Új hozzászólás Aktív témák

  • wierra

    senior tag

    válasz Rick3D #150172 üzenetére

    +1
    A probléma ott kezdődik, hogy a webshopban a termék státusza se a valóságot tükrözi. Kivéve, ha elfogadjuk, hogy ez a raktár pl. a Sony központi raktárát jelenti Japánban. :D
    Aztán jön az automatikus üzenet, ami az előző hazugságon alapul, "hamarosan kiszállítjuk/átveheted az üzletben". Elsétálsz az üzletbe, hiszen közel van a munkahelyedhez, ebédszünetbe belefér. Ott meg közli a fiatalember, hogy "bocsi, az csak egy automatikus üzenet volt, amikor beérkezik a termék, akkor felhívjuk a megrendelőt, mert az úgy személyesebb" WTF?!?! Arra a kérdésre nyilvánvalóan nem tud kielégítő választ adni, hogy mégis 1 nap, 1 hét vagy 1 hónap lesz az átfutás.

    Ezzel szemben pl. az ExtremeAudio-nál rendeltem egy soundbart, ami beérkezés alatt volt, így nekem se húzta a hajam, nem idegeskedtem rajta. Egyik nap csörög a telefon, a debreceni EA-ból kerestek, hogy a bp-i kollégák bizonyára nem tudták, hogy a civis városban van egy kiállítási darab, sosem használt, 1 év garival, érdekel-e. Meg is kaptam harmadnapra a cuccot.

    Kicsit más a hozzáállás...

    "In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

Új hozzászólás Aktív témák