-
Fototrend
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
la_cc
addikt
válasz
Remiel #42985 üzenetére
Merc lab-ban nem fixen kiesik? Ugye csak egy transfigured fajtája van a Volcanic Fissure-nek.
-
Siriusb
veterán
válasz
Remiel #42987 üzenetére
Viszont lehet jobb, ha a kampány alatt gyakorlod be, mint a nehezebb pályákon, de te tudod, neked hogy a jobb.
Szerintem nekem a siege ballista lesz végül, csak kicsit változtatok az act1-3 alatt, mert szerintem nem olyan hatékony, ahogy poeguy, leírja, legalábbis nekem nem.
-
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #42982 üzenetére
igen, ezért is gondolkoztam el rajta. Most próbálok egy maraudert szintezni a volcanic fissure-ig, hogy lássam, mennyire szívás.
Leírásban azt olvastam, hogy A3 labon lehet craftolni a "snake"-et a gemre, de már ősidők óta nem játszottam új ligában. Karakterenként csak egyszer adja meg a craft lehetőséget, vagy farmolhatom normal labot addig, amíg ki nem esik?
-
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #42968 üzenetére
Ő általában nem megy rá az über endgame farmolós dolgokra. A firetrap verzió (főleg ha valakinek akkora rutinja van, mint neki) megbirkózik az über endgame tartalommal is, csak nem érdemes azzal farmolni. Ő viszont az első starter build után jellemzően átvált valami ssf buildre.
Én pont azért szoktam az ő buildjeit figyelni és követni, mert nagyjából nulla versenyszellemmel áll a játékhoz. Nem érdekli, hogy a leggyorsabb, a legerősebb, a legakármibb legyen, csak élvezetes (és lehetőleg egyszerű) legyen vele játszani. Képes legyen összeszedni azt, amire a buildhez szükség van és ehhez ne kelljen napi 26 óra grind.Én most egy picit habozok, ez a volcanic fissure snake szimpinek tűnik, de tartok tőle, hogy akkora meta lesz, hogy minden egy fél lölö-vagyonba fog kerülni hozzá.
-
la_cc
addikt
válasz
Remiel #42969 üzenetére
Nem olyan rossz az a challange reward azért.
#42964 Lokids
Kicsit pesszimista hozzáállással, simán lehet az első pár hétben, hogy nem is éri meg majd a merc-kel használni, ha elbasszák a party scale-elést vele valahogy...Ugye a legtöbb új ligánál az első pár hét mindig élő tesztelés sajnos és kell 1-2 hét, hogy normalizálódjon az új content.
-
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #42965 üzenetére
elmondja, azért, mert casual playereknek is játszható leaguestarter videót és leírást csinált. ha kiesnek az Svalinos változathoz szükséges cuccok, vagy hamarabb összeszeded rá a pénzt, akkor válthatsz nyugodtan korábban, de az a változat valószínűleg nem fog napi pár óra játékkal egy hét alatt összejönni.
-
Siriusb
veterán
-
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #42509 üzenetére
"Ott aztán nagy kihívás volt a kampány meg a mapok"
ott a pont. Az 1-ben, aki a liga kezdése után 24 órával nem volt már mapokon és még egy nappal később nem piros mapokat farmolt, az lusta casual playernek számított. Az első hónap végére ennek a fórumnak a törzstagjai is jellemzően egy, de inkább két kimaxolt builddel, az összes endgame bosst leverve szálltak ki, mondván, hogy kész, ebben a ligában ennyi volt. (Elég sokáig voltam topikgazda, emlékszem rá.)De ahogy lejjebb írtam, akinek hiányzik a kihívás, ott a privát liga lehetősége. Olyan mindennel megpakolt variációt pakolhat össze benne, amilyet akar. Tudtommal ehhez is ugyanúgy lehet adományokat elfogadni, ahogy a guildhez is, lehet toborozni hozzá játékosokat, hogy ne a saját coinjait költse.
-
-
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #42258 üzenetére
Na de az miért írja felül a már rajta lévő expliciteket és az impliciteket is? Annak csak a Requires sorra szabadna hatnia. Amióta játszom a PoE-val nem emlékszem olyan explicit módosítóra, ami effektíven lerontotta volna már meglévő másik expliciteket (life) vagy az impliciteket.
Szerintem ez egy bug, valószínűleg nem százalékban hat az attribútum igényre, hanem azt mondja, legyen az a mostani tier minusz X tier szintje. Csak aztán a kapott tierhez tévesen hozzáigazítja az expliciteket is, ha azok csak magasabb tierben lennének rollolhatók.
-
Edge
veterán
válasz
Remiel #42234 üzenetére
Már nem mondom
megtapasztaltam az xp vesztést én naiv azt hittem csak a waystone vesztés van, de pl. a map minden módosítója is eltűnik atlasról.
Most egyelőre inkább xpzek t8on járok, itt jöttek az első nagy pofonok, def statokon fejlesztenem kellett. Viszont a tornyokba olyan tabletet pakolok ami xpt ad, bossos mapokat már meghagyom későbbre, erre magamtól is rájöttem, hogy majd magasabb mapoknál megyek oda a jobb loot miatt.
Egyébként lolalcohol witchunter gas grenade buildjét tolom, ez a radiant grief sisakra épül, ami a mobokat felgyújtja így a ledobott gas grenade gáz felhője azonnal berobban, kb 1 gombos build btw és nagyon brutál, bossokra kell több grenade-et használni csak, mapon trashekre magicre rarekre elég a gas grenade, mind fekszik.
3 ascendancy már megvan, eléggé erős build, de nem meme build így szvsz nem lesz nerfelve. -
Roland861010
veterán
válasz
Remiel #42179 üzenetére
Itt nem a könnyítés a probléma hanem, hogy vannak még egyszer leírom mechanikák amik magával a warrioral nehezen sok energiát bele téve lehet kivitelezni.
Lassú nagyon lassú .Közelről minden spelljet meg tudják a mobok szakítani.
Bele kell állni mindenkinek az arcába.
Persze van a totem build amivel lehet robbantani de az most olyan mintha valami ranged lennél.Mindegy elengedem a hozzászólásokat.
-
0karmacoma0
senior tag
válasz
Remiel #42077 üzenetére
Ja amúgy, a trialokat, a bugokat(Ritual bespawnol minden hegyoldalba és fába) és az 1 életet leszámítva leszámítva nagyjából ok az endgame. A mapozásnál előre haladva, néha elfogy a kari, de mindig van valami lehetőség javítani, és felvenni a tempót. Igazából ha belegondolok, random buildekkel megyünk egy olyan játékban aminek az elődjében már az actok vége felé elpusztítottak, ha nem volt egy koherens elképzelésed arról, hogy mit is akarsz kezdeni a karival és hogyan kéne skálázni a dolgokat. Sőt én strike skillel megyek és kb ott tartok a tierekben, ahol már a legtöbb patchben kb 100exes fegyó kellett a legtöbb strike skillhez, hogy tartsd a lépést egy bármilyen level 19-es spell clearspeedjével. Most sokkal jobb a helyzet.
Személy szerint örülök, hogy végre ott vagyok az elején a dolognak és élőben nézhetem végig, ahogy bővülnek majd a lehetőségek, nő a player power, és ezzel együtt jönnek az új kihívások is. Jelenleg a játék teljesen basic, a modpool az itemeken iszonyú kicsi(Szerintem ezért is ennyire bengák jelenleg a craftopciók), de igazából ezt is vártuk egy EA-tól. -
-
Win-T
őstag
válasz
Remiel #41947 üzenetére
Én nem is tudom jó ötlet-e elnyomogatni a currencyt craftra, szökőévenként ad be értelmes modot, annyi orb meg nem esik semmiből, hogy spammelje az ember. Érdekes volt az elején nyomogatni őket az itemekre, de én azt hiszem inkább elrakom őket trade-elni, úgy hamarabb lesz használható cucc, ahogy az első részben is.
-
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #41904 üzenetére
Az ultimatumból bizosan csak max a harmadikig lehet eljutni, de úgy láttam, a sanctumban is három szint a maximum. Így viszont egy csomó buildet szerintem át kell gondolni a játék mostani pontján. Teljesen mindegy, mi lehetne a 7-8. asc pont, ha ténylegesen megszerezhetetlen, bármilyen szintre jutsz el. (A tegnapi srác t15 mapokat futott) Akkor a buildnek az 5-6. pont megszerzésével vége van, onnan kezdve azzal kell főznöd a végéig.
Ezt szerintem fontos lenne a mostaninál jobban kommunikálni. Bár az EA fázisba bőven belefér egy ilyen korlát, de az valóban bosszantó, ha valaki több napnyi játék után jön rá arra, hogy a belengetett build fejlődési út a fejlesztők döntése miatt nem járható. -
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #41897 üzenetére
Én amire számítok a jövőben (nem villámgyorsan, de még az EA alatt):
- a trialok átdizájnolása. A sanctumból nem sokat láttam, de az ultimatum meglehetősen abszurd modokat pakol egymásra, különösen úgy hogy a játékosok 99%-ának a béka segge alatt vannak a resistjei, amikor meg kellene csinálni.
Plusz ha jól láttam, akkor a 10 próba is csak a harmadik ascendancy-hez elég - akkor mi adja majd a negyediket? Tegnap néztem egy lvl91-es sorcit, még nem volt meg a negyedik trialja - ha ez tudatos, akkor alapvető eltérés az 1-től, viszont akkor nem kell bosszantani az embereket azzal, hogy lvl40 körül próbálják meg a másodikat.
- a mapok (de esetleg az alapjáték pályáinak is) átméretezése. Amennyire én látom, egy-egy mapon az idők végezetéig kolbászolnak, (és nem kezdő játékosok), mire beadja a "complete" feliratot. Ha bejönnek a mozgás skillek, akkor ez lehet, hogy gyorsabb lesz, és a mapokat már azokhoz tervezték, ezt majd meglátjuk. Most a játék nehézségétől függetlenül is a napi egy-két órát játsszó zömnek így nagyon lassú a haladás. -
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #41892 üzenetére
nyilván senki nem boldog attól, ha egy egyébként nehéznek tartott játékban nerfelik az általa játszott buildet. Akkor sem, ha az OP a többihez képest. A folyamatos állítgatás meg a PoE1-ben is megvolt, még liga közben is, ha valami nagyon OP kombót talált ki valaki, ebben nekem semmi új nincs.
itt most egy teljesen új skill+support rendszer van. Hiába azonos a koncepciója az eddigi játékkal a kisakkozható opciók egészen mások. Fix 1-re lehetett fogadni, hogy lesznek nagyon OP megoldások, amiket aztán gyomlálni fognak. (A játékosoknak MINIDIG sokkal több exploit ötlete van, mint ami a fejlesztőknek eszébe jutna, ezért nem kell több százezres játékosbázis)
A fizetős részhez meg - senkit nem vertek korbáccsal, hogy tegyen be pénzt egy még fejlesztési fázisban lévő játékba. Nem tudok mit kezdeni az ilyen panaszokkal, mert most őszintén, mi a fészkes francra számított, aki beszállt? Hogy csak poénból mondják, hogy még dolgoznak rajta és legalább fél év, mire minden összeáll? Vagy kényszerített a GGG bárkit, hogy tessék azonnal elkezdeni játszani vele, ne a meglévő 1-gyel, vagy bármi más játékkal?
(Nem a személyednek szól az utolsó bekezdés, csak tényleg folyamatosan látom péntek óta, ahogy emberek hisztiznek azon, hogy brühühü, ő fizetett, mi az hogy itt belenyúlnak a balanszba, meg nehéz, meg egyáltalán, neki nem olyan sima a játék, ahogy ő ELKÉPZELTE. Nem arról van szó, hogy ne lenne min javítani, van bőven, de hát pont ezért EA.) -
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #41885 üzenetére
Én azt néztem, hogy nagyon sokan staffal mennek, pedig a pajzs blokkja nagyon hatékony. Főleg addig, amíg az egyébb védelmek, resistek nem állnak össze, szerintem egy pajzs sokkal többet jelent a túlélésnél, mint amennyi plusz sebzés egy staffal összejön.
A másik ami nagyon megdobja a védelmet az a Midnight Braid öv + MoM. Már amíg még meg lehet fizetni, mert ma két videóban is láttam és szerintem baromi gyorsan meta lesz.
-
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #41880 üzenetére
Bocs, de a streamerek között is elég sok a folyton picsogó katasztrófabajnok. Nézd meg a linken lévő videót, lehet azzal szépen irtani továbbra is, csak neked kell castolni a fire skillt, nem lehet automatikusan egyre többet betolni belőle. (Jungroennél gyakorlatilag lefőtt a szerver, állókép lett a vége.) De Ghazzy is, akire hivatkoztál, ugyanezt mondja, szó sincs róla, hogy kész, RIP SRS.
-
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #41874 üzenetére
nem a sebzésbe nyúlnak bele, hanem volt egy Cast on Minion Death loop, ami gyakorlatilag perma idézte az SRS-t, beterítve az egész képernyőt. Nézd meg Jungroen mit csinált belőle, ezért nerfelték.
Most kevesebb SRS jön a castból és manuálisan kell a fire spellt tolni, de ha ugyanebben a videóban tovább mégy, akkor látszik, hogy azért ez messze van attól, hogy dobni kellene a buildet. (Vagy akkor a többit is helyből és el se kell kezdeni a játékot.) Nem kell az összes netes/reddites sírásnak azonnal felülni, vannak akiknek a világvégét jelenti, ha véletlenül nem 200-szorosan, csak 100-szorosan OP lesz a buildjük.
-
-
Siriusb
veterán
válasz
Remiel #41871 üzenetére
Próbáltam magam felfedezni mindent, de lehet tényleg jobb lenne ránézni Ghazzy-ra, minek szívassam magam feleslegesen, ha ő már kikísérletezte.
Tényleg ennyire durva volt az SRS? Mondjuk most lett nyílt béta, ilyenekre lehet számítani. A felhasználók mindig kitalálnak valamit, amire a fejlesztők nem is gondoltak.
Nekem a grafikával is problémám van, igaz, én speciális eset vagyok, linux + nuku videókártya.
Szóval egyedül a bilineáris filterrel tudok menni, 50%-ra lebutítva, így eltűnik minden élesség, de legalább van 30 fps.
Ha gyönyörködni akarok, az 10 fps-t jelent csigatempóval.
-
-
Har_melin
addikt
válasz
Remiel #41670 üzenetére
Csak az ascendancy-t nem lehet változtatni az interjú szerint, az ascendancy-n belüli pontokról nem volt szó. Az ascendancy-t egyébként korábban sem lehetett regretekkel megváltoztatni, ilyen értelemben nincs nagy különbség. Az egész játék működése (a supportoktól az összes ascendancyig) annyira eltér az egyestől, hogy itt szerintem mindenki friss játékos lesz.
Ráadásul mire egy full kezdő el fog jutni az ascendancy választásához (ami ugye egy olyan bossfight után lesz, aminél ha jól értettem az eddigi infókat, akkor nincs portál, ha meghalsz, kezdheted elölről, mint a Labot), addigra garantáltan lesz kint fél tucat build guide. Ha akarja, megnézheti azokat, ha meg nem akarja, akkor eleve maga akarja felfedezni a dolgokat, vállalva a tévedés következményét. -
Har_melin
addikt
-
zsirfecske
addikt
válasz
Remiel #41658 üzenetére
tök gyors a standalone kliens, tetszik (tényleg volt egy kisebb update már benne), csak nem jegyzi meg a belépési adatokat gondolom amíg 1x nem kapcsolódik sikeresen, szóval lehet majd mindig beírkálni.
a steam refund durva, de meg is értem, mindenki ráparázott. bennem új userként fel se merült, hogy ott játsszak, minek egy middleman, ha van gyári megoldás? full adom, hogy ahol lehet hagyják ki a lefölöző 3rd party-kat. persze nem hiszem hogy szándékos ez a ggg-től, de azért gondoljunk bele, itt súlyos dollár tizmilliókról van szó csak az ea alatt is, aminél azért 30% baromira nem mindegy!
egyébként régen én is mindent steam-en akartam játszani, de aztán csak kellett bnet, epic (tonna free játék karácsonykor és rohadt jó deal-ek, lásd most is náluk a legolcsóbb a supporter pakk, 9438 ft a 30$-os), ea stb, úgyis tele van a gép ilyen sz*rokkal.
akkor már a legjobb, ha van egy ikon amit benyomok, és nem jön fel semmi store meg fityfütty, hanem megy a játék azonnal, natúrban. ide szeretnék visszatérni az új game-ekkel, mint egy gog (launcher nélkül), felszabadító, tisztább és szárazabb érzés
-
zsirfecske
addikt
válasz
Remiel #41651 üzenetére
ok ok, értem, szívás
ha jól értem, akkor ha előre claim-elted volna a steam kulcsot, és elmented mondjuk magadnak, hogy meglegyen, akkor se tuti, hogy azzal amúgy ment volna most, mikor elérhetővé vált és amire azt hitted, hogy ki kell várnod.
tényleg bénán írták ezt le, vicc de még volt aki eladta az így claim-elt steam kulcsot is pénzért (nemtom hogy scam, vagy csak tudatlanság, aki megvette tőle az nyilván utóbbi), ami ugye semmit nem ér, mert kell hozzá a poe oldalon vett ea kulccsal rendelkező poe acc, hogy menjen. míg akkor a steam-en vett/poe1-el is ott játszó usereknél ez nem gond, illetve ezek szerint fordítva is működik
hát ez így minden csak nem egyszerű, lehet én se jól írtam le.
ugye az ilyen előre nem látott dolgok miatt necc a játék indulása, erre se hiszem, hogy számítottak. meg nyilván így tudták megoldani, hogy az emberek ragaszkodnak a megszokott klienseikhez, és abban akarnak játszani. felteszem ez ezzel jár, ami nem csak rajtuk múlik, azzal lehet, hogy akkor időben nem is fognak tudni mit tenni.
vagy ez az egész egy nagyon ravasz trükk arra, hogy standalone játsszunk
-
zsirfecske
addikt
válasz
Remiel #41644 üzenetére
ja bocs, nem olvastam azt a részét, csak emiatt írtam egyből:
"Ha a poe oldalon veszed, nem kapsz steam kulcsot, hanem a saját kliensükből játszhatsz."
sima fals info terjesztés, gondoltam megemlítelek, hogy nehogy emiatt ne vedd ggg-mél.de amúgy még 10 óra hátravan, van még idő a Steam balf*szkodás eredményét megvárni.
EPIC gomb is lassan jött meg, de megjött, felteszem nem rajtuk áll csak ez a key calim dolog. gondolom valamennyi zsét amúgyis fizetnek a 3rd party kliensekért, legalábbis nem hiszem, hogy a Steam/Epic fizet nekik azért hogy náluk is játszható legyen a játékuk a hivatalos kulccsal.
-
-
la_cc
addikt
válasz
Remiel #41542 üzenetére
Vakon kell kezdeni, guide nélkül és minden követ és fűszálat megnézni mindenhol. Szerintem ez alap egy "új" game-nél, így lesz teljes az élmény.
#41550 Argh!
A paladin jó ötlet, főleg, hogy van külön gombos "block", így adja magát egy shield main-es kari.Milyen minion cast lesz így a Infernalist-ból? A másik spell dmg-es...
-
-
zsirfecske
addikt
válasz
Remiel #41573 üzenetére
hát a reload mechanics biztos ad neki egy kis komplexitást
a szerverek lerohadása témában, most hallgattam interjúban a főnit, 1 millió instance-re készülnek egyszerre, az a peak amire számítanak. azt mondja mivel ez fizetős, szerinte nem lesz alulméretezve. majd a free launch idején ennél azért jóval többre számítanak.
-
-
zsirfecske
addikt
válasz
Remiel #41493 üzenetére
oh, akkor régi pléjerektől nem fogok kulcsot venni
sebaj, ha poe szűzként még jobban elkap a hájptréjn, majd támogatom őket egy kulccsal direktben a weboldalukról, hogy ne legyen rajta steam jutalék se.
szerk.: én ezeket olvastam a kulcsokról a tiltott weboldal trade szekciójában
Activate them on their website. After that, if you prefer to play it on steam, you can unlock the client / link the accounts from their website.
keys are claimed on their website, and after that you can link the website acc to your steam directly from the website acc. -
la_cc
addikt
válasz
Remiel #41414 üzenetére
300 pontért vehetsz, amit akarsz. Mi a gond ezzel? Ha úgy nézzük, "ingyen" kapod az early access-t a pontok mellé.
#41415 gdevil
Lehet az gond, hogy a Poe endgame-ről hosszabb az összefoglaló videó, mint a D4 endgame gameplay-je maga...#41425 Win-T
Hogy lehet összeszámolni?#41453 Remiel
Ha jól értem az új "labok" esetén szabadon megválaszthatod, hogy melyik félét csinálod és más content-tet kell letolnod. A Sanctum-ot én is rühellem, teljesen ki is hagytam azt a ligát és azóta sem töltöttem 1 percet sem abban a content-ben.Más, továbbra is vegyes érzésem van a WASD mozgással. Hogy zongorázol a skillekkel így? Vagy kényelmes lesz ez? Alapvetően olyan build-eket élveztem, amikben nem kellett túl sok gombot nyomkodnom az 1-ben.
-
Win-T
őstag
válasz
Remiel #41443 üzenetére
Nem kell nekem erre semmi megoldás, tökéletes így ahogy van. Pláne nem ilyen torzszülöttek. Szökőévente akad egy játék amiben problémás beállítani a nekem jó kiosztást és a PoE sajnos pont nem ismer fel néhány gombot a jobb szélen amik sokat jelenetenének nekem QoL szempontból ha mennének, de azért így megtalálom a helyét mindennek ami kellhet.
-
-
la_cc
addikt
-
-
la_cc
addikt
válasz
Remiel #41347 üzenetére
Tolják csak el, ha ez kell, hogy megközelítse azt a szintet, amit mindenki elvár tőlük. Nincs ebben semmi újdonság.
Nézzétek meg a D4-et: 1 évbe került, hogy a
kutyaszarbéta állapotot felhozták 1.0 release ready-re és nagy büszkén kértek egy DLC formában megint pénzt. -
-
-
Siriusb
veterán
válasz
Remiel #40763 üzenetére
Nem akartam beírni, de bennem már felmerül ezt látva, hogy Viktort felvették tanácsadónak a GGG-hez ebben a ligában:
Más:
Currency exchange nagyon jó! Wealthyexile-on megnéztem, mi van a tatyóban és a nagyobb értékkel kezdve elkezdtem felpakolni, több mint 5 div jött be.Egybevetettem trade-del, van, amikor Faustus-tól jobb árat kapok.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 15-af105nh laptop (15,6FHD/AmdQuad/4GB/128SSD/Magyar) - Akku X
- JOYOR S5 Pro 10" Elektromos Roller 26Ah Akkumulátorral Moddolt!
- XPS 13 9310 13.4" FHD+ IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Megkimélt Apple iPhone 8 Plus 64GB Fekete szinben, 100% akkuval, kártyafüggetlen, garanciával
- Megkimélt Apple iPhone SE 2020 128GB kártyafüggetlen, fekete és fehér színben garanciával!
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Lenovo ThinkStation P520 Workstation! W-2145, 64GB, 512 SSD /Quadro - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged