-
Fototrend

Új hozzászólás Aktív témák
-
martonx
veterán
válasz
#81999360
#12297
üzenetére
Én Azure-on és AWS-en mozgok, de gondolom hasonlóak a lehetőségek a Google Cloudban is. (ha ez a neve?
)
Vannak fizetős, és vannak ingyenes dolgaik, a lehetőségeid határtalanok. Ha konkrét kérdésed lesz, akkor konkrétabb választ fogok adni
AWS-en azt hiszem egy évig kapsz valamennyi kreditet (regisztráció után), Azure-ba meg ha beregisztrálsz a visualstudio.com-ra (ingyenes regisztráció), akkor egy életen át (na jó, amíg él a regisztrációd), kapsz havi 20-25 dollárt, amit szabadon elkölthetsz. MPN-be (Microsoft Partner Network) is ingyenes a regisztráció, ekkor kapsz további 40-45 EUR-t. Emellett én MSDN tag vagyok, amiért szintén járt 40-45 EUR per hónap. Ezekből meg már a fizetős cuccokból is egész sokat fenn tudok tartani (rakás adatbázisom, webszerverem, CDN, storage-ok) futnak Azure-ban gyakorlatilag ingyen. -
válasz
#81999360
#12229
üzenetére
vbscript + sendkey vagy appactivate
http://www.vbforums.com/showthread.php?514799-SendKeys-quot-alt-Tab-quot-doesnt-work-P
Clipboard, ha a ctrl+c és ctrl+v nem menne:
https://gist.github.com/simply-coded/4f4c4ab714803b33ee2f88258814c383 -
válasz
#81999360
#12178
üzenetére
Mondom, a pubg is gyakorlatilag csak abbol all, es ennel azert tovabb jutottak.

dabadab#12176:
"A játékfejlesztésben a legmacerásabb rész az szokott lenni, hogy nincs specifikáció."
Bizony, ezzel teljesen egyetertek. Tegyuk hozza, gyakorlatilag lehetetlen is, hogy egy jateknak elore megirjuk a specifikaciojat. -
válasz
#81999360
#12174
üzenetére
Egyedul nem fog menni, csak ha csak vasarolt asseteket hasznalsz, kulonben felejtsd el.
Amugy C# (Unity), C++ (Unreal Engine) a legelterjedtebb nyelvek/megoldasok.
Nagyon jo mindketto, bar masra. Az en tapasztalatom alapjan a Unity jobb proof of concept-re, gyorsabban lehet vele koncepciokat osszedobalni gyorsan, hogy lasd, mukodik-e, amit kitalaltal, az Unreal Engine viszont komolyabb olyan szempontbol, hogy sokkal tobb dolgot tudsz benne baszkuralni/finomhangolni.Mindket engine-nek van nagyon fasza asset-boltja, ahol vannak modellek, hangok, animaciok ingyer vagy nevetsegesen olcson zsakszamra (pl szinte az egesz pugb csak ilyenekbol all).
Ha ezzel a szinttel nem elegszel meg, akkor bizony csapat kell. Minimum egy rajzolos muvesz concept art-ra, egy 3d modellezo, egy animator, egy photoshop-magus, egy iro (ha akarsz storyt), plusz a programozo. Emellett nem art valaki, aki tisztaban van olyanokkal, mint hogy megis, hogyan keszul egy jatek, van mar neki kesz projektje/referenciaja, hovatovabb iranyitott mar csapatot, stb...
Nem akarlak elkedvetleniteni, de a jatekfejlesztes 2d platformer szint felett az egyik legkomolyabb, legnehezebb, legkomplexebb resze a programozasnak.
Kezdesnek en ajanlom, hogy vegyel meg egy 10 euros Udemy kurzust, aztan hajra!

-
Lortech
addikt
válasz
#81999360
#11985
üzenetére
0. ponton elidőznék még kicsit.
Miért kellene batchben megírni valamit azért, mert nem tudsz "telepíteni" a gépre?
Számos egyéb megoldás adódik, amihez nem kell telepítés, ha tudsz kívülről letöltött, felmásolt programot futtatni, és nem írtad, hogy nem. Csak az szab határt, hogy milyen programozási nyelvben vagy járatos.Ha a "nem lehet telepíteni" megkötést úgy értetted, hogy magán a gépen kell létrehozni a programot/scriptet, mert semmit nem lehet kívülről bevinni a gépre, akkor is használhatóbb alternatívának látom a WSH-t JScripttel/VBScripttel, a Powershell is opció lehet, de akár .NET-ben jegyzettömben is megírható egy ilyen egyszerű program, és lefordítható csc-vel, ami szintén valószínűleg van a gépen.
Ha jól értem, olyan megoldás kellene neked, ami azonnal reagál a fájl változás eseményre, nem elég időnként pollozni, mert akkor elveszhet egy-egy változás, ami két poll között történik. Batch alapból erre nem alkalmas.
-
brd
nagyúr
válasz
#81999360
#11987
üzenetére
Hát, meg lehet oldani kizárólag batch-ből, de elég paraszt módon:
:valtozottafile
forfiles /M scanner.txt /C "cmd /c echo @fdate @ftime" | find "." >%temp%\compare
set /p compare=<%temp%\compare
:hasonlitasamartaroltmetaadattal
timeout >nul 1
forfiles /M scanner.txt /C "cmd /c echo @fdate @ftime" | find "." >%temp%\compare2
set /p compare2=<%temp%\compare2
if "%compare%" neq "%compare2%" (
type >>logfile.txt scanner.txt
goto valtozottafile)
goto hasonlitasamartaroltmetaadattalA parasztság az benne, hogy egyrészt másodpercenként mindenképpen fut (timeout >nul 1), másrészt file-ba írja a lekért directory tartalmat, így SSD-n annyira nem egészséges használni (bár ez utóbbit lehet, hogy meg lehetne oldani egy kis bűvészkedéssel, ha lesz kedvem, végiggondolom). Semmilyen exe-t sem futtathatsz? Mert akkor kb. bármilyen, fileműveletet kezelő programnyelven meg lehet oldani.
Szerk.: a dir nem ad vissza másodpercet. A forfiles a jó.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion Go S 32GB/1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 7000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k 3.5 512e SAS HDD ST6000NM0034
- Microsoft Surface Pro // Surface // Surface laptop 10.gen i5, Ryzen // 12,5 13,5 15 //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

)




