Új hozzászólás Aktív témák
-
-
peet137
tag
válasz
Skillet #7397 üzenetére
Lehet, hogy 428 volt... Igazából az tetszett benne, hogy 2 sebessèges, az tuti király lehet, de most már az is közel 80 rugó, kefesen... Annyit nem ér, sztem. Én belefutottam egy nagyon jó ajánlatban helyben egy monsterre és egy buggyra, azokat behúztam, és eddig Nem kellett csalódnom. A mosteren egy gólyaláb hajlott el, de azt is sikerült megmenteni. A buggy meg ráadásul BL, a kettő együtt nem volt még 60 se, igaz használtan, de ez nem tart vissza semmitől, ha valamit kell rajta alakítani, megoldom házilag, azt úgy is szeretem.
-
Skillet
addikt
válasz
peet137 #7396 üzenetére
Ami 1:10 az a 10428, de azzal nincsen tapasztalatom. Annyit tudok, hogy azon sokkal kevesebb a puha műanyag. Nekem is látószögben volt, de emiatt letettem róla. Az 1:10 gépek amúgy nekem is tetszenek.
A 12428 ennyiért nagyon durva. Nem tudom, valaki tud-e mondani minőségibb cuccot dupla vagy akár tripla áron?! Vagy lesz, csak arra meg az életét rákölti az ember, mert drága hozzá minden? -
-
joocek
aktív tag
válasz
aujjobba #7372 üzenetére
Na most leszek meg köpködve De akkor sem ajánlanék mást kezdönek!
[WLtoys] vegyél 3db-t :-)
Nem lesz vita ki használja lesz 3 akkud ! Eszméletlen mitt kibir!
És nincs 100e a 3db a 4db éphogy többigy rommátörés után is van potalkatrész. Ami megtörténe minden árkategoriában.
[Teszt] Magyarnyelven.
Alkatrész a töbiekhez képeset apropénz. Te szorakozni akarsz nem versenyezni gondolom. ÁR /ÉRTÉK arányban aki nem ismeri el..... -
Skillet
addikt
válasz
peet137 #7386 üzenetére
A wltoyst nem írnám le. Nekünk 4 éve van egy 12427. 24-ért vettem 2020-ban. A kerekek már simára koptak, szóval volt használva. És azt sem mondhatom, hogy nem kellett hozzányúlni. 2x cseréltem szervót, egyszer kardánt fémre.
A távirányítóban eltört az a kis műanyag tüske lószar, ami összeköti a kereket a potméterrel. Csináltam hozzá egy csere darabot fém csavarból. Az már örök élet lesz.
Akkut csináltam hozzá 2db 21700-asból. 4000mAh.
Közben volt pár olyan sztori, hogy a rokon gyerek max sebességen nekiment ennek annak. Az egyik első féltengely elgörbült. Szétkaptam, nagyjából kiegyenesítettem, azóta is rendben van. Az, hogy ilyen sok alkatrész hajlékony műanyag a gépen, nagy előny! A játszótéren szoktam csapatni fűben, gumi borításon. Az összes gyerek az autót kergeti, vagy épp szaladnak előle. Nem egyszer véletlenül rá is taposnak, ráugranak, de még egyben van. Most talán az ESC szállt el, kijött belőle a füst (most megy az agyalás legyen-e brushless-re váltás). De összességében én azt mondanám rá, hogy nagyon masszív, strapabíró kis cucc.
Alkatrész is van hozzá, ráadásul jó áron. Ha valaki valami nagyon alap gépet keres bohóckodni, akkor nagyon jó vétel lehet. Ennél ami drágább, az talán sokkal drágább. És azok sem tökéletesek. Gondolom ugyanúgy van mit azokon is cserélni. "Talán" a törékeny alkatrészekből is több van rajtuk.
Nem akarok senkit meggyőzni, de jó gép ez... Szerintem.
Drágább cuccban én is gondolkodtam, most is gondolkodom (új autó, vagy a 12427 átalakítása kefementesre), de sajnálnám, nagyon félteném. Ezzel a felhasználással nem lenne szerencsés. -
aujjobba
addikt
válasz
peet137 #7389 üzenetére
Eddig jo, megy rendesen, es lejjebb tudom szabalyozni a max sebesseget, hogy a gyerek ne nyelgazon hajtsa.
Potalkatresz dogivel van hozza, van par robbantott abra a darabok cikkszamaval.
Allithato a lengescsillapito, egyelore nem neztem meg hogyan kell allitani, de elol szerintem feszesebbre fogom, ott elegge libeg a gyari beallitason. -
aujjobba
addikt
válasz
peet137 #7386 üzenetére
Ez lett vegul (blackzon smyther buggy).
Alkatresz is van hozza, strapa is, elvileg fem upgrade-ek is kaphatok hozza. -
ADAM1337
nagyúr
Közben nekem is elkészült egy újabb karosszériám, egy érdekes projekthez, 1kg alatti rc drift.
Az alany egy Usukani NGE alváz, csavarok titán csavarra cserélve, valamint a turnbuckle-k.
Motor: Hobbywing xerun 10.5t 4500kv, 133gr
ESC: Hobbywing XD10PRO drift esc 95gr kábelekkel (De valójában 97gr venti nélkül)
Servo: átmenetileg JX Servo PDI-4409MG 44gr
Gyro: Mibo drift king 10-11gr
Aksi: Performa racing 4000mah (125gr) Őt még várom, hogy újra legyen készleten.
Felnik: Ds racing 7 grammos felnijei. (valójában 7.3gr)
Gumik: Ds racing LF4 szönyeg drift gumik.Jelenleg 1135gr-en állok, de 180grammos aksival (+55gr), valamint még lehet mechanikailag modosítani az autón, hogy elől monoshock legyen.
Az alany egy zooracing gorilla max 0,5mm-es kaszni, festve 62gr lett szárnnyal, visszapillantóval bematricázva.
-
aujjobba
addikt
-
peet137
tag
válasz
HummeRC #7383 üzenetére
Kizárt, ez egy elég kemény, edzett tengely. Tamiya gép, jó 20 éves kb, ebben még volt anyag.
No gond, minden segítséget jonèven veszek.
Elgondolkoztam amúgy, hogy lehet el kellene engedni ezt a rollert, de annyi melom van már benne, hogy nem szívesen. Minden eredeti alkatrész megvan hozzá, amit cseréltem, vagy csináltam hozzá, lehet, visszaépitem sima onroadra a fiamnak, én meg meglepően magam egy Sakura d5-tel. Már régóta nézegettem... -
válasz
peet137 #7382 üzenetére
Tengelyt kiegyengetni nem tudod? Kiszerelve, sík felületen kalapáccsal egyengettem már tengelyt, mikor hirtelen nem volt más megoldás és sok idő volt az új alkatrész érkezése.
#szerk: ok, ezt nem tudhattam, hogy honnan indultál neki a problémának és ismerted-e korábban amit linkeltem.
-
peet137
tag
válasz
HummeRC #7381 üzenetére
Én is úgy szoktam, most is úgy csináltam. De mivel kicsit üt a tengely, nem lett tökéletes. Még átmegy köztük a papír, de ki még nem lyukad.
Elég sokat kellett már faragni a motortartón, mert nem ilyen áttételre tervezték ezt az autót, ezért már nem olyan egyszerű beállítani rajta a hèzagot. -
válasz
peet137 #7379 üzenetére
Hézagállítás papírlappal a legegyszerűbb. Közéfogod a fogaskerekeknek, összenyomod őket, hogy gyűrődjön a papír, fixre húzod a motort, majd simán kitekered a fogaskerekekkel, a közöttük lévő papírmaradékot. Pont megfelelő hézagod lesz. Itt be is mutatják.
-
peet137
tag
-
peet137
tag
összedobtam a driftgèpet, de nem vagyok megelègedve vele. Elég darabosan mozog a fogaskerék kombó. Még nem vittem ki, csak kicsit megforgattam távval bakon, elég zajos. Van egy kis görbület a spuri tengelyèn, az is lehet az oka, hogy nem tudtam normálisan belőni a hèzagot, pedig szemre jó, de fülre kicsit szorul...
Lehet, hogy tényleg érdemes lenne váltani 64p-re?
A hajtás amúgy hibátlanul fut, megnéztem spur nélkül. -
gabe_
őstag
válasz
ADAM1337 #7373 üzenetére
Ez konkrétan Kecskeméten van, de egyre több városban látok hasonló, biciklis pumpa-pályákat.
Reggeli időszakokban, amikor általában nincsenek rajta bringások, tök jól el lehet rajta szórakozni. Akár összeállni 3-4 fő, és kis minifutamokat is lehetne csapatni rajtuk -
aujjobba
addikt
válasz
aujjobba #7375 üzenetére
HPI Maverick MV150107 Quantum XT
Ez jo lehet a lenti felhasznalasra, stb? -
aujjobba
addikt
válasz
ADAM1337 #7374 üzenetére
Nem tudom pontosan milyen tipusok vannak.
Nagyobb kereku/meretu, ami elmegy egyszerubb terepen, de rallyzni nem fogunk vele.
Kozepes sebesseg, nem kell villamgyorsnak lennie.
Specialis kepessegek sem kellenek, mint pl sziklamaszas vagy ilyesmi, vizallo sem kell legyen.Minel strapabirobb annal jobb, veletlen felborul vagy nekimegy valaminek ne essen atomjaira.
-
aujjobba
addikt
Milyen autot ajanlanatok 100ezer forint alatt?
Kulteri terepre valo (homok, fu, utcan arokban, stb, semmi extrem), a gyerek nem vagja tonkre egy het alatt, es az apja is eljatszik vele (azaz en)
Alkatresz ellatas fontos, jart mar nalunk tobbfele auto, eltort ez-az, aztan kuka az egesz. -
gabe_
őstag
Tesztelgettem egy picit az új motor+esc kombót:
-
envagyok
veterán
Sziasztok
Multiplex pico cub repcsihez keresek légcsavart, orrkúpot.
Lehet még kapni valahol?
Sajnálnám emiatt kidobni, mert van vizi talp is hozzá.
Esetleg mi lenne hasonló kis gép helyettesítő, ami szintén kerekes és hidroplán kivitelben is kapható?
Rádiós és rádió nélküli kivitel is érdekelne.
Melyik kínai webshopban érdrmes most vásárolni akkut, repülőt, stb-t? -
Skillet
addikt
A 11427 akku töltője és akkuja 3 vezetékes, de gyanítom csak kamu balance, mert a két cella között 0.06V a feszültség különbség a töltés végén. Illetve szerintem többet is rak az akkukba, mint pl az opus töltőm. 4.25V cellánként (az Opus kerek 4.2-nél áll le), de legutóbb már 4.28 is megvolt az egyik cellán, mert a másik le volt maradva, a töltő meg tolta bele életre halálra.
Szóval... Kellene egy valódi balance töltő aliról, de talán elég egy 2S balance töltő board is. TypeC bemenettel pl.
Van ajánlott?
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok neked segíteni egy etetőhajó motorvezérlőjével kapcsolatban?
Megmentettem a kukától egy működésképtelen etetőhajót, amit a tulaja már ki akart dobni, mert már vett helyette újat. Nekem adta, azzal, hogy ha meg tudom javítani, használjam egészséggel.
A fő gondja az, hogy a motorja nem működik. Van benne egy Brushed ESC 60A feliratú vezérlő a motor előtt. És 6 V-os akkuval működik.
A következő dolgokat mértem ki:
A motor maga jó. Ha közvetlenül rákötöm a motort az akkura, akkor teljes fordulatszámon forog, ilyenkor a kapocsfeszültség 5,88 V-ra esik le.
Ha a vezérlőn keresztül próbálom indítani a motort, akkor meg se moccan, Ilyenkor a kapocsfeszültség csak 0,35 V és a vezérlőből magas frekvenciás , halk sípoló hang jön.
Ha lehúzom a motort a vezérlőről és így próbálom indítani, akkor nincs sípoló hang és a vezérlő kimenetén 6,75 V-ot mérek. De ahogy rádugom a motort, leesik a feszültég 0,35 V-ra.
Jól sejtem, hogy ezek alapján a motor rendben van és a vezérlő kuka? Lehet esetleg ezeket a vezérlőket javítani, vagy mindenképp cserélni kell?
-
gabe_
őstag
Én egy wltoys 124019-et nyúzok, építek rommá, brushlessre, nagyjából fillérekért, legalábbis a nagyokhoz képest.
Rengeteget kell szerelni, de amit kap, azok után nem is csoda.Ami felmerült bennem nemrég, az hogy mi lenne ha ebbe az offroad/buggy gépbe beépítenék egy crawlerbe szánt motor-esc kombót? Ugyanúgy terepen, homokozóban használnám, de alkalmas lenne néha lassú terepakadályok leküzdésére is?
A végsebesség biztos csökkenne, de nem lenne baj, mert néha így is túl sok volt -
zso79
őstag
Wltoys 124008 -cal van valakinek tapasztalata? Brushless miatt szemezek vele a 124010 helyett.
-
tvamos
nagyúr
Veletlen vasaroltam egy regi, hasznalt, 27MHz-es, 1/16-os Henglong tankot. (Walker Bulldog) Sajnos az aksija doglott volt... de amugy jol mukodott az eladonal az o aksijaval.
Aztan az tortent, hogy veletlen radugtam egy fullra feltoltott 2S LiPo aksipakkot. Eloszor nem akart elindulni vele a tank, de aztan nemi nyektetes utan elkezdett ossze-vissza kalamolni minden a tankon, es ezt akkor sem hagyta abba, amikor kikapcsoltam a tavot. (Igy bizonyitottam, hogy a fold banan alaku.) Ugy gondolom, ez az elektronika megmihalylott. Nem nagy kar erte.
Szerencsere egy jobarat adott nekem egy TK 7.0 elektronikat. Kosztenlossz - szeretem. Mondjuk errol sem lehet tudni, milyen feszultseget bir, de egyelore viszi a 8.4V-ot. Ami szuper jo, megy vele a tank, elore-hatra, es jobbra-balra. Most a hetvegen tervezem, hogy szetszerelem a tornyot, es azt is atkotozom. Egyelore az sem tunik egy raketatudomanynak.
Amin viszont megakadtam, hogy mi az a "Lebenswert Leuchten (Life value lights)". A regi tankon ilyen funkcio nincs. Azt sem erttem, mi akar ez lenni. Nem tudja itt valaki, hogy mit tud ez a funkcio?
Mondjuk vannak meg egyeb csodak is a doksiban, pl:
- CN2 Lüfter (Radiator fan)
Nincs ilyen csatlakozo az en elektronikamon. (De a helye legalabb ott van.)
- CN13 Licht Sensor System (Light sensor system)
Nincs ilyen csatlakozo.
- CN14 Schnittstelle für Erweiterungsfunktionen (Extension function interface)
Ilyen csatlakozo sincs az en vevomon. -
peet137
tag
A 48P és a 0,8 mm modul között van némi (minimális) eltérés matek alapon, de egy csomó helyen ezeket együtt adják. Tartósabb lehet, ha mindkét fogas tutira 48P-s?
-
ADAM1337
nagyúr
Van természetesen: [link]
Viszont hard body-hoz én építenék alá egyedi vázat, nem nagyon fog elférni alatta semmi.
MST-nek van a tcr váza azt össze vissza lehet vágdosni modosítani, az egy olcsó alternatíva, és lapvázra épül, én őt választanám a helyedbe erre a projektre, ott simán arráb fúrod a tengelytávot ahová akarod. -
ADAM1337
nagyúr
Hol írják, hogy törékeny?
Milyen bmw z4 kaszni ? Sima tengely távos, nyomtáv ?
Ilyen árba viszont csak az mst fxx 2.0 marad nekem volt és nem rossz konstrukció ha betudod állítani a pinion távolságot jól, az az egy gyenge pontja van. De év végén lesz új mst front motoros alváz. -
Emunem
őstag
van valami ajánlásotok, egy rövid (vagy módosítható TT-s alváz) drift alvázra, ami front motoros, MST-t nézegettem, de írják, hogy törékeny 1-2 ponton. Mondjuk polcos autó alá jó is lehetne... Esetleg van más aktuális gyártó terméke, ami front motoros kialakítású, és nem kerül 250€ felett?
Bmw z4-hez kellene, tt-01-el nem nagyon pászol minden...
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
peet137 #7350 üzenetére
Így már mindent értek.
Jelenleg én is egy usukani nge rwd vázat alakítgatok át, gyári csavar szettet titánra cseréltem, gyári golyós difi helyett önzáró difi van benne, mst tr56 gátló szett.
Most jön az elektronika bele, hobbywing xerun v10 g3 10.5t 4500kv motor, egy yokomo r100 drift esc, meg valószínű egy 2in1 servo gyro kombo Razor-D1, kaszni egy hothatch corolla lesz rajta.
És szönyegre épül ez is. -
peet137
tag
Most nézem, lehet, hogy 7,5t, nem is 6,5, de a lényegen nem változtat.
Ez a szett: [link]
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7348 üzenetére
Ez több, mint 10 éve megvan, ha jól emlékszem
A verda meg még annál is idősebb, csak sokat pihent a polcon kihasználatlanság miatt. Szeretek egyedi dolgokat tervezni - nem csak RC-ben - úgyhogy pár éve elővettem újra, mert eredetileg sima 50:50 drift volt. Kapott egyedi fém szíjkerekeket, előre saját tervezésű szabadonfutót, meg 50% CS-t.
Idő hiányában minden nagyon lassan történik a változtatásokkal, de jó móka
Eddig csak épülgetett, mert a drifthez nem sok partner van, inkább tapadóztunk, vagy buggyztunk, de most már a gyerekek is kezdenek érdeklődni iránta. (egyre több a javítanivaló minden autón)
Gondoltam rá, hogy lecserélem a szettet, de igazából minek? Tökéletesen elégedett vagyok vele. Egy gyári HPI távszettel használom (Futaba cucc, HPI felirattal), teljesen jól megvagyunk. Ereje bőven van ezzel az áttétellel.
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7345 üzenetére
Most épp aszfalt a leggyakoribb, de van műanyag is. A kerék tamiya félkemény drift. Alapból ez is 0.6ossal jött, de akkor még gumi kerék volt rajta és tapadóztam egy 9t-s szenzor nélküli szettel. Most Novak Slydr Drift spec szett van benne, 6.5t szenzoros. A régi BL átment a Sakura zero-ba tapadózni.
De már minden autóban 48p-t használok, a buggy is azt kapott, meg a monsterek is.
-
ADAM1337
nagyúr
-
peet137
tag
válasz
ADAM1337 #7341 üzenetére
A többi gépen mindenhol műanyag a spur, csak itt használok fémet, mert ez a legerősebb setup és a műanyagokat mindig megette hamar.
Sajna az említett típusokból nem találtam jó fogszámot, mind kevés. Nem csak az áttétel miatt, hanem mert így is már faragtam a motortartón, hogy egyáltalán felmenjen a mostani, mert gyárilag ezen 0,6-os modul volt, az meg kb percekig bírta a terhelést
Valami más típus esetleg? -
-
peet137
tag
Van valami ötlet, mi lehet az oka, hogy folyamatosan lelazul a pinion a motorról és mivel lejjebb tud csúszni a tengelyen, ezért kb 3 mp alatt végzi ki mind a spur, mind a pinion fogait... mindkettő alu. Sakura zero spurjár használom, mert annak pont jó a fogszáma/átmérője, de a gép egy Tamiya TA04 (volt, mielőtt átalakítottam driftre), 6,5t-s, szenzoros BL szettel, vagyis fordulat van bőven, de eddig nem volt gond vele, ezt mostanában kezdte el. A pinion hernyócsavarja nincs beragasztva, de eddig sem volt, nem is szeretném, ha nem muszáj, mert egy tortúra utána leszedni.
Most épp 92t spur és 22t pinion van, ha ez esetleg számítana, bár nem hinném, mert nem szenved a technika és kb 1 órát megy az 5600-as akksival, szerintem az áttétel ok. -
Ha a régi forum.rcmodell.hu-ra gondolsz, akkor az tavaly megszűnt. Az admin Dudkin tartotta fenn saját pénzből sok évig, de már nem volt ideje és kedve foglalkozni vele. Külföldre költözött, ráadásul gomba módra szaporodtak az rc-s facebook csoportok és inkább azokban folyik a társasági élet, így a régi fórum elég kihalt volt már.
Az RCPandások próbálják újraindítani forum.rcmodell.com címen. -
Emunem
őstag
Hali, valaki tudja mi lett a régi rcmodell fórmával?
-
gabe_
őstag
De jó, elhalálozott a Surpass 60A brushless ESC-m...
Először csak rángatózott az autó, nehezen akart elindulni, azt hittem, hogy a hajtásban szorul valami.
Szétszedtem, csak magában a motort próbálgatva ugyanazt művelte, rángatózva indult, pedig kézzel forgatva könnyen forgott a tengelye.
Aztán próbálgatás közben az ESC-böl kis pukkanások, zizgés, majd amperszag, gyorsan lehúztam az akksit. Maga az ESC elég forró lett, pedig először a motorra tippeltem, hogy biztos behalt...Most kicsit szomorú vagyok, és gondoltam, kiírom magamból...
-
jerry311
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7329 üzenetére
Nem, mert akkor a mechanika nem engedi kivenni/betenni a palackot. A felso vegallasban lehet betenni/kivenni a palackot, az also vegallasban nyit a CO2 szelep. Kb. kozepallasban zarja/nyitja a leereszto szelepet.
Tehat jelenleg azt tudja, hogy beteszem a palackot, megnyomom a gombot, behuz a szervo annyira, hogy a leereszto szelepet elzarja, de annyira mar nem, hogy ranyissa a CO2-t is. -
jerry311
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7326 üzenetére
Beszereztem egy szep uj 20 kg-os szervot, kb. mert ez volt a boltban, a tobbi csak erosebb.
Mozog.
Sajnos pont annyit mozog, mint a regi, ami szopo mert ez azt jelenti, hogy a vezerlessel van gond.
Ha nem talalok rajta trivialis hibat, amit meg is tudok javitani, akkor marad a programozas meg egy arduino. -
boyka003
csendes újonc
Sziasztok!
Teljesen amatőr vagyok RC-ben és nem is sokat tudtam még használni az aliról rendelt WLtoys 1:28 284010-em. Leírom a történetem, hátha valaki tudna segíteni, merre induljak el, kihez, mihez kezdjek a bajommal. Próbálom részletesen leírni, amire emlékszem, hátha a tapasztaltak meglátják benne, amit lehet látni.
Szóval az autó adott, pár hete feltöltöttem az aksikat, hétvégén tudtam normálisan menni vele először. Délután vagy 20 perc, minden ok. Szürkületkor második akksi be, járdán hajtottam vele, és sajnos túl gyors volt hirtelen, lement a füves, homokos részre, ahol beakadt.
Felvettem, az első kereke kifordulva 45 °ban beakadva, úgy maradt, nagyon nem mertem erőltetni. Vittem a lámpa alá, próbálgattam közben, hogy megy-e, gáz, kanyarodás. /Erre nem emlékszem, hogy itt ekkor forogtak-e a kerekek/ arra igen, hogy halk folyamatos zúgás, ciripelés hallatszott (olyan volt, mintha a hátuljából jönne amúgy) olyan, amiből gondoltam, hogy nagyon gyorsan ki kell kapcsolni. Persze mire levettem a burkolatát már magától elhallgatott, kikapcsolt úgy tűnik. A fekete részen (ami a kormányzásért felel gondolom) megfogtam, ami nagyon forró volt, pedig még egy percig se működtettem sztem.
[kép]Később fénynél próbáltam újra, ekkor 3 kerék forgott, a jobb első nem, és továbbra se mozdult a kormányzás. Kb 5 mp után viszont leállt. Az -én mindent megjavítok- haverom kilazította az első kerekeket, nem tudom mekkora erővel, vagy szakított e meg valamit, de kézzel már lehet forgatni. A mozgató mechanizmusa pedig elég könnyen mozog. Sajnos nem tudom előtte milyen lehetett, de nekem most olyan érzés, hogy túl könnyen mozog. Nincs az az ellenállás, hogy én most egy tengelyt forgatok vele.A távirányítós kormányzás továbbra se működik. Gázadásra ugyanúgy forognak a kerekek pár másodpercig, aztán leáll.
-
jerry311
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7324 üzenetére
Thx!
Azert gondoltam hogy off egy kicsit, mert csak a szervo tartozik a topikba.
Egy automata Sodastream gepben van. Semmilyen rahatasom nincs a vezerles beallitasaira. Van 3 gomb, ami csak azon valtoztat, hogy hanyszor aktivalja a vezerles az egesz mechanikat. (ami egyebkent hibatlan, konnyen jar)
Ranezesre kb. feleannyit mozog mint kellene.
A valaszodbol azt veszem ki, hogy elhasznalodhat ugy, hogy ugyanarra a kivezerlesre nem mozog annyit, mint amikor uj volt..
Mi tudna helyettesiteni? -
ADAM1337
nagyúr
válasz
jerry311 #7323 üzenetére
Nem off egyáltalán.
Kefés szervó abból se a legkorszerűbb, más távval, EPA-t (end point adjustment) vagyis végállást kitolod 120-ra mit csinál ? terhelés nélkül bekötö karok nélkül nézted csak önállóan a szervót ?
Rákerestem 10usd-s szervó én jako-ban vennék egy hasonlót, nem kiemelkedő a tudása. -
jerry311
nagyúr
Kicsit off, kicsit nem...
Van itt egy kb. 7-8 eves Corona DS558HV szervo. Meg tud ez "faradni"?
Ugy ertem, hogy X kivezerlesre mar nem mozog annyit mint uj koraban?
Vagy inkabb a vezerles teren keressem a hibat? -
tvamos
nagyúr
Nem tudtok valami nagyobb kapacitasu lifepo aksit a Futaba tavba? Az enyem eleg hamar lemerul.
-
ADAM1337
nagyúr
Igen pár dolláros cucc az usb fejlesztés stb-vel együtt gondoltam, de filléres tétel lenne bele integrálni.
[link]
De az biztos, hogy ez is túlárazott.
A sanwa megoldása sanwa ssr/code10-es cuccot vegyél mindenből, hogy távról mindent is paraméterezel meg overpriced egyenként brutálisan. -
tvamos
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7306 üzenetére
Hat ezek "Ha az esc-be van rpm limit az is megoldás, vagy ugye a gearing spur/pinion csere." azert nem olyanok, amit meg szeretnel azert csinalni, hogy odaadd valakinek 5-10-20 percre az autot.
Az EPA-t meg nem tudom, hogy mit jelent, annak utana nezek.
Ja jo, ugyan arrol beszeleunk akkor. End Point Adjustment.
Mondjuk, ha lesz bluetoothos programozom az ESC-hez, az lehet egy jo megoldas, hogy telorol atallitom... es akkor lehet allitani az RPM limitet.
-
tvamos
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7304 üzenetére
Ahogy en latom, ez a dual rate (D/R) csak a steeringre vonatkozik. Az ATL, ami a throttle-re van, az nem throttle dual rate, hanem csak a brake-re vonatkozik. Ha lejjebb akarom venni a kraftot, akkor az END POINTOT tudom allitan.
Amugy a manualban a 15, meg a 70. oldalon is tokre mas van.
Az meg lehet egy megoldas, ha ket modellnek is be tudom allitani ugyan azt a vevot. Akkor esetleg a kormanyt is lassabbra tudom venni, nem csak a motort. De ezt most meg nem tudtam kitalalni.
-
tvamos
nagyúr
-
tvamos
nagyúr
Ma hozzajutottam (vettem) egy hasznalt Futaba T4PM-hez. (Regota szeretnek egy LCD kijelzos tavot, ami birja a Mini-Z-t iranyitani.) Hat, ezen jo sok beallitas van.
Nincs ehez valami PC szoftver, hogy ne a jog gombokat kelljen nyomogatni 100-szor?
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Gaming notebook topik
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Plazma TV topic
- Háztartási gépek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- Ne hagyd ki ezt a lehetőséget: Vadiúj Ryzen 7 5800X! Kamatmentes rèszletre is!!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Beszámítás! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged