-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz deicide #40447 üzenetére
Ez teljesen jó. Ha arról van szó, hogy 100 ló és 8 liter vagy 200 ló és 10 liter akkor nem kérdés, hogy bevállalható az a 2 liter plusszban Csak az a baj, hogy ugye városban mégsem annyi lenne az annyi
Te figyelj hogy mész te 190 -eket? Tudom, mondtad, hogy van blokkoló, de ezek szerint ennyire tökéletesen működik? Ezt az új csodaszart is kivédi? -
KrAt
veterán
válasz mohabá 007 #40399 üzenetére
Jaja, mostmár látom
Kérdés, szerinted mennyire lehet jó megoldás, ha nem játszok a tartállyal, hanem megfogom, és a nagy tartályba teszek egy MCU rézvezetékből csinált "gombolyagot"?
-
deicide
veterán
válasz haddent #40451 üzenetére
Na igen, városban sokat eszik, főleg, ha lámpázok is.
Eleddig nem jött csekk, tökéletesen működik, volt is már pár riasztásom az új S1-es csodával, frissítették a szoftvert, amikor élesedett az új trafi projekt a rendőrségnél és most már azt is 100% biztonsággal érzékeli.
A kedves utas kérésére még a végét is megpróbáltuk megnézni a gépnek még a zalai néptelen szakaszon, 258 volt óra szerint (és csak 4500-at forgott 6-ban ), az elektronikus szabályzás nem engedte tovább. Emellett félelmetes, hogy abszolút nem érezni a sebességet, könnyedén veszi 250 körül az elnyújtott hosszú kanyarokat a pályán és az utastérben sincs hatalmas menetzaj, simán lehet beszélgetni.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Calogero
addikt
válasz zsambek #40454 üzenetére
A tengely forog, csak a lapát nem, ezért van nyikorgó hangja
Házilag javítható: [link]
Szervizben a javító készlet 14.200 Ft volt 2011-ben.A javítókészlet száma: 18 02 742
Ami tartalmazza a következőket: terelőlapház, terelőlap, "zászlós" tengely.
A terelőlapház csak abban különbözik a régitől, hogy a motor felöli részen van két bütyök. Ezeknek a bütyköknek feszül neki a két véghelyzetben a motor tengelyén levő "zászló" és nem a terelőlapátot feszíti szét.De ez sem jobb, itt meg a bütykök szoktak letörni.
Így olcsóbb az orosz barkács, és még tovább is tart.
-
w333
félisten
Na holnap megyek Dunakeszire, szerintetek egy fordulatszám mérős óra megér 6000 Ft -t (Vectra C20NE) ? illetve nem elég hogy az alsó (megtett km számláló amit lehet nullázni) ugye ez nem működött de most már a benzin mutató is megadta magát felmegy maximumtól (60L) is tovább és ugye a kis tű megakad felül a műanyagba ... ha elkezdem ütögetni a műszerfalat visszatér és normálisan mutatja de kb. 10-20 másodperc után újra felmegy teljesen
Arra gondoltam hogy a benzintartály jeladóval van valami gond, de nem hiszem hogy ez lenne a hiba mert a műszerfal ütögetéstől néha magához tér
Megnéztem a km óra hátulján azt a műanyag nyákot hát eléggé sz*r állapotban van sok helyen elvan szakadva illetve 1-2 helyen megolvadt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz haddent #40459 üzenetére
Köszi ... nem kell tuning, ez már tényleg szükséghelyzet
Óra típus ugyan az lesz W1083 két db. is van belőle, eladó szerint szépek !
Próbáltam keresni a benzin tartály jeladóját, de sem a csomagtartóban, sem a hátsó ülések alatt nem találom, hova a fenébe dugtál el ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
Nekem H van 1.7 cdti vel (2008). Ebben Isuzu a motor. Nem tudom ez valtozott e a J ben, de en szeretem ezt a motort. Autopalyan szepen rugalmasan vezethetö. Nem egy sport motor, de azert lehet vele dinamikusan közlekedni es jol fogyaszt.
Ha 90% ban autopalyan hasznalod, akkor semmi gond nem lesz a dpf el. Nekem ha epp sok helyi par km es futkosas van csak akkor azert 1-2 tankolasonkent beindul a dpf regeneralo üzemmod, de ezek ilyenkor tenyleg napi 10-15km több indulassal.
A H astraban az 1.7 cdti hez (talan 1.9 is ugyan az), gyarilag sz.r volt a valto. Kb 150k km utan kettöstömegü csere es valto felujitas. J astraban ennek nezz utanna, talan ott mar orvosoltak.
Turbo az az elözö tulajon mulik. Ha esszel hasnalja az ember, akkor siman 300k km+ ki kell birnia (ez annyit takar, hogy hidegen ne padlogazzal huzassa az ember es ha nagyon meg van eröltetve, akkor utanna ne löje le az ember a motort egyböl, hanem elötte picit hütse vissza). Zarojelben: haverom 320d -jeben most halt meg a turbo 320k km nel, de az az auto finoman szolva sem volt kimelve. Padlogaz, padlofek vezetesi stilus. Szoval a turbotol szvsz feljen, akinek van felni valoja
Sajna az elözö tulajon fog mulni nagyon sok minden....de ez nem opel specifikus
-
mephi666
nagyúr
alakul a fogyasztás: 500km-t elmentünk 37 literrel, ebből 2x70km és 2x30km-t leszámítva csak városi 5-8km-es utak voltak... a 7.5 liter így is messze a nyári 2hét alatt 2000km főút+falvak kombóra kijövő bő 5litertől, de már jobb, mint a téli majdnem 10 jövő héten meglesz az idei olajcsere és utána remélhetőleg csak jövő tavasszal kell jobban nekifeküdni, hogy műszakira fitt legyen a gép
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
haddent
addikt
H Astra Z16XER friss jó és elegendő mennyiségű olaj:
tegnap reggel első indításkor valami elég ijesztő (na annyira nem, csak paranoiásoknak mint én) hangot adott ki. Nem olyan volt, mintha a motor lenne, sőt az gyönyörűen jár, de ameddig teljesen hideg (kb fél perc?) olyan mintha valami csapágyas lenne, vagy a szíj szenvedne vagy nem tudom.. Utánna teljesen jó olyan mint eddig. Mielőtt ezt elkezdte volt pályán vagy 400km -ert max olyan 4500 -as fordulaton (nemszázharminc ), majd hazaérve lemostam kívülről de vigyáztam, hogy a motortérbe ne kerüljön a vízből/szappanból meg hát nem is tud..Ja vezérlés a szervizkönyv szerint ahoogy meg van írva a nagykönyvben, 150 ezer után volt, azóta még 20 ezer se ment bele. (Nem nálam volt akkor még, de végig vezetett pecsétes szervizkönyv..)
Mi lehet ez? Félni kéne? Ütögetni a szíjat? Cserélni (vezérléssel együtt)? (inkább ne mert ez egy jó százas mutatvány) Lesajnálni aztán elmúlik ahogy jött?
Semmi más változást nem veszek észre az autón, de mivel még van matrica majd kiviszem a pályára hogy megy-e rendesen de megy..
Declare ez szerintem puszta szerencse / egy BMW -re mégis odafigyel aki BMW -t vesz, nem? Persze kapta az ívet de a karbantartást is, nem?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Declare #40469 üzenetére
Turbo az az elözö tulajon mulik.
Ez pontosan igy van. Használttól függ ,hogy mennyire fogja bírni.
Itt egy jó kis cikk erre. Bár már nem friss.
A turbó csak akkor szemétkedik, ha gyilkolják
(B)mephi666(/B) Alakul.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz haddent #40472 üzenetére
Karbantartas megvolt persze, de maradjunk annyiban, ha turbo lennek egy autoban, nem abban szeretnek az lenni mondom a vezetesi stilus a padlo gaz, padlo fek, mindig rohanunk elv. A jo minösegü olaj, 10-15k olajcsere viszont megvolt. Ilyen melengetem, meg hütögetem a turbot jatek azonban nem.
Szoval ezert is mondom, hogy ez egy ujabb nagy bizonyitek nekem, hogy aki normalisan karbantartja az autot (plusz sürün es jominösegü olajat csereli), annak nem kell itt rettegni a turbotol meg az ilyenektöl. Remelem ez nalam is igaz lesz
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #40473 üzenetére
óracsere előtt tankoltunk fullra és a régi órában kb 50km volt, mikor lecseréltük... ilyen állásban ment bele 37liter és teljesen függőbe állt ezután a mutató... amikor gyújtást teszünk rá, a Ltr felirattól balra világít pár másodpercig egy halvány karika, ami rövid időn belül elalszik (sajnos számlapon ez a része nem lett rendesen kialakítva, de mindegy: úgyse szoktunk pengeélen táncolni üzemanyaggal): itt mutatja az alacsony üzemanyagszintet... ez hogy van megoldva: van egy jeladó, ami vezérli közvetlenül, vagy a mutató állása kapcsolja, ha túl alacsonyra megy? (ez szerintem bizonytalanabb lenne, mert ha valaki rosszul rakja fel a mutatót, akkor akár függőleges állásban is kifogyhat a benzin...)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #40473 üzenetére
Tehat ha kocsit veszel, beelj fel egy magannyomozot, hogy nyomozza le az ipset es ha lelkiismeretes, akkor vedd meg a kocsit, ha nem nem
mas, ezt meg meg akartam osztani veletek. Mondjuk sok dizel tulaj nincs, de van benzinesbe valo valtozat is, hasonloan sok es pozitiv velemennyel.
ezt a dizel adalekot mondtam mar, hogy vettem egyszer mar (meg 2x ilyen dpf tisztitot), de mindig a hazaut elött öntöttem bele autopalyan, hogy had pucolja. Megmondom öszinten nem nagyon vettem eszre semmit. Palya, tempomta, 2000+km, lehet nincs is nagyon mit eszrevenni.
Most viszont itt a napi jöves menös idöszakat eli a kocsi es basszus tenyleg egyenletesebb, csendesebb a motor, plane hidegen inditva nagy a különbseg. 1800 as fordulaton haladva, ha mondjuk jön egy nagyobb bukkano, ott egy kicsit nagyobb gazt adva a motor sokkal kevesbe morogva reagal es a BC n a pillanatnyi fogyaztasi ertekek is alacsonyabbakHat majd kiderül tankolaskor, de a fogyin kivül amiket leirtam, azok tenyleg ugy vannak es nem hiszem, hogy csak placebo lenne
Ez most csak egy tapasztalat megosztas, semmi több, de azt tudom, hogy en pl amikor az otthoni premium dizel üzemanyaggal kiserleteztem, akkor az eg vilagon semmit nem tapasztaltam, az itteni normal benyahoz kepest. Pedig ott is lestem, füleltem, figyeltem.... -
mohabá 007
aktív tag
Szerintem mehet bele,sokkal jobb lesz,mint a nagy semmi. De akkor már egy laza nagy gombóc ,ami a tartály nagy részét kitölti.
Várjuk a nagygombócos lecsapató működésével szerzett tapasztalatot,infókat.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #40442 üzenetére
Elég érdekes "megoldás" de hozzáteszem az ülés alatti gyári csatlakozót én is kiszedtem a francba. Nálam 3 pár vezeték fut (ülésfűtés, övfeszítő, légzsák) de a gyári csatlakozót levágva én wago gyorscsatlakozókat tettem be. Ezek tuti hogy nem esnek szét, biztonságos, és időtálló. A gyári meg bármikor visszatehető, bár max eladásnál rakom majd vissza. Ülés meg ugyan olyan gyorsan kivehető mint a gyári csatlakozóval.
-
Ablakos
őstag
A gumi adhat olyan hangot, mintha csapágyas lenne valamelyik kerék? Kicsit kagylósan kopottak a multévi lökésgátló hiba miatt.
-
Ablakos
őstag
válasz diablo1984 #40482 üzenetére
Megforgattam 80-al az elsőket külön-külön és picit rángatja a karosszériát. Köszi.
-
Declare
őstag
válasz Calogero #40457 üzenetére
Ezt eszre se vettem, de elmentettem az "opel" nevü kedvencek mappamba
Sajna a levegökeringetö ventillator is gyakran csapagyas lesz vagy elkopik, vagy nem tudom, mit csinal, de amikor mondtam a szerelömnek, hogy alacsony fordulaton hallom, hogy nyikog, mondta, hogy tipikus H astra hiba ez is. Termeszetesen felejtsem el, hogy kicsavarok kettö csavart, kicserelek egy 1000 ft os ventillatort es visszacsavarom, hanem egy egesz egyseget kell cserelni 30-40k ha jol emlekszem
-
tibee77
őstag
Vegra ma tudtam egy normälisnak mondhato felvetelt kesziteni a "zörgö effektusrol".Szar nagyon a hangminöseg szoval bocsi ha valaki megsüketül töle de remelem tudtok segiteni.[link] 1:00 utän lehet hallani a hätterben egy zörgö, ciripelö hangot.Ez akkor fordul elö mikor 2 ezer föle megyek a fordulatszämmal 1-esben, 2esben, ill. 3asban is bär akkor talän mär nem hallom a menetzaj miatt.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
haddent
addikt
Na meg is van, fenn is van a paragi dob. Halk. Olyannyira, hogy mondjuk mintha gyárival 4000 -en pörögne, olyan ezzel 2000 -en. Ez nem fog senkit felkurrantani éjjel az utcában, de nem is az volt a cél. Épp ma jött egy golfos hülyegyerek a földön húzta az utánégetőjét olyan hangja volt mintha a szelepeket pufogná ki.. Grat.. Szóval ici-picit hangosabb a gyárinál, kinézetben kb. százszor jobb, hangra pedig nagyon szép lett. Megtartotta a benzines "pörgős" stílust, de szép, mélyebb lett. (mondom, ez nem "fart can", ez az autó eredeti hangja, ahogy akartam. Nem felhangosítja, nem kotyogós traktort csinál belőle és nincs benne plussz gyertya hogy begyújtsa nem vicc, van ilyen!) Haladás közben is folyamatosan érezni, hogy hát igen itt egy motor jár, de autópályán 4000- nél sem zavaró. Továbbra is tökéletesen lehet beszélni.
Visszafogott, olyan mint egy gyári "sportos" hátsó, nem mint egy ilyen szivic fart can. Ez volt a cél, örülökAki mégis többre vágyna annak valszeg ahogy írtátok is, a középső dobot kukázni kell és akkor már katalizátor se szenvedjen
Vidi róla (most processeli a youtube)
Tényleg bátran ajánlanám bárkinek aki többet szeretne egy (rejtett) fekete koszos fűnyíró hangú végnél/dobnál. Nem fog senkit kitéríteni a hitéből, viszont ugyanúgy lehet vele játszani hülyegyerek módjára pirosnál
És tök szépen tud "pattogni" is gáz -> gáz elvét -> megint gáz sorozatra Szóval jó cucc, nem túl hangos, de kellően "gyáriasan sportos"
A videó kicsit csaló, alapjáraton is szép dörmögi lett, csak mondom, nem túl hangos
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz tboy93 #40491 üzenetére
Hát akkor miért nem jó a gyári Nyilván autója válogatja, mennyit tompít a középső dob meg ugye hány éves / milyen állapotban van. De ezek szépek, relatív olcsók és kulturáltak szóval hajrá
Ja és kaptam a műbizit, full legáltrassher kihagytam a lényeget: szóval pályán 4000- nél is hallani, hogy nem gyári. De a lehető legjobb értelemben. Komfort konkrétan nőtt, mert nem egy retkes visító hangot hallok és félek ,hogy szét esik a motor hanem egy sportosabbat. Komolyan, szerintem sokkal elviselhetőbb / halkabb lett pályán. Na a kinnt lévőknek nem biztos de ott aztán tényleg senkit nem zavar ha pörög 4-5 ezret sport dobbal.. De belülről számomra kellemesebb mint a gyári és jobb szívvel nyomom feljebb
tboy93 azt néztem baromi jó! Jó lenne egy ilyen visszafogott alapnak és ha épp úgy tartja kedvem akkor "egyenes cső hátra" üzemmód
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz haddent #40492 üzenetére
Nem azért költök egy rakat cash-t a kocsi külsejére, hogy egy randa gyári kipuff elrondítsa Most lett volna alkalmam 1-1-ben elcserélni a gyárit egy tunying kipuffra (nepper ismerősnek kellett volna, gyárival könnyebb eladni az autót), de mivel se a típusát nem tudtuk, se műbizi nem volt, ezért inkább marad egyelőre a gyári.
Egyik ismerősnek van egy amcsiból rendelt hátsó dob a kocsin, beltérből vezérelhető mágnesszelepekkel kedvére állíthatja a hangerőt, na olyan kéne nekem
[ Szerkesztve ]
-
Gismo
addikt
Sziasztok!
Hogyan kell szétszedni a 97-es évjáratú B Vectra középkonzolját izzócseréhez? A teljes középső rész vaksötét (a rádiót és a kijelzőt leszámitva)
Nem nagyon találtam erről leirást a neten
Valaki csinált már ilyet?
Köszönöm!
-
haddent
addikt
válasz trassher #40495 üzenetére
Ennél van sokkal kulturáltabb megoldás is. A nevét elfelejtettem, de van simán egyenes átengedi (nyitott szelep), vagy ha zár a szelep akkor áttereli egy kerülőútra és 3x megpörgetni a dob teljesen hosszán át. Előbbi brutális (nyilván ha nincs közép dob stb..), utóbbi halkabb a gyárinál is (Na jó ezt egy subarun nézték ami gyárilag nem épp 2 centi átmérőjű ignis kipuffal jön )
-
zolikaDB
veterán
válasz haddent #40490 üzenetére
Kurva jó!!!
Mondjuk nekem így kintről úgy röfög, ahogy épp elvárom.
Amikor még nem volt fent a dob, és belenéztél a csőbe, nem volt benne semmi lamella, átláttál rajta?
A klímás mellett van a kipufogós, és ő árul Paragikat, én meg kivittem amíg töltöttek, egy egycsöves 76-os végű diesel dobot Nem mondom, nem áll rosszul a kocsinak!!! Mondjuk a gyári cső 44-es, én pont megelégednék egy 60-as hajlított véggel is!
Nagy bunkóság lenne egy belső felvételt is kérni? Hogy milyen mégis bentről hallani?
(asszonyka nehogy kiakadjon az első úton, ha netán "csereéretté" válna a koros gyári dob és épp egy Paragi lenne az utód!)
Te amúgy miért cserélted a dobot? Régi tönkrement?Durva, h vannak ilyen dobjaik is:
Paragi dupla dízel rozsdamentes
Paragi egycsöves dízel rozsdamentes[ Szerkesztve ]
-
PhaetonV10
tag
Le kell pattintani azt a keretet ami opcionálisan akár fa mintával is jött a gyárból, azt csak fém peckek tartják. Alatta 2 csavar + 2 pöcök tartja a fűtés vezérlőjét. Ha ki tekerted a csavarokat picit benyomod elfordítod és ki is tudod húzni, de ha eléggé elveteműlt vagy akkor a rádió kivétele után hátulról igaz nagy szenvedések árán ki tudod cserélni. A felső gombokat egyenként ki tudod pattintani azokban azt hiszem benne van az izzó. Remélem segítettem.
[ Szerkesztve ]
-
belavagyokbp
aktív tag
Sziasztok,
F astrába ilyet tud valaki?
Igazából a gyerekzár gomb már elég lenne, sajnos egy ideje már eltört a nyák a kapcsoló alján :/
Új hozzászólás Aktív témák
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest