-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
-
-
fero02
veterán
válasz _seth_ #17067 üzenetére
Na, anno én is így voltam a hengerfej gyanúmmal. Vettem egy komplettet motor (turbó, adagoló, generátor, önindító), váltó, ABS-es féltengelyek 100 vagy 120e-ért és 3 nap alatt kicseréltem inkább, mint sem hogy elkezdjek "apróságokkal" faxolni és közel sem biztos, h annyira jó lett volna, mint ez így a csere után.
És amúgy miért akarod átpapíroztatni? Megér annyit a dolog?
Cola111: ez egy pályagépen valóban kellemes, ami ott versenyez, de egy utcai autóra ez nem való. Különösen vicc az ilyen csirke "tuning" 1.3-as Swift-eken, az 1.4 Astrákon meg az ilyen hakapeszi maki autókon.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Spancer RE #17762 üzenetére
Annyira nem vészes a dolog. Némi kézügyesség, elektronikai ismeret és barkácsolós szellem kell hozzá.
-
fero02
veterán
válasz Spancer RE #17764 üzenetére
Sztem össze lehet szedni őket. Külön lesz a motor a mechanikával, a kapcsolók és nagy valószínűséggel a köteg is külön lesz.
Mondjuk én annak idején magamnak csináltam a villany ablakot, a centrál zárat, az első ködlámpát is, de nem bíbelődtem a gyári köteggel, hanem én drótoztam be külön.
Én ezeket az univerzális xarokat nem szeretem, a gyári mindig tuti.
-
fero02
veterán
-
fero02
veterán
válasz zolikaDB #18101 üzenetére
Nekem csak egy egyszerű kérdésem lenne.Mi az a tehermentesítő gyűrű.
Van ez a furcsa izé, ez a goggle. Kereső, vagy minek szokták nevezni. Próbáld már ki néha. Tényleg jó dolog, nem csak rámondják.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
-
fero02
veterán
válasz akos86 #18292 üzenetére
A relének nincs köze az üzemenyag nyomásához. Az csak a rajta átfolyó áramot kapcsolgatja szükség szerint.
Az üa szivattyúból kifelé kellene egy nyomást mérni. Hiába új vmi, attól lehet még hibás.
odrif: elekromos dolgokat végigellenőrízni (biztosíték, kapcsoló, vezeték), ill a motort direkt áramforrással kipróbálni (pl aksiról).
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz lujó55 #18595 üzenetére
Hát igen, csak gondolom mint Te is tudod a Skoda 100 óta került jó néhány relé/szenzor és egyéb elektromos ketyere került a kocsikba.
A sterimob vízsugara/vízpermete pedig mindenhova bemegy, ezáltal nagyon nagy a beázás esélye is. Ezek a szir-szar elektronikák pedig nagyon érzékenyek. Most ha egy 2 ft-os kis szaros érzékelő bexarik, mert úgy beázik, h nem tud kiszáradni pl és folyton hibát jelez, akkor egy ilyen baj miatt félig kibontani a motort (meg ami rajta van), hogy hozzáférj és ki tudd cserélni...háááát
Jobb a békesség és ezért nem kell háborgatni a motorteret, csak ha muszáj vmi miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs