-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #40899 üzenetére
Most ami megdöglött az Jász-Akku 2013-as de már akkor rossz volt mikor én vettem vele a kocsit.
Bosch-ról, Varta-ról vegyesek a vélemények, majd megkérdezem még a szerelőm ő mit ajánl, hátha van valami tanácsa. -
AMD Power
titán
válasz zolikaDB #40900 üzenetére
Nekem is ezért van az autón Barum. Mondjuk jó is nagyon. Árához képest...
Exide aksit kell venni.
Gergő ez neked való.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #40902 üzenetére
Most néztem független német teszteket, elvileg Moll a legjobb, de pl valóban az Exide és a Banner Bull ott van fej-fej mellett vele. Az osztrák tesztben meg az exide és abanner is elhasal teljesen. Na ezt fejtse meg valaki..
szerk: 75AH -ás nem is elfogadhatatlan áron, bár elég drága, de ha valóban olyan jó...[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz forintuser #40857 üzenetére
Hivatalosan van valami krlat, meddig hasznalhatsz külföldi rendszamos autot, mas orszagban. Valami par honap egy evben max. Innentöl kezdve, mindenkinek a sajat kockazatvallalasan mulik a dolog.
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #40904 üzenetére
Szerintem ez országonként eltér.
Pl. Ausztriában ha ott dolgozol, bejelentett lakhelyed kell hogy legyen, méghozzá állandó.
Ekkor pedig 30 napod van hogy vagy vegyél egy autót, vagy átírasd a régit.
Kivétel ez alól, ha igazolni tudod, hogy az állandó lakhelyed Magyarországon van, vagyis vagy naponta átjársz, vagy a szabadnapjaidon hazamész, indokolni is kell, pl. ott a család.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz haddent #40903 üzenetére
En erröl a Mollrol meg nem hallottam. Varta, Exide, Bosch. En ezekben hiszek. Nekünk Bosch van minden autonkban.
Nezd meg a lestiakku.hu-t. Semmi közöm nincs hozzajuk, nem azert reklamozom csak a jo tapasztalat. Maximalis korrekt es megbizhato ceg. Amikor nekem a gyartasi hiabas Bosch akkummal ment itt a macera, mert a Bosch szervizes felszamolt 30 eurot a csereert, elmondtam nekik is telon es mondtak, hogy nem is ertik a dolgot, ilyen esetben naluk szo es hang nelkül, bemerik, cserelik, küldik vissza a gyarnak. Meg mondtak, hogy Bosch akkubol nem is talalkoztak meg ilyen gyartasi hibas peldannyal, egyik legjobbnak tartjak ök is
-
Declare
őstag
En ugy tudom ez Eu rendelet, nem orszag specifikus. Ha eletvitel szerüen tartozkodsz valahol (bejelentett lakhellyel, munkahellyel), akkor van 1-2-3 honap amig olyan autot hasznalhatsz, ami nem az adott orszag rendszamat viseli (ugyan ez igaz arra is, hogy elvileg ha nekem van egy nemet rendszamos autom, azzal nem autozhatok többet 1-2-3 honapnal Magyarorszagon, függetlenül attol, ha van ott is lakcimem.)
Az hogy Ausztriaban ha dolgozol, kell allando lakcim, azt nem tudom, nehezen tudom elkepzelni. Hanyan ingaznak Magyarorszagrol Ausztriaba? Ök pont azert teszik ezt, mert a dragabb eletszinvonalra kalibralt osztar eurot költik az othoni, nagysagrendekkel olcsobb lakas es auto fenntartasra. Ha allando lakcim kellene az osztrak munkahoz, nem ingazna senki
-
haddent
addikt
válasz Declare #40906 üzenetére
Fogalmam sincs az életben nem foglalkoztam aksikkal most se nagyon érdekel úgyis megdöglik előbb utóbb úgyis egy trágya technológia évtizedek óta nincs jelentős előrelépés Varta nyilván hallottam róla de am se jót se rosszat. Banner van az F -ben már jó pár éve bírja már kicsit köszörülni kell mostanában de simán lehet hogy a trafó az indítómoci mittomén hát mág öreg, de azért ugyanúgy pöccre, csak hosszabb pöcre.
Szóval Bannert megvenném úgy, hogy nem fosnék, hogy 1-2 éven belül vége. Gyári GM -et jó szívvel vennék mert már most kibírt 5 évet és közel 170 ezret (bár ez nem sokat számít gondolom) és tök jó tényleg. Exide-ről hallottam, jókat ráadásul, de sose volt. Nem tudom mi lesz, majd ha eljön az idő. Valszeg banner v. exide, ami olcsóbb és nagyobb.
Nem tudom nálad/tok hogy van de nekem az akksi tartó helye le van szűkítva direkt egyik oldalról, azt még ott elcsípem (műanyag) befér még vagy 5 centivel nagyobb -
Declare
őstag
válasz haddent #40908 üzenetére
Nem rakhatsz bele barmekkorat szerintem. Talan valahol van rola leiras. Nekem 74 Ah akku van, de asszem ez a max. Szoval 100 Ah mar rakhatnek bele ha jol tudom A boltot meg csak a jo tapaszalatok miatt irtam.
(#40909) gban Jah hirtelen ezen a bejelentett lakcim kötelezö dolgon akadtam el
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #40911 üzenetére
Pont erre irtam, hogy nem ugy van, hogy akkorat teszek bele, amitöl meg be tudom cskni eppen a motorhazat Tul nagy akkut veszel, amit nem tud feltölteni a generator, akkor szivattyu Azert mondom, h nekem, ha jol tudom a 74ah a max. (1.7 cdti).
Szvsz meg kell nezni, mi a max amit ajanl a gyarto es abbol venni egy ilyen nevesebb, nem tesco gazdasagos peldanyt, azt csok , jah meg egy normalis töltöt, ami szulfatlanit, azt neha ratolni.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
Bannert erős fenntartással vegyetek. 2 év alatt kuka, pedig nem városi használattal üzemelt.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
haddent
addikt
válasz Findzs #40913 üzenetére
Jeeee ilyen mar van oem is?
Ez 6db szuperkondi nem akksi Ezerszer ellenalobb minden ellen tobbet bir es sokkal nagyobb aramot tudsz kivenni belole. Csak egy aprocska gond van hogy ha nem hasznalod lemerul hamar nem ugy mint egy akksiDe ha ezt ify aruljak akkor valszeg kevertek az akksikat meg a kondikat
-
gurabli
senior tag
Sziasztok!
Két éve van nálam az Astra G 1.4 XEP, 2005-ös, valós km-vel vettem, szépen megvigyázva. Most van benne 147e km.
Vezérműláncot még nem cseréltek benne, de most már elég dízeles hangja van, sőt, már tavaly is az volt. Szerencsére rendszeresen cserélték benne az olajat, 10e km vagy egy év, ami azért aránylag ritkaJellemzően hidegen, első indításkor csörög, amikor feláll az olajnyomás, akkor megfeszül jobban a lánc és sokkal halkabb lesz, de azért hallani, hogy csörög - talán inkább a feszítőpatron lesz. Már tavaly szerettem volna cserélni, de nem jött össze, most úgy vagyok vele, hogy jobb lenne, nehogy valami baj legyen, meg idegesít is és előbb-utóbb úgyis ki kell cserélni.
Gyári GM szett kerül bele, + Erling tömítések és szimering. A vízpumpát is cserélem, ha már benne van 150e km, akkor az is esélyes, hogy elég sokat kapott, ott Graf vagy SKF lesz, még nem döntöttem el. Elvileg a Graf is megbízható és jó minőség (de olasz, és az sehogy sem szimpatikus), de nem sokkal több az SKF, ami meg prémium, könnyen lehet, hogy épp az eredeti GM is SKF. Ez így jó lesz szerintetek?
Eredeti GM vezérműlánc szett + Erling tömítések + Erling szimering + SKF (Graf) vízpumpa?
Ha már szét van kapva, akkor lecserélem a hosszbordást is, abból Conti lesz. Esélyes, hogy kell majd a feszítő is, ugye? 150e km után illik cserélni? Abból szerintem INA lesz, ha kell.
Kap 4db új GM gyári gyertyát, Fuchs Titan GTI Pro Flex 5w30 olajat (eddig is ezzel ment), GM olajszűrővel, Filtron vagy hasonló levegő- és pollenszűrő.
Nem lesz kevés, de remélem, ha ez így elkészül, akkor sok-sok évig és újabb 120-150e kilométerig nyugalmam lesz és továbbra is gyönyörűen muzsikál majd. Mondjuk ennyi km után már nem hiszem, hogy nálam lesz... Pl. olajfogyásom 10 000km alatt egyszer sem volt még.
Tél előtt lesz még egy tárcsafék csere, hátsó fékpofák+dob ha kell.
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
Skizz
addikt
válasz mohabá 007 #40891 üzenetére
Nemtom, ezzel vettem februárban. Ránézésre nem túl öreg, de évszámot nem találtam. 1 hete voltunk Egerben, azért az tőtikézett rendesen, szóval már elég csehül volt, ha mégis most merült ki. Ma reggel elugrottam töltőért, aztán azóta lefetyeli az ampereket. Majd meglátjuk, lassan leveszem róla.
-
haddent
addikt
Nem szennyezem a topik hosszú lett. Itt egy írás arról, hogy milyen a fővárosi közlekedés manapság. Akit érdekel olvassa el, tanulságos szerintem. Az autók márkáját sztereotípia miatt tessék csak tippelni szabadon, nem lesz nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
Az hogy most indul, az annyit jelent hogy töltöttél bele és van benne valamennyi töltés.
Az meg hogy mennyi a folyadék benne, nagyban befolyásolja hogy mennyi töltést bír megtartani, és mennyi lesz a hátralevő élettartama.
Szóval én megnézném a helyedben.
Keress szintjelzőket a cellán belül, addig kellene lennie a folyadéknak - nem csurig.
Itt látod a lukakban a szintjelzőt.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
Valahogy úgy - ha nem teljesen zárt.
Az a lényeg hogy csavart találj, olyan érmével tekerhető méretűt, 6 db-ot.
Volt már olyan akkum is, amire azt írták, gondozásmentes, a 6 csavar meg le volt ragasztva matricával.
Idővel persze annál is után kellett tölteni desztvizet, matricát letéptem, és megoldottam a dolgot.Postázást nem vállalok.
-
zolikaDB
veterán
Olajlecsapatóka: [link]
-
tibee77
őstag
Sräcok egy vezerles csere kb. mennyibe fäj egy 1.7es cdti Astra-n?Kiderült, hogy a csattogäs, kattogäs, zörges valoszinü, hogy amiatt volt, hogy sose volt rajta ez a manöver vegrehajtva.(160ezer km van a kocsiban) (na jo talän a vezermüszij volt cserelve vmikor a 20as evekben )
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
tibee77
őstag
Nekem most 97000-be kerülne egy teljes vezerlescsere (vizpumpa kivetelevel), plusz 5 l olajd (litere 3-4 ezer körül), plusz minden szüröt cserelnenek a kocsiban.Ja ebben az ärban csak az alkatreszek vannak benne, szereles nincs.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
tibee77
őstag
Opel Astra H GTC Z17DTH.(2005-ös)
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #40939 üzenetére
De akkor minek a légszűrő? És hol a második csőcsatlakozás? Mekkora ez az izé?
-
-
tibee77
őstag
válasz mohabá 007 #40940 üzenetére
Szerelö elmeletileg azt mondta, hogy magas fordulaton mikor zörgö hangot hallok jobb oldalrol a kerek felöl az igazäbol a generätortol jöhet, mert a hosszanti bordässzij lazal...Ezek a dolgok nekem meg nagyon homälyosak igy sok mindent be tudnak adni, de mivel azt konkretan tudom, hogy a vezerlesben meg tenyleg nem volt semmi cserelve szinte, igy a 160 ezeredik kilometernel mär tenyleg räfer egy ilyen karbantartäs.Csattogo, kattogo hang gondolom a nem megfelelö kenes miatt is lehet igy 15 ezer km utän egy olajcsere is ajänlott.(föleg ugy hogy nem tudom pontosan milyen olajat is öntöttek szegeny kocsiba..)
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
AMD Power
titán
Meghozták ma az új dísztárcsákat a gépre..... Szép szép de messze nem egy minőségi cucc. Az előző Auchanos szerintem jobb volt. Bár az jóval drágább is volt mint ez. Mind1 lényeg ,hogy végre nem a csúnya fekete lemezfelni van rajta.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gurabli
senior tag
válasz tibee77 #40942 üzenetére
Hat ha szíjj es 170km es soha nem volt cserélve (kétlem), akkor nagy mázlista vagy, hogy meg nem szakadt el ha lánc l, akkor is megérett valószínű a cserére, de akkor nem olyan vészes. Ha a hosszbordas adja a hangot, akkor az teljesen más, az jóval olcsóbb tortenet, de feszitot is cserélni kell. Elvileg mast nem. Olajcsere 10ekm vagy 1 év, es minőségi olaj, pl. Fusch.
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
Ck.
addikt
Üdv,
2008-9-es diesel Insignia-ról tudna nekem vki mesélni?Köszi
-
mohabá 007
aktív tag
válasz 7Sony7 #40941 üzenetére
Alul van a trutyi leeresztő,a szintjelző jól látszik,a bevezető csőcsonk szintén,a visszavezető csőcsonk csatlakozására van fogatva a szűrő.Mivel a motornak nincs szüksége a kartergázra,(csak környezetvédelmi szempontokból etetik a motorral) a már lecsapatott kartergázt nem vezeti vissza a pillangószelephez,hanem ezzel a szűrővel még megszűri, és az meg hegy ki a szabadba.(motortérből a légárammal huss ki )
A pill szelepháznál lévő csatlakozó csonkot pedig simán ledugózod.
A szűrő nem hiszem hogy sima papírszűrő.Egyszer valahol már sikerült belebotlanom,csak most meg sehol nem találom! kb:1500ft volt.
Ebbe szerintem kb:3-4 dl trutyi fér el.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
A biztonságáról ezt írják!
Az egyik legjobb Euro NCAP törésteszt eredmény, egyetlen ponttal lemaradva a maximális pontszámról. Merev karosszéria, kitartó fékek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
7Sony7
addikt
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #40897 üzenetére
Szíjat 10 évente kell cserélni minimum, nem 5, vagy ha megvan a kilométer, akkor akkor.
(#40911) F_Gergely :
"nem érdemes berakni pl: 100 Ah generátorhoz hülyeség 120-as akksit berakni"
Olyan nincs, hogy 100 vagy xxx Ah generátor. Egyébként az előírtnál simán lehet nagyobb aksit belerakni, ami fizikailag belefér az mehet bele. Az akkunak is annál jobb, minél kisebb árammal töltjük aránylag. Úgy értem, az a jó, ha 10%-os árammal töltjük a kapacitásához képest. Pl Nem jó 70A-el tölteni egy 55Ah-s akkut. Viszont, ha a 100-asat töltjük 10Amperral, az a lehető legjobb az aksinak. A generátornak semmi baja nem lesz, ha nagyobb akkut kell töltenie, maximum nem tölti fel teljesen. De még mindig jobb egy 70%-ra feltöltött 55-ös akku, mint egy csurig töltött 35-ös.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
- Escape from Tarkov
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Házimozi belépő szinten
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Magisk
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen