Új hozzászólás Aktív témák
-
Thistle
csendes tag
Bocsánat. Most vettem csak észre, hogy felpakolt még 1-2 dolgot a gépre.
Az ATI TOOLS -ban szinte minden beállítható dolog ott van ami csak kell.
Végül is azt vonom le, hogy mind1 melyiket használja az ember, mert minde1ikben megtalálhatók az extrémebb beállítások is. -
Thistle
csendes tag
Felraktam a Nec álltal javasolt NGO drv csomagot.
Én nem tapasztaltam semmi különbséget, viszont a beállítások nagyban lecsökkentek az NGO féle panelen.
Sokkal egyszerübb, viszont a help hozzá sokkal profibb. Viszonylag értelmesen leirják mi micsoda, ha a kérdöjelre kattintunk.
Összesen 6 beállítás található mind az opengl, mind a d3d résznél. Ugy nézem a readlinkernél jóval többmindent állithatunk. Bár nem tudom érdemes e.
Most ugy érzem, az NGO beállitásai böven kimeritik igy is, amit egy gamer akarhat. -
-=GERI=-
csendes tag
3D refresh override:
A windows XP bugos, mert OpenGL és D3D alatt nem tartja meg a
képfrissítési beállításokat. Ezzel be tudjuk állítani, hogy a driver
mennyire lőjje átt. Használata értelmetlen, én a RefreshLock nevű
programot ajánlom inkább
Use Extended Display inf. data:
Elméletileg autómatikusan képes meghatározni, mekkora felbontást
tud a monitorunk mekkora képrsiíítés mellett. Vegyük kia pipát, és
állítsuk be mi magunk, mert ez nagyon bénán teszi a dolgát...
Temporal AA:
mindíg csak minden második pixel-t mos össze, amit minden frissítésnél
váltogat. Elméletileg nagyon okos dolognak kéne lennie, a gyakorlatban
viszont semmit sem ér. Ne kapcsuljuk be.
Enable geimetry instancing:
Geometriai lod. Elméletileg csökkenti a távolabbi objektumok polygonszámát.
Mindenesetre nekem semmit sem csinált, gyanítom, hogy csak bizonyos játékoknál
van haszna. Mindenesetre azért érdemes lehet nekapcsolni.
Set Alternate pixel center for Direct 3D:
Máshogy kezeli a textúrákat kissé. Elméletileg a textúrák és szövegekben lébő csikozódást
szünteti meg. Érdemes nem bekapcsolni. -
Geri_XVIII
csendes tag
igen, pontosan annyi lesz, és a feturek is kellenek.
[Szerkesztve] -
Geri_XV
csendes tag
a végeredményt nem befojásolja, hogyha kikapcsolod a hang és a processzor teszteket. Ha a többi be marad kapcsolva, ugyanúgy kapoda pontot, ugyanis ezek nem számítanak bele.
Amúgy3dmarkban nem kell állítgatni semmit, hanem a driverben arra kell állítani, hogy azalkalmazás határozza meg az anizo-t..
[Szerkesztve] -
Thistle
csendes tag
válasz
Jim Tonic #57 üzenetére
Bocs a sok szmájliért. Nemtudtam, hogy limitálva van. De ugy megörültem annak amit olvastam.
Igérem ezután nem irok ennyi szmájlit
Mellékelem azt ami még hiányzik a palletáról.
- Teljesképernyős élsimitásnál van egy ilyen opció ''Threshold'' ahol 500 akármeddig lehet beállitami számot, 0 -tól
- Alpha Dither eljárás
- Alternativ pixelközéppont
- Geometri instancing
-KTX puffer régió
2. Milyen hatással van a tesztprogram beállitása a végeredmény szempontjából
-a. Felbontás, pixel processing, Texture filtering, Max anizotropik (ere nem fontos válaszolni, mivel azt moindtátok, hogy az alapbeállitást illik használni)
-b. futtatandó tesztek mennyisége.
Game tesztek, Cpu tesztek, Feature tesztek, Sound tesztek.
Itt elsősorban arra lennék kiváncsi, hogy változik e a teszt végeredménye, ha kihagyok pár tesztet. PL: csak a geme tesztek mennek le. -
Thistle
csendes tag
És igen Geri a mi emberünk kéremszépen!!!!!
Vetted a lapot. Pont erre lettem volna kiváncsi. Kapsz egy bumedlit
Ha van még benned infó ne tarsd magadban. Nagyon jól megcsináltad a válaszokat. Nem is tudom mit tegyek (most sirok a boldogságtol)
Uraim ezt kellett volna leirni. Ami kimaradt még azt aki tudja potolja pls
Geri köszönöm szépen még1x
[Szerkesztve] -
Geri XIV
csendes tag
Teljesképernyős élsimitás:
itt tudod beállítani, hogy a megjelenített képen az objektumok szélei össze legyenek .e mosva. Ha igen, szebb lesz a megjelenítés. A csúszka növelése fordítottan arányos a teljesítményre és egyenesen a képminőségre.
anizotropikus szürés:
A mpmapok (a távoli textúrák alacsonyabb minőpsgére váltanak) határainak összemosása. Növelésenövelia képminőséget, de lassítja a teljesítmél
TruForm:
Ez elméletileg ilyen fvkel megadott dolgokat tud szebben megjelíteni. Vagy nem. Nem érdemes bekapcsolni.
Függőleges szinkronizáció
Addíg vár a következő képkocka kiszámításával, amíg az előző megjelenítésre nem került. Érdemes kikapcsolni. Néha kikapcsolásakor ficánkolhat tőle a kép fele, de kikapcsolásával nyerhetünk fps-t.
SmartShader
Ilyen jó kis efekteket adhatunk meg játék közben... akkor érdekes ha mondjuk frapsal akarunk valamit felvenni.
A.I
A driver mesterséges inteligenciáéja. Avagy nmagyon brutálisan képes lebutítani a képet, hogy több fps-t nyerjünk... főleg a mipampok sínylik meg, de leht, hogy észre sem veszed egyes gémekben.
Tömöritett texturák:
Képes a videókártya tömöríteni a textúrákat, így kevesebb memóriát használnak. Mindenképpen engedélyezzük.
Z puffer mlység: Azt szabályozza, hogy egy objektum milyen messze van a kamerától. Minél nagyobb ez az érték bitben, annál kevésbé lesz feltűnő a szőrősödés, mikor két objektum közvetlenük egymás mellett van.
Triple buffering:
egyszerre 3 bitképre dolgozik a kártya, ebből 1 meg van jelenítve, 2 pedig a háttér, amire dolgozhat.
VPU recovery:
Ha instabillá vállik a kártya, akkor képes visszarántani az életbe. Valójában semmit sem ér, fagynhatnak tőle a játékok. Tiltsuk le.
Smartgart: főleg az AGP átvitellel kapcsolatos dolgokat szabályozza ez amenüpont. Az agp sebessége legyen mindíg a legnagyobbon, a többi dologhoz ne nyúljunk! -
Neck
veterán
Mondom, szerintem azért nem kapsz ennyi választ, mert nem abban a User Interface-ban kérdezed a beállításokat, amit a legtöbben használnak.
Próbáld ki, szedd le a radlinkert, a driveredet, meg mindent, és tedd fel vagy az omegát újra, + egy ATI control Panelt, vagy még inkább az NGO féle drivert + egy ATi Control Panelt. Az NGOnál is működik a szoftmod, minden verziónál, a +4 pipára, és szerintem jobb, gyorsabb, stabilabb mint az Omega. Saját tapasztalatok alapján, nekem az NGO ( a régi TechConnectes srác) driver feküdt a legjobban, egy sima control panellel. Asszem az újhoz már adja a csávó alapból a control panelt. -
Neck
veterán
szerintem nincs értelme külön ennyire kispecializált totyikot nyitni, mert hamar leül. Szerintem jobban járnál te is, ha az omega drivered mellé rendes ati control panelt tennél, és ott állítgatnál. Magyar is, és elég egyértelműen be lehet lőni. a Driver az csak egy információ a hardvernek, nincs user interface-e, tehát az omegád mellé használhatsz egy Control Panelt, attól fog menni...
Mellesleg rosszul érted. Ha használja a TruFormot, akkor kevesebb FPS lesz, de szép gömbszerű felületek lesznek.
Van olyan is, hogy szarul van megcsinálva, nem lesz szebb de fogy az FPS, meg olyan is hogy semmi haszna sincs. Ez utóbbi a leggyakoribb, de mindenesetre érdemes kikapcsolni. Ha az FPS számít. Ennyi. -
úgy látszik nem nagyon értettél meg.
Hiába tudod meg a legjobb beállítást illetve hogy mi mit csinál lehet hogy szinte semmilyen változást nem tapasztalsz /''szal nem ér semmit az egész''/.
Ne érts félre ezt nem a topic-ra mondtam hanem magára a beállításra.
A topic jó!!!
Ha jól vettem ki a szavaidból akkor téged a gyakorlatba mit tud /ill. jelent/ érdekel, és nem a bla-bla amit kb. 30 emberből 1 ért /és én nem vagyok benne/
Ja és bocsi hogy eltértem a témától!!! -
Thistle
csendes tag
Valóban egy picit félre ment de sebaj.
13 órakor indult a topik. Idáig kb 560 emberke volt itt. Eddig, 4 válasz születet. 3 fökérdés kb 18 alpontjára. Ha jól számolok még mindig van 14 kérdés megválaszolatlanul. Hát mit mondjak elég lehangoló. Tényleg ennyire nem vagyunk tisztában, mi miért jó ha beven kapcsolva v levan tiltva??
Azért kösz mindenkinek aki érdemben hozzászolt eddig -
Thistle
csendes tag
-
Thistle
csendes tag
Ismét kaptunk egy választ a fenti kérdések valamelyikére.
Szóval a TruForm a gömbfelületek szebb megjelenésénél segit.
Ha jól értem, azokban a játékokban ahol ez már támogatott funkció ott Fps-t nyerhetünk de álltalánosságban nézve nem.Szólj ha rosszul értem.
Köszike az infót
Én a catalist drv-t nem ismerem. Ez a topik az omegával foglalkozik. De ha van valakinek kedve az inditson 1 kifejezetten catalistra kihegyezett topikot.
De valószinüleg sok beállitás amit itt kérdezek megtalálható a catalistban is. (feltételezem) -
Calibos
addikt
Kicsit eltértünk a topik címétől.
-
Hát egy X850 XT PE (PCI-E) 256 MB -nál már inkább a 3200+ de ilyen karit meg nem vesz ''akárki''
köze van az PFS-hez /ill. a VGA teljesítményéhez/ de nem a végtelenségig
hanem a VGA által ''végleges'' korlátig
ezért szokták mondani hogy egy profi konfiguráció, erősebb mint mindenből a legjobb/és ez így is van/
-
Szabi2121
tag
Vagy mivel lehet húzni a kártyákat, melyik progival???
-
Szabi2121
tag
Sapphire 9800 pro val már jobb lennék?????
-
Szabi2121
tag
Vettem egy HIS EXCALIBUR 9600Xt 128MB (500/400) Vga t. Van egy Prescott INTEL 3.0 GHZ proci, 768 mb memória.
MOst megnéztem a 3DMark ot és elég szar lett!!!!
Kb 10 FPS t értem el!!! Hogy lehet húzni vagy valamit állítani??? -
Szerintem az FPS max számát a VGA határozza meg de nem mindegy hogy milyen proci, alaplap és mem veszi körül.
Minél erősebb a gépedbe a CPU és mem. annál jobban ki lehet hozni a VGA ''max'' teljesítményét.
Ezalatt azt értem hogy egy driver változtatás egy gyenge gépnél /azonos kártya mellett/ nem ugyan azt az eredményt fogja mutatni mint egy erősebbnél.
Szóljatok ha tévedek de én ezt vettem észre /szal személyes tapasztalat/.
Szal ne mindenki ettől a topic-tól várja a ''messiást'' segíteni biztos fog segíteni /optimalizálásba/ de nem mindenkinél ugyan úgy -
Neck
veterán
A catalyst A.I. nyilván nem hoz növekedést 3DMark alatt, hiszen így is agyon van optimalizálva már.
A catalyst A.I. játék közben működik, viszont terheli a procit is, mérések szerint. Normálra érdemes állítani. De ha nagyon csirke procid, de jó VGAd van, akkor viszont kapcs ki.
Van még olyan is, hogy TruForm. Egy-két játék támogatja, a gömbszerű felületeket sokkal szebben ábrázolja, Csökkenti az FPSt egykét gáméban, kéretik KI kapcsolni, mivel a legtöbb játék nem támogatja, inkább ne is próbálkozzon a kari, hacsak nem Xel kezdődik a karid kódja, és 800al folytatódik, valamint nem vagy FPS hajhász.
Van még egy olyan, aminek most nem jut eszembe a neve, az meg azt csinálja, hogy ahol sok azonos cuccot kell renderelni, pls mondjuk faleveleket, ott csak egyszer számol, aztán csak ugyanazt bemásolgatja mindenhova. Ha eszembejut a neve azt is beírom. Na ezt is be kell kapcsolni. Mellesleg ha a láma usereknél tartunk, akkor ne omega, meg radlinker dolgokról beszéljünk, hanem az ALAP ATi driverekről, mert én pl nem tartom magam láma usernek, de nemtom fejből a radlinker, meg omega beállításokat, hogy mit jelentenek, ha nincs itt előttem. Szal szerintem az alap Control Panel ill. Catalyst Control Center szerint kellene végigmenni azon h mi mit jelent... -
Szabesz
őstag
válasz
Szabi2121 #29 üzenetére
Bővebben: link
vagy
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Szabi2121
tag
Hali
Honnan tudnám leszedni a 3D mark-ot?
Köszi -
Thistle
csendes tag
válasz
Dilikutya #24 üzenetére
Tehát a 3DMark ra nincs hatással az A.I. Tehát ezt csak a játékban segit minket.
FSAA (Full Screen AntiAliasing) és az anizotrópikus szűrés igen kihat az fps-ünkre. Én ugy tapasztaltam hogy a 3DMarkban is számit mi van a drv-ben beállítva. kb 1000 ponttal kaptam kevesebbet, ha nem az alaklmazásvezérelt volt beállítva. Ebben a két pontban.
Ismét két pont tisztázva lett. Köszike
[Szerkesztve] -
Dilikutya
félisten
Kötve hiszem, hogy az az említet AI bármilyen módon növelhetné 3Dmark-ban a pontok számát. A 3Dmark-ra ez a beállítás nincs hatással, a teszteket a programban beállított opciókkal hajtja végre.
Szűrők: FSAA (Full Screen AntiAliasing) és az anizotrópikus szűrés létezik. Ezek a képminőséget javítják, sok esetben (főleg ugye gyengébb kártyáknál) az fps értékének rovására. És ezek azok a beállítások, amik ott vannak a Radeon9200-nél is, és az X800-nál is, és kellően magasra állítva a 9200-őn a játék játszhatatlan lesz, X800-on nem.
Profi játékosok Quake3-ban, CS-ben szerinted hogy növeltik az fps értékeket? Mindent, amit csak lehet, levesznek minimum beállításokraÉs nem csak azok, akiknek gyengébb gépük van.
Még valami: olyan túl sok eltérés nincs a Radeon kártyák között a támogatott technológiák terénA DX8-9 elég sok hasonlóságot mutat, a DX9 kevés új funkcióval gazdagabb (bár van ami látványos). Az architechtúra lényegében ugyanaz, a Radeon9700 óta csak pofozgatják, az órajelek növekednek, de érdemi újítás nem sok volt azóta.
[Szerkesztve] -
Thistle
csendes tag
Nem off.
Valóban igazad van. De jó lenne tudni mi az a beállitás ami nem lényeges és mi az ami igen.
Mert pl a fentebb emlitett A.I bekapcsolva növelheti a kapot pontok számát. Ha optimálisan van beállítva. De gondolom van itt még pár olyan szürő ami kép romlás nélkül emelheti az fps számot. Ami a cs ben (is) elöny ha több van belöle
[Szerkesztve] -
ALI_G
veterán
OFF
Szerintem van olyan beállítás (lehet több is), ami se képminőséget se az fps-t nem bántja, ergo felesleges babrálni, lehet, hogy csak szakavatott szemek veszik észre, pl én CS 1.5-ben egyáltalán nem nézem a grafikát, de más FPS-ban sem...nincs rá idő
az persze más tészta, hogy 3dmark 2615-ben mennyi pontot nyom és ahhoz milyen beállítás a jó (nyilván minden a minimumon)
de nem offolok, ez volt a magán véleményem, ami lehethülyeség
, de innentől legyen
ON -
Thistle
csendes tag
Ez megtörtént még a topik születése elött.
De én nem erre vagyok kiváncsi, mert ez nekem nem mond semmit. Szak szöveg.
Ezt az érti aki foglalkozik a témával. De hogy mit állitsak be és miért azt nem irja le.
Pl:
Ha nagyobb fps-t akarsz elérni, mert akad a játék, akkor kapcsold be ezt vagy azt, mert ez lesz a játékban a hatása.
És itt vannak olyan dolgok amik nem hétköznapi névvel vannak ellátva mint pl a legfelül emlitett ''Threshold'' és mögötte egy szám érték. Erröl nem ir pl semmit és még vant fen pár kérdés amiröl szintén nem. Megjegyzem nagyon jól összerakot ismertető. átolvastam az egészet de okosabb nem lettem, sött még jobban megkavarodtam -
Thistle
csendes tag
válasz
Dilikutya #18 üzenetére
Az hogy a kártyák közöt van különbség, azt eddig is tudta mindenki. A beállitások (feltételezem) kártya milyenségétől jelennek meg . Ugye az 1ik ismeri a technologiát, a másik még nem. Mivel én nem ismerem az ATI drv opcioit, igy csak azokat irtam ki ami az én karimhoz csatolva megjelenik a ReadLinkben.
Gondolom a jobb karik(ami ennél jobb) az többet is tud, több opció is megjelenik. Ami meg régebbi, ott nem lehet látni sem. de ha megjelenik akor a kártya képes kezelni az adot rutint. Viszont a kérdések arra vonatkoznak, hogy minek milyen hatása van. Igy optimalizálhatja mindenki a saját kariát a fentiek fügvényében. Nyilván én sem akartam kis gép és kis kari mellett olyan beállitásokat, ami tulterheli a gépet, mert csak rosszabb let volna.
Ezért beszélünk álltalánoságokban és nem specifikusan adot karikra.
De ahogy elnéztem 1 ora alat kb 160 ember nézte meg a topikot és összvisz két ember volt ebböl aki tudott is valamire válaszolni.
Nekem ez azt mutatja, hogy a userek nagyrészénrk fogalma sincs arrol hogy mi van a gépében és hogy lehet beállitani.
Ezek álltalános omega drv beállitások mégsem tudunk róla semmit!!!!! De ezekszerint te sem. Mert akkor érdemben válaszoltál volna valamelyik pontra. -
Tacso
aktív tag
Kéretik ezt végigolvasni:
Bővebben: link -
Thistle
csendes tag
Ha jól értem amit mondasz vagyis irsz, akkor az A.I értékét a legnagyobbra kell állitani igy fps növekedés érhető el a szürövel de észrevehető képromlás nélkül.
Jól értelek??
Ugye itt 3 opcio van:
tiltva
normál
nagy
[Szerkesztve] -
Tacso
aktív tag
''A CATALYST AI egy olyan technológia, amely lényegében egy intelligens optimalizálási megoldás. A CATALYST AI játékokra specializálódva hangolja át a meghajtó beállításait, így például variálja a textúratömörítési, és egyéb képminőséget érintő beállításokat olyan helyeken, ahol a felhasználó szemszögéből nem lesz észrevehető a változás. Ezáltal némi plusz teljesítmény csikarható ki a játékokban úgy, hogy a gyártó állítása szerint egyátalán nem észrevehetően, vagy csak nagyon kis mértékben befolyásolja a képminőséget.!''
-
Florida
tag
az AI számomra is rejtély,valaki homályosítson fel..
-
Thistle
csendes tag
A topik cimében is benne van, hogy minden radeonra vonatkozik nincs külön kiemelve semmilyen kari. Valószinüleg a te karidat is ezekkel a beállitásokkal kell beállitanod, tehát ha figyeled a válaszokat megkapod a rád vonatkozo adatokat is. Mivel ez álltalánosan igaz minden radeon karira ami omegát használ drv nek. Tehát maradj velünk és figyelj.
Azt hiszem mindent megkérdeztem amit csak lehetett a drv- vel kapcsolatban
-
Kobe
veterán
hát ahogy gondolod csak akkor ezt a topic címében is le kellett volna rendezni, mert ott ugye driverek vannak amibe belefér a catalyst is ...3d mark meg nem igazán izgat, nem tartom szavahihető benchmark proginak
javitom : a topiccimben radeon kártyák beállításai szerepel igy joggal feltételeztem hogy egy radeon 9600 hoz optimális beállítások után érdeklődő kérdés megállja a helyét a topicban
[Szerkesztve] -
Thistle
csendes tag
-
Kobe
veterán
tetszik a topic, van értelme ahogy nézem...
én arra lennék kivi hogy egy hobijátékos mint én milyen eszközökkel próbálkozzon a játékélmény fokozásában (driver) és van e abból 64 bites kiadás radeon 9600pro, sapphire márka...(omega driverre gondolok) illetve mik azok a beállítások amikkel ebből a sztem igazán kellemes kártyából a maxot lehet kihozni ? érdemes e a tűzzel játszani és órajeleket emelgetni, egyéb tippek...
köszi
elfelejtettem megjeghyezni, hogy jelenleg a legujabb ati driver van, 5.6 os catalyst
eddig nem nagyon foglalkoztam azzal hogy mit érdemes belebütykölni de néha nem árt egy két softmod, ha már van vas, hozzuk ki a maximumot belőle
[Szerkesztve] -
Thistle
csendes tag
kösz már én is észre vettem
javitottma is.
[Szerkesztve] -
ffodi
veterán
Radeon Xpert Vision 6800se???? Ez egy hibrid?
-
Viktor77
titán
A 6800se-t javíthatom 9800se-re?
A 3-asra válaszolnék. A driverben mindent vegyél le teljesen és a 3DMark-ban ne nyúlj semmihez. Ez az általánosan elfogadott mérési metódus, és eszerint hasonlítgatja mindeki a kártyáját.
Ja, és az Omegadrivernek minden beállításnál egy újrainditásra van szüksége, hogy a beállítások aktivizálódjanak. Nem minden esetben van erre szükség, de sokaknál így működik. -
Thistle
csendes tag
Üdvözlök mindenkit. Aki ismeri a radeon kártyák driver szerkezetét és tudja is mit csinál az ossza meg velünk a tudását.
Nézzük paraszti ésszel.
Kezembe került egy radeon Xpert Vision 9800se kártya mej sikeresen modolható pronak. Én az omega (2.6.12) használom. A 2.6.25 valamimiat nem kapcsolja be a 4 alvó csatornát.
Neki álltam hát tesztelgetni, de mivel nem ismerem a kártya beállitásainak ''értelmét'' igy össze vissza csináltam mindent és mára már teljesen össze lettem kuszálva.
Most induljunk ki abból, hogy a kártya az alap értékeken fut (Mhz).
Kérdések:
1. Milyen hatással van a drv. beállitása a futatandó tesztre ( jelen esetben legyen ez a teszt a 3DMark 03) a végeredmény szempontjából? Itt használjuk mondjuk a RadLinkert. Hangsujozom nem a meghatározásokra vagyok kiváncsi, mert azt a help is irja, Hanem arra mit jelent ez a játékban használva.(azaz mért jó v nem jó ha használom.)
Tehát a RadLinkerben elérhető menük (ami engem érdekel)
--3D--
-Teljesképernyős élsimitás:
Hát itt van mit állitaniCsak tudnám mit jelent
És itt nem elméleti dolgokra vagyok kiváncsi, hanem azok gyakorlatban megmutatkozó hatásukra. Itt látható még nálam egy ''Threshold'' beállítás amiröl fogalmam sincs micsoda. és mire van gyakorlati hatással.
-anizotropikus szürés
Hangsujozom nem a meghatározásokra vagyok kiváncsi, hanem a beállitások gyakorlati hatására a játékban.
-Textura szerint és Mipmap részletességi szint szerint.
Itt is több beállítás van, de nem érzékelem játékon belül mi változik. Max az hogy nő vagy csökken az fps-em.
-TruForm
Na ez teljesen sötét pont. fogalmam sincs micsoda, és mire van hatással.
- Függőleges szinkronizáció
Szintén nem tudom mit változtat a játékban.
-SmartShader
?????????????
- A.I
Dettó
--OPCIOK--
Itt két felület látható. 1 Directx, 2 opengl.
Directx
- Alpha Dither eljárás
-Alternativ pixelközéppont
-Geometri instancing
-Tömöritett texturák
-Z puffer mlység
Opengl
- Alpha Dither eljárás
-KTX puffer régió
-Textura tömörités
-Triple buffering
-Z puffer mlység
2. Milyen hatással van a tesztprogram beállitása a végeredmény szempontjából
-a. Felbontás, pixel processing, Texture filtering, Max anizotropik
-b. futtatandó tesztek mennyisége.
Game tesztek, Cpu tesztek, Feature tesztek, Sound tesztek.
3. Milyen beállitásokat használjak, hogy ne kapjak fals értékeket. Azaz milyen értékkel futtassam a 3dMarkot, hogy mindenki tudja a kari megfelelően lett tesztelve.
Hát azt hiszem, ha valaki erre kimerítő választ tud adni, az sok sok embernek megkönnyiti az életét. Sokunknak fogalma sincs mit rejt a kártya tudása. Itt ott lehet olvasgatni, hogy ha ezt igy, meg ugy állitod be, akkor ezt meg ezt kapod. De nem találtam összefüggő tutoriált ehez a részhez. Pedig számomra ez alapnak tünik.
Mivel össze vissza állítgattam és sajan a drv beállitásainál kihagyták a default beállitásokat még az alapra sem tudom rakni.
Több játékban is probálgattam (Mohaa, Amerika's Army,stb..) és azt tapasztaltam, hogy sokszor semmi hatása nincs a beállitásoknak. Igy nem tom eldönteni, hogy most azért nem reagál a játékon belüli beállitás mert a drv alapbol bevan állitva egy értékre, vagy azért mert gond van
Nos a lecke feldva lássuk mekkora guruk vagytokezt nem cikizésből mondtam minden tiszteletem azé, aki érdemben hozzá tud szolni.
Tehát lehetőleg olyan válaszoljon, aki tudja is mit, miért mond. Olvasátok el figyelmesen, ha kell többször is. Ha kérhetem maradjatok a témánál és csak a kérdésekre összpontositsatok.
Mindenkinek kivánok sok információt
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Asus DUAL-RTX5070-O12G nVidia 5070 12GB GDDR7 OC videokártya bontatlan dobozában eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó
- Gigabyte GeForce RTX 2060 6GB Garanciával!
- Gigabyte Geforce GTX 1070 G1 Gaming 8GB Garanciával!
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3461, 96% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3407
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3260, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) ADATA XPG Lancer RGB 7200MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest