun relative draga darab a kategoriajaban, jol atnezeti es akkor jo esellyel 1-2 evig nem is nagyon kell ra költeni. Nincs ezzel se baj, mashogy latjuk.
En azon tudok kiakadni, amikor valaki mondjuk azzal talal meg, hogy ugyan mar hogy lehet ennyi eszem, hogy veszek egy realative draga opel astrat, amikor ebben az arban mar audi A3 at is vehettem volna, ugyan ilyen felszereltseggel, erösebb motorral, ugyan ennyi idösen es hozzateszi "LOL". Na ez azt jelentette, hogy 1 db A3 volt akkor fent a hahun (talalati lista legolcsobb autoja, a következö mar +500k kb...), ilyen felszereltseggel, ilyen arban, 2008 as evjaratban a 2.0tdi vel, "96 000km" , 3 db elmosodott foto es zsir uj rendszam....a közep ar az valahol +1millional volt, a legdragabb darabok +1,5M.....aha ja tenyleg en vagyok a hülye...LOL....tehat aki eddig lat csak el, na azt tudom sajnalni.
Pl az a totalcaros cikk, amit egyszer ide is linkeltem az is ezt a temat feszegeti es nem is tudnam most sem, mi is a jo döntes....(egy 5 eves 2.0tdi A5 audi vagy egy 1-2-3 eves 2.0 tdi J astra....nyilvan pro es kontra, nyilvan mindenki mashogy döntene....mindenesetre erdekes kerdes szvsz )
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #41748 üzenetére
11 mp? Az szép. Akkor az én 15 mp teljesen reális.
Declare Betegek ezek. De én ezt a dolgot lezártam. Többet ott nem láttok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz Declare #41754 üzenetére
Teljesen egyértelmű, hogy a J astra. Arra az Audira ha kell hanem ráköltenél 2x annyit, mert ilyen gumi, olyan felni, hopp ez hopp az. Nem normálisak azok ott. Az kell ide, képmutatás meg csak a külsőségre adás. Szó szerint. Le van szarva, hogy nem húz nem megy nincs műszaki DE RAJTA VAN A BMW LOGGGÓÓÓ meg a négy karika. Vicc...
Egyébként szvsz. az se normális aki ezeket a kis nyomott szerencsétlen nyomorák merciket bmw -ketm eg audikat veszi. De még a "normál méretű" 1.6-2.0 stb motorosokat se. Ilyen katerógiában ár-értékben sehol nincsenek, simán tudásban meg nekem ne magyarázza meg senki, hogy több-jobb. Pszichologiailag bemeséli magának az ember, hogy luxusabb de kb ennyi.
Ha már lúd legyen kövér, ha bmw kell meg audi akkor fussa már egy rendes 6-8 hengeresre meg 3 lityóra, aztán akkor azt mondom, hogy igen, hát ilyenből nem nagyon lehetett volna mást jobban megoldani, drága, de "megéri", mert olyan is.Csak az a helyzet, hogy ugyanúgy lehet villogni a 25 éves retek roncs szarral mint egy rendes autóval és az aberáltak még el is hiszik, hogy ugyanaz a kategória a kettő, sőt a más márkák (még ha úajbb és jobb is) akkor alatta állnak
-
gzbotii
veterán
Egy manus a milyen autót totyikban próbálja bizonygatni, hogy egy stift pont olyan biztonságos, mint egy fastra... na ja.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kickass
őstag
Klíma feltöltve, kíváncsi leszek meddig bírja
Vákuum próbázták töltés előtt, a gép nem is engedi feltölteni ha túl nagy a tömítetlenség. Idővel kiderül... -
Pitu
aktív tag
válasz mohabá 007 #41751 üzenetére
Ez nem jár magasabb üzemanyag fogyasztással? (mert azt nem tapasztaltam)
-
Declare
őstag
válasz haddent #41756 üzenetére
Ezt mar egyszer kitargyaltuk.. A teljesitmeny egy kerdes, meg a komfort, design, funkcionalitas. Leirtam mar, hogy nekem is van par extra az astraban, amiket szeretek, jok, de nem összehasonlithato apum A3 aval, vagy nagynenem volt 3as BMW vel (mindegyik kis motoros, de magasan felszerelt). Müködik itt is minden, de nem ugy...ez az amit megfizetsz egy magasabb kategoriaban, ez van a 4 karika meg a propeller mögött. A kutatas+fejlesztes, hogy altalaban ezek a markak jönnek elö az uj dolgokkal, amiket evekkel kesöbb vesznek at masok, mire ök mar egy ujabb szintre fejlesztik.
Az Audival kapcsolatban meg total semmi ilyen gumi, olyan gumi nincs...ugyan olyan 16-17 coll megy ra, mint akar a Te astradra. Egy jol karbantartott 5 eves audi siman lehet sokkal jobb vetel, mint egy volt ceges, kitaposott lelkü 3 eves J astra. Ez megint semmi mas, mint sztereotipia es latod, Te is egyböl ezen pörögsz, hogy huuu audi akkor az biztos milyen q. draga, meg a fenntartasa is milyen q. draga es ezert valik töle otthon valaki "menöve", mert huuuu audija van, akkor az q. draga ergo sok penze van, ergo meno.....holott nem.
Es most itt nem egy alap benzines szivo J astrat hasonlitok egy összkerekes automata duplaturbos dizel audihoz....ugyan olyan 2 literes turbos, manualrol beszelünk. Ugyan azok a hibalehetösegek +10-20% alkatreszarak es szerviz költseg. Semmi több. egy Insignia meg egy A4/A5 audi között az a bizonyos felar van meg, amit fent irtam. Ennyi. Semmi ördögtöl valo sarlatankodo extragiga draga csoda nincs.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #41761 üzenetére
Ez igaz, de most te meg a sztereotípia másik felét valósítottad meg, ahol a J kitaposott véges, az A3 meg karbantartott normális gazda Mindegy, nincs igazság itt, szerencse kell hozzá semmi több. De sajnos még új autóhoz is szerencs kell sokszor.
Az extra kényelmet és felszerelést én továbbra sem látom azoknak a márkáknak a legalján sem, feljebb nyilván, még jóhogy. De lehet, hogy huzamosabb használat során előjönne -
mephi666
nagyúr
válasz Declare #41761 üzenetére
ex nővérének exe járt anno 5-10év közti 5ös bmw-vel: távkapcsolatban éltek, panaszkodott, hogy össze kellene költözniük, mert 150km-t ingázni ide-oda hétvégente 10+ liter fogyasztással mennyire húzós... ja meg elcsesződött valami az elektronikában, ami a fényszóró szögét állította és sütögette a szemből érkezők agyát, mert nem lehetett tompítottra tenni... a szerviz 100ezres költség lett volna, nem futotta épp rá... jó kocsi volt, akkora, mint egy hajó, kényelmes is volt, de ha a "szerviz" jött szóba, kiült az arcára a rettegés a 6számjegyű összegektől ...erre csak azt tudom mondani, hogy vegyen autót "felsőkategóriából", aki nem sajnálja rá a pénzt és futja is rá... de az ilyen külföldről behozott, levetett, tekergetett 10év körüli gépeknél előbb utóbb úgyis előjön ilyen-olyan hiba, amit orvosolni kell, az alkatrész+szerviz meg nem annyi lesz hozzá, mint pl egy f astra-hoz, amiből van párszázezer az utakon és minden valamire való szerelő ismeri már oda-vissza minden nyűgjét
ui: én inkább arra akarok világítani, hogy "mindenki addig nyújtózzon...." ...de rengetegen azt akarják mutatni a külvilágnak, hogy mennyire tehetősek... nagyobbra vágynak, mint amit fenn tudnak tartani és igazából bele se számolnak: nekünk az f astra, amit kényelmesen fenn tudunk tartani... költöttünk most rá rendesen, ismerős ránézett múltkor, meg is jegyezte, hogy innentől évekig nem igazán szabadna komolyabb bajának lenni, olajcsere évente és annyi
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz haddent #41762 üzenetére
Pont azert hoztam a vegletet, mert igy tudtam leirni amit akartam nem az a lenyeg mi az emblema rajta, a baj az ha elterö kategoriakat hasonlitunk. Ha hasonlo kategoriakat, felszereltseget, motort nezünk, nincsenek drasztikus különbsegek, hogy opel, vw, audi vagy merci. Csak nem ez el a köztudatban. A köztudatban egy insignia csak egy fos opel, mig a 15 eves kitaposott lelkü A4 az huuu na az audi....ez az amitöl fogom a fejem
(#41763) mephi666 maximalisan +1.
Lehet ez G astra vagy A8 audi tök mind1....ha az ember meg tudja venni ugy a hasznalt piaci etek felsö 1/3 adaba tartozo adott kocsit (evjarata/motorizaltsag/felszereltseg) ugy, hogy azt karban is tudja tartani (ha turbos akkor azt, ha szivo benzin, akkor azt), azzal nincs baj. A baj akkor van ha valaki eppen megengedheti maganak a talalati lista elsö 1-2 autojat.....akkor igenis azt el kell engedni es eggyel kisebb kategoriat keresni, kisebb motor, vagy idösebbet. Szvsz.
Befejeztem a hogyan vegyünk autot szerintem topicot
. -
w333
félisten
Na szevasztok ... (most egy kicsit Skodázzunk)
Szerintetek ezek mennyi reális árak egy ismerős szerelőnél ?
Szóval elvittem ismerősöm S. Fabia 1.4i autóját ismerős szerelőhöz és kiderült hogy az egész mind a 4 kereken a féket cserélni kell (első féktárcsa + fékpofa, hátsó fékdob + betét + rögzítő rugók, fékolaj, ezen kívül 4 gyertya + pollenszűrő) szóval az egész műveletre alkatrészekkel együtt + kedvezményes munkadíjjal kaptam egy 97000 Ft -s árat ami azért nekem kicsit soknak tűnik, ez mennyire lenne szerintetek egy reális ár ?
Saját autómat magam szervizelem, így nem vagyok tisztában az árakkal
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
Előre alkatrész 15-20e-ből kijön, 20 már nem a legalja.
Hátra sem lehet több.
Az 40.
Plusz gyertya, szűrö, az 5.
Munkadíj legyen elöl 10, hátul 10, bár az is igen sok rá, nemhogy akciós, gyertya, szűrő is belefér.
Ez így 65.
Fékolaj sem egy tétel, azt nem vettem bele.
Olcsóbb alkatrésszel kijön 10-zel kevesebből, akciós munkadíjjal még 10-zel kevesebből - szerintem nem több 2 óránál, arra még nem is akciós a 10e.
Vagyis ha tényleg akciós lenne minden, akkor nem lehetne több mint 50.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
w333
félisten
Én is kicsit soknak tartom ... (unixos alkatrészek ez 100%)
Viszont ahogy néztem :
2 első féktárcsa (30e) + betét (10e)
2 hátsó fékdob (32e) + betét (8e) + rugó készlet (5e)
4 gyújtógyertya (5e)
1 pollenszűrő (3e)És ugye még a munkadíjat nem is írtam ... hát horadt drága ez az unix !
(#41768) mohabá 007
Lefényképeztem ... tulajdonképpen hátul nincs fék (kézifék is kuka)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Petyyyyy
addikt
Szerintem sincs elszállva az ár. Meg értem én, hogy mindenből az olcsóbbra hajlik az ember, de a fékek és gumik ne legyenek már ebben a kategóriában. Maximum a máshol ugyanez olcsóbb ami még belefér nálam.
Nekünk sem ártana rálesni a fékekre, a kézifék csak akkor fog rendesen ha izomból húzom fel.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #41772 üzenetére
Na jó, leírom: elkezdtem szétbombázni szegény autót. A küszöbtakarókat, kárpit minden fel, kábel végignéz, csatlakozók stb. Semmi. Jó elkezdtem lekövetni a ledsort hátül felül megy hátra a csomagtartóba. Ott is követem a kábelt bontok kegyetlenül fél autó műanyagelemei szanaszét a földön már Ott egy csatlakozó. Na megmérjük. Széthúzva nem megy a ledsor, összedugva megy, de jó. És adja a 12V -ot, pont amikor fékezek, azta! Na, csatlakozó másik fele hova fut be megint bontás kegyetlenül szigszalag hegyek a földön. Hát, na hova? A hátsó lámpatest csatlakozójába egyenest. És melyik érre? nem ám arra amire azt hittem hogy az a fék-ér. Nagy büdös mindjárt mondom mit Az a mocsok a ködlámpa... Külön van fékízzó, meg a helyzetjelző. Két külön történet. A helyzetjelző a duplaszálas, az aködlámpa.
Na itt akkor jött a felismerés, hogy.. ha már szétbombáztam, UGYE NEM CSAK a valódi fékizzó a szar...???
de. Na mindegy, e 2 nap alatt megtanultam F astrát szét és összerakni isMás: első lökös (csak a műanyag genyó) nálam törve volt már mikor vettük kicsit hülyén áll. Cromaxnál 10 ezer az utángyártott. Mit mond a népítélet, vajon milyen lehet? Rizspapír az eredeti ABS műanyaghoz képest?
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Köszi mindenkinek ... szóval akkor ez így korrekt !
Különben most hoztam el az autót (féket majd elviszi a tulaj most nem volt annyi pénze) és ugye a fő hiba amiért odavittem az az volt hogy sípolt a víz és villogott a műszerfalon, na teljes kiegyenlítő tartály (víztartály) csere aztán ugye a diagnosztika + hibakodók kiütése és (szerviz intervallum reset) fékhatótávmérés + fékek szétszedése (felmérés) + összerakás és így fizettem mindennel együtt 20e -t szerintem ez baráti volt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
trassher
addikt
Ez az én astrám fojtószelep háza yess. Szerintem soha az életben nem volt még levéve róla és kitakarítva. Hogy a 204.000 km valós volt e amikor megvettem nem tudom. Abból gondolom hogy valós lehet mivel elől a gömbtámaszok még gyáriak voltak és szerelőm szerinte 230K-ig is elmehetnem a gyáriak. Ezek sem voltam rosszak még de ha már szétkapták az elejét akkor kicseréltettem azt is.
Azt is tegyük hozzá hogy akitől vettem azt mondta szinte csak városban használták.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
-
w333
félisten
válasz trassher #41783 üzenetére
Ezzel kellett volna csinálni Link (Auchan 830 Ft), mikor kifújom akkor ilyen habos valamivé alakul át (így nem tud befojni sehová), brutálisan jó minden mocskot szépen leszed, keményebb mint a nitro hígító (szerintem tisztább lett volna)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
haddent
addikt
F Astránál hol ez a cucc és hogy lehet hozzáférni? Olyan fura az alapjárata neki... tudom, hogy ne hasonlítsam a 8 meg a 16 szelepet meg úgy 10 évnyi fejlődést össze, de a H mellett olyan, mintha valami dízel lenne. Alapjáraton csúnya, ahogy adom a gázt egyből szépen kisimul, szerintem ilyesmi lesz a gond mert 99% -ban városban volt használva.
-
w333
félisten
válasz haddent #41785 üzenetére
Levegőszűrő vastag vákuumcső csatlakozik rá ... Link, ha pedig ilyen akkor a fekete műanyag alatt lesz, ahol az a 2 db. kék színű cső rácsatlakozik
És igen különben +1 nekem is jó hangos a Vectram (olyan mintha dízel lenne)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Azt a tyúkbeles mindenit mi van ebben a motortérben ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz haddent #41788 üzenetére
Ha már szétkapod akkor az alapjárati motort is tisztítsd ki azt itt találod (alul az a kicsi) ez is okozhat ilyesmi hibákat, szóval "két legyet ütsz egycsapásra"
Lehet hogy neked is ilyen mocskos (mindenképp vess rá egy pillantást)
Szerk.
Még jó hogy mondod, én amióta kitisztítottam a pillangószelepet és alapjárati motort (végre stabil az alapjárat) és hátul már semmi kondenzvíz nem jön ki !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz trassher #41790 üzenetére
Az alsó része az nem szokott piszkos lenni ... illetve ha meghúzod a gázbovdent akkor kinyílik a pillangószelep és be tudsz egy rongyan nyúlni !
De persze hogy ha így kényelmes akkor jó, viszont így nem kell szétszedni (nincs + munka vele) ami pedig véletlenül befolyik azt úgyis elégeti a benzinnel együtt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Markizmark #41792 üzenetére
Ilyenek ezek az oroszok ...
Chiptuning stb. van de a vezérműszij és vízpumpa az bizony csörömpöl
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
7Sony7
addikt
Srácok,van valakinek isuzu motoros?
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen