-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz F_Gergely #57858 üzenetére
Üaszűrő a télen lett cserélve, akkor direkt szóltam a szerelőnek, h nézzen rá legyen szíves a pumpára, mert szerintem a végét járja. Aztán most ment tönkre. Egy bajom van, hogy a csőről nem jön le a gumi, kilazítottam a bilincset de semmi. Itt ugye úgy van, h a fedélből kiáll a csőcsonk, majd az van beldugva a gumicsőbe?! Ennyire rágyógyult volna? Hogy érdemes őket szétválasztani, úgy, h ne sértsem fel a gumit?
szerk.: Amúgy igen, amióta sípol mint a veszedelem érezhetően gyengébb volt (az amúgy is gyenge autó).
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #57875 üzenetére
Szerintem sem, mert fb csoportokban Vectrához 40-ért dobálják a párost trafókkal együtt.
Jó, az más. A most 60-ért hajigált fekete betétes is nagyon rendben van. Lenne annyi forgóm, még cserélném is a mostanit.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #57898 üzenetére
Igen, én is "gondolkodok" (vagyis tudom, de nincs min gondolkodni ép ésszel) hogy jobb lenne összetörni az F-et mint eladni.
Lenne pár gyökér nap mint nap akibe simán beleszállnék és ő lenne a hibás.
Az ilyeneknek szoktam mondani, amikor csúnyán nézek rá és még neki áll feljebb, hogy most spóroltam neked sokszázezret, jó lenne nem pofázni...[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57921 üzenetére
persze, de szar gyertyával ha egyszer beindul az összes henger, akkor utána nem áll meg, indulni indulhat 3 hengerrel, de mikor már 4 henger beindult, nem fog megállni tőle. az más hiba!
hát egr egy próbát megér, mielőtt eladod a 1,5millát költött autód 500-ért..... gyári ide vagy oda, ha szivat/nem szivatot nézzük, akkor téged szivathat.....
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57926 üzenetére
az nem izzítógyertya hiba, hidd el nekem!
elég reményvesztett lehetsz most, tudom mit érzel most, ismerős érzés. de ha az adagolódat normálisan megcsinálták, annak jónak kell lennie(ha a ház nem volt fossá kopva), kicsit többet kell bírnia, mint amit most bírt. nem hinném, hogy az a gond, de tényleg függ, attól, hogy milyen állapotban rakták össze(az enyémen lévő kopott házas, mondta a felújító, hogy az indulási nyomás épp határértéken van, mert nehezen áll fel, de utána minden érték normális, de az önindító csere óta nincs is indítási gondom...koppkopp).
hidd el van sok ember, aki a te autódat a mostani állapotában 5-10 évig használná úgy, hogy egy fillért sem költene rá és menne. ismerek pár ilyen olcsó jánost, de azt nem értem, hogy ők hogy nem robbannak le, én meg mindig attól fosok, hogy elmegyek nyaralni és lerobban a kocsi(pedig vastagon költök a verdáimra).....
-
Calogero
addikt
válasz F_Gergely #57939 üzenetére
Insigniánál úgy működik, hogy a távirányítóval tudod behajtani zárás után a zárás gomb nyomva tartásával.
De ez is csak akkor ha memória funkciós ülést is rendelsz az elektromos tükör mellé jó kis felárértdiablo1984: nálam 7 éve alatt nálam soha nem volt vele gond.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
válasz F_Gergely #57943 üzenetére
H Astránál zárásra automatán felhúzodó ablakokat egy külön ablakfelhúzó modul beszerzése után fel lehet programozni, de csak akkor ha az gépjárműben van REC modul.
Ez az ablakfelhúzó modul 2007-ben olyan 8000-10 000 Ft között volt (ha jól emlékszem).
A teljes REC modul jelenlétére nem tudtunk rájönni. Egy biztos hogy a Enjoy+, és Cosmo felszereltségnél biztos hogy volt. De volt olyan sima Enjoy felszereltségű autó amiben volt, és volt olyan amelyikben nem. A két autó összeszerelése közt pár nap különbség volt, csak más gyárban. -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57948 üzenetére
dízel fronton ezt a sok kerülendő szart nem fogod tudni kikerülni, ha újabban gondolkozol, a kia és hundai tol még most is kettőstömegű nélküli szekereket, de részecske szűrő azokban is van és persze nagynyomású rendszer. a passat tud még durva pénztemető lenni, a b6 széria meseszép, de szopóroller tud lenni nem gyengén......
én vagy megtartanám a vekit, vagy ha félsz az orbitális pipától és újabb autóban gondolkozol, akkor vegyél szívó benzinest! -
sziku69
senior tag
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #57951 üzenetére
laguna2 jó autó, de abba is csúnyán bele lehet nyúlni, és akkor ráköltöd akár a vételárét is pl egy 1,9dci motornál és itt nem a motortömbre gondolok, hanem a nagynyomású rendszerre, piszok érzékeny a gázolaj minőségre és ha előtted pancsolták bele a dízelt(elég egy auchanos tankolás is akár), akkor bármikor beüthet nálad is a szipiszopacs. elektronikája is betegágyas, ha épp jó, akkor sincs rá garancia, hogy 1-2 hét múlva hülyeségeket nem generál. ez a laguna2 ph1-re igaz, a ph2(ráncfelvarrott változat) már sok gyermekbetegségtől mentesült, még a nagynyomású rész is strapabíróbb, igaz az ára is jóval nívósabb ennek megfelelően. persze ezekben is benne van már minden földi jó, amit kerülni érdemes......
ha a c veki nem jön be(bár vaj belső sokat tud rajta dobni, csak ritka), akkor a b zafira sem a zsánered, az is a kopár szürkeség belülről, pedig a zafira is 1,8as motorral tud 10 liter alatt is enni, csakúgy mint a laguna 2 1,8 benzinese.
a c5-ről én sem hallottam sok jót, a villanyszerelő mikor a házunkat csinálta vett egyet dízelben, valami szar elszállt benne, persze a nagynyomásos részben, egy kis biszbas valami 140 ezer volt bele, de még így is örült neki, hogy nem a nagyobbik gond volt, mert 400ezrekkel is riogatták.....
-
sziku69
senior tag
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #57971 üzenetére
Nehéz ügy. Bár ez automata, és nincs nagy csomagtere.
Ha hosszú távokon használod sokat, akkor persze dízel. De ha nem akkor én benzinesre váltanék. Mondjuk a benzin/gáz kombó az necces. -
válasz F_Gergely #57971 üzenetére
525 bmw 2006-os kiadású van a rokonságban és én nem vágnék bele. Minden vacakért világít a műszerfal.Például mossák át a kipufogó rendszert, ha nem letilt, ha nem akkor másért, mindig szerelőhöz kell vinni hiba kód kiiktatásért hogy ne tílcson le. Izzó csere is kb 50E kerül mert valamivel együtt lehet csak cserélni,azt hiszem motorral.
Egy igazi pénz temető.
De cserébe a 2.7 motor szépen húz,és az automata váltó is szépen teszi a dolgát.Az autó. Gyorsan kerestem egyet a neten.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #58013 üzenetére
Városban ugyan úgy megeszi a Diesel is a 8L -t ha nyomod neki akkor többet, most az hogy neked a B vectra keveset eszik a 2.0 DTi -el az nem jelenti azt hogy a köv. Diesel autód is ilyen keveset fog enni, én a +2L fogyasztást nem nézném és inkább szivó benzinest vennék ... főleg városba !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #58016 üzenetére
Nyilván nincs tökéletes állapotban a moci - szerintem. Egyszer végig kell menni reggel a Ménesiről a Kerepesire és megtudod. Hiába közlekedek tojással a lábam alatt, a sok kigyorsítás nem kedvez. Szinte biztos, hogy mire kiürül a tank, nem ez lesz a tényleges átlagom, de most ennyit ír a BC.
Az A6 3.0 TDI V6-tal tudott 7,5 litert 140 körül. Egy újabb 2.0-t olyan 6,5-7 körülre tippelnék.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #58018 üzenetére
Pillanatnyit már én sem nézem, utálom a horrort. Ahogy Declare is írja, a városozás nálam ezt jelenti. Nyilván reggel fél hétig úgy suhansz keresztül a cityn ahogy akarsz, de utána más a helyzet. Nálam meg utóbbi tolja meg a fogyit. Meg persze egy jó pályázás után beállnak a szelepek, azért az is számít valamit.
Szottyos 8km-t jövök a munkahelyig, az alatt fel sem melegszik rendesen egy dízel.w333 - Az igaz, de ha jól emlékszem F_Gergely sokat jár pályán. A 12-be városban bele kell törődni.
Ezért járok munkába szinte mindig metróval.Fkris - Majd nyáron lesz jó, olyankor mindig korábbra járok be, hogy ne izzadjon a nyálam már kora reggel.
Borokafa - Az 1.7 CDTI más tészta. Valamicskével kissebb löket és hengerenkénti befecskezdezés, ami nem elhanyagolható.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #58022 üzenetére
Csak városban használják ?
Mert átlagosan ez reális ... viszont van sok ismerősöm akik 99% városban járnak és panaszkodnak is hogy a rövid távok miatt mennyit eszik az autó !
(#58024) Petyyyyy
Leginkább városban használná !
Az megint más ... de csak városi használatra, nagy ívben kerülném a Diesel -t !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #58029 üzenetére
újabb dízeleknél azért megéreznéd, ha 1-2 évente a kettős tömegűt cserélni kellene benne.
azért a b veki és pl az én laguna 1-esem városban épp olyan jók, mint a szívó benzinesek, max az egr miatt kormolhat be a szívósor, de nekem az meg van oldva, de meg szereted, ha valami gyárilag szivat!w333: le akarja cserélni, mert szivatja a verda folyamatosan(vagyis mindig jön valami, amire költeni kell). igen, jó választás lehet a passat b5,5-ös, a 131 lovas 1,9pd tdi, de abból jót kifogni már, mikor 11éves a legfiatalabb is, szinte lehetetlen! az megy is, ha kell keveset is eszik(6 körül jellemzően, ez már 5 literes fogyit nem tudott).... de a vekitől tényleg csak a kockázat miatt lenne másabb, de tény, hogy sokksl jobban menne!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #58047 üzenetére
Egyaltalan miert akarod eladni? rendbetetted, szereted, felturboztad....hianyzik a szivas, ami az elejen megvolt?
Neked dizel kell de szerintem ujabb dizelek közül egyik sem fog ilyen teljesitmenyt, ilyen fogyasztassal parositva nyujtani.
Nekem ugyanazon az utvonalon (kb 2600km) nyugalmi tempoban az 1,7cdti olyan 5,5 literrel elvan. Ugyan igy az 1.4 tsi A3 7,5 liter. Ha az astranak tolom es fullon van akkor 7,5 liter....tsi vel nem probaltam ilyet, de az közuton is 6 liter körül elcsaszkal, ha hajkuraszva van 9 benzinnel sokkal nagyobb a különbseg a fogyasztasban a terheles hatasara....dizel az valahogy erre nem erzekeny....ezert kell Neked dizel
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #58128 üzenetére
Már így vettem. Tudtam miatta alkudni, de most már meg kéne csinálni. Szereztem egy bontottat, de ha nem muszáj az egészet cserélni, csak az elektromos részt cserélném. Még nem bontottam ajtókárpitot, meg se néztem ezt hogy kell.
A hibajelenség az, hogy nem megy semerre. A kapcsolója világít. Vagyis elvileg áramot kap(hat). -
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #58134 üzenetére
Van egy ablakemelőm amit tegnap hozott a futár. Még szerencse, hogy nem a habokra álltam neki szerelni. Kipróbáltam a "futárosat", mivel a kanóc ott lógott árván az ajtóban. Szerencsére "petró" van benne. Működik. Most már csak azt kéne kideríteni, hogy volt benne az eredeti, meg hogy volt összekötve/odafogatva az ablakhoz. Van az emelőn valamilyen műanyag papucs szerűség, de nem néztem még hogy van összefogatva az üveggel.
Kíváncsi vagyok ezekután még milyen meglepik lesznek.
-
sziku69
senior tag
válasz F_Gergely #58139 üzenetére
Az egyik sínben benne van a műanyag, és csúszkál is benne. De van még rajta kettő asszem. Azzal mit csináljak? Nagy nehezen betuszkoltam a nyíláson Ott se ment bele akárhogy. Jaa, csavar helyek már vannak, de semmi menet sincs egyik helyen se. Ilyenkor mi van? Talán valahogy bele tudok varázsolni csavart, a másik oldalon meg teszek rá anyát. De gyárilag biztos nem így volt fenn.
Ráadásul most csillag garázs van jelenleg, és mindjárt szakad az eső. Lehet inkább napolom, és utána nézek hogy van.
gban: Az oké, hogy szétszedem a másik oldalt, de épp elég lesz ezen az oldalon is visszarakni a kárpitot.
Petyyyy: Elektromos ablakemelő hiány lépett fel a kormány felőli oldalon. Az eladó annó azt mondta, hogy valamiért nem működik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Politika
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Alkoholista nevelde
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- E-roller topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs