Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Crytek
nagyúr
Sherlock Holmes: The Devil's Daughter GOG
Sherlock Holmes: The Devil's Daughter Steam.-esen még rajta van a denuvo...Na most lehet tesztelni a nagy urban legendet amíg a steam-esből is ki nem gyomlálják ,hogy valóban lassít-e a denuvo bármit is. Hajrá!
-
ceia
őstag
válasz
Dilikutya #141 üzenetére
Azért 2011-ben a full hd még húzós volt, nem csoda. 6 évvel utána még mindig sokan játszanak 1080p-ben, és még fognak is egy darabig, pedig ennyi idő a számítástechnikában sokat számít. Én is azt tervezem, hogy jövőre veszek egy fhd monitort, mert most még 1280x1024 van. Ezt a felbontást használom már 9 éve
-
Dilikutya
félisten
Gyorsultak a hardverek, de ugyanígy nőttek a gépigények. Ha megnézed az egyes évek tesztjeit, a középkategóriás hardverek középkategóriás felbontáson nagyságrendileg ugyanannyi fps-t tudnak, a csúcshardverek a csúcsfelbontásokon szintén. Amíg pár éve döcögtek 1080p-ben a nagyok, most 2160p-ben van ugyanez.
Nézd meg, pl. a Just Cause 2-ben 1080p-t micsoda szörnyek tudtak csak értelmes sebességgel 2011-ben:
De a Battlefield Bad Company 2 is csak nagy kártyákkal játszható 1080p-ben.
-
IamMenyus
tag
válasz
kolopele #103 üzenetére
No offense, de a division ekvatáns példája annak hogy mennyire(nem) töri magát az UBI a felhasználói élményért, a fórumok a kiadás óta tele vannak olyan panaszokkal amiket a mai napig nem oldottak meg, de nem is akarnak.
Van benne 1540órám, három izomkonfiggal toltam ezalatt, volt vagy 100 CTD-ben részem, ezek ugyan megszűntek, de ettől nagyobb bughalmazt keresve is nehéz találni. Alig van játékos, de van queue (sorban-állás) az ubi által alulméretezett szerverkapacitásra való bejutáshoz, még mindig vagyis már megint vannak hálózati - delta - hibák amik instant leszakítanak a csapatodról játék közben, emiatt emberek tűnnek el meccs közepén 1-2percre, hogy a bent maradóknak tényleg izgalmas legyen a játék... A játék alapját adó matek roskadásig van hibákkal, amiket glitch-farmerek használnak ki büntetlenül, a cheater-fellegvár pvp rész pedig magáért beszél...
Ehhez képest az AC minden része pöpecül megírt game, itt legalább csak a vacak portolás miatti grafikai korlátokkal kell küzdeni, az AI és az értelmezhetetlen sudden-death -ek az Unity -ban néha még viccesek is voltak...
Nagyon régen nem a kedvelem sem az ubi-t, sem az EA-t, mert nem csak igénytelenek a kiadott félkész A kategóriás címeik, de az ígéretes kis studiókat is felvásárolják, és asszimilálják a saját ux-nuku világukba.
-
ceia
őstag
A 3DFX Voodoo korában már a 30 frame volt az elvárás, és hozta is khm.. a korra jellemző felbontáson. 2018 küszöbén mit akarnak 30 framemel? Húsz éve itt tartanak?
-
Ez az új komplexebb, mint az eddigiek. Nekem a Black Flag volt a kedvencem, de arra tényleg igaz lett, hogy végigvivés után már nincs sok értelme császkálni a világában, nem annyira élő sajnos. Ennek ellenére mégis késztetést érzek sokszor arra, hogy feltegyem, nekem még a története is bejött.
Ahogy nézem, nem csak a sok szál, de az órajel is nagyon javára válik az AC: Origins-nek, még az is számít pár fps-t, ami egy G4560 és egy i3-7100 között van (400MHz).
-
VictorHUN
aktív tag
A 30fps-t dugják fel maguknak
-
Hegasus
senior tag
még szerencse, hogy az első rész után hanyagolom a többit is, nekem fertelmesen unalmas ez az assasins creed. ellenben egy skyrim vagy witcher3 komplexitású világba lenne beépítve, az már talán tetszene.
-
Dilikutya
félisten
Szerintem nem is akartak legendává válni, a mezei anyagi siker pont kielégítő. Egy online arénalövölde, mégha négyzetkilométerekben is mérhető a terület, soha nem lesz már legenda. Sőt, jó eséllyel más se. Nem lesz még egy Wolfenstein 3D, még egy Quake, egy új Doom vagy Unreal Tournament.
Az új Battlefield sem lesz már legenda, de azért nyomtalanul sem fog eltűnni, elvégre ez az első minőségi és igazi I. világháborús játék. A DiCE-nak volt még a Codename: Eagle 1999-ben, de ott a háború inkább csak háttér, mint ahogy a Necrovision-ben is. Meg 1-2 körökre osztott stratégia és RTS képviselte ezt a kort, de azok is távol álltak a minőségitől. Kár, hogy a Battlefield 1 egyjátékos része a biztató kezdés után elég harmatos lett, talán pont a 10 órás trialban játszható kampányok a legjobbak.
-
FunPro
őstag
válasz
Németh Péter #123 üzenetére
A cupheadnek minden elismerésem!
A pubg-ről már más a véleményem. Az egy olyan játék, ami lehet hogy sikeres, de semmiképp nem jósolok neki hosszú életet. Legenda pedig biztos nem lesz belőle.
Az overwatch olyan mint a tf2, csak mindenki rárepült, mert blizard. Az új battlefield pedig lehet nem olyan mint az első részek, de nem lennék abban olyan biztos, hogy a "battlefield" előtag nélkül ugyan ekkora lenne a játékoabázisa.
Egyedül jelenleg talán a cyberpunk-ban látok elég potenciált a legenda státuszra, csak onnan is lépkednek le az emberek...
-
Dilikutya
félisten
válasz
Németh Péter #126 üzenetére
A Cuphead nem is kerülhetett túl sokba, lévén elég egyszerű a grafika, és mondhatni statikus háttér előtt zajlik minden. Az Assassin's Creed-ben ennél lényegesen több van akkor is, ha szar az egész.
A PUBI-ban már van meló, de ne feledjük, az egy licencelt motor, készen kapták, az is lehet, hogy hozzá se nyúltak. Persze így is maradt vele elég meló, a pályadizájn, modellek, textúrák, időjárási effektek, de az egésznek az agya nem kezdő már. A dél-koreai csapat túl sok programot eddig nem tud felmutatni, két felejthető MMO-t dobtak össze eddig, látványban messze a PUBI a legjobb munkájuk. Egyébként van egy tippem, hogy elég sok dél-koreai játékosa van.A Battlefield Hardline multiját nem próbáltam, a single nem valami izgalmas, ráadásul rosszabbul fut, mint a Battlefield 1 vagy a Battlefront 2 béta, ami nem rossz egy régebbi játéktól.
-
devast
addikt
válasz
Németh Péter #126 üzenetére
Ezek a "durranások" a médiában sikeresek, ill a kritikusok szerint, meg a várakozásokat teljesítették csak túl. Amíg megy a nagy kiadók szekere, és úgy tudják növelni a bevételt ahogy eddig, ez nem is fog változni.
-
Én sokkal árnyaltabban látom. pl. az idei év két nagy durranása a Cuphead és a PUBG egyáltalán nem nagy gyártók termékei. A Cupheadnél pl. a fejlesztők elzálogosították a saját házukat. Persze nyilván a későbbi anyagi haszon reményében, ellenben készítettek egy jó játékot. Amúgy a nagyok is beleszaladnak pofonokba, ahogy a kicsik is. pl. idei év látványos bukása a LawBreakers, de ha már EA, a Battlefield Hardline is kész csőd volt PC-n. Vagy ott van a Mass Effect Andromeda, ami szintén nem jött be anyagilag. Szóval nagy sikerekre jöhetnek nagy bukások, amit a kicsik általában nem élnek túl, így a nagyok maradnak a piacon.
-
devast
addikt
válasz
Németh Péter #114 üzenetére
Régen a játék "gyártás" nem arról szólt, mint manapság. Jelenleg van egy-két nagy cég pl EA vagy Ubisoft, ami a befektetőknek, ill a részvényeseknek dolgozik. Futószalagon gyártják az ilyen-olyan címeket, és az egész már nagyon régóta csak a pénzről szól, semmi másról. A cél már rég elterelődött arról, hogy "minél jobb" játékot csináljanak arra, hogy minél több pénzt szedjenek be.
Talán még a CDPR tartja a régi szemléletet, ami miatt a játékosok szeretik őket, de ha pl a stúdiók ill egyes címek monetizációját megnézed, anyagilag egy vicc pl a witcher 3 ha ahhoz viszonyítjuk, hogy az EA fifa ultimate team 800 millió usd-t hozott egy év alatt.
TL;DR : Jelenleg a nagy stúdiók csak a pénzről szólnak, nem a játékról. -
BiP
nagyúr
Most épp felsoroltál pár folytatást.
De látod, 2 hsz-szel ezelőtt meg az a baj, hogy ha jön egy új cím, akkor az meg egyből "noname, éppen hype-olt valami".
Nem lehet jót tenni.Balika: Akkor volt az új játékstílusok kora, persze, hogy mindenki azokat klónozta.
A Dune2-Warcraft párossal megszületett az RTS, persze, hogy mindenki azt másolta. De ha megnézed, a C&C egész komoly franchise lett. (amíg el nem kurvult az is a sok rókabőr miatt).
Vagy a Wolfenstein/Doom/Quake is szintén stílust teremtett, persze, hogy jött belőle a sok "klón". (Duke Nukem és klónjai: HExen, Heretic, Shadow Warrior)
Akkor már ment az az ipar, ami most. Max. annyi, hogy több volt az újdonság. Ma már nehezebb tök újat villantani, könnyebben előfordul, hogy "láttuk már".
Szerintem sati egy korábbi időszakről beszél.
De ahogy nekünk, akik C64-gyel kezdtünk, az lesz az etalon, aki Spectrumon, annak az, aki Amigán, annak az, aki meg már a konzolgeneráció gyermeke, annak az.
Mindenkinek az, amikor gyerek volt, ennyiben nem változnak a generációk.De satihoz hasonlóan én is örülök, hogy akkor voltam gyerek, hogy láttuk a játékipart megszületni/felnőni.
Aki mai gyerek, ő ebbe már beleszületik, ebbe a DLC-s Season Passos lehúzós világba, a mi gyerekkorunk neki már csak történelem, ahogy nekünk is az a Pong meg az Atari. -
Az idei év nagy durranásai a PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS és a Cuphead, tavaly meg pl. az Overwatch, de jött PC-re Forza, meg van már Project Cars. De pl. a Battlefield 1-et elég nehéz összehasonlítani pl. a BF2-vel vagy akár a BF Hardline-al. De szerintem lehetne még sorolni.
-
FunPro
őstag
válasz
Németh Péter #114 üzenetére
Ezzel egy pöppet vitába szállnék, ugyanis játék terén régen tényleg minden jobb volt.
Mostanában amikor leülök egy-egy játék elé 1-2 óra után unom. Elkezdtem gondolkozni, hogy ez azért van-e mert kiöregedtem, vagy azért, mert már a játékok nem olyanok, mint régen. A konklúzióm az volt, hogy a hibákat a játékokban kell keresni, mert találtam olyan "modern" címeket, amik még most is letudnak kötni huzamosabb időre. Pl.: az ori and the blind forest véleményem szerint a valaha készült egyik legjobb játék.
Egyébként elég csak megnézni az elmúlt "pár" évben megjelent játékokat:
- Dota 2
- Gta V
- Doom
- Wolfenstein
- Resident Evil 7
- Skyrim
- Fallout
- Legend of Zelda
- Super Mario
- XY HD REMASTER
. . .Hol vannak itt az új címek?
-
Dilikutya
félisten
Valóban, két mag volt a maximum, amit ki tudott használni. Viszont érdekes, hogy egy i7-5960X és GTX1080 mindössze 60 fps-re jó 1080p-ben, miközben élek a gyanúval, hogy annak az i7-nek azért az egyszálas teljesítménye csak valamivel a 2006-2007 körüli szint fölött van, a videókártyát nem is említem.
A GTA4 technikailag egy hulladék, nehezen tudom elfogadni, hogy 2008-ban 4 szál ne lett volna elég, mikor még ma is az. Azt elkefélték csúnyán. Egyébként megy 60 fps-el, 4. generációs i7 és GTX970 elég neki.
-
válasz
Archttila #110 üzenetére
Ez a régen minden jobb volt csak annyit jelent, hogy öregszel. A most felnövő "köpedelem" generáció pont így fogja amúgy ócsárolni az előzőt.
Why do some old people think everything was better in the past?
-
-
#72042496
törölt tag
válasz
Archttila #110 üzenetére
Minden a hangulatról és az újdonságokról? Egy frászt.
Akkor is kulcskérdés volt a grafika, a gépigény, és akkor is éppúgy volt egy csomó bugos játék meg mindenféle sokadik Doom-klón, Warcraft-klón, stb. csak azokat már mindenki elfelejtette. Éppen a hetekben lapozgattam bele a régi magazinokba és állapítottam meg, hogy most is ugyanaz megy csak pepitában.
Pár klasszikus AAA-sorozat persze, gáz lett, de ezeken túllépve annyi remek játék van, hogy válogatni kell melyiket engedje el az ember, mert csak 24 órából áll egy nap (és abból sokszor jó esetben is csak néhány jut játékra).
-
Archttila
veterán
válasz
Németh Péter #82 üzenetére
Nem, a probléma ott húzódik, hogy egy elkorcsosult, felhígult, mocskos anyagias világban élünk, ahol a minőség és a hangulat már egyáltalán nem számít, és mivel minden szart megvesz ez a köpedelem tabletten nevelkedett generáció, (tisztelet a kivételnek) ezért ez évről évre egyre csak szarabb és igénytelenebb lesz.
Áldom a Jóistent (és a szüleimet) hogy a 80-90's években lehettem gyerek, amikor még minden a hangulatról és az újdonságokról szólt...
-
válasz
Németh Péter #86 üzenetére
El vagy tévedve. A magyarítások szinte mindig a játékosoktól jöttek, nem a kiadóktól, ráadásul ha nagyon komolyan veszed, akkor azok is törések, ha nem teszi lehetővé a moddolást a kiadó.
-
carl18
addikt
válasz
Dilikutya #101 üzenetére
Én próbáltam több gépen is a Crysis 1-et. És az első rész 2 magot használ, pentium G640 100% limitbe járt.
2 magra lett megírva ebben biztos vagyok. Hát nekem nagyon tetszett engem megfogott, de nézzük már hogy a első rész a maga idejében elég korszak alkotó grafikát hozott. 2007 táján nem emlékszem semmire se ami úgy nézett ki mint a Crysis.
Én még mai szemmel se nézz ki rosszul pedig 10 év eltelt.Mondjuk a GTA 4-en is csodálkozók hogy nem kapott egy komolyabb frissitést?
Kiadták hozzá a 7 javítást, utána eltűntek. Jött a 8 javítás, de az se hozott nagy változást.
GTA 4 a 4 magos processzorokból 75-80% használ ki. E5450/ I5-3470 ennyit ment a cpu használat.
Kaphatott volna 8 szálas támogatást, és akkor sokkal jobban menne a játék, nem volna esélytelen a 60 fps max grafikán. -
Chrakatoa
tag
Egyet értek! Főleg ha előzetesen kifelé kommunikáltak a minimum és az ajánlott rendszerkövetelményt, megint egy dolog hogy ennek mennyit lehet hinni, de azért az ember megbízik annyira , hogy be tudják lőni ezt. Láttunk már példát arra hogy jóval fölé lőtték inkább a minimumot, és az ajánlottat. Szerintem elfogadhatóbb lenne kommunikáció szempontjából, mint utólag magyarázkodni , hogy de ez lényegében a 30fps-es minimum és a 30fps-es ajánlott rendszerkövetelmény . Önmagában a játék szerintem az egyik legjobb AC. Nagyon élvezhető, nagyon eltalálták a karaktereket is szerintem. Tetszik a hatalmas open word, az is bejön hogy egy-egy megye szintekhez kötött, és tényleg semmi esélyed nincs nálad jóval nagyobb szintűvel szemben, ezért rá vagy szolgáltatva hogy mellékküldizz, vagy jobb itemeket szerezz. De ez a droppolás random elég kiábrándító tud lenni. Tegnap este jött egy 1.3 gigás patch, természetesen a fotó módot különböző filterekkel berakták rendesen, de ugyan úgy produkálja nálam az FPS hiányt. Nyilván a proci régi (i7 4790k) , bár eddig sehol nem okozott gondot, de gondolom így szeretnék a vásárlót "ösztönözni" hogy hé haver ideje újabb szériára váltani, vegyél lapot, ramot, procit, mert a régi már nem bírja a 60fps-es élményt!
-
BiP
nagyúr
válasz
Németh Péter #100 üzenetére
Igen, csak ha valóban így állnak hozzá, akkor önmaguk rontják el a játékélményt, amit létrehoztak.
Ill. azt se felejtsük el, hogy ha árulják a játékot mondjuk 60dollárért, akkor a vásárló joggal várhatja el, hogy menjen rendesen. Ennyi pénz után önmagában már kevés az a pátoszos gondolat, hogy nélkülük játék se lenne, ha el van rontva a játékélmény. -
bencze
senior tag
válasz
kolopele #103 üzenetére
Elhiszem nem az a lényeg. A drm policyjuk zavar így általában, mert túltolják akár az ügyfél megkárosításával. Már nem is emlékszem a konkrét incidensekre, évekkel ezelőtt volt problémám 2 termékkel is (elsőre azt mondtam mindenhol becsúszik baki...), aztán annyi megmaradt, hogy a legsuttyóbb fajta drmes cég és kár minden fillérért ami hozzájuk megy.
kicsit vicces ennyi év elteltével ilyeneket olvasni. Úgy látszik élnek és virulnak, pedig annó rengeteg negatív értékelést kaptak steamen a cuccaik, uplay miatt elsősorban, de gondolom mindig akad elég új vásárló, működik az üzleti modell...
-
bencze
senior tag
Vicces, vagy 2x jártam meg egymás után, azóta kerülök mindet ami ubisoft...
-
Dilikutya
félisten
Az első Crysis már a maga korában is elavult volt, úgy emlékszem, csak egy szálat használt a processzorból, ami gáz, mert már létezett a Core 2 Quad. Mai napig nem egy fps bajnok. Szépnek szép, de a szériának sosem a minőségi programírás volt a fő ismérve. A 2. rész körüli felháborodásra ki emlékszik még?
-
-
Dilikutya
félisten
válasz
Németh Péter #85 üzenetére
-2 nap? Emlékszem, anno a Need for Speed Underground 2 két héttel a megjelenés előtt már terjedt DC-n. De tény, lehetne várni, de fosnak tőle, hogy ha ők nem, akkor más feltöri. Egyébként aki ilyen 2 napokon dilemmázik, az meg sem akarta venni.
-
DigitXT
félisten
válasz
huskydog17 #97 üzenetére
"hatékony"?
Lehet, hogy szarul megy, és nem is olyan szép, DE: egy gyenge vastól az is jó.
(Általában erről szokott szólni, arányokról: természetesen attól még lehet szar.) -
huskydog17
addikt
Egy újabb félrevezető cikk, ami megint nagyon sok sebből vérzik.
"A nemrég megjelent Assassin's Creed Origins PC-s portja ismét bajosan indul, mivel felhasználói panaszok tucatjai ostromozzák a fejlesztőket a különböző fórumokon."
Ez a konzolos verziókra is igaz.
"A legújabb AnvilNextet többek között átalakították a DirectX 12 bekötési modelljéhez, vagyis bindlessé vált a rendszer, amivel igen hatékonyan lehet használni a Microsoft új API-ját. Pontosabban csak lehetne, mert ez a változás kizárólag az Xbox One konzolokon működik, míg PC-s verzió a DirectX 11-es API-t használja."
Tehát az ACO az Xbox One konzolon működik a leghatékonyabban a PH szerint. A valóság ezzel szemben az, hogy Xbox One-on kapja a játékos a legrosszabb élményt, ahogy ez a játékok 99,9%-nál jellemző.
"Az Ubisoft PC-seknek szánt koncepciója tehát finoman szólva is egy öszvér megoldás, de nem igazán tehető felelőssé olyan szintű sebességingadozásért, amire a játékosok panaszkodnak, főleg a városokba érve."
Bullshit. A PH által hatékonynak kikiáltott Xbox One verzió még a 30 fps-t sem tudja megközelíteni 900p felbontásban? Arról nem is beszélve, hogy átvezető cutscene-ek alatt nagyon szeret 21-22 FPS-re zuhanni.
PS4 Pro verzió is ugyanúgy sokszor stutter fest-et csinál cutscenek-ek alatt, ezek a sebességbeli problémák nem PC specifikusak.PC-n egy GTX980Ti-al vagy egy GTX1070-el 1080p-ben stabilan megvan a 60fps úgy, hogy sokkal szebb, vagyis lényegesen jobb képminőséget ad a konzolos verzióknál. Ha az ember egy picit visszavesz a max grafikából mondjuk úgy "magas" részletességre, ami még mindig sokkal szebb, mint az XO verzió, akkor egy GTX 1060 is elegendő az 1080p/60-hoz.
Jelenleg úgy néz ki, hogy az 1.03-as patch-el a PC verzió adja a legjobb élményt a játékosoknak.
Hol van a gyakorlati bizonyíték arra, hogy az XO verzió a "hatékony"?
Miért baj az, ha a játék egy wrapperes DX11-et használ, amikor még így is simán kenterbe veri a konzolos verziókat?Tehát ha a PC-s verzió öszvér, akkor a konzolos mégis mi? Lajhár vagy csiga? Lassabb állat nem jut az eszembe.
-
kolopele
nagyúr
Az Assassins Creed Syndicate annyira megfogott hogy szinte le sem tettem amíg végig nem toltam, több részét nem is játszottam eddig, azokba belenéztem de számomra vontatottnak tűntek. Ez az új rész egyelőre csalódás nekem az előzőhöz képest, plusz ugye a bugok, stb. A Mafia 3 pedig minden hibája ellenére top tízes nálam. Mondjuk egy 1080 Ti - vel sem lehetett mindent highra tenni benne egy darabig, ami magáért beszél, ráadásul maga a grafika sem indokolta ezt, egyértelmű volt hogy az optimalizáció a bűnös. A mai napig kell hozzá az I7 is, mert különben 100% - on járna a proci.
Amit én nagyon vártam az ugye a Wolfenstein, már a felénél járok, meg nagyon várom már az új Metro - t, COD - ot. -
carl18
addikt
Hát az biztos hogy azokhoz nem könnyű felnőni
Kár nincs több játék amit ilyen szinten készítenek el.
Nekem még a Crysis széria is egy olyan játék volt amivel mindig tudtam a gépet tesztelni mit bír
Azért sajnálom hogy a harmadik rész után vége lett, és nincs folytatás.Amúgy én 2018-ban 2 játékot várok, State of Decay 2, és a Dragon ball Z játékot ami jön jövőre. A többi nem érdekel.
-
carl18
addikt
Nekem a mafia 3 hatalmas csalódás volt. Láttam róla pár videót gameplayt, és már tudtam nem fog tetszeni a kivitelezés stb. Hiába van hozzá javítás, a hibák nélkül se tetszik a játék. Maga a hangulat amit csináltak, az évjárat. Látszik hogy nem az a csapat készítette aki az első 2 részt, a GTA-ból is jöhetne egy rész ami majd vissza megy kicsit az időbe. GTA vice City, San andreas ezért is volt jó, kis időutazás is volt.
AC Syndicate azért tetszett mert az is ilyen időutazás fealingot nyújtott, az 19 századba repített vissza.
Ki tudja majd egyszer ha kijön az originhez ezer megy egy javítás, és leakciózzák egyszer pár év múlva megveszem. Addig van idejük kijavítani a hibákatÉn ráérek.
Manapság nincs is olyan játék amit ha meglátok egyből azt érzem hogy kell nekem, kíváncsian várom mikor jön valami ami végre érdekel. -
carl18
addikt
Nem kell ezen amúgy meglepődni hanyatlóban a pc ipar. Nem a warezra kell fogni, warez mindig volt van lesz is. Tenni nem lehet ellene, amúgy többet vennének játékot ha minőségi munkát adnának ki a kezükből.
Lásd GTA 5 minőségi port jó grafika, Rockstar kitett magáért de sok időbe is telt.De én azt bírom amit manapság csinálnak, egyik a pocsék optimalizálás. Bugok tömkelege a játékokban, manapság dívat félkész játékot piacra dobni. Még azt is bírom mikor, egy csinálnak egy gameplayt amibe csillog villog a grafika. De a kézhez kapott játék eléggé el van tőle maradva, a végleges verzió vérszegény.
Kis válogatás[link]
Ez a egyik kedvencem, Watch dogs next gen élmények[link]
A mafia 3-at is vártam éveken át, az első kettő része a játéknak nagyon tetszett. A harmadik rész a szemembe elég gyenge lett, nem is érdekelt. Ez is tiszta bug halmaz, a videó magáért beszél. [link]Itt van az AC BUGITY IS !
[link]
-
<Lacy85>
addikt
"Talán pont az Ubi próbálkozott a folyamatos online szükségességével. Aztán ment egyből az anyázás, amikor megszakadt a net, és nem lehetett játszani a single-vel sem."
Még mindig jobb szerintem, mint ez a megoldás. Diablo 3-nál is tüzet hányt mindenki az első napokban / hetekben, mert kicsit alul lett tervezve a szerver park, és sokszor képtelenség volt belépni is.
Azt is túlélte mindenki. -
BiP
nagyúr
válasz
Németh Péter #82 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok. De nem is a crackereket dicsőítem vagy az Ubit anyázom.
Egyszerűen válaszoltam arra az egyszerű kérdésre, hogy miért az Ubit szidják. Nem kell túldimenzionálni a válaszom, vagy morális kérdést belelátni.Az Ubit meg nem azért a tényért anyázzák, mert extra védelmet rakott bele, hanem azért, mert mindezt a játékélmény kárára. Ha igazak a pletykák, és tényleg ekkora overheadje van, és jelentősen befolyásolja a tempót, akkor többet várnánk el egy ekkora cégtől. (értsd: optimalizáltabb megoldást)
(#83) gduck: Ez neked is szól. Te tetted fel a kérdést, erre válaszoltam.
Amúgy a #83-ban felvetett dologban igazad van, jó ötlet lenne. Mondjuk lenne valami közegyezményes moratórium a játékokra. Kár, hogy az első adandó alkalommal bukna. (lásd játékelmélet témakör). Tuti azonnal lenne egy csapat, aki felrúgná.(#87) EclipseGT : Talán pont az Ubi próbálkozott a folyamatos online szükségességével. Aztán ment egyből az anyázás, amikor megszakadt a net, és nem lehetett játszani a single-vel sem.
(#89) EclipseGT : Persze, én is ebben látom a megoldást. Ahol online jelenlét van ill. valódi online /multi tartalom, ott meg egyenesen komoly próbálkozások sincsenek, a törésre való szándék is kisebb. Ott valahogy elfogadják, hogy nem megoldható (ill. a tört játékkal való azonnali kitiltást a játékosok sem kockáztatják, inkább megveszik).
A nagy kérdés a single játék + online védelem. (erre volt a fenti példa) -
<Lacy85>
addikt
válasz
Németh Péter #86 üzenetére
"Ráadásul hazánkban igen fejlett torrent hálózat is van, így elég egyszerű dolga van annak, aki nem is akar fizetni."
Erre írtam.
Franc tudja amúgy, mi lenne a normális megoldás. A kalózkodás valóban árt, de akinek mondjuk nincs pénze a játékra, vagy nem akar ennyit költeni, az akkor sem venné meg, ha nem tudná letölteni.
Rengeteg játék volt a Denuvo fénykorában is, amiket sok hónap késéssel törtek csak fel. Nem tudom, hogy ezek jobban fogytak-e a kalózkodás hiánya miatt.Amit egy arany középútnak el tudnék képzelni, az a Diablo 3, Division, stb. szerű megoldás. Folyamatos online kapcsolat, és problem solved.
Ezeket pl. a mai napig nem törték fel. Kiadói oldalról meg tök 8, hogy méregdrága védelmekbe ölik a pénzt, vagy inkább beüzemelnek pár szervert a játéknak. Így legalább a játékok teljesítménye nem romlana drasztikusan.
Mert ha ilyen állapotok maradnak, idővel még azokat a vásárlókat is elveszítik, akik amúgy fizetnének. -
-
Na igen, ezekkel a -2 napos törésekkel az a gond, hogy választás előtt állok. Letorrentezzem, ezáltal beállva a kalózok oldalára és mindazzal, ami ezzel jár. Vagy két nap múlva kezdjek el játszani, a drága pénzen megvett játékkal, hisz csak egy gombnyomás lenne a refund. Ha csak 2-4 hét múlva lennének törések, akkor nem érezném hülyének magamat ilyenkor. Ezekkel a korai törésekkel biztosan csökkennek a bevételek és emiatt biztosan gyengülnek a PC játékok színvonalai, hisz nincs benne pénz ilyenkor. Ezek a gyors crackek egy nagyon komoly negatív spirálba ránthatják az egész PC gaminget.
-
<Lacy85>
addikt
válasz
Németh Péter #82 üzenetére
Kétlem, hogy a magyar torrent piac miatt van dupla védelem a játékon.
-
Na nehogy már a játékot létrehozó cég legyen a rossz ebben a történetben! Nélküle nem is lenne játék! Egy játékot kifejleszteni dollár milliókba kerül, ami csak akkor térül meg, ha sokan megveszik a darabonként átlag 50 eurós példányokat. Egy átlag fejlesztő éves fizetése átlag évi 100 ezer dollár per év. Ha nem veszik elegen a játékokat, akkor kevesebb fejlesztő fogja fejleszteni vagy kevesebb játék lesz.
Ugyanakkor a probléma ott húzódik, hogy míg egy nyugati fejlesztő évi 100 ezer dollárt keres, addig egy magyar átlag játékos ennek a töredékét. Ráadásul hazánkban igen fejlett torrent hálózat is van, így elég egyszerű dolga van annak, aki nem is akar fizetni. Persze a kalózkodás, mint téma lehet off itt.
-
FunPro
őstag
Igazából az a kérdés, hogy melyik a fontosabb.
Minnél jobb minőséget produkálni a vásárlóknak, vagy minél nagyobb eladásokat produkálni akár a hűséges vásárlók nyakonfosása árán is.
A válasz igazából az "ez is, az is" lenne, csak ha ők a másodikat tartják többre, akkor mi miért legyünk a pártfogoltjuk?
-
gduck
addikt
Érdekes hogy mindenki a Ubisoftot szidja, a Crackerek helyett.
-
#72042496
törölt tag
válasz
Németh Péter #74 üzenetére
Mert a PUBG bár népszerű, de technikailag talán még ennél is gázabb gondok vannak vele, azért.
Az AC-re is kíváncsi leszek egy-két hét múlva, vagy szűk másfél hónap múlva a "recent" kategóriára. A 80% még tényleg jó eredmény.
-
Az ingadozó sebesség tényleg gáz, de annyira azért nem szörnyű a gépigénye.
Ahogy eddig néztem, a baj inkább az, hogy brutálisan erős gépek se teljesítenek lényegesen jobban. A 30 fps nagyon gyenge konfiggal is tartható, viszont a 60-hoz már 4-5x drágább erőgép kell.
-
-
#72042496
törölt tag
válasz
Németh Péter #72 üzenetére
Azért az újabb vásárlói kommentekbe olvasva a Steamen ez messze van a jó tartalomtól.
Jelenleg 80% szerint ajánlott (Very Positive az értékelés), de szerintem ez hamarosan változni fog. A legutóbbi kommentek általában negatívak már.
-
válasz
Dr. Akula #67 üzenetére
Szerintem ezzel a húzással a legjobban a kalózok jártak rosszul, mert nem kaptak ingyen játékot a megjelenés napján. A magas CPU használatot is csak egy vállaltan kalóz reddites kommentjére alapozzák, aki maga szerint is csak belenézett a kódba. Ezen túl a vásárlók elég jó tartalmat kaptak a pénzükért szerintem. A Steam-en, ha meg mégse tetszene, akkor ott a refund opció. Ha nem tetszik egy ugra-bugra játék, akkor ne vedd meg.
-
Dilikutya
félisten
válasz
Dr. Akula #67 üzenetére
A játékosok többsége (a best buy topikok lakóit kivéve) szerintem nem komplett sorozatokban gondolkodik, hanem megvesz 1-1 játékot, ami tetszik, érdekli, így annyira nem is szúr neki szemet, hogy már megint ugyanazt vette. Másrészt van nyilván, akit nem is érdekel mind pl. az adott korszak miatt. Amúgy pont ezek a történelmi korok miatt érdekesek lehetne az AC széria, ha nem lenne olyan szar technikailag örökké, meg nem lenne konkrétan faszság az egész sztori ezzel a génekben tárolt múlttal, Animus-szal, miegymással.
-
<Lacy85>
addikt
válasz
Dr. Akula #67 üzenetére
Az a gond, hogy azért engedik meg maguknak, mert n+1-edik alkalommal is viszik a játékaikat, mint a cukrot.
Pedig nagyjából borítékolható az esetek 80%-ában, hogy mi lesz a végeredmény.
A PC meg hatványozottan le van tojva mostanában, mert sokkal több a lóvé a konzolokban. -
Dr. Akula
félisten
válasz
Dilikutya #64 üzenetére
Nekem mondjuk ingyen se kéne egy ilyen ugrabugra játék (x+1. rókabőre), csak magával az eljárással van bajom. Hogy szopassuk a legális júzert, ha van olyan hülye hogy ezért pénzt kiad, akkor megérdemli. Az ilyen kiadó meg a warezt. Sajnos túl általános ez a hozzáállás, a kiadónak csak jogai vannak, a vásárlónak meg csak kötelességei. Hát nem, a piacgazdaságban a vevő az úr, a kiadónak kell(ene) kinyalnia a seggét a pénzéért, nem fordítva. A kommunizmusban volt divat hogy örüljön a vevő hogy fizethet. Fordítva ülnek a lovon. Kb. a witcheres CDProjecten kívül nem is nagyon tudok így felidézni egyetlen kiadót se, amelyik a vevő érdekét előtérbe helyezve inkább a kukába dobná az ilyen, csak legális vevőket szivató megoldást. Jó, lehet hogy jelen esetben, amikor nincs crack, csak meghekkelés, az ingyenjúzer is szív, de ő legalább nem fizetett érte, nem érte anyagi kár.
-
Erdekes ,hogy csak NV kartyak mellett porgeti a CPUt maxon , Vega mellett semmi gond nincs : Assassin's Creed Origins Pc GTX 1080 TI Vs AMD RX Vega 64 Vs GTX 1080 1440p Frame Rate Comparison[link]
-
Dilikutya
félisten
válasz
Dr. Akula #63 üzenetére
Az ingyenes verzió ez esetben a problémát valószínűleg nem oldja meg (nem kiiktatja, csak megkerüli a védelmet, mint a korábbi Denuvo játékok esetében is), esetleg még újakat is okozhat. Utóbbi időkben azért elég sok a virnyákra, bitcoin bányászra panaszkodó hozzászólás a megfelelő fórumokon. Persze akit még ez sem terel a legalább akciós, kijavított verzió megvétele felé, azt már semmi.
-
Dr. Akula
félisten
Ubisoft... Ez mindent megmagyaráz.
Aztán persze csodálkoznak hogy miért mindenki ingyen szerzi be a problémamentes verziót, ahelyett hogy fizetne a szivatósért.
-
<Lacy85>
addikt
Mivel gyári hűtő van csak a 6700-ason, így szerintem kihagyom ezt a játékot. A végén még megsüti a procit.
Megveszem inkább majd PS4-re. -
Chrakatoa
tag
Egyébként az tény ha bekapcsolom a dinamic resulution-t 60fps-re akkor azért jobb az elmény, és nem tűnik fel hogy skálázza az AA-t a fix fps érdekében, de sajnos olyankor is vannak tüskék amikor beesik 45 körülre egy pillanatra, na az el tudja venni a kedvét az embernek
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Németh Péter #55 üzenetére
Ez jól hangzik leírva, de ezzel a játékkal pont az a baj, hogy a legkisebb és a legnagyobb grafikai preset között nagyon kicsi a teljesítménykülönbség. Konkrétan nem igazán skálázódik a motor. Szóval a 60 fps-t azért kerülik most látványosan a kommunikációban, mert sokszor még low presettel is nagyon nehéz elérni. Messze több kell hozzá az ajánlott gépnél.
-
Szóval az UBI szerint, a 30FPS-hez a következő minimum konfig kell. Ha jobb géped van, akkor nőhet a felbontás és az FPS is.
ASSASSIN’S CREED ORIGINS PC SPECS AND SYSTEM REQUIREMENTS REVEALED
Those running on the minimum recommended hardware, Araiza says, will be able to run the game at 720p at 30 frames per second (FPS) using the game’s auto-detect presets. Meanwhile, players with more powerful PCs will, depending on their hardware, “have the possibility of running 4K at 30 FPS or higher, or running standard resolutions such as 1080p or 1200p at higher than 30 FPS.”
Additionally, Assassin’s Creed Origins uses a technique called dynamic resolution rendering on PC and other platforms. As Araiza explains, “dynamic resolution rendering is a technique we use to keep the framerate as close as possible to our targeted FPS at all times by adjusting the frame resolution on the fly, which in most cases will be invisible to the player. On PC, players can actually choose what baseline framerate they want to target: 30, 45, or 60 FPS. They can also select their maximum framerate between 30, 45, 60, or 90 FPS, or decide to completely uncap it.”
MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest -
eldarin
tag
Én a megjelenés óta játszom vele minden kimalxolva 1440p-ben és álltalában 100-80 fps között mozog helyszíntől függően, eddig még nem éreztem hogy beesett volna bárhol nagyon az fps, de ezen lehet sokat segít a g-sync is
-
DigitXT
félisten
"miközben folyamatos 30 képkocka/másodperces sebességet biztosít a PC-ken"
Ha ez igaz, az elég harmatos. Annak idején is az volt a bosszantó,
amikor beesett 60 alá, teljesen hazavágj az élményt, ha beröcög. -
-
kolopele
nagyúr
válasz
Németh Péter #47 üzenetére
Teljesen mindegy, a lényeg hogy ne zuhanjon már be az fps random módon főleg egy csúcsgépen, azaz bármilyen módon de javítsák ki ezt a hibát, mert az ember nem azért ad ki 15 ezret egy játékra hogy kínlódjon vele.
-
Ez a 30-40%-os extra terhelés nyilván egy hasraütéses szám és szinte biztos, hogy egy költői túlzás. Valamennyi extra terhelést biztosan okoz, ha bizonyos részek interpreteresen futnak, de szinte minden játék használ valamilyen interpreteres scriptelést. pl. a lua nagyon népszerű. Most itt nyilván az fáj a crackereknek, hogy megint új védelmi eljárás van és bogarászhatják a kódot napestig. Nyilván az összezagyvált kódrészt nem tudják egy az egyben kikerülni, hisz a játék, ezek szerint mozgásért felelős része is ebben az összezagyvált kódban lett írva. A DX11-12 bekötéshez nem tudok hozzászólni. A magas CPU kihasználtság amúgy önmagában nem feltétlenül baj, hiszen azt is jelentheti, hogy hatékonyan kihasználja a CPU erőforrásait. Persze jelentheti azt is, hogy nem hatékony algoritmusok futnak benne.
-
Medocsabi
addikt
Hidd el,konzolon sem szeretne mindenki fix 30fpssel játszani! Csakhát ez van.valamiért ez a bűvös szám.
-
Medocsabi
addikt
Ubisoft játékot sosem veszünk megjelenésekor!Aki ebből az évek óta fennálló tézisből nem tanul,az igenis fizesse meg az árát,és bosszankodjon!Mondjon nekem valaki 1 ubi címet amivel az utóbbi5 évben nem volt semmilyen optimalizalas probléma!...
...naugye Konzolon legalább annyi előnye van a játékosnak,hogy ha idegallapotba jön(Maunika!!) akkor eladja a lemezes játékot.De hogy miért jó a rendesen fizető vásárlókkal direkt kib@szni,számomra érthetetlen. -
Chrakatoa
tag
Sajnos én is észrevettem a lassulást! Jelenleg egy i7 4790k (4,6ghz-en) elég rendesen megzabál a játék. Arról nem is beszélve hogy a vinyót is sokszor 100% -on pörgeti, ezt más is észrevette vagy csak nálam jelentkezik? Ezzel a 30 fps fixen megvan dumával meg menjenek a konzolosoknak magyarázkodni. Én szeretném a fix 60fps-t amit egyébként a rendszerkövetelmény alapján röhögve kellene hogy tartsak. A legnagyobb gond amúgy hogy a grafika állítás sem oldja meg a problémát, mert amikor elkezd dolgozni a védelem, és járatja a procit akkor leesik az fps így is úgy is .
-
MeszesKPT
őstag
A spektrum egyik végén ott a CD Projekt Red, a másikon meg az Ubisoft. Még hány év kell nekik, hogy végre megértsék, hogy a magasabb bevételhez jó játékot és nem jó védelmet kell írni. Addig is ők egy petákot sem fognak tőlem látni.
-
Dilikutya
félisten
Előbb-utóbb mindent feltörnek, ezt tudja minden kiadó, DRM-fejlesztő. A cél csupán annyi, hogy megjelenésre, meg esetleg a fontosabb első hetekben megmaradjon a védelem. Minden további nap ajándék. Pl. a Battlefield 1 is csak februárra esett el, de ahogy látom fórumokban, nem hibamentes a futás, és talán valamelyik törésben még bitcoin bányász is van. Szóval a kalózok gondoskodnak róla, hogy ne csak a legális vásárló szívjon.
Régen ez azért nem volt így, legalább bennük meg lehetett bízni.
-
#72042496
törölt tag
Huhh, az Ubi kapcsán az AC2 DRM-je volt az utolsó csepp nálam. Azóta hagyagolom a játékaikat, nem vettem tőlük semmit. Elég kevesen cselekedhettek hasonlóan, ha ilyet megengednek maguknak.
-
kolopele
nagyúr
Ha elfogadod én válaszolok neked, mivel megvettem a játékot.
Sajnos érezhető nálam is az ingadozás, van hogy úgy beesik az fps hogy pár pillanatra játszhatatlanná válik a játék, van amikor meg semmi gebaszt nem csinál egy órán keresztül sem. Teljesen kiszámíthatatlan mikor mit csinál, én elhiszem hogy kell a védelem meg minden, de azért az ne menjen már az eredeti játék rovására. -
sb
veterán
Meg is oldottad a problémát.
Végre - a szarul skálázódó játékok átírása helyett - elég ennyi, hogy a jónépet 8 magosra lehessen hajtani.
Vagy mégsem.Az is vicces, hogy konzol-DX12 a portolás könnyebbségéről szólt erre DX11+wrapper a "megoldás". Lassan 10-15 évet visszarepülünk az időben. Jó, hogy nem C64 emulátor kell alá vagy nem fut felgyorsulva/lelassulva kisebb/nagyobb cpu freki mellett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GodGamer5 #12 üzenetére
Az NVIDIA-nak ehhez a játékhoz az ég világon semmi köze nem volt. Az Intellel kötött partnerszerződést az UBI az AC-re. Ne sározzuk már az NV-t olyanért, amiért egyáltalán nem feleltek. Már a múlt év februárjában lejárt az UBI-val kötött általános szerződésük a játékokra vonatkozóan. Egyedül a Tom Clancy címekre tartottak meg némi reklámopciót, de általános új szerződést nem kötöttek.
-
IamMenyus
tag
Elsőre azt gondoltam hogy "ezek mennyire lesz@rják hogy mire van igény"... Aztán rájöttem hogy nem, ezt megveszik így is minek rendesen megíni. Az előrendelők és a megjelenéskor vásárló emberek bíztatás az uborkaszoftnak hogy amit csinálnak az így teljesen jó. Ez ellen egy dolgot lehet tenni, ellenállni a vágynak hogy megvedd, kivárni a 10eur-os akciókat, addigra talán úgy-ahogy patchelve lesz, és annyit fizetsz érte amennyit meg is ér.
Simán vevő(elővásárló) lennék a story-ra és a hangulat-ra, de soha többet nem veszek játékot 10eur felett olyan cégtől ahol egy alkalmazott büszkén meri egy mondatban említeni a 30fps -t a pc-s játék ajánlott konfigurációjával, és még másnap is ott dolgozik...
Két game jött ki egy napon, jött ez-, az AC sorozattól megszokott bughalmaz-fércmunka, és az új wolfenstein. Mindkét franchise mindegyik részét megvettem, de egyetlen pillanatra sem volt kérdés hogy most melyiket vegyem meg megjelenéskor és melyiket hagyjam a fenébe későbbre
Remélem addigra ezt jobban sikerül javítani mint az Unity-t.
-
carl18
addikt
4 mag elég a 30 fps mellé
Milyen biztató, akkor 4/8 szál alatt nem is lehetséges a 60 fps átlag.
Gondolom az I7-6700 biztos kell neki, de a 8700K már biztos elég hogy meglegyen a minimum 60 fps.
Azért a Ryzen 6/12 szálát megnézném hogy skálázodna a játék alatt -
FunPro
őstag
Egyesek nem tudom mit háborognak!
Én kifejezetten örülök, hogy adnak egy ajándék játékot a megvásárolt védelem mellé!
-
hemaka
nagyúr
idiotak, igy-ugyis lesz hozza crack, csak a fizeto usereket szivatjak feleslegesen.
-
GodGamer5
addikt
“A legújabb AnvilNextet többek között átalakították a DirectX 12 bekötési modelljéhez, vagyis bindlessé vált a rendszer, amivel igen hatékonyan lehet használni a Microsoft új API-ját. Pontosabban csak lehetne, mert ez a változás kizárólag az Xbox One konzolokon működik, míg PC-s verzió a DirectX 11-es API-t használja.“
-Na ezért mocskos szarházi társaság az egész Ubi! Amúgy meg nyilvánvalóan azért nem kapta meg a pc-s verzió a dx12-t, mert ez egy nvidiás játék és ott elég rendesen romlana a teljesítmény... Ezért tart ott az ipar ahol... Szánalom. -
#85552128
törölt tag
Itt sem elsősorban a DRM a gond, hanem ahogy implementálva van. Ahányszor megmozdul a karakter LOL, azért köthették volna valami kevésbé gyakorihoz az ellenőrzéseket, vagy randomizálva.
A cél meg eléggé egyértelmű és őket igazolja: Wolfenstein, Shadow of War azonnal feltörve, ez még nincs - pont ennek köszönhetően... Majd kiveszik később amikor már nem olyan fontos.
-
Cathulhu
addikt
Az a denuvo "garanciaja" miatt volt. Ha fel even belul torik a jatekod es emiatt leveszed a vedelmet, akkor vissza kapod az arat, ami egyreszt nem kis osszeg, masreszt minden kicsi szamit. Akkor meg volt ertelme, de manapsag mar 1 napon belul esnek el a jatekok.
Masreszt ahogy irtak is feljebb, nem a vedelmet torik manapsag, hanem teljesen valid kulcsot generalnak a denuvohoz, akar runtime is. Azaz egy keygen is folyamatosan mukodik a crackelt jatekban, szoval gyorsabb nem lesz, mint denuvoval.
-
BiP
nagyúr
Most a magas FPS a trend, nyomatják a 144 meg 200Hz-es monitorokat, erre képesek arra hivatkozni, hogy "de hát a 30fps megvan", "hozza az elfogadható minimumot, mi a gond?"
Értem én, hogy kell a dupla védelem, főleg a Denuvo eleste után, de az a védelem, ami 30%-ot bezabál egy 4magos prociból, az nem jó védelem.
Még a végén azért kell 6magos procit venni, hogy 2-t elvihessen a védelem, a maradék 4magon meg futhasson a játék.
-
Nem csalódtam az Ubisoft-ban...
-
Tyrel
őstag
"A vállalat hozzátette, hogy a játék a minimális, illetve az ajánlott rendszerkövetelményekben szereplő gépeket kihasználja, miközben folyamatos 30 képkocka/másodperces sebességet biztosít a PC-ken."
Duuude, what???
Egy PC gamernek a 30 fps manapság egy RTS-ben is épphogy elég...
-
fuze
őstag
Na ja mondjuk ez is igaz...
Mindenesetre én ráérek játszani vele, mert még csak a unity-nél tartok. Rettenetesen unalmas.
-
Gdi
senior tag
Máshol már felvetették, hogy a DRM sz*patás elkerülése végett csinálhatnák azt mint a Doomnál...
Amint megtörik a DRMet, leveszik a játékról. Mert tényleg.. kb mi értelme van azután?
Ja, hogy pont a fizető vásárlókat szívatják tovább.. GG -
fuze
őstag
Folyamatos 30 FPS lol. Amúgy a végén még az lesz, ha törik a védelmet a tört verzió fog stabilabban futni
-
Abu,
Egyéni véleményed?
Lassíthatja ez a cucc a játék futtatását lényegesen? (~30%) -
nemlehet
őstag
Megint a kalózok fognak jól járni?
Annyira ironikus amikor a kalózkodás elleni kampány egyik alapköve, hogy az mennyivel egyszerűbb, meg nem bugos, meg nem akad aztán tessék
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Ideapad 5 14" FHD IPS Ryzen 5 5500U 8GB RAM 256GB NVME SSD Magyar Vil. Bill. Garancia
- LG UltraGear 27GR93U-B 27 4K UHD Gaming Monitor garanciával
- Kingston Fury Beast 32GB 6000MHz DDR5 CL30 RAM (KF560C30BBE-32)
- Eladó iPhone 13 Blue 128Gb független Akku 100%
- Új Dell 13 Inspiron 5310 FHD+ IPS i5-11300H 4.4Ghz 8GB 256GB Intel Iris XE Graphics Win11 Garancia
- HP ZBook Studio 8 WorkStation i7-11850H 16GB 256GB Nvidia Quadro T1200 15.6" FHD IPS 1 év garancia
- Samsung Galaxy A23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U727 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest