Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Habugi #59 üzenetére

    Nem kezdem, azóta ezt mondom, amióta elindult a DX12 hype engine :)

    Amit nem veszel / vesztek figyelembe, az a gyökeresen új koncepciók tanulási görbéje. Még ha el is hinném a semi-official pH! mantrát, hogy innentől gyakorlatilag csak DX12-es játékok jönnek, az első fecskék lényegében DX11-es filozófiával készült motorok lesznek, csak már az új API-n keresztül. Kihasználják a CPU-GPU kommunikációban rejlő előnyöket, sz**nak egy csomót azzal, amit a DX11 a seggük alá tett, a DX12-ben meg nekik kell megcsinálni, ill. remélhetőleg spórolnak a tesztelésen / finomhangoláson, aztán ennyi. A shaderek gyökeres átalakítása elég komoly munka, és esetről esetre át kell gondolni, megéri-e az időbefektetést, vagy esetleg egy következő komolyabb engine-revízióban fognak vele foglalkozni. Biztos lesz 2016-ban is pár játék, ami elkezdi feszegetni a határokat, de csak nagyon óvatosan - pontosan a magas Maxwell-penetráció miatt.
    Aztán talán 2017-ben már jobban átfordulnak az új API-ra, és szaporodni fognak az olyan helyzetek, ahová kelleni fog a rugalmasabb ütemezés. Ilyenkor persze még lesz egy csomó Maxwell kártya a piacon, de akinek fontos lesz a nagy teljesítmény, az megveszi a Pascalt vagy az új Radeont. Aki meg marad Maxwellen, az megköt pár kompromisszumot. Szóval lesz Maxwell, csak nem lesz jelentősége.

  • gtamate2

    veterán

    válasz Habugi #59 üzenetére

    Azt honnan gondolod hogy a dx12 nem fog futni a maxwellen? Vagy hogy siralmas lesz a teljesítmény? Mert így elbeszélünk egymás mellett.

Új hozzászólás Aktív témák