-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz johnny82 #41496 üzenetére
hát akkor meg pláne cserélném! a kereskedők sem a lepusztultakat tekerik vissza 60ra! hosszú távon vagy üléshuzat/kormányvédővel használva is újszerű marad a verda hosszú évek és többszáz km után is! én egy citroennel járok németbe, másfél éves 232ezer km van benne és még mindig hibátlan, újszerű a bele! még a kormány sem fényesedett ki......
jobb megelőzni a bajt, egy rafkós kereskedő kicsíp egy 150ezret futott verdát, visszatolja 60ra, bead egy ilyen szöveget, hogy lehúzták, azért nincs vezetve a szervízkönyv és megzabálod a mesét, még azt is elhiszed hogy p*nája is van!
-
hdman
őstag
válasz diablo1984 #41502 üzenetére
azt is elhiszed hogy p*nája is van!
Az a rönó Teeee
Sopron city :)
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #41502 üzenetére
Legutóbb műszakin nekem elmondta a manusz, hogy az azt megelőző műszakin hány km volt a kocsimban. Stimmelt, szóval az előző tulaj nem tekergette.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #41505 üzenetére
ismerek olyat, aki minden szervíz előtt visszatekerteti az órát és minden 2. szervízre viszi a szalonba..... de műszaki előtt is lehet tekergetni, az opelnél egy párezres kínai fossal pár perc alatt oda lövöd a kilómétert, ahová akarod. vannak furcsa dolgok, nekem ezért nem ér egy 60 ezres autó többet mint egy 150ezres, legyen az 2 éves, vagy 5, csalni lehet, itt az a kérdés, hogy mennyire rafkós emberrel állunk szembe! egy 4 éves autónál meg 1 műszaki van csak, 4 év alatt mi is belevernénk fél millió km-t játszva(műszakira visszatennénk 120ezerre, szervízbe nem vinnénk és nem lenne km sehol írva), ha gariidő lejárta után nem cserélnénk a verdát!
és még nagyon dörzsöltnek sem kell lenni....
-
őstag
válasz diablo1984 #41502 üzenetére
Magánszemélytől, első tulajdonosától vettem, nem kereskedőtől. Be is vizsgáltattam előtte opel márkaszervizben. Még a gyári fékek vannak alatta és nincsenek elkopva. Mondjuk nem olyan nagy összeg a gyári vezérműszíj készlet, ha jól látom. Vízpumpát is kéne akkor már?
-
diablo1984
veterán
-
tibee77
őstag
Elsö tapasztalatok a szerviz utän: Nem hallom a turbot mär susogni/huhogni vagy legaläbbis sokkal halkabb.(mondjuk lehet hogy az esö miatt van, mert ugye ilyenkor sokkal kevesbe hallani dolgokat a viz miatt) Illetve erötlenebb lett az auto.Ez normälis? A szerelö Eneos 5w40-es olajat töltött a kocsiba, miert nem 5w30-at?Amugy mintha szebben järna a motor, vagy lehet, hogy csak bekepzelem. Ja es szijat nem sikerült cserelnie, mert amit megrendelt az nem volt jo, mondta, hogy amint megjön a mäsik egyböl feldobja nekem.Körülbelül ennyi lenne most igy hirtelen.
[ Szerkesztve ]
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
őstag
válasz diablo1984 #41508 üzenetére
Semmiből sem lehet következtetni, hogy valós-e a km? Vezérműszíjat ellenőrizni lehet?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz johnny82 #41510 üzenetére
összességében lehet megsaccolni, de 60 ezer és 200ezer állapot között sincs nagy külömbség, főleg ha a 200at pályán tolták bele. meg lehet nézni, hogy hogy áll, de azt hogy mennyit bír az jó kérdés! az a biztos, hogy ha cseréled a szettet és akkor jó pár évig vagy 100e km-ig nem kell vele foglalkozni!
-
tibee77
őstag
válasz 7Sony7 #41514 üzenetére
Elözmeny annyi volt, hogy zörgö,csörgö hangot hallottam jobb oldalrol mikor nagyobb eröt fejtett ki a kocsi.(eröteljesebb gäzadäs, hegymenet, stb.) Erre a szerelö mondta, hogy csinäljunk egy vezerlescseret mert szerinte valami azzal kapcsolatos dolog lehet ez a zörges, csörges.Most igy csere utän (vizpumpa,feszitögörgök,szij, olaj,szürök) ugy veszem eszre mintha gyengebben huzna a kocsi.Elötte elegge fickos volt, eröteljesebben reagält a gäzadäsra es lehetett hallani a turbo hangjät.(susogo, huhogo hang, jobban nem tudom leirni)Most valamivel lomhäbb (nem olyan durvän de lehet erezni) es alig hallom a hangjät.Ez egy 1.7es cdti H Astra gtc.(z17dth)
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
haddent
addikt
Egy átlagos esős szombat nap nálam
Festésre tipp ötlet javaslat? 20 ezerért akarták nekem fényeztetni, de ők is kevert színnel. Annyiért vadi új elemet veszek... szóval majd leszedtem az elemet azt majd én megoldom inkább. Arra gondoltam, hogy az első fehér festékkel átfújom az egészet és remélem, hogy nem lesz iszonyú feltűnő a különbség.
Vagy egyszerűen a karc környékét maszkolás nélkül messzíről megfújom és akkor csak az az egy kis hely lesz picit eltérő színű de mégis színátmenetes és mégsem egy baszott fekete csík lesz ott...Aztán polír, még egy lakk polír..?
tibee77 nem lehet, hogy a májsztró egy foggal odébb rakta a vezérlést, és megy-eget, dehát nem úgy lett megtervezve?
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz PhaetonV10 #41512 üzenetére
Az én diplomás bratyóm tipikusan az a fajta, mint a csodabogár a kelli hőseiből. Nem tudja mitől megy csak vezeti. Na ő 100e kmel később cserélt szíjat a Fastráján. Tehát 160e km-t ment a szíj. Sokat jár Erdélybe, gáz lett volna onnan hazacibálni, ha szakad. X14NZ az övé is. Ja és neki az se mond sokat, hogy nem 15w40 olaj kéne a kocsiba, hanem max 10.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
haddent
addikt
válasz haddent #41517 üzenetére
Előző hsz. -em képén szar a fényviszony mégis látszik a csúnya karc (lökös bal hátul felül legalább 10 centi csúnyaság, több miliméter mély volt!). Néhány izzasztó munkaóra után:
Nagyon elégedett vagyok, színében szemre teljesen tökéletesen passzol (nem tudom géppel mit lehetne mérni de szemre meg nem mondod hogy más), teljesen szintbehoztam, és az állaga is tökéletes lett. Azt mondanám kb "90% -os" munka a gyárihoz képest, egy kicsit kevésbé csillog, de fújtam rá lakkot is, meglátjuk ha az is megköt (24 óra) akkor mi lesz. Meg egy kis polír és tökéletes.
-
haddent
addikt
válasz bartalix #41522 üzenetére
Torx csavar tartja 6 db. Méretet ne kérdezd, szettem van, próbálgattam
2 db a kerékívben belül mindkét oldalon, és 2db a rendszámtábla(tartó) alatt. Utánna a kerékívnél el lehet kezdeni feszegetni, a hátsó lámpa alatt pattan be 6 kis pöcök (3-3). Lejön, nem törik, de csak ügyesen.
Én a lámpát is kiszedtem előbb hogy lássam.
Ha nincs pont jó méretű apró torx racsiszetted akkor elképzelhető, hogy a hátsó kereket is ki kell szedni, hogy a csavarokhoz férj.[ Szerkesztve ]
-
bartalix
csendes tag
-
bartalix
csendes tag
válasz diablo1984 #41524 üzenetére
Köszi! Akkor majd nekiesek.
Ajánlom ezt a csoportot, ha esetleg nem vagy tagja
https://www.facebook.com/groups/1473302922947541/?fref=nf
Bocs ezt "haddent"-nek akartam[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41524 üzenetére
Direkt, azzal is egy napot szenvedtem, hogy nyom nélkül leszedjem őket
Egyetlen kocca volt (előttem), jobb első lámpa tört (csere Hella) és a lökös egy kicsit olyan nyomorékul áll. Az lesz a krövi projekt, hogy leszedem és megnézem mi van vele. Csak félő, hogy kicsit repedt valami tartófül és akkor ha leszedem lenn is maradbartalix nem voltam, mostmár az leszek
diablo1984 fénye az még kiderül. Elég lakkos volt a festék alapból plusz dupla réteg lakk még. Ha nem elég kap még egy pár réteget
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
Ma nézegettem én is 60-100-at, igaz vizes aszfalton, 4-ben kicsivel 6mp alatt, 3-ban kicsivel 4 felett, kettesben meg nem igazán mérhető.
amúgy nem olyan rossz az négyesben az X16XEL-től, csomaggal, alacsony fordulatról indulva.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
haddent
addikt
Hát 1.9 turbo dízel megcsippelve mit vártál? Nem tudom fejből, de talán 2 literes benzin turbó az opc, nem? Nincs akkora óriási különbség, főleg, hogy mondom, chippelve vagy szerintem.
diablo1984 mi eredeti mi nem eredeti, erről lehetne vitatkozni. Számomra így eredeti, az meg egy giccses fogás, hogy krómozott műanyagbetűket ragasztanak a krómlécre A márkajelzés elől-hátul mértani középpontban meg annyira dögunalmas, mindenki mindig mindent odatesz. Elől is és hátul is. Mintha mutogatni muszáj lenne, reklámozni, hogy ez itt egy X-Y autó. Én jobb szeretem a diszkrétebb dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
3-ban és 4-ben nagyon alacsony a fordulat, a turbólyuk miatt elugrik 1 másodperc is legalább, mire magához tér és felépül a 400NM. 2-ben nincs ilyen gond, ott 2-ig sem kell elszámolni.
AMD Power: nem, nem voltam ma BP közelében.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
trassher
addikt
válasz haddent #41520 üzenetére
Nekem tetszik így feliratok és embléma nélkül. Nekem sajnos fényezés nélkül nem lehetne levenni az astra feliratot mivel valamelyik előző tulaj pillanatragasztóval tette vissza. Nem kell mondanom hogy a por és homok szépen astra feliratot dörzsölt a fényezésbe. 3M kétoldalú ragasztóval visszaragasztottam, azt már csak a véső veszi le onnan.
A krómlécet én simán lefóliáztatnám, szerintem jól mutatna.Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz deicide #41537 üzenetére
De jó érzés lehet Én csak ezzel a kis 116 pónival szórakozom, most is voltam kinnt egy éjjeli menetre, hát kategórián belül + kicsivel felette (értsd: nem 2x annyi lóerő) nincs ellenfél Egy olyannal mint a tied meg konkrétan nincs ellenfél úgy anblock
trassher nekem is. Fólia? mire gondolsz? Még az elején lévő hűtőráccsal akarok valamit kezdeni, mert szerintem kicsit nagyon sok a króm. Arra gondoltam, hogy valami igényesebb féle karbonnal a léceket, és csak az opel jel maradna fényes króm. De félek, hogy már nagyon pronyó lenne a végén A másik megoldás ami szerintem kicsit "profibb" és jobb (bár drágább is, de 1x meg lehet engedni mert "örökélet" és annyira nem drága azért) egy ilyen hűtőrács 1:1- ben.
-
diablo1984
veterán
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41541 üzenetére
Nem vettem Én kicsit máshogy látom a dolgot:
Szerintem van a típus aki megveszi az autót, olcsót drágát suzukit bmw -t épp kinek mire futja és van igénye, majd le se szarja. Letudta az egészet, van autója, viszi A -ból B -be, ha utóbbi márkához konvergál akkor néha beletapos és letol az útról de egyébként úgy ennyi. Használja. Gyári állapotban. Jó esetben elviszi márkaszervízbe amikor esedékes, rossz esetben eltolja sanyi szomszédhoz amikor lerottyant.
Vannak akik régi civicből, golfból, f astrából (tipikusan ezek) építkeznek, de úgy konkrétan komolyan. Kb mindent. Gipsz stukkó első hátsó lökös, nem hogy tompító de erősítő kipuff, lóg ahogy van csak szóljon, ócska szar led lámpák, matrica, rozsda, szpojler, fólia kinek mi mennyire ízléstelen a világa
Harmadik csoport aki valahogy az elsőből keletkezhetett valamikor, de mégis inkább egy kicsit kívülálló, ez ritka típus: aki már-már youngtimer korú de teljesen gyári állapotú érintetlen és műszakilag és optikailag teljeen hibátlan és gyári verdával jár. Ez igazán becsülendő.
Ézek a rétegek/csoportok konkrétan léteznek szerintem te is találkoztál már minddel. Szerintem van egy normális módja annak, hogy szebbé ,egyedibbé, számomra megfelelőbbé tegyek valamit, anélkül, hogy átcsapnék a "kettes típusba". Pl. szerintem mint mondtam nagyon egyhangú unalmas és "kétlábú/négykerekű" reklám, hogy minden autón, pontosan ugyanott, elől és hátul márkajelzés. Mintha muszáj volna. Ez konkrétan szvsz. olyan, mint amikor egy olcsó [bármira] jól felcimkézik 20x, hogy mi az, amíg egy igazán minőségire talán rá sem írják.Most ez nyilván egyértelműen NEM nagyképűsködés meg sznoboskodás, hiszen ugyanúgy egy Opelról beszélünk. De nekem jobban tetszik, simább. Attól hogy gyári, nem feltétlenül ízléses szvsz. Pl. az új mercikre ordas undorító óriási jelet raknak előre és még hátul is ott díszeleg. Na az már gusztustalan számomra. De különbözőek vagyunk, semmi gond, remélem azért nem veszel a "kettesekkel" egy kalap alá, nem vagyok nem leszek és a kis astra sem lesz olyan
-
w333
félisten
Ez igen ... Csak egy Golf Mk1
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
trassher
addikt
válasz haddent #41540 üzenetére
Ahogy diablo1984 is mondta a króm díszléc fóliázására gondoltam igen. Szerintem a karbon fólia tökéletes lenne a célra. Hogy 3D vagy 4D azt csak te tudod eldönteni élőben. Nekem ugye a tükörborítások vannak fóliázva de a motorháztető sorsa is az lesz. Az első ajtók díszléceiben ugye van nekem a Club felirat, sajnos a ragasztás elkezdett engedni. Oda is arra gondoltam hogy leveszem a feliratokat és a négyzetet szimplán lefóliáztatom ugyanolyanra mint a tükörborításokat és majd a motorháztetőt.
Amit linkeltél hűtőrács nem tudom hogy mutatna. Nekem az opc rácsok jönnek be igazán. Elől azért jó hagy van márkajelzés szerintem.w333: Amint megláttam hogy Boba videó már tudtam hogy itt csúnya p*csázás lesz.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
deicide
veterán
3000-től már megjön az izgalom, ja.
Ezért is igyekszem mindig akörül tartani, azaz városban 3-nál feljebb nemigen szoktam váltani.
Ha visszajön a meleg, méregetek még ezt-azt, de félek, hogy 4-5-ben a 80-120 sem lesz fürge, ott szintén nagyon keveset forog még a főtengely, borzasztó hosszú az áttételezés, 4-ben 210-et megy, 6-ban 250-nél is csak 4500-at forog.Szegén dieselt meg tényleg ne forgasd 100-ig kettőben
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #41542 üzenetére
én a 3as kategóriát erősítem, ha már rendellenes hangot tapasztalok a kocsin, akkor a szerelőnél kötök ki, sokszor hülyének is néznek, mert nem tudnak rájönni és várjak még vele, míg valami elszáll és akkor vigyem! én szeretem, ahogy a gyárból kijön, azok a króm felírások is tetszenek, mert a nélkül sem néznek egy opelt bmw-nek, de nekem az a gyári állapota!
régen én is az escortomat vadítottam, sportkormány, sportkipuff, fóliás ablakok, csínos bírt lenni, utána vettem a passatot dízelben, ott pont az volt a jó, hogy a kipuff sem látszik, az alakja is bejött! utána arra szoktam rá, hogy ahogy a gyártósorról lejött az a legszebb és azt akarom megőrízni! -
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #41547 üzenetére
Ezt úgy hívják ,hogy autó Hipochonder. Ami szerintem az egyik legjobb autó tulaj , tulajdonság. Picit én is ilyen vagyok de azért lassan kigyógyulok belőle. Túlzásokba sem szabad esni és fel kellett nekem is fogni ,hogy nem én vagyok az autóért.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41547 üzenetére
Kormány, hát szerintem az már pl. túlzás. Nem tudom.. szerintem egy autó anélkül, hogy látszik a kipufogója hülyén néz ki egyszerűen pl. Az szerves része a működésnek miért kell takargatni. Nem kell 4 csöves dupla sportkipufogó de egy szép sima krómvég szerintem elférne. Csak ezen is spórolnak aztán elhitetik veled, hogy az a szép
Egyébként persze nyilván én sem, sőt szerintem kb. senki itt a fórumon, nem vár addig amíg megrottyan valami, egyből helyreteszi.
A "króm" (műanyag) feliratokat meg úgy tudnám máshogy megfogalmazni, hogy szerintem a dizájner aki az autót tervezte azt nem igen akarta ott látni. Ez, mint mondtam, olyan kötelező dolog. Elől-hátul középen márkajel, típus, esetleg űrtartalom Most tényleg? Az, hogy az Audi kirakja, hogy "W12" hát jó villogjon vele ha muszáj ( de minek??), de egy Corsára kirakni, hogy 1.0 12V ?? Meg hogy 2.0TDI ? Hát minek..AMD Power "nem én vagyok az autóért" a család pontosan szó szerint ez mondogatja és gondolja rólam mióta megvan
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz haddent #41549 üzenetére
Persze nem arról van szó ,hogy nem kell az autóval foglalkozni stb. De nem szabad átesni a ló túloldalára.
A gyári "állapotú" gépek nekem is jobban bejönnek. De persze van egy pár tuning gép ami szép és igényes.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen