Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xyvalaki

    aktív tag

    válasz Szbarna87 #8126 üzenetére

    Nekem el sem indul.
    "Szia Cleen__hu!

    Köszönöm, hogy kapcsolatba léptél a Ubisoft Ügyfélszolgálattal! Sajnálattal hallom, hogy a Rainbow Six: Siege játékod összeomlott.

    Ahhoz, hogy ezt a problémát orvosolni tudjuk, szeretnék egy pillantást vetni a rendszerfájljaidra. Ezeket a következőképpen tudod nekem elküldeni:

    Kövesd az alábbi lépéseket:
    -Tartsd lenyomva a Windows gombot és nyomd meg az R gombot
    -Írd be "dxdiag" és nyomd meg az OK gombot.
    -Ez meg fogja nyitni a Direct X Diagnosztizáló eszközt.
    -Kattints a "Minden adat mentése" gombra
    -Mentsd el a fájlt az asztalra és nevezd el "dxdiag.txt"-nek

    Ezen kívül, hogy a probléma forrását meg tudjuk állapítani, meg kell vizsgálnunk hogyan van konfigurálva a hardver és szoftver a gépeden. Ehhez szükségünk lesz az MSINFO fájlod egy másolatára.

    -Tartsd lenyomva a Windows gombot és nyomd meg az R gombot.
    -Írd be MSINFO32
    -Kattints az OK gombra

    Mikor betöltött, kattints a Fájl > majd az EXPORTÁLÁS (nem a mentés) gombra és mentsd el a gépedre szöveges dokumentum formátumban, majd töltsd fel a fájlt nekünk ehhez a hibajegyhez.

    Ha a fájlok illetően kérédsed akadna, több információt találhatsz az alábbi linkeken.
    https://support.ubi.com/en-GB/faqs/000021185/Sending-a-Dxdiag-to-Support/
    https://support.ubi.com/en-GB/faqs/000021216/Sending-a-msinfo-report-to-Support/

    Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a fájlok elkészítésénél vagy csatolásánál, javasolnám, hogy vedd fel a kapcsolatot a Microsoft támogatással az alábbi linken:

    http://support.xbox.com/hu-hu/contact-us

    Ha valamilyen kérdésed támadna, kérlek nyugodtan vedd fel velem a kapcsolatot.

    Üdvözlettel:
    Greg
    Ubisoft Ügyfélszolgálat"
    Ez volt az utolsó reakciójuk, azóta kussolnak. Mindent el küldtem.

Új hozzászólás Aktív témák