Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • syC

    addikt

    válasz junior19 #17648 üzenetére

    Igaz amit leírsz. Első alkalommal bevittem a MM-ba és ott közölték, hogy nem az ő hatáskörük már, hívjam a biztosítót. Felhívtam, a biztosítós diszpécser mondta hogy nem kellett volna bevinnem, kimennek házhoz! Nofene mondom, 2018-at írunk , már így működnek a dolgok. Monta a diszpécser, hogy hamár ott vagyok a tvvel, gyorsan felveszi a káresetet és adjak le a tv-t a MM-ban, elszállitjak. Így is történt, felkerült az oktogonban, 2,5 hét mulva visszakaptam. Már az első indításnál oltak gondok egy hét után nem kapcsolt be.

    Ismét felhivtam biztosítót, hogy akkor jöhetnek. Mondták hogy van Szhelyen is szerződött partnerük, szólnak nekik és majd a szerviztol keresni fognak hogy mikor mehetnek a tvért. Eltelt 2 nap, felhívtam a biztosítót hogy wtf. Közölték hogy ok akkor ertesitettek a szervizt, de ismet megteszik es en is vegyem fel veluk a kapcsolatot. Szervuz felveszi a telefont: " háát ők rólam em is hallottak, nem tudnak semmit." 5 perc mulva kiderült hogy ja tényleg, valamit mégiscsak tudnak , hogy majd fogok jelentkezni. "Most sajnos nincs szabad auto k, gyorsabb lenne ha ön hozná be."

    Ejj mondom ez nektek a kiszállás, de mondom ezen ne muljon. Szombaton bevittem, kb lecseszett a pacák, hogy mindk merek odavinni készüléket szombaton, "szombaton nincs szerviz" - ezt a mondatot azóta sem birtam dekódolni, hogy hogy értette. Megegyeztunk hogy majd keres. Kedden, mivel pont arra volt dolgom, beugrottam és onnantól már ismerős lehet a sztori, közölte a szervizes hogy a tv hibátlan..

    Biztosító felé mindenképpen jelezni fogom, hogy itt vidéken a fiuk nincsenek a helyzet magaslatán, bár lehet hogy semmit nem érek el vele.

  • pinnacle

    nagyúr

    válasz junior19 #17648 üzenetére

    Az szívás ha a +biztosítás már nem a független márkaszervizbe szól. Ezt valahogy jó lenne előre tisztázni. Mikor fog a biztosítóval szerződésben lévő szerviz az ügyfél javára dönteni a biztosítóval szemben? Mondjuk a Sony (egyáltalán más cég csinál ilyet?) +biztosítása is ellenérdekelt, jóindulatukra vagyunk bízva. Valakinek volt már sikeres kiegészítő biztosításos ügye?

Új hozzászólás Aktív témák