-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #55158 üzenetére
5 perces munkáért elkért 15K-t. Jó az mikor mások életével játszanak tényleg.
oliwire: Jó kérdés hogy melyik jobb, ugye mindkettőre azt írja a cromax hogy prémium minőség. Szerintem egyikkel sem jársz rosszul de akár megnézheted kovács autón is milyenek az árak.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55168 üzenetére
Akkor mehet bele Milyet ajánlotok? Most fogalmam sincs mi van, tippre gyári Bosch vagy "épp ami vót' Bárdinál NGK". Teljesen tökéletesen működik, semmi panasz semmire, se hidegben se melegben sehol. Csereperiódus kitolása baromira nem érdekel, úgyis cserélem hamar.
Ilyen adott feltételek mellett mit tegyek bele? Szkeptikusan (mert én aztán hitetlen vagyok ezekben ha valaki az), de valami amitől optimálisabb a gyújtás (dehát most mondtam hogy hibátlan ígyis ), neadjisten -5 literrel kevesebbet fogyaszt és 116 ról felugrik 250 lóra? -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55171 üzenetére
Köszi a válaszokat mindenkinek, akkor elindulok beszerezőutamra, mert hogy egy gyertyára nem várok heteket az biztos.. Személy szerint NGK -val szimpatizálok. A gyári GM logós, hát most se olyan volt benne, hanem Bosch R6 szóval szerintem nem lesz gond attól, hogy nem GM, én nem hiszem, hogy egy pusztán "analóg" elektromos "eszköz" kárt tudna tenni, ha megfelelően működik
-
sziku69
senior tag
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #55224 üzenetére
Szerinted, egy hozzánemértő, de elég kreatív/találékony emberke mennyi idő alatt tudja kibontani az óra egységet? Persze kellene valamilyen leírás/tanácsféle. :
Illetve, az nem lehet, hogy egyszerűen rosszul kötötték be, vagy elgányoltak valamilyen kábeleket?
Tudod az a baj, hogy nem tudok az autóval igazán foglalkozni, mert annyi a melóm, hogy nincs rá időm.
Ráadásul a szerelőaknában 60 cm víz van.[ Szerkesztve ]
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #55269 üzenetére
Eddig csak 8-10ezer körül találtam kmóra egységet. Találtam egy videót a kiszerelésről, de még nem volt idő végignézni.
Tehát ahogy leírtam a hibajelenséget, azt mondod, hogy a km óra spirál nem jó. Akkor viszont a fordulatszám mérő miért nem megy?
A kilométer jeladója az abs-től jön, ami a keréknél van. A fordulatszám mérő pedig a motorvezérlőből? Ha ez így van, akkor gondolom vezetékkel van belekötve az órákba. Ha igen, akkor hogy lehetne ezeket megtalálni? Esetleg bontás nélkül is ki lehetne őket mérni ha meglennének.
Az a baj, hogy csak találgatokTegnap néztem. Az első szélvédő külső oldalain rozsdásodik a (díszléc?). Még nem ázik be ettől gondolom. Viszont lehet ilyet venni valahol? Persze az lenne a megoldás, ha ott ahol venném, ki is cserélnék. Gondolom ehhez az egészet meg kell bontani/cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #55294 üzenetére
Tettél fel egy képet,ezen látszik két csati.Egyik csati a sebváltó házon van,(olajmentes) szerinted ez olajszint ellenőrző jeladó. .."megneztem robbantott abran elvileg ott azt irja ez az "
Ha ez igaz,akkor neked van egy jeladód a sebváltóba,ami ellenőrzi a sebváltóban lévő olajszintet.No de hogyan jelzi ki,ha a szint alacsony?Arról nem beszélve,hogy azt írja a nagykönyv,hogy a váltóban nem kell cserélni,váltó élettartamú az olaj benne.Akkor meg minek bele jeladó?(ahol a jeladó van beépítve,ott nincs is olaj)
Motorolajszint jeladó a sebváltóban meg eleve nem lehet.(csak tipp:nem lehet,hogy a tempomattal kapcsolatos a csati?)
A másik fekete olajos csati ami a motorblokkon van,és hőgombának nevezel, az szerintem a főtengely helyzetérzékelő jeladó.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #55272 üzenetére
Ja a díszléccel kapcsolatban.
Szerintem egyről beszélünk. A díszlécen van valami fém csík, gondolom. Az van teljesen szétrozsdásodva. Az utastér felőli oldalon ott van a tömítés. (gondolom) Ha a díszlécet leszedem, akkor az újat be lehet fordítani/pattintani az üveg mellé. Ugye? -
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #55302 üzenetére
"..főtengely nem hiszem, mert az már maga az olajteknő.."
Csúnya lenne,ha igy lenne.A főtengely szimmering eleve megakadályozza,hogy abba a térbe olaj kerüljön.Neled azért látszik ott olaj,mert döglődik a szimmering.Ha ott olaj lenne,akkor a lendkerék,fogaskoszorú,kuplungszerkezet,tárcsa,önindító is olajban úszna.A lendkerék a kuplungszerkezettel együtt a főtengelyen van.Ezen van egy ilyen ,vagy hasonló jeladó,és ennek a helyzetét figyeli a helyzetérzékelő,és nyomja az infót az ECU-nak.Ha a jeladó rossz,a motor lebénul.
(egyik csatid motorblokk,másik a sebváltóban)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #55309 üzenetére
Úgy gondolom,hogy azért nincs nekünk olajszint ellenőrzésünk,mert nincs is ilyen beépítve,ezért ezért is van nekünk "strapabíró"TID kijelző.
(Húzd már ki azt a csatit,hátha változik valami,és megtudod végre mi is az)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #55354 üzenetére
4 évig olaszautóztam, ha nem volt ilyen felszerelésed halott ember voltál.
Slag, maganyomás kizárva, megemelem az elejét és szépen aláfekszek.trassher: lehet az olajszűrő ház is, az ugyanis a motor előtt van, lehet az oljhűtőnél szivárgás, kartertömítés meg amit F_Gergely kartárs is írt, kb minden más.... ha lekarítgattam remélem utána okosabb leszek és be lehet azonosítani honnan is jön. Szar dolog mert az olaj kurvára szeret terülni....
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz F_Gergely #55360 üzenetére
Nem also mosasrol van szo? Vagy a motor aljarol, lehet akkor felreertettem. En a motorteret is geppel mosom, persze csak ovatosan es az ecu-t mindig letakarom zacsival. Bar mostanaban nem vettem elo a sterimobot, siman befujom valamilyen motortisztitoval es leveretem. Ha karban van tartva a motorter, nem kell nagynyomasu vizsugar.
[ Szerkesztve ]
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #55409 üzenetére
Lehet mégiscsak a hideg okozta. Az előbb elindítottam, és azonnal indult. Reggel nem volt elindítva. Vagyis állt vagy 20 órát.
Mohabá: Nem. soha. Várok pár másodpercet amíg a lámpák kialszanak.
Mogyi: Sosem lesznek már olyan strapabíró cuccok, mint amilyenek régen voltak. Majd "ütök"össze egy háromszöget magamnak, amelyik még a kamiont is megakasztja.
[ Szerkesztve ]
-
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #55470 üzenetére
Az hogy a mutató pont ezzel egyidőben kezdte a hülyéskedést, az akár elektromos rendszerbéli hibára is utalhat, és az meg a gyújtást, motorvezérlő elektronikát is gátolhatja.
Vagy csak simán véletlen, nem tudom.
Igazság szerint ha jól gondolom, gyújtás nélkül is kellene mutatni az F sebességmérőjének, ha csak a spirál hajtja. Vagy az valami elektromosságot generál, attól megy föl a mutató? Vagy a spirál csak a kilométerszámlálót hajtja?Postázást nem vállalok.
-
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55492 üzenetére
Nem is lehetne tovabb, negyfelnel tilt. Nincs demmi nagy baja, semmi fust, egeszeges, karbantartott. Nyilvan emelkedon pl nincs sok eselyem, vagy abba beleultek negyen es meg se erezte. Es mondom, oszinte leszek, amikor vezettem hat olyan mint amikor az ezereves solyom fenysebessegre kapcsol ugy hatbavag a peklapat. Csak utanna elfogy ugyanilyen hamar.. Es nem vitat akartam inditani, ha elolvasod ezt a hszt meg az elozot is itt dicserem, egyertelmuen szelesebb felhasznalasi kor es erosebb. De nekem megsem orgazmikus, illetve amikor sik terepen leallunk egy az egy akkor nem lep el, legalabbis olyan 130 ig nem, annal nem huztam tovabb nem vagyok orult
Új hozzászólás Aktív témák
- CPU léghűtés kibeszélő
- Milyen monitort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vicces képek
- Autós topik
- 2024 őszi fórum peca
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen