Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TasiA

    senior tag

    válasz fero02 #7991 üzenetére

    Miért is ??

    Tudsz valami ellenérvet, vagy ez ilyen semmit se tudok róla, azért útálom??

    Nekem volt gázos autóm, ráadásul kezdetleges leggagyibb rendszerrel, karburátoros Ladán. Aztán sokat hajtottam központi injektoros gázost, 1 fokkal volt komolyabb a LAdámban találhatónál és már az teljesen korrekt volt. Beröffentettem hidegben benzinnel, majd kb elindulás után fél percel már gázzal mentem vele. A Lada 2 literrel evett többet gázból és ment is rendesen, a központis meg 1,5-el és az is teljesen jól ment. A LAdánál nagyon érezni lehetett a benzinnel jobban menést a másiknál épphogy. HAverom a karbis Passatjával olcsóbban jár gázzal, mint a 2.0HDI Berlingó.
    JA és a Lada kb 1 hetes volt a "szalonból" mikro fater begázosította, majd onnantól csak azzal jártunk. 230 ezer volt benne mikor megforráztam mert nem bírta húzni a nagy ponyvás futót szegény a 40 fokban. Hengerfej levételkor jött a nagy csodálkozás, kb mint egy 300km-es motor, olyan tiszta volt minden. Ezt 1 benzinesnél nem tapasztalod ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák