-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #180415 üzenetére
Na oké. Így értem.
Hát figyelj, nem gondolkozunk ugyanúgy...
Van egy váltód ami tulajdonképpen 90%-ban gyári állapotú és 360ezer km-et futott.
Ennek teljesen itt az ideje mint egy manuálisnál, hogy ennyi idő és Km utána (na meg ha olaj se volt úgy cserélve)
Ennyi erővel én pláne kiakadhattam volna hogy az A6-ban a váltó 230ezer valósnál már fél évente adaptálni kellett mert elkezdett ütni, rántani. Más lehet elment volna vele még lehet kibírt volna még de én megcsináltattam.
Amúgy is sokallom az összeget bár gondolom itt is van most bőven drágulás.
Sok pénz felújítani , de utána az a váltó megint elmegy 200+ezer kmt
Viszont manuálra átalakítani meg már megint alig kevesebb és nagyon sok macera és nehézség.
Megértem amit mondasz, az autó értéke stb stb
Csak azt nem értettem, honnan jött ez a 60 ezrenként 400 ezret kell locsolni a váltófelújításra dolog tegnap.
Na de ez a te döntésed nekünk mind1Az amerikai váltókat azért ne hasonlítgasd ezekkel. (arról nem beszélve hogy amerikai váltók manapság már ugyan olyan szarok)
A német technológia nem poénból csúcstechnológia.
Illetve szándékosan van avultatás benne.A másik, félre érted a prémium dolgot.Nem arra gondolok, hogy prémium kategória mint név van ráaggatva, hanem arra hogy ez egy komoly, csúcstechnológiával készült alkatrész.
Persze hogy mindent le lehet egyszerűsíteni, hogy "fogaskerekekből áll" de ezt azért te se gondolod komolyan ha belegondolsz. Ezeknek a váltóknak napi szinten el kell viselni pl 320Lóerőt, meg kb 700nm például.
Sok részből áll, nem csoda hogy pik pakk összejön több százezer.
Ez olyan mintha a motorgenerálra sokallnál 1 millát. De hát az ennyi. Az anyag meg a munka ez ennyi.Tehát pont nem a ráagasztott prémiumsága miatt drága. Ezért is luxus cikk, ezzel együtt jár általában a drága fenttartás bármiről legyen szó.
A lényeg, jól bírta a váltód én büszke lennék rá
Át tuti nem alakíttatnám.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #180411 üzenetére
Amúgy most akkor van egy váltód, ami teljesen jól működik, nem? Várnék vele, addig meg tényleg rá lehetne próbálni pár liter friss olajra.
-
bul07
nagyúr
válasz atos19881101 #180420 üzenetére
Nem lehet hogy annál a két ütésnél(meg amit nem vettél észre) jött elő az az alumínium amit az olajba most megtaláltál
Én vennék nem gyári de bele való olajat ami olcsóbb és azt raknám bele, majd mondjuk 5000Km múlva leengedném hogy van e bene újra, meg figyelném a váltót hogy dolgozik(sőt leengedés előtt egy két pakolóházas kört is tennék hogy kapjon egy kicsit nagyobb terhelést is a váltó)
Ha leengedve van akkor gond, ha nincs akkor mehet bele gyári olaj és kész
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz atos19881101 #180426 üzenetére
Ezt nem értem de nem is értek hozzá annyira
Hogy lenne attól nagyobb nyomás ha új az olaj( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #180429 üzenetére
A szennyezett olaj viszont koptató anyagot keringet, szóval több dolog is el tud romlani, csak az érem másik oldala V60 D6-ban a 200-300 ezret futott Aisin váltókat mossák át, nem hallottam hibáról utána. (Nyomás témához nem szólok hozzá, kopott motorban kisebb a nyomás, eltömődött szűrővel magasabb, sima hidraulikánál nem szoktak ilyen gondjaink lenni.)
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #180429 üzenetére
Igen de ez csak a te esetedben áll fent, mert pont ezért találták ki a váltó adaptációt.
Alapjaiban véve az elmélet hülyeség. Nem az új olajtól lesz nagyobb a nyomás. Hanem azért mert a már sok ezer km alatt betanult váltóelektronika a régi rossz olajhoz állította be a nyomásértékek, azaz ő elektronikusan próbálja vezérelni hogy ahhoz a nyomásértékekhez tanuljon hozzá amit a váltóolaj "tud" és ha az nem elég akkor tud valahogy viszonyulni... Ha újat raksz bele akkor az új olaj amivel alapból jó lenne a nyomás arra a computer ráküldi ugyanúgy a régi beállítást. AMi által kitudja mi lesz. túlnyomás / vagy kevés. stb (annyira én se vagyok profi ebben)Végkifejletben viszont lehet igaz az állítás.
De utána járnék ne e lehet mégis adaptálni vagy nem is tudom.. vagy akkor kezdetnek kevesebbet rakni bele egy fél literrel vagy valami... de ezmár lehet hülyeség ezt már csak én gondolom laikusan.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Attix82
őstag
válasz atos19881101 #180374 üzenetére
Mielőtt bele mennél az átalakításba Automata váltóval kapcsolatban őt keresd : [link]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180410 üzenetére
Nem egyforma a két kuplung, awx 228mm avf 240mm. (ezért az önindító sem egyforma) A két motor teljesen ugyanaz passat avf =superb avf, tehát felrakható rá. Arra kell figyelni, hogy man6 váltó és a motor között van egy hezagoló alu keret,namost mivel ez ott van a motor és a váltó között ezért az illesztő brezon is hosszabb....
De azt hittem man5 lesz a kocsiból mivel passat avf csak man6 és autómata volt awx volt man5, tehát awx ről nézd
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180517 üzenetére
Írtam is hogy avf csak manual 6 és autómata volt gyárilag
AWX volt 5 váltóval...
Én megkerdeznem egy vizsgaállomáson mit mondanak....
Ha bontod akkor a szellőző kellenek ha arany színű v bronz(csak viccelek)Passat csoportban jópár kocsi lett manuális és nem írtak, hogy ezért el kellett volna bontani
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz atos19881101 #180519 üzenetére
Jobban járnál szerintem is, ha inkább az automata váltóra költenéd azt a 300-at.
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180519 üzenetére
Ha eladás a szándék, akkor bontott váltó és annyi. Mert pont lesz.rja a vevő hogy garis a váltó, meg nem is ad többet érte
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #180709 üzenetére
nekem ilyesmim az egérből kijövő cső és a kipu"csonk" találkozásához van betéve, úgymond akkor ez a lenti lesz szerintem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Attix82
őstag
válasz atos19881101 #180712 üzenetére
Tömítést kiveszed, rárakod egy alu. lemezre és körberajzolod, kifúrod a 2 furatot és meg is vagy. ( ha csak egy vékony lemez tömítés van ott)
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #180712 üzenetére
arról a részről beszéltem igen
mondjuk nekem is valami formázott darab van benne, de vw meg audi jelzések pl. nincsenek benne ha nem csal az emlékezetemFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180715 üzenetére
90Szia, a körberajzolós megoldás a bevált, nem kell oda 3000ft (gyari)lemez... Szóval bpw turbót levettem elvittem padra tették, geo rossz helyen volt, de nem drasztikusan.Viszont mikor kitakaritottam ott derült ki és igazat is adtak Utángyártott geo van benne meg mart kompresszor kérek. Ami hatalmas gond mivel a mart kérek nehezebb... Chipes szerint az utángyártott geo egy kalap szar, meg a mart kérek is. Átnézettem a chipet is rajta mivel meg van írva, azt mondta a srác hogy jó. De mivel a chip-et kint németbe írták még a gyári turbóhoz ahoz jó is volt mivel, a tulaj szerint 1500f már ment a kocsi.Na a lényeg visszaraktam és pont olyan fos mint volt talán picivel jobb a geo beállítása miatt.Szóval ennyit számít egy felújított utángyártott geo és mart kérek
Javítható másik chippel de az a tulaj most elengedte
Van az n75 szelepnek kimeneti tesztje felpörög 1400f
Majd ki be kapcsolgatja 1070mbar a maximum
az én turbo 1170-1200mbar,de az enyém 1400f már nyom[ Szerkesztve ]
-
bálintz
újonc
válasz atos19881101 #180780 üzenetére
Ahol az EGR szelep és az EGR hűtőtől jövő cső találkozik, oda van rakva egy lezáró. Azt sajnos én most nem tudom, hogy a hűtőnél van-e, de a hűtőtől a szelephez jövő cső meleg, így szerintem csak ez az egy van.
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180780 üzenetére
Nem, az enyém még most is huhog.És öntött kerék van rajta
-
pepucs
tag
válasz atos19881101 #180829 üzenetére
Termosztát?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180829 üzenetére
Ami a hűtő aljában van a vizcsőcsonkban, csak arra szolgál ha bizonyos vizhőfokot elér beinditja a klíma ventilátorát.Kiegészítésként.
Ami a tandem alatt van attól ugrálhat a mutató, diagon látod.. Vagy kontakt hiba vagy jeladó, viszont ettől működhet,mivel az óracsoport és a motorvezérlő kap onnan jelet..két érzékelő van benne[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180834 üzenetére
Ha cserélted akkor Hella-t vagy gyárit vegyél...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #180829 üzenetére
A csőcsonkos, de a kábel, nem a jeladó. :)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #180848 üzenetére
A csatlakozó közelében vagy tőben a csatlakozónál, ami a jeladóra megy. Jó szar hozzáférni, ha javítani kell a kábelt. Én bontóból szoktam venni a csatlakozót egy kábel darabbal. Ha egyszer meghosszabítod a kábelt, többé nem fordul elő ez a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #180860 üzenetére
Csak azért nehéz mivel ott az egr hűtő, simán kidobnám belőle...mivel akarod hogy működjön van oda gyári összekötő és így kiválthato onna... Egy gumicső és az alu vizcsőcsonk amibe a hőfokjeladó van..plusz az emlegetett összekötő. Ennyi, bontva fillérek
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180880 üzenetére
Szívesen megosztom mire jutottam, még vcds-el meg akarom nézni hogy vajon az mit ir, csak haza kéne már valamikor keveredni, otthon van a kábel. Csabadi írta lehet a fedélzeti csal, nálad lehet az a gond ha a vcds 0,6 ír, a fedélzeti meg plusszba mér.
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180883 üzenetére
Nálad a turbó nem tiltogat? Nálam igen, lehet hülyeség amit most irok, de lehet hogy a map sz@rakodik, és lehet hogy összefüggés van a fogyasztással is, mert tényleg nem értem ha lehúztam a csatit róla akkor miért ment le 0,6-ra az alapjárati fogyi.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #180880 üzenetére
Fogyasztok ki vannak kapcsolva? Vilagitas, klima deciket dob ra.
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180885 üzenetére
Oké, meglesem....köszönöm!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #180889 üzenetére
Hogy nem lehet szeretni a klímát
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #180892 üzenetére
Nálam mindig megy, azért van.
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180880 üzenetére
Néztem vcds-el az alapjárati fogyasztást, hidegindításnál egy pillanatig 1.2 majd lement 1.0-ra, 0,8-ra, és 0,6-ra állt be, tehát a fedélzetim nem kicsit ír fals értékeket.
1 hibám volt a tárolóban, P1557-35-10.
Kezdem a vákumcsővek átnézését, remélem nem lesz nagyobb baj.Kérdés, AVB 1.9 pdtdi, a vákumcső belső átmérője mekkora??
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #181084 üzenetére
4mm + 6mm szilikon cső kell....vagyis 6mm helyett azt hiszem 5mm vettem mert a 6os pont passzentos volt... De a lényeges a 4mm - es
[ Szerkesztve ]
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #181084 üzenetére
Nem tudom én sem, úgy néz ki nekünk ilyen. Lehet Klausnak rossz napja volt a gyárban és nem sikerült összhangba hozni a valós értékeket a kijelzőre.
Köszi, most láttom Csabadi hozzászólását a témához.
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181132 üzenetére
VCDS-be nem lehet beállitani hogy automatikusan mentsen logokatí? A légtömegmérő sem érhető el a végére, az miért lehet nem tudom..?! Illetve jó helyen csináltam a logot?
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181138 üzenetére
Nézegettem hogy kell viszont nekem sincs start/stop gomb logolasnal.
Vcds 19.6.1-esEsetleg tudsz egy kis részletes leírást írni?
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181140 üzenetére
Na kész a log Elnéztem egy gombot a miatt nem találtam.
[link] Innen letölthető.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181145 üzenetére
Nincs egy éve hogy a turbo fel lett újítva. A geoval szerintem nincs gond.
A csöveket át fogom nézni, már van 5 méter erre a célra..
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181186 üzenetére
1056 sornál indul, ott végig parkettán megy a kocsi.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181190 üzenetére
Sallang törölve, most nézd meg
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181192 üzenetére
Mivel merjem meg? Nincs vákum pumpám.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181192 üzenetére
Ez a vákum pumpa jó lehet?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz atos19881101 #181220 üzenetére
Csütörtökön megy a szerelőmhöz, vezérlés csere. Akkor nézünk egy vákumot is + lecseréltetem az összes csövet.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
papg79
tag
válasz atos19881101 #181310 üzenetére
Szia, állítólag, hogy kell lennie hátul is egy elpárologtatónak. Én alánéztem, de nem láttam, csak az állófűtést. Igaz, nem is nagyon tudom, hogy mit kell keresni. Jb. egy hónapja vittem átnézetni a klímát, akkor mondták, hogy valszeg ereszti a gázt valahol, mert 500g hiányzott a rendszerből, de ott csak töltenek, és azt mondták, hogy el kell vinni nyomáspróbára. Felhívtam egy klíma szervízt, és ott kérdezték, hogy duplaklímás-e.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz atos19881101 #181503 üzenetére
Nem az volt, hogy kézi lesz?
-
veterán
válasz atos19881101 #181503 üzenetére
Hála az égnek!
Gyorsan el kell felejteni, bár kb. DMF + kuplungcsere árban volt. -
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #181514 üzenetére
Valószínű anyaghiba. A festék le volt pattanva és felületi rozsda is volt már rajta.
Bocs az elfordult képért.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #181519 üzenetére
Mágus
Ha nem nagy kérés, meg tudod nekem pls írni, mekkora Nm-el kell meghúzni a gólyaláb felső csavarjait? Nekem kell cserélnem, mert az udvarból se jutok így ki vele.
Köszi!/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Zizmand
aktív tag
válasz atos19881101 #181524 üzenetére
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #181526 üzenetére
Milyen rugókat raksz alá?Párban illik cserélni..
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #181528 üzenetére
Szuper, kíváncsi leszek mennyivel fog változni a komfort, mivel utángyártott rugók vannak nekem is elöl. Én úgy érzem a többi passathoz képest, hogy keményebb, úthibáknál vehető észre.Mindenképp a szinkódok alapján rendelj, ha lehet...
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #181543 üzenetére
Ki kell írni. Viszont nem mind1 ki és hogyan csinálja!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- DIGI kábel TV
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs