-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #40260 üzenetére
szerintem nem magát a motort mossa, hanem gátolja a lerakodást. de csak tippelem.
(#40259) tboy93
Az hogy drágább aláírom, bár ez sem feltétlen igaz ha azt vesszük hogy van 1 din-es fej is 80 sőt 300 ezerért is, ellenben a 2DIN-esben van dvd, van gps, és a nevesebb gyártóknál is van ilyen pl clarion, pioneer, jvc,kenwood. Mappaszerkezeteket könnyebb érintőképernyőn használni mint az 1din-es szenvedni. Nekem is már rég az lenne a kocsiban de gyárilag csak 1din hely van és még nem készült hozzá új középkonzol. -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #40270 üzenetére
Dizel verda kell azt nem kell ilyenekkel foglalkozni
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #40273 üzenetére
Hát ha szar gázolaj van bele tankolva, és nem cserélnek rendesen olajat akkor igen... Nálam annyira sok dzsuva rakódott le az előző tulaj beleszarása miatt, hogy szétment a turbó is, és az örvénykamrában lévő 2 pillangószelep is elhajlott. A kb 2-2,5 centi átmérőjű lyukon a kisujjam éppen hogy befért.
Kapott motormosást, és azóta mindig kap adalékot, meg kikormolom havonta a kocsit.
Tehát valóban tud szarabb lenni, de tulajtól függ mennyire foglalkozik a kocsival, így hogy rendbe raktam azóta tiszta, turbó csövet néztem tömítéscserénél és patyolat tiszta volt. 10 ezrenként meg olajat cserélek, és minden szűrőt. -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #40307 üzenetére
Hát nálam ez érdekes lesz, mert nem gyári hanem sport kipufogóm van (teljes dob tehát nem csak vég), viszont se műbizonylat se semmi, így vettem a kocsit, hogy rajta volt. Múltkor eszembe is jutott hogy szeptemberben megy vizsgára a kocsi aztán mi lesz, mert múltkor megállítottak igazoltatni, egyik rendőr nézte a papírjaimat a másik meg nagyon nézte hátul a cuccost, de nem szóltak/kértek semmit, továbbengedtek udvariasan.
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #40310 üzenetére
Alapvetően egyet értek, de pl én a hangosat sem szeretem, mert mész pályán és szétrobban a füled. Marha idegesítő, semmit nem hallasz tőle. Ami nekem van szerencsére nem igazán van hangja csak 4-5 ezres fordulatnál (mondjuk ehhez is kellett egy idő mire leesett hogy mi az istennek van ilyen hangja ) nekem mondjuk tetszik ha szép dob van felrakva, de nem szeretem ha hangos, ami nekem van az is csendes meg a dízel motor úgyis elnyomja, nem hallod De amúgy szép duruzsolós a hangja de tényleg halk.
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #40442 üzenetére
Elég érdekes "megoldás" de hozzáteszem az ülés alatti gyári csatlakozót én is kiszedtem a francba. Nálam 3 pár vezeték fut (ülésfűtés, övfeszítő, légzsák) de a gyári csatlakozót levágva én wago gyorscsatlakozókat tettem be. Ezek tuti hogy nem esnek szét, biztonságos, és időtálló. A gyári meg bármikor visszatehető, bár max eladásnál rakom majd vissza. Ülés meg ugyan olyan gyorsan kivehető mint a gyári csatlakozóval.
-
F_Gergely
őstag
válasz Laci2277 #40513 üzenetére
Én mondjuk spurit használok, de tényleg hasznos mondjuk kb 500-700 km után kezd el látványos eredményt hozni pl: egyenletes alapjárat, nem ráz annyira álló helyzetben az autó, télen pöccröff indulás. Ha előszór raksz bele ilyet akkor érdemes 200-300 km után felvinni pályára és kikormolni magasabb fordulaton.
Én úgy szoktam tankolni hogy üres tankal beállok a kútra és teletankolom. 60 literhez kb 100 ml-t szoktam önteni. Érdemes kipróbálni -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #40520 üzenetére
Ártani nem árt (ha többet töltesz bele sem lesz baja a motornak csak felesleges de kárt nem okozol), annyit tennék hozzá, hogy mindenki azt tanácsolja, ha nem ismered a kocsi előéletét és állapotát, miután tolsz bele ilyen adalékot kb 500 km után ellenőrizd a szűrőket, mert a dzsuva amiket felold, azok a szűrön fel fognak akadni. Van aki arra esküszik, hogy 500 km után lecseréli a szűrőket.
Én úgy kezdtem el ilyet használni hogy előtte teljesen át lett mosva a motor, így nem kellett utána szűrőket cserélni, mert jelentősebb mennyiségű kosz nem volt a motorban. -
F_Gergely
őstag
válasz Laci2277 #40534 üzenetére
Igen ezt használom, ez jó dízelbe és benzinesbe is. Egy ilyen flakon 0,5 literes 5 teli tankhoz elég. Mondom kocsitól függ, ismerősnek 100-200 km után már érezhető volt a különbség nekem kellett kb 500-700 km. Fogyasztásbeli különbség nincsen, én inkább az egyenletesebb csendesebb járás, és tisztítóhatása miatt használom.
-
F_Gergely
őstag
Most beleültettétek a bogarat a fülembe, úgyis viszem a kocsit generátor felújításra (meg rendbe rakatom a klímát) szólok hogy nézze meg a vízpumpát is, azt nem cseréltük eddig.
-
F_Gergely
őstag
Tegnap végérvényesen megadta magát a generátorom, tudtam hogy rossz hétvégén viszem szerelőhöz, de tegnap teljesen elment a töltés. Úgy kellett betolni... Nem tölt semmit. De érdekes hogy a töltés hibát jelző lámpa meg nem ég hogy bazzeg nincsen töltés...
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #40624 üzenetére
gyújtásnál ég, tehát izzó van benne és működik is, ezért nem értem hogy WTF
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #40626 üzenetére
igen, 10,8-11V között
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #40649 üzenetére
+1
Én is igy vagyok vele, minden van ami kell, kombi is nagy is. Az a mocsok kijelző meg .... Nem értem az Opelt hogy rakhatott be ilyet... (én amit még hiányolok az a nyitott ajtót jelző valami). -
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #40698 üzenetére
Sztem opelnál valamit benéztek a kéziféknél. Nekem is nyúlós fogalmam sincs miért, pedig be lett állítva, sőt szét is lett szedve/felújítva. Ha meredek lejtőn állok meg hiába húzom fel koppig van hogy gurul az autó 1-2 centit vagy akár fél métert is mire befog. Van amikor meg elsőre befog. Én úgy szoktam megállni, hogy kézi be, motorleállít, és berakom sebességbe addig meg taposom a féket. Rohadtul nem bízom a kézifékben...
Pl ha be van húzva, van hogy simán eltudnék indulni, máskor meg érzem hogy fog. Tehát teljesen random. Mindenesetre én utálom, ráadásul marha nehéz behúzni is, tesom toyotáján kisujjal felhúzom a kéziféket és az ha befog akkor tényleg befog nem gurulgat még csak 1 centit sem. -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #40756 üzenetére
Idióta egy megoldás az tuti, sajnos abban az időben ez nagyon felkapott volt. Kollégám roverjén is igy van, neki is az a baja hogy nyúlós a kézifék, hiába állítod be... Ja meg szedd szét azt a fékdobos trágyát, külön élmény. Ezt nagyon elszarták az opelnél.
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #40772 üzenetére
Hát így most fejből ezt nem tudom, de arra emlékszem mit szívtam a kézifék szoknyájának a cseréjével... Valahogy még csak csak leszedtem a gyárit, de az újat marha nehéz volt felrakni, meg nem is akart rendesen a helyére menni, aztán valahogy ráhúztam és "rohadjá' meg, ilyen lesz azt lesz@rom" azóta se foglalkoztam vele hogy néz ki
Most épp szerelőnél van generátor miatt.... -
F_Gergely
őstag
Nekem is beszart az akksim, de még nem tudom milyet kéne vegyek. Az biztos hogy 80-100 Ah között nézek mivel dizel a verda. Nekem is visszanyitotta a kocsit mikor lemerült teljesen, le kellett húzzam az akksit hogy be tudjam zárni. Varta-kat néztem eddig, de fogalmam sincs mit kéne venni az tuti hogy csak olyat amire 2-3 év garancia van. Láttam olyan vartát amire csak 1 évet adnak...
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #40899 üzenetére
Most ami megdöglött az Jász-Akku 2013-as de már akkor rossz volt mikor én vettem vele a kocsit.
Bosch-ról, Varta-ról vegyesek a vélemények, majd megkérdezem még a szerelőm ő mit ajánl, hátha van valami tanácsa. -
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz horvathkrisz #41042 üzenetére
én a vízhőfokot szoktam megvárni, ha az tuti akkor utána már nem nagyon nézem a fordulatot. De hozzáteszem 1200-nél szoktam váltani, ha kihuzatom akkor is 2000-nél váltok mert 1700-nél szív a turbó és ad akkora löketet hogy nem kell tovább huzassam. 3 ezret akkor pörög mikor pályán megyek "130"-al mert ugye az a megengedett és mindenki szabálytisztelő, és betartja a sebességlimitet
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #41102 üzenetére
Reggel én is ezzel kezdtem a napomat
Ez az autó egy legenda, és bárminél jobban elfogadnám mint egy mostani autót. Igaz tankolni nem tudnámMás:
Srácok régen volt az Astra, Vectra és Omega.
Astra volt a fapad, Vectra a középkategória Omega meg ugye a zászlóshajó.
Astra most is van, Vectra helyett az Insignia nevű borzalom, na de mi van az Omega helyett? Nincs is az Opelnak felső kategóriás autója? -
F_Gergely
őstag
válasz Ablakos #41182 üzenetére
Mint kiderült gyújtás nélkül is be tudom kapcsolni a rádiót, annyi ravaszság van, hogyha kihúzom a kulcsot, lekapcsolja a rádiót, és ha kulcs nélkül be akarom kapcsolni akkor külön be kell.
De kérdésedre válaszolva:
Bluetooth a rádióval együtt van, ahogy a rádiót bekapcsolod úgy kapcsolja be a kékfogat is, (nagyon gyorsan kapcsolódik pl elöbb kapcsolódik a telefon és a fejegység mint hogy beolvassa a pendrive-ról a zenét).
A kihangosítás onnantól él ahogy a fej bekapcsol, nem kell külön némítani, ha hívásod van egyből megállítja a zenét (ha te hívsz akkor is egyből megállítja a zenét), és tudod fogadni a hívást (nálam nem automata a fogadás, ha akarom felveszem ha akarom kinyomom a hívást) ha vége a hívásnak visszakapcsolja a zenét. Nagyon kényelmes használni -
-
F_Gergely
őstag
Mindenképp vissza kell vinni és nézze meg mi a helyzet.
Hát 6A.nál nagyobb töltővel nem szoktak akksit tölteni, nekem 66-os az akksim én azt töltöttem 6-os töltővel. De én is megfogadtam hogy majd beruházok egy automata töltőre. Szerintem rátolhatod töltőre, nem lesz baja. -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #41242 üzenetére
hát olyan ami a képen van az annyi, vectra C GTS felni is ennyiért megy Conti vagy Pirelli 3-4 éves gumival 6-7 mm futófelülettel. Jó áron mennek, az embereknek eladni van érdekük nem árulni éveken át.
15-ös felnik gumival együtt mennek 40-50 körül. (nyilván felnitől is függ) de gyári felnik ilyen árban mennek. -
F_Gergely
őstag
Szerelő hívott, el van hajolva a klimakompresszorom, ezért ereszti a klímagázt. Most kereshet bontottat...
-
F_Gergely
őstag
Marad az új klimakompresszor...
15 körül lenne bontottan, 15 körül a tömítések, tömbszelence meg ilyenek, 30 és még a munkadíjj... Egyszerűbb újat venni, de a generátorral együtt megint egy 100-as lesz a vége
És még kell majd egy akksi, és a főtengelytárcsát is ki kell cserélni abból is 20 lesz az új....[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen