-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #40191 üzenetére
hú ez PX4? Most láttam egy üzletben kiállítva PX4 meg LG LED -et (utóbbi is osram csak 27 ezer és egy csík látszik teljesen és iszonyat erős), háááátt... tudom, hogy a PX4 is odaveri a kínai szarokat és valószínűleg tökéletes de ez az utóbbi nagyon brutális. De ennyit nem költenék rá..
PhaetonV10 15 -ért vinném, csak H -án nem nagyon van hova rakni az a baj Kéne egy jó hely neki
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #40196 üzenetére
az f astrába extra benzint? szegényben amit én láttam ilyen f@szt kellett forgatni, hogy mikor 95 és mikor 98-as benyát tankolt bele az ember! biztos a notro+-osra tervezteék. én maradok a sima 95-ös benyónál a legolcsóbb kúton,ma tankoltam éppen, 605km-re 53,2 litert tolt bele a kutas(50-50 város/országút, 2literes szívó benzin), a túlfolyón már percekig csepegett a benya a földre......
szerintem ebben a nitro+is csak pocséklás lenne, fájna minden forint, amit belepocsékolnék! -
Markizmark
addikt
Shellen kívül max OMW-re mennék, de az meg nincs a közelben. MOL féle sima 95-től olyan az autó mint a gőzmozdony. Nincs akkora nyomatéka, de annyi gőzt ereget.
(#40203) diablo1984 Pedig érezhetően jobban harap a Nitro+-tól. Az is 95-ös, csak van benne adalék. Amúgy igen, oktánszám dugó van benne a kiegyenlítő mellett, sárga dugó. Ha azt megfordítom akkor nem elég bele a 95, mert korábban fog gyújtani, ekkor kell a 98. Amit ma már nem is nagyon lehet kapni.
Amúúgy, a 16v F astrák gyújtása elektronikus, van bennük kopogásérzékelő és mindig kopogáshatárra állítja az ECU a gyújtást. Ergo abba sem felesleges a 98-as benya, mert hozzá állítja magát és jobb tőle a kondija.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #40204 üzenetére
jah, benzines gáza vizes, én is elszoktam tőle, úgy rohadnak a dobjai, hogy hallom ahogy rágja a rozsda! dízelnél még dobot nem cseréltem soha!
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #40205 üzenetére
A sok rövidtáv rohasztja nagyon a benzines kipuff dolgait. Nem tud felmelegedni, nem tud kiszáradni és vízzel keveredve a benzin füst fasza kis savat képez ami megeszi a rendszert.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Skizz
addikt
válasz Markizmark #40204 üzenetére
Hát itt nálunk a közelben csak MOL meg OIL van, OILra járok egyéb okok miatt, de pl. egy Shell legközelebb kb. 50km. Határvidék, ez van. De legalább szép.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #40204 üzenetére
Az szerintem 91/95-ös váltó.
[link][ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #40206 üzenetére
ja, rohadtul szétmarja, dízelnél ez nem volt téma, de a középső és hátsó dobom lassan kuka.....
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #40211 üzenetére
Nálam is most lesz 1 éves a hátsó, a középső már foltozva van, de 1 éve múlva biztos szétrohad. Rengetegszer megyek 6-10 km-ket. Havi 1 max 2-szer van pályázás.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #40212 üzenetére
nekem még rövidebb a táv 80%-a, pályázás évente 1x, szóval ritkán van kihajtva! modern dízel azért nem buli nálam, mert azt lassan gyilkolnám rommá...
-
tibee77
őstag
Az milyen problema lehet, ha kerepelö, csörgö hangot hallok a kerekek (nem biztos hogy onnan de nagyon ugy tünik) felöl?Igazäbol akkor hallom leginkäbb mikor hegymenetben megyek felfele mert olyankor a hegy oldala jol visszaveri a hangot.Elöször csak az anyosülesröl lehetett hallani (öcsem szolt räm, hogy hallja) most meg mär lehet az en oldalamon is.Hajjajj lesznek itt gondok meg a kocsival...
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
Markizmark
addikt
válasz tibee77 #40214 üzenetére
Hááááát ezt hallani kéne. Talán féltengely, talán kerékcsapágy, talán más... csapágy inkább morog és azt belül is jól lehet hallani.
Itt állítólag a féltengelyt hallhatjuk.
Csak itt a srácok azt hiszik, hogy ettől ki fog esni a kerék.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
Ez egy kicsit erős de azért belinkelem!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
HWSW
tag
Üdv Urak!
Érdeklődnék, hogy van-e itt valaki, aki jókora kedvezménnyel tud vásárolni bárdiéktól? Ha lehet, akkor Hajdúböszörmény/Debrecen környékéről!
Előre is köszönöm a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
Sziasztok
Opel C Corsaja kinek van itt? Tapasztalatok vele?
1.2 vagy 1.4 között mekkora a kullonbseg? Esetleg mire erdemes figyelni?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
F_Gergely
őstag
Ismerős nézeget Opel Merivákat, dízelt. Van valakinek valami tapasztalata, vagy infója a kocsival kapcsolatban? 1.7D-t nézegetünk, kérdés hogy melyik motor lenne jobb a CDTI vagy a sima DTI ?
-
AMD Power
titán
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #40212 üzenetére
A legnagyobb baj a gyártókkal van. Tudatosan,gyenge minőségű anyagból készítik,(lepkefing minőség).
Így hamar csereérett lesz a rendszer,nekik így lesz állandó munka,nem kell bezárni a gagyi minőségű terméket előállító sufniműhelyt.
A képen látszik,hogy még kívülről is eszi a fene (csak úgy magától)
Ugyanilyen gagyi minőség a B vekimben a TID kijelző is.Álltó helyben képes megadni magát
(pixelhibák) Eredeti gyári minőség…Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #40227 üzenetére
TIB kijelzőben (sárga csatis) a szalagkábel miatt lesz pixelhibás, de bakker az a szalag annyira ótvar minőségű hogy nem is értem hogy csinálhatták ilyennel. Egy idő után egyszerűen szétmálik,szétreped, nem forrasztható. Komolyan mikor megláttam nem akartam elhinni, hogy volt pofájuk ilyen szart belerakni... Állítólag a szürkecsatis kijelzőkben már rendes minőségű fólia van - ezt nem tudom olyat még nem szedtem szét.
-
tresh
addikt
válasz Markizmark #40233 üzenetére
Rendszer kérdése és igény. Legalábbis szerintem nekem pl a gyári rendszer a legtöbb autóba elegendő. Régen én is vertem bele jó pár tízezreket a hangcuccba aztán kinőttem
-
haddent
addikt
Nekem is tetszik az enyém hangja.. Ekkora helyből bőven sok amit kihoz. Aki meg az utcát akarja szórakoztatni (jobban mint amit ez tud torzítás előtt egy hangyaszarnyival), az költsön rá plusszba aztán ennyi egyszerű a képet De erősítő viszont szerintem kb. kivétel nélkül elég gagyi a gyári. Vagyis lehetne jobb ,főleg a hangszínszabályzás hiányzik baromira.
-
tresh
addikt
válasz haddent #40236 üzenetére
Hangváltó+egy kis minőségi erősítő csodákra képes Csak tökölni kell még megtalálod mi tetszik a fülednek és ugye ez függ a műsorforrástól is mit hallgatsz mit hajtasz meg vele stb stb . Nagyon összetett dolog , de idővel és pénzel lehet jó rendszert csinálni. Amúgy ha már gyári akkor a Bose rendszerek nekem tetszenek nagyon annál több szerintem sehova nem kell
-
nagyúr
válasz Markizmark #40233 üzenetére
vebbful lol Persze, egy 10.000 ft-os mekkódiánál lehet hogy jobban szólnak, de a nagy részét már egy 20k-s AS MX 165-el rommá alázod.
sziku69 Ha semmi extra nem kell akkor vegyed. Nem tudom ez mennyibe kerül, de én ilyen igényekhez ezt szoktam ajánlani.
-
haddent
addikt
Hát mondom több tízmisis Audi többszázezres rendszeréről nem tudok nyilatkozni, de az alapvető hétköznapi gyáriakon óriásit dob egy jó erősítő önmagában. Most direkt feltekertem maxra, bass+3 tremble-1 nem torzít és kívülről zájt ajtó mellett is igen erőteljes tiszta és rendes mély hangja van. Nem olyan mint amikor a suzukiban a gyári rádió maxra tekerve nyikorog éles magas hangon.
De biztos igazad van, olyan pénzért adhatnak egy elfogadható rendszerttboy93 szerintem clari szebb és 4 ezret megér plusszba a cd lejátszó hátha egyszer kelleni fog
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz haddent #40239 üzenetére
Ne hari, de nem attól jó egy rendszer hogy bass+3 tremble-1 beállításokon nem torzít, meg hogy kívülről zárt ajtó mellett is igen erőteljes tiszta és rendes mély hangja legyen. Egyrészt egy normális rendszeren a bass-t, megabass, xplodf@szomtudjami nullára állítod, ezek a "szoftveres" bass boost beállítások csak a hangszórókat nyírják ki, másrészt ki a rákot érdekel, hogy kívülről hogy szól? A vezetőülésre kell belőni a színpadot, a többi csúnyán mondva le van sz@rva. Gyári rendszeren az első lépés a fejegység cseréje, utána hangszigetelés (legalább az első két ajtó), aztán erősítő, utána első szett, aztán mélyláda. Ládát sem azért rakunk be, hogy az utcának zenéljünk, hanem azért mert különben nem lesz megfelelő mélytartományod. Egyébként egy jól beállított hifis rendszeren a láda nem üvölti túl a szettet, eléggé vissza kell venni belőle, hogy összhangban legyen az "elejével". Amit sokszor az ültetett agyonspoilerezett autócsodákból hallasz az egy kalap fos, nem zene.
Ezeket az új alsókatos clarionokat nem ajánlom, valamiért háttérzajuk van
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz tboy93 #40240 üzenetére
Nyilván nem hari, mert egyetértünk és én éppen ezt mondtam, hogy mivel nincs több százezer normális rendszerre, ezért egy "gagyi" gyári hangszórórendszerből is lehet kicsikarni tűrhető hangot. Kívülről ma néztem meg először direkt kiváncsiságból, illetve azért mert ma (is) megint szétszedtem az ajtót, mert valami rezonált. Tehát kb. az összes létező pozícióból végignéztem mi és miért "cicereg". Egyébként az ajtóburkolatot tartó kis műanyagpöckök alá gumit téve megszűnt.
Tehát én nem veled szállok vitába, nyilván az optimális egy kva jó rendszer + mélyláda + rendes inverteres külön áramos erősítő De.. ha valaki erre nem akar ennyit költeni, akkor egy sima erősítőcsere is csodákat tud művelni gyárihoz képest, ennyi.Háttérzajt én nem hallok csak amikor AUX -ra váltva maxra tekerve lobog földeletlenül mint egy antenna a kábel
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Milyen neven kell keresni? Vizszuro?? A csovek milyen meretuek es mihez jo? (csak viz, vagy olaj, benzin...?)
Trassher: Irmscher kopi
-
mohabá 007
aktív tag
Nézem a képeket Ha jól látom,a szűrő üres,nincs lazán kitömve vékony vörösréz dróttal.Én kitömtem…
A vízszűrőn látható ki-be jelzés (felirat) A víz szivattyúzásnál a szűrőbe szabadon megy be a víz,és a szűrőkosáron át távozik a víz,a ki oldalon.
A lecsapatón pont fordítva kell bekötni,azaz,a ki oldalra kell a kartergázt bevezetni, (a szűrőkosárba) és a be oldalon vezetődik vissza a pillangószelepházba a szűrt levegő.
Hosszabb távon,amikor az olaj felmelegszik,látható a csövön,hogy enyhén elszineződik az olajpárától,míg hidegen vízcseppek látszanakHa jó olaj van a motorba olajat nem nagyon fogsz látni kicsapatva.(ezért olajtesztnek is jó a lecsapató)Rendszeresen rövid,5-10 km-es távokon kb 400km alatt nekem a tartályban lecsapódó anyag főként korommal,( apró sötét valami,ami a trutyi tetején lebeg) olajpárával szennyezett rozsdás szinű víz.
Tehát a kipufogónak, injektornak,alapjárati motornak,katalizátornak, és a tisztább égés érdekében is jobb, ha nem kerül a rendszerbe.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest