- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok
Pár napja egy új Astra 1.6-t nyúzok... és eléggé csalódás sok téren. A leggázabb szerintem az, hogy kb 5e km után már elkezdett szétkopni a vezető oldali ülés, konkrétan a szálak kijöttek belőle. A váltó hátramenetbe rakva eléggé pontatlan, a start-stop rendszer is eléggé bénácska.
Na meg amitől falra tudok mászni ez a nekem teljesen új fajta ablaktörlési rendszer...egyszerűen a vizet az aljára nyomja a szélvédőnek és ennyi.
A többi része a kocsinak egészen tűrhető, bár az utasok visszajelzése alapján hátul mindent megérezni.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
zolikaDB
veterán
válasz szabonagyur #42601 üzenetére
Pfff... Ezeket a szervizben nem tudjak orvosolni? (a kenyelmet leszamitva)
-
szabonagyur
félisten
válasz zolikaDB #42602 üzenetére
Rákérdek majd, vagyis a flotta kezelő elintézi remélem... A szélvédőmosó rész szerintem "ilyennek kell lennei" mivel nem az első kocsi amin ez ennyire durva....
Az ülésre meg mit mondjak? 5e km az égvilágon semmit, tegnap is olyan 300km után kijött belőle vagy 3 méter szál
Légkondi is eléggé vegyes benne, nagyon lassan tér magához.
Egy hülye kérdés : hogy lehet kikapcsolni, hogy nagyobb gázadásnál a rádió hangereje ne emelkedjen?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Def26
félisten
válasz szabonagyur #42601 üzenetére
Te vásároltad az autód vagy a céges?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
szabonagyur
félisten
Céges természetesen, magamnak nem ilyet vettem volna.
(#42606) Mikuland : hát azt én sem tudtam hova rakni... mert csak így szálltam be másik oldalon, valamit kerestem erre ránézek az ülésre és mondom mik ezek a hosszú hajszálak itt? Megfogom és a szürke cérna.
Hát itt a fúvóka kb a szélvédő alsó 5 centijére fújja és úgy próbálja meg a törlő letörölni.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Mikuland
tag
válasz szabonagyur #42601 üzenetére
Most raktam a zafírkára Insignia fúvókákat, itt is alacsonyra fújja, ahogy nézem nem is állítható, de így is szépen felhordja a két lapát.
A lebomló beltér elég szégyen!mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #42601 üzenetére
Ez fura. Haver a céges J Astrat használta most 3 évig. 4000km vették. Viszont az 1.3 CDTi volt. Nagyon szerette és soha egy rossz szava nem volt. Pedig több mint 120e km ment vele a 3 év alatt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Def26
félisten
válasz szabonagyur #42605 üzenetére
Akkor azért vagy ennyire szigorú.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
szabonagyur
félisten
Ha saját lenne már régen visszament volna a szervizbe, hogy cseréljék ki az egész ülést ahogy van.
Úgy gondolom amiket leírtam, talán a légkondit leszámítva olyan dolgok amiket alapból elvárhatunk. Véleményem szerint 5000 km után az ülésnek még gyári szagot kéne kiadnia nem, hogy félig széthullania.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #42610 üzenetére
Ez csak természetes! Én biztos ,hogy kiverném miattuk a balhét!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #42613 üzenetére
PhaetonV10; mohabá 007: Köszi.
Db ben hol lehet valami ízléses váltógombot szerezni? Még mindig nem találtam...
-
-
F_Zolee
veterán
Lassan erőt veszek magamon és megpucolom a légtömegmérőt. Ennél baj ha nem húzom le az akksit?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gerisz23 #42592 üzenetére
„ Már a műszakin ledobta az egyik szelephimbát….. Autószerelő szerint tönkremehettek a himbák,vagy az olajszivattyú is….Sziasztok!Hívott a szerelőm.fennakadt a hidrotőke,nem jelezte hogy nincs elég olaj a motorban…”
A hidrotőke nem is fogja jelezni. A megfelelő olajnyomás ellenőrzése az olajnyomás gomba feladata.Ha tönkrement az olajszivattyú,vagy eltömődött a szűrője,azaz nincs megfelelő olajnyomás azt a műszerfalon azonnal látni fogod.(jelez a piros lámpácska)
Hidrotőke a benzines C Corsában van.
Szelephimba a dizel C Corsa 1.3D-ben. Az biztos,hogy ez a két alkatrész egy motorban nem tud lenni.
Valaki valakit be akar etetni.. (már ha nagyot nem tévedek,igaz nem vagyok hivatalos ótószerelő)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
#81556480
törölt tag
Régen jártam erre gyerekek, de megmondom őszintén, szerintem néha elhangzik itt néhány hülyeség
Én közben azért szögeltem a gépet.
Eltört a rugóm, de akkor már raktam be két új lengéscsillapítót is előre. meg kicseréltem az egyik kutyacsontot.
A héten ha lesz kedvem a tetőkárpitot kéne cserélni. Ezek a tipik vectra betegségek megőrítenek[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz trassher #42621 üzenetére
Hát én most kifejezetten örülök neki hogy a gyári magasságon áll, ugyanis akkor nem tudnék bemenni egy helyre ahová rendszeresen járok. Én annyira nem is vagyok oda az ültetésért. Ez a kocsi így gyári felnivel szép ahogy van. nem akarok belőle egy bojlerrészert. Tervbe van egy ideje egy szebb nagyobb felni és egy pár szép lámpa előre aztán annyi. Inkább teszek rá vonóhorgot a funkcionalitása miatt. Az meg nem összeegyeztethető a tuning ültetett sötét dubörgőzene világgal Esetleg egy ablak sötétítés. De ennek a kocsinak gyárilag már szinezett így is az üvege.
Ja a műhelyért én is nagyon oda vagyok. nagyon jó benne szerelni télen nyáron.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz #81556480 #42622 üzenetére
Viccként írtam, én se ültetnél itthon semmit, maximum talicskát.
Szemezgettem a b vectrával is de nem mertem belevágni. Féltem hogy sokat fog majd enni de cserébe nem megy majd. Kívülről nagyon mutatós és belülről is annak ellenére hogy a g astra fiatalosabb kicsit.Szüleim költözésen gondolkodnak, mondtam nekik hogy én nem megyek sehova de egy jó garázzsal és műhelyrésszel már el lehetne "csábítani". Ilyenkor nyáron el van az ember az udvaron de mikor rossz az idő már nagyon meg vagyok lőve.
Redmi Note 7
-
#81556480
törölt tag
válasz trassher #42623 üzenetére
Akinek nincs ilyen, azok nagyon le tudják húzni az 1.6 motort ebben a kasztniba. Főleg mikor valaki itt nyomta hogy nem bír végig menni 5.ben az autópályán a nemtudom melyik dombon( persze nem ő vezette). én többnyire egyedül használom és azt mondom teljesen jól lehet vele autózni. Én szeretem. Persze mehetne jobban. de tudom mit lehet elvárni tőle.
Klíma nyáron megfogja, azt is érzem. 1.8 lehet az ideális motor vagy nemtudom a 2.0 milyen, de nekem nagy benzinmotor nem kéne. ha takarékoskodni akarok elmegy 6 literből, de ha lendületesebben haladok akkor 8. Nekem ez még belefér. Olcsó autó, jól felszerelt, tágas, kényelmes. Néha látom ilyen 4-500-akért szép b2-est adnak. -
haddent
addikt
válasz Mikuland #42606 üzenetére
Insignia fúvóka nálam terít rendesen ahogy illik, próbáljatok picit állítani rajta hátha lehet
szabonagyur lebomló ülés az egy dolog ami nem jellemző Opelekre szerintem. Saját tapasztalatból a 15 éves F -ben még teljesen hibátlan a szövet, 4 éves H -ban (172 ezer km) meg teljesen gyári állapotú, pedig céges-lízingelt volt és úgy került hozzám. Szóval teljesen jogos az elvárásod és teljesen igazad van, és biztosra veszem, hogy kifogtál egy szar ülést, nem az egész J széria ilyen Csináltasd meg
A légkondi az megint fura számomra, nem ültem még hosszabb távon 20 milkás autókban, de amennyire meg tudom itélni teljesen jól, hamar észhez tér. Benyomom, 'oszt megy, pár száz méter és már hüsi levegő jön, még pár száz és jeges.LaciCRM hány lovat hoztak ki 1.6 -ból B Vekiben? Hirtelen google azt mondja, hogy 100 ló (és 1275kg az autó). Hát az se pehely De amúgy egyetértek én is nagyon szeretem az 1.6 -ot. Egyedül kifejezetten robbanékony és agilis, de 4 személy+csomag+légkondi kombó is elviszi a seggét. Úgy már nem mondom, hogy versenyezgetnék a városban pirosnál De teljesen jól gyorsul, főleg ha eléri a 3500-4000 -et onnantól semmi gond meg se érzi. De a szívó benya nyomaték az nem túl sportos így megpakolva+légkodni azt be kell vallani Bár szvsz. ez a gyár hülyesége, mert pl. ha felkapcsolom a ködlámpát is, akkor már megemeli annyival az alapjáratot, hogy tök kényelmesen indul. Szóval szvsz. hülyén programozták le. Annyit kellett volna, hogy légkondi? Na akkor +500RPM azt csók.
Szép autó egyébként nagyon[ Szerkesztve ]
-
Mikuland
tag
Ha valakinek állítani kellene, itt van hozzá a célszerszám, szerintem lehet barkácsolni otthon...
Az Insignia fúvókát ugyi.
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
Declare
őstag
válasz PhaetonV10 #42628 üzenetére
Ez mindig ilyen soha nem fogja az ember azt erezni, hogy az autoja ennel jobban nem kellene, hogy menjen.
Mindent meg lehet szokni, de ha kiprobal az ember egy erösebbet, utanna lekonyul a saja, ha visszaül a lomhabba
Konkluzio, vagy sokat kell gyüjtögetni, vagy nem szabad erösebb, jobb kocsit kiprobalni. ez a kettö ut ami jarhato
-
Phobion
őstag
A hamarosan érkező K Astra megjelenésével, a mostani GTC J Astra-k gyártása megszűnik?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Dio111
tag
Hát igen és is filózgatok az A vectra cseréjén B-re de melyik motorral?
2.0 ez van most is
2.2
2.5
Mondjuk jó lenne pro és kontra is -
mephi666
nagyúr
-
mephi666
nagyúr
válasz Dio111 #42640 üzenetére
mármint vectra b i(rmscher) 30 v6, 3liter (csak 30db-os limitált széria volt, ezért nehéz lehet kifogni )
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
bubi92
őstag
sziasztok
olyan embert keresek aki még a héten tudna segíteni egy(valszeg) szilent cserében. G astráról lenne szó. mindezt budapest szitiben
-
haddent
addikt
válasz Declare #42633 üzenetére
Igen, ez tipikusan a "semmi soha nem lesz elég" szerintem is Egyébként nekem személy szerint a legnagyobb bajom olyan ami aztán tényleg nem orvosolható. Mert azért valljuk be egy 2-300 lóerős autóval (feltéve, hogy mondjuk max 1500kg ) már ellébecolna bárki vígan
Szóval nekem az nem tetszik, hogy ha túlsúly van / plusz fogyasztó akkor más a karakterisztika. Minimum megváltozik az, hogy mekkora nyomaték kell, rosszabb esetben meg borul az egész.. És hát épp ezen gondolkodtam, hogy lehetne 500 lóerős is az a dög, akkor is megérezné az ember, ha +300kg + légkondi. Tehát magyarán nem lehet olyat alkotni, hogy a többletterhelés ne érződjön. Max úgy, hogy alapból tiltva van amit szép lassan felenged kellő esetben, dehát ez csalás ugye és nem vagyok meggyőződve róla, hogy működőképes. Jó persze előbb említett 500 lóval nem biztos hogy nagyon más lenne bármi, csak 1 mm- el tovább kell nyomni a gázt, de akkor is. Aki sokat vezet és nagyon "érzi" már az autóját mert egybenőtt vele, az megérzi ezt (szerintem)
Na meg hiába mondják, hogy "áhh csak 10 ló különbség", hát az ilyen viszonylatok közt 10% ugye, vagy akár több... -
Declare
őstag
válasz haddent #42643 üzenetére
Van egy csavo a neten, ilyen autos "hazi" tuningos, autos videokat csinal, de hobbi szinten profi. Szoval igenyes.
Követve van, hogy megy atvenni az M4 es bömit, ahogy megy vele haza es olyan vigyor van az arcan, amikor oda-oda lep neki picit, hogy iszonyat . Következö "adasban" elerte mar a 2000 km-t, amikor mar maxon küldheti neki, nem bejaratos. Gyorsulgat vele, padlozza, stb, de mar csak sima kis vigyor. Következö reszben viszi tuningra, ahogy megy (közben mindig magyaraz, stb...), mar semmi vigyorgas sincs az arcan, amikor elöz, vagy odalep a gepnek, tök normalis neki az egesz. Aztan tuning soran belekerül +50 lo vagy nem tudom, meg nyomatek es ujra olyan feje van, hogy huuu most hogy megy, mert tuning nelkül csk igy meg ugy, meg elötte itt ez igy nem ment stb
Neki be kellene ülni egy sima 200 lovas autoba, elsirna magat, aztan felgyujtana, hogy nem megy, eletveszely, mert nem lehet elözni sem kb, en meg most azt mondom egy 200 lovas auto lenne az abszolut eleg, vágyálom, ami mindenre elég lenne nekem
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #42644 üzenetére
az a ménes is csak egyszer szalad szét... én már a 150 lovat is bőven túlzásnak tartom közútra, mondjuk sok múlik azon, hogy mekkora kasztnit kell mozgatnia: egy 2tonnás bódét, vagy egy tonna alatti mitsubishi colt-ot, vagy gsi astra-t... az 1.6 colt glxi is 115 lóval egy rakéta, meg a gsi astra 150-nel se kutya... dízelekhez van nagyobb tapasztalatom: peugeot 207 1.4, skoda octavia 1.6, rapid 1.6, octavia 1.9 ...ezt a legutóbbit már úgy érzem, hogy nálam a felső határ: lép rendesen, lehetne vele állatkodni is, de itt még könnyen türtőzteti magát az ember... (az 1.4-es peugeot-val se kell azért félni előzésnél: kamion mögött 70nél vissza 4be, aztán mire előtte vagyok már 110 körül jár az óra) messze van mind a 200 lótól, azon a ponton már szerintem elszaladna az emberek nagy részével a ló és elkezdené feszegetni a saját korlátait ilyeneket csak erre épített pályán próbálnék ki, hogy mégis mire vagyok képes és a gép mit tud alattam: ha meg elmérem, senkiben és semmiben nem okozok kárt...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
haddent
addikt
válasz mephi666 #42645 üzenetére
Szvsz. aki nem képes felmérni saját tudását, tapasztalatát képességeit meg az autóját, annak nem való se 200 se 70 ló, max 1 az is olyan ami nem CO2 hanem lócitromot pufog ki hátul.
Állatkodni is lehet ésszel, éppen Declare mesélt hasonlót egy hete kb ha jól emlékszem. Mindennek meg van a maga helye és ideje, csak önfegyelem kell.
Szerintem olyan 1-1.5 tonnához 100 ló környéke az elfogadható. Ha nincs megpakolva akkor nagyon, ha megvan akkor meg sima (de még mindig biztonságos, gyors és dinamikus, értelmes) közlekedésre megfelelő. És hát végső soron azért erre vesszük az autót.
Ha van több, akkor nagyon nagyon jó meg kell becsülni és örülniAzt azért meg kell mondjam, hogy nehezen tudnék elképzelni 4-5 személyt (összsúly ugye 1500kg körül H astrával) légkondival a "magam" 116 lova nélkül, pl. 1. generációs 1.4 -es ecotec benzin huh :\
Egyébként azt vettem észre, hogy a 8 szelepes 1.6 -os F motor jobban tűri az alacsony fordulatot, mint a 16 szelepes 1.6 -os Z16XER, ez lehet? Nyilván így van, de nem csak tűri hanem jobban húz is. Vagy csak placebó/képzelgés, mert az előbbi sehogy se húz igazán ezért nem nagy a különbség?
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz haddent #42646 üzenetére
"Olyan 1-1.5 tonna" azert az a +500 kg egyaltalan nem elhanyogalhato tenyezo szerintem. Nem beszelve arrol, hogy a Le-vel szemben a nyomatek sem elhanyogalhato. Nem ugyanaz az erzes egy 100 le benzines vagy egy 100 le turbodizel autoban amiben vagy 1.5x akkora nyomatek van.
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #42645 üzenetére
Az ha van egy sport autod, az nem jelenti, hogy a kanyarokat driftelve kell bevenned es a gazpedal is ugyan ugy fokozatmentes, szoval nem csak full gaz es 0 gaz letezik . Egyzserüen annyi, hogy oda tudsz lepni neki ha kell, palyan, elözeskor, lehet elvezkedni, ha jön a varostabla vege es padlozva erzed, hogy presel az üles stb. de ezt mind lehet szabalyok betartasaval, normalisan is.
Ugyanakkor egy 1.0 yarissal is mehesz gyorsabban a kelletenel es összetörheted magad es masokat egy kanyarban kicsuszva, a sebesseget rosszul megvalasztva.
A masik, amit irsz, ez meg pont az amire mondtam, hogy megszokas. Te az 1.4 astrat szoktad meg. Azutan egy 1.9 tdi elhiszem, hogy nagyot lep es wow erzes. Viszont ha egy 1.9 tdid lenne, azt szoktad volna meg, nem lenne semmilyen wow, abban ha lepadlozod, hanem azt mondanad, hogy basszus, csak mehetne jobban, de jo lenne egy 2.0 vagy 2.5
-
haddent
addikt
válasz Gergőke88 #42647 üzenetére
Tudom, épp ezt írtam 1-2 hsz. -el előrébb, hogy pl. +500kg + légkondi, ninsc olyan motor a világon ami ezt ne érezné meg. Lehet, hogy van ami úgy válaszol rá, hogy "lécci lehelletnyivel jobban nyomj meg", a másik meg "ok kész vége elfüstölök", de van különbség
Adott teljesítmény (ha a relatív erő ugyanúgy alakul azaz a súly és a viszonyok is megegyeznek) meg akkor is ugyanolyan ha a fejemre öntessz 3 kiló szenet is Elhiszem, hogy más érzés, kinek mi jön be, hitvallás stb., de 100 bhp az 100bhp benzinből dízelből elektromosból meg gőzmozdonyból isLaciCRM világos.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen