Új hozzászólás Aktív témák

  • adm

    őstag

    válasz #06658560 #16 üzenetére

    egyetértünk. én annyival gondoltam tovább, hogy a notebook vonalon itthon - és amennyire tudom külföldön is - szerződéses szervizekkel az asus. ha egy fő termékcsoportnak nem hozott létre saját support-hálozatot, akkor egy mellék vonalnak mért hozna létre? másrészt ezekre a kompakt ws-ekre kiszámíthatatlan mekkora a kereslet egy ilyen kis piacon.

    szerintem nincs annyival több hozzáadott érték, mint amennyivel többe kerülhet pl egy hasonló albacomp gépnél. és nem olcsóbb annyival egy hasonló dell/hp/ibm géptől, hogy ellensúlyozza a support hiányát. sőt el tudom képzelni, hogy az albacomp jobb supportot tud adni a saját gépére ma itthon, mint az asus szerződéses szervize.

Új hozzászólás Aktív témák