Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peaceliker

    addikt

    válasz qqzs #2190 üzenetére

    Egyáltalán nem hülyeség, nekem még kb 3 lovas 1/8 losi truggyn is műanyag volt a spúr. Így halkabb és lassabban kopnak, mert fém a fémet megeszi pikk pakk. Annyi hogy jól kell tudni beállítani a foghézagot és akkor kb örök élet ez is. Illetve vrx en gyári pinion (motoron) valami puha szar az hamarabb kopik mint a műanyag, hegyes lesz és megeszi spúrt...azt érdemes acélra cserélni.
    Meg ha spúr is acél akkor előfordulhat hogy amikor felkap vmit motor tengely hajlik...inkább egy spúrt cserél az ember az olcsóbb.

    Tehát gáz üres állásban fékez? Azt kétlem, hogy van benne drag break (persze lehet) de akkor ha ezt lehet kalibrálni akkor meg kéne csinálni. Vagy!!! Crawler módban van a szabi, asszem tud olyat.

  • zolisx4

    őstag

    válasz qqzs #2190 üzenetére

    Ez nem butaság ez igy jó ahogy van a motoron réz amit hajt az meg műanyag a nagy kerék,spur kerék.Ez azért van így mert ha mondjuk megakad az autó vagy valami történik akkor nyilván a műanyag fogaskerék fogazódik le nem a hajtásláncod megy tönkre,amúgy az a műanyag fogaskerék többet kibír mint a réz a motoron,egyszerűen valahol kell engedni az alkatrészeknek,és még a csúszó kuplung is azért van.
    Nekem a 2wd ben igaz ott zárt teljesen,viszont a réz nekem hamarabb elkopott mindig mint a műanyag,nagyon erős az a fogaskerék.
    Persze lehet a fogaskereket cserélni a motoron szoktam variálni,én kb 45 Km/h de ez is sok.
    Mondjuk és a helyedben azért gondolkodnék egy jó aksin,és ugye a 3 fázisú motor azért az kell bele.

    tvamos Kolléga leírt az sem másodrendű dolog, az fontosabb mint amit én írtam,de az is szempont amit én vázoltam fel.

    Ha jól emlékszem nekem is ezt csinálta hogy elengedtem a gázt és csúszva fékezett az autó nem volt jó beállítva a szabályzó,de ez nem 100% mert 2 kör ig volt benne a kefés cucc.Nem kéne csúszva fékezni neki és ha mész előre és hátra menetbe nyomod akkor kell fékezni neki ,3 fázisú motornál ezt be lehet állítani,mit csináljon a szabályzó hogy induljon hogy fékezzen .

    Ha nem áll vissza középre a kerék,vagy szorul valami,vagy el kezd gyengülni a szervó.

  • tvamos

    nagyúr

    válasz qqzs #2190 üzenetére

    Miért lenne hülyeség? Minden autón így van.
    A nagy fogaskerék műanyag, a kicsi meg fém, mert a kicsin nagyobb az igénybevétel. Nagyobb erő ébred a fogon, gyorsabban forog, rosszabb a hűtése is, meg a motortól a tengelyen kapja a meleget.

Új hozzászólás Aktív témák