Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • S e t h

    nagyúr

    válasz Woodslave #199260 üzenetére

    A Last of us a kapcsolatok miatt működött, ami egymáshoz fűzte a karaktereket, kidolgozták a személyiségüket, nem csupán poligonok voltak, hanem szinte tényleg szorítottál nekik, hogy éljék túl a poklot.
    Talán a legközelebb vitt minket ahhoz, hogy elképzeljük, milyen lenne az élet, ha ez valóban bekövetkezne, és most ne is a zombikra gondoljunk, hanem egy olyan apokaliptikus vízióra, amiben a civilizáció megsemmisül.
    A Days Gone kitágította a tereket, kevésbé klausztrofób, nem vagy beszorítva 4 fal közé, ahol minden zajra felkapod a fejed, helyette a veszélyt pont a tágas terek jelentik a több száz fős hordákkal.
    Szóval az elhagyatottság, kilátástalanság érzése itt nem olyan erős, ebbe nehezebb beleélnem magam, mert itt a la Mad Max módra a benzin a legfontosabb elem, ami úgy terem mint a kökörcsin, de az az érzés nem sok mindenhez hasonlítható, amikor kötszerért túrod a kocsikat és a nyakadba szakad egy horda.
    Ha elfogadjuk, hogy itt nem apák vagyunk, bár apai érzések itt is megjelennek, hanem fejvadászok, akik a túlélőknek portyáznak és hajtanak végre feladatokat, akkor ez a játék az egyik legjobb választás.
    Miért is kell most dolgoznom? :O

    [ Szerkesztve ]

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

  • .LnB

    titán

    válasz Woodslave #199260 üzenetére

    Értem, szóval azt akarod mondani, hogy Joel és Elli karaktere jobban meg voltak írva, működött körülöttük a kémia, még akkor is, hogy a köréjük szőtt történet egyszerű is volt. Itt a Days Gone-nál meg a karakterek sem működnek annyira (mint ott.)

    :)

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák