-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
goldblum
csendes tag
válasz lsebestyen #54488 üzenetére
A Tigar Szerbiában készül, ettől függetlenül tényleg borzasztóan ótvar gumi. Nekem sok évvel ezelőtt volt egy garnitúra nyári Tigar gumim, vadonat új korától kezdve úgy csúszott a vízen, mintha jégen közlekednék. Megjegyzem, száraz úton sem igazán remekelt. Szóval Tigart soha többé...!
-
goldblum
csendes tag
Sziasztok! Most jöttem meg az autóvillamossági szakembertől. A bicskakulcsban cserélt transzponder-antennát, mert a kocsit nyitotta is, zárta is, de indítani nem engedte. Azt mondja, sok ilyet javított már. A kulcsház is meglehetősen ütött-kopott, de úton van már az új a távoli Kínából, kemény 6,5 euróért...
-
goldblum
csendes tag
-
goldblum
csendes tag
Azt hiszem, hogy az Astra az első olyan autóm, amin a fedélzeti számítógép az átlagos fogyasztási adatra annyit ír ki, amennyi az valójában! Mióta megvettem, most tankoltam tele másodszor. A számított fogyasztásom 6,95 literre jött ki, a gép pedig 7,0 litert jelzett ki.
-
goldblum
csendes tag
Kérdéssel fordulnék hozzátok! Az autómnál (Z16XEP) teljesen "bemelegedve" sem megy 50-52 fok fölé a hűtővíz hőmérséklete a fed. számítógép szerint. Ez - gondolom - nem normális. Valamint elég gyengének érzem a fűtésteljesítményt is. Szerintetek előfordulhat, hogy teljesen nyitott állapotában fennakadt a termosztát, vagy más oka lehet? Tapasztalata, ötlete valakinek esetleg ezzel kapcsolatban? Köszönöm előre is!
-
goldblum
csendes tag
Megtörtént a termosztát cseréje. Jól következtettem, tényleg az volt a hibás alkatrész. Az előzmények röviden: ECN 011515 (hűtőközeg szenzor v. áramkör) hibaüzenet, igen gyenge fűtésteljesítmény és 50-56 foknál feljebb nem emelkedő hűtőközeg-hőmérséklet.
A kiszerelés után jól észlelhető volt a hiba: a hideg alkatrészen oldalt keresztül lehetett látni, illetve belefújva akadálytalanul átáramlott a levegő rajta. A mellékelt fényképen nyíllal jelölve látható a kb. 2-3 mm-es állandósult rés. Javítás után felmelegedve szépen beáll a 100-105 fok körüli üzemi hőmérsékletre a rendszer, a fűtés pedig szükség esetén szinte forró levegőt fúj. Azt hiszem, ez az eset is egy újabb érv amellett, hogy butaság volt az Opel részéről elhagynia a műszercsoportból a hőmérőt... -
goldblum
csendes tag
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a képen pirossal bekarikázott csatlakozó mi célt szolgál, illetve miért tartózkodik a motortérben? (Azon túl hogy a gyárban odatették...)
Egy barna és egy kék/zöld kábel jön ki belőle.
A kábelköteg tovább fut egy kapcsolóig, amit a motorháztető nyitása-zárása kapcsol. Arra is kíváncsi lennék, hogy ez a - képen sárgával bekarikázott - kapcsoló egész pontosan mit kapcsol és miért?
-
goldblum
csendes tag
válasz Declare #56085 üzenetére
Azért a gyönyörű 1.8-as Astrának van egy kis kehessége, nem véletlen annyi az ára:
"- Klimaanlage funktioniert aktuell nicht
- Wagen hat einen sehr hohen Ölverbrauch (>2 ltr/1000 km)"azaz:
- A klíma jelenleg nem működik
- Csöppet magas az olajfogyasztása (több, mint 2 liter / 1000 km)Így azért már nem olyan csábító...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...