-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bubi92
őstag
sziasztok
én lettem Marsu G astrájának boldog tulaja. Kaptam hozzá műbizonylatos, fóliázott oldal üvegeket. Egy ideig vaciláltam rajta, hogy felrakjam-maradjon az átlátszó-még is felrakom-de áh nem. És végülis a nem mellett döntöttem. Így viszont számomra feleslegessé váltak. Szóval ha valakit érdekel 4 ajtós astra fóliázott üvegeket bizniszelhetnénk.
Plusz egy büszkélkedős kép :
[ Szerkesztve ]
-
bubi92
őstag
g astrán cserélt már valaki tükör borítást? egyik oldalon amúgy is levolt jőve a festék, másikat meg ma valaki megrepesztette nekem. vagy legalábbis ma vettem észre. néztem videót az alapján nem tűnt bonyolultnak. esetleg valakinek eladó? fekete színben.
-
bubi92
őstag
G astrát meglehet mókolni valahogy, ha központi zár zár, akkor ablakokat automatán felhúzza?
-
bubi92
őstag
jó akkor az ablak felhúzás projekt még várat magára.
viszont, szintén g astra ablaktörlő lapát előre. milyet érdemes venni? -
bubi92
őstag
felkerült végre a nyári gumi, meg a "kukázott" gyári felni. majdnem annyiért vettem mintha lemezfelnit vettem volna.
más: a szellőző ami a szélvédőre fújja a levegőt a műszerfal-ablak tövébe, az kiszedhető? rettentő mocskos, és ha lehet akkor megkönnyíteném az életemet azzal, hogy kiszedve takarítom ki.
-
bubi92
őstag
13. kerület közelében keresek szerelőt, aki relatív gyorsan dolgozik. tudtok valakit ajánlani
-
bubi92
őstag
hejjj
G astrából mennyire bonyolult kiszedni az összes ülést?
Illetve két fekete visszapillantó burkolat is vevő lennék, ha valakinek van elfekvőben.
-
bubi92
őstag
sziasztok
olyan embert keresek aki még a héten tudna segíteni egy(valszeg) szilent cserében. G astráról lenne szó. mindezt budapest szitiben
-
bubi92
őstag
Hejj
G astra tetőkárpit probléma. Fogta magát és elengedte a ragasztás? Ragasztva van egyáltalán? Lehet javítani vagy kezdjek el bontóba kutakodni? Mennyire bonyolult lebontani? Idegállapotba vagyok
-
bubi92
őstag
sziasztok
G astrához, manuális klímás közép konzolt keresek. ilyet:
nem kell bele semmi, csak maga ez a műanyag elem. CSAK SZÉP ÁLLAPOTÚ érdekel[ Szerkesztve ]
-
bubi92
őstag
Lassan jobb lesz az autóm mint mikor hozzám került annyit költök rá. Felmerült bennem, hogy pár dologgal bővítve nem is lenne ez annyira rossz. Digit klímát szerelt már be valaki utólag manuális helyére g astraban? Gondolom hátulra elektromosra cserélni az ablakot nem lehet túl bonyolult. Illetve középben a váltó és a hamutartó között van egy műanyag panel, aminek a hátuljában két kábel van. Azok mire szolgálnak? Itt:
-
bubi92
őstag
g astra refi izzó típusa hb3
-
bubi92
őstag
napom. még nyáron leakartam takarítani a középkonzol tetején az órát, erre beesett. gondoltam jó, úgyis cserélni kell a fűtéskapcsolónál az izzót, kibontom az egészet. 15 év alatt azért fárad a műanyag szinte az összes pöcke eltört. 3 hónapig zizegett a középkonzol a rögzítés hiánya miatt, de ma sikerült bontóba jutnom és szerezni egy jó állapotút. már már azt hittem egy alpesi mezőn vagyok, olyan fura volt a zizegés hiánya.
VISZONT. ez alapján akartam én izzót cserélni, de nálam a fűtéskonzolban kettő izzó van(ami ugyan szerintem a t5 b8.5),de a szivargyújtónál tök más van. aki cserélte már, az tudna segíteni, hogy konkrétan milyen izzót kéne vennem.
-
bubi92
őstag
válasz Petyyyyy #49216 üzenetére
4 hónapja csináltam, és még mindig tökéletes. sehol sem engedett, hajlatokban sem, szóval tart mint a kurva élet. pedig utcán, kertben parkolok, süt rá a nap. ráadásul fekete autó. annyi, hogy mikor elkezdtem elsimítani az anyagot az üvegszálra felrakás után, a közepén egy hengerrel csináltam, majd rájöttem, hogy kézzel jobb. ennek most annyi látszatja van, hogy felrakva is látszik hol lett erősebben rányomva, szóval csak kézzel az egészet.
illetve szerintem célszerű úgy körbevágni, hogy kicsit visszatudd fordítani a másik oldalra.majd ott is végig kenni. így legalább oldalaknál plusz tartást kap.
én is féltem a palmatextől, hogy átfog ütni az anyagon a színe, ha felszívta. de semmi. a tartósság a kérdés, de azt (reményeim szerint) már a következő tulajnál fogja megélni. -
bubi92
őstag
válasz Petyyyyy #49289 üzenetére
185/65 r15. ez a default méret.
hát utóbbi időben, rájár a rúd. először jött a tetőkárpit csere, aztán teljes futómű és első fék felújítás, középkonzolban kiment az izzó, majd mikor cserélni akartam szinte az összes rögzítési ponton eltört. előző futómű és fék szervíz után, most újra fék csere volt, mert előző szerelők elkókányolták a csonkállvány menetét.. ezt előző szerelő nem vette észre vagy csak baszott rá, de cserébe a toronycsapágyam sem cserélték ki, vagy kicserélték csak újra szar lett, úgyhogy azt is megint kéne. de legalább mostani szervíz alkalmával kiderült, hogy a kuplung felőli főtengely szimeringet is cserélni kell..(meg lett az oka, hogy miért erőtlen 16 szelep létére, és hova tűnik az a sok olaj) = le kell szedni a váltót, akkor már érdemes kuplungot cserélni(ott is a legrosszabbra számítok) illetve a hátsó fékeket/futóművet sem ártana rendbe hozni. ezen kívül van egy öt centis rozsda a jobb kerékdobnál.
február vége óta van nálam az autóezeket megcsináltatom, és úgy fogom tovább adni(fene azt a becsületes lelkem), szóval aki megveszi az egy pöpec autót fog kapni.
-
bubi92
őstag
válasz Declare #49294 üzenetére
nem, nem a fő ok amiért váltok az nem a "harag". csak egy tárgy, szóval nem tud izgatni. sokat csinálunk olyat barátnővel, hogy elmegyünk valahova autóval és az autóban alszunk egy éjszakát, ezt az anyjáék kocsijával megtudtuk oldani, viszont ebben nem. illetve nagy szempont nálam, hogy a biciklik akár szétszedés nélkül is beférjenek a csomagtartóba, így kell a kombi.
szóval ez a remélem nem sokáig lesz már nálam, az új autó várását jelentette, nem azt , hogy ez menjen.
első autóm, szeretem, de van lehetőségem váltani. jobbra, újabbra.Petyyyyy: ez a nyári
[ Szerkesztve ]
-
bubi92
őstag
astra g 1.6 16v, mekkora a gyári akkumlátor ?
-
bubi92
őstag
válasz gzbotii #50001 üzenetére
na hát ez az. ha jól tudom Marsu kolléga valahogy az előtt cserélte az akkut a kocsiban mielőtt februárban hozzám került. egy 74ah-s van benne. semmi extra fogyasztó, egy rádió, gyári hangszórókkal. egyszer nyáron lemerítettem, véletlenül rajta hagytam a világítást. fel lett töltve, de semmi baja nem volt azóta. tegnap mentem kb. 7 kilométert, utána simán újra indult, majd még kb. 7-et normafáig. ott állt egy órát az autó majd nem akart újra indulni. semmi hibaled nem világít. rákerült a bikakábel, kb. 2 másodperc után egyből indult.
utána gondoltam meghajtom m7-esen. hát bazeg jóhogynem balatonig van 100-as tábla... mindegy. kapott kb 40 km 100-as tempót. hazamentem leállítottam, állt fél-1 órát és utána simán indult. leállít, megint simán indul. harmadik indítás már köhögős volt. azóta áll. ha tudnám, hogy fixen akksi baj, már venném is valahonnan. de ha generátor vagy más baj, akkor feleslegesen nem dobnék ki 20-30ezret.amúgy mit jelent az akkuknál a jobb+, bal+
-
bubi92
őstag
válasz mohabá 007 #50008 üzenetére
én örülnék ha legjobbban, ha csak akksi lenne. de, miért mondod, hogy tuti
-
bubi92
őstag
válasz mohabá 007 #50011 üzenetére
de ettől még nem lehet, hogy generátor hiba :
következő lépés. pesten hol érdemes akksit beszerezni? -
bubi92
őstag
válasz trassher #50153 üzenetére
ezt a listát két szereléssel űberelem
augusztusban elvittem, hogy kopog a jobb első. ebből lett:
-minden lehetséges szilent, csapágy elől
-fék tárcsa, fék betét
-szűrők, olaj csere
=100kmost novemberben ugye megállt alattam az autó(szó szerint a fék amit befogott, mert ugye, ha az ember 100ezret ott hagy a szervízben akkor illik szar munkát csinálni)
-fék tárcsa, fék betét
-hátsó fékbowden
-hátsó fék állítás
=80knyár közepén kicseréltem a tetőkárpitot, 10k
mind a négy lámpám kiégett egy év alatt(gondolom egyszerre lettek berakva)
~prémium kat. izzók 25k~ablaktörlők 5k
téligumival vettem a kocsit, úgyhogy vettem rá nyári kereket
-4felni 60k
-4gumi+szerelés 80kközépkonzolon beesett az óra, úgyhogy a középkonzol burkolata bontottan 5k
teljesség igénye nélkül ennyi
február óta van nálam az autó
indexkar csere kimaradt. azzal indult a kapcsolatunk 5k.
[ Szerkesztve ]
-
bubi92
őstag
válasz AMD Power #50158 üzenetére
felhívtam vasárnap délután (egy 0-24 autómentő, szerelőről beszélünk), hogy csodásan szerelték meg, csak most épp nem indul a kocsi, aztán nem vagyok hozzászokva az autópályán alváshoz. bele ásított egyet, és mondta, hogy kb 3 óra mire ideér, beviszi kecskemétre és majd ha lesz ideje megnézni. inárcs-kecskemét. 57 kilométer. 3óra. ÖTVENHÉTKILOMÉTER. HÁROMÓRA.
-
-
bubi92
őstag
na én autóm felkerült az eladó autók közé
-
bubi92
őstag
válasz diablo1984 #50278 üzenetére
vót az február is
a sok munka meghozta gyümölcsét, és egy nagyobb minőségi szint ugrást engedhetek meg magamnak, azért megy.
[ Szerkesztve ]
-
bubi92
őstag
az astrától megválásom története.
hétfőn 5 körül elvitte egy ember. tegnap 10-kor hív, hogy hát ő nem akart zavarni, de hazafele úton ~50 kilométer megállt alatta az autó. fizessük már felesbe a javítást meg ezt meg azt. egyrészről kizártnak tartom, hogy megállt alatta, napi használatból adtam el. összevissza beszél, mostmár ne is felesbe fizessük, hanem 60-40 százalékban. kisért a genyó astra
-
bubi92
őstag
-
bubi92
őstag
válasz Declare #54001 üzenetére
mivel meg volt a kiszemeltem, így gyorsan akartam eladni. kiraktam, hogy 450 a fix ár, vagy lehet alkudni és akkor 500-ról indulunk, nem lett vevő, csak alkudozók. LEVITTEM AZ ÁRAT 400-ra és akkor is alkudoztak a genyók. és jó csinálja. de ne egy olyan autónál, ami a HAHU-s keresésnél ár szerinti rendezésnél elsőként van, már-már a lepukkant F astrák előtt.
-
bubi92
őstag
Hejho.
11kerulet környékén valaki kitudna segíteni egy nagyobb fajta kerékkulcsal? Ami van az autóban azzal nem bírom leszedni a kereket?
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben