Új hozzászólás Aktív témák
-
Hajocska
újonc
Üdv!
nekem egy 1994-es mercedes c280 asom van de valami lehet vele mert 1500-as fordulatszámot nemtud elérni vele.Ha valaki tudja hogy mi lehet a baja kérem hogy irjon.
köszönöm! -
GuCo.
tag
igazából én nem sokat használnám városba, ezért szerintem 7-8 körül simán ki lehetne hozni átlagba, ami a mostani 1.9-es dízelem 5,5-6-os átlagánál nem sokkal több, simán beleférne a havi keretembe. abban igazad van, hogy sok szét van hajtva, de ez inkább a 93 előttiekre igaz, amik ilyen 3-400 ezer ft körül vannak. azért akarok én valami 94-95-öst 8-900 körül. ezek azért már sokkal jobb állapotban vannak, meg ezek már az újabb szériák, amikbe sok hibát javítottak. még nézegetek azért mást is, de valószínű, hogy calibra lesz...
-
agent_k
őstag
Használd egészséggel. Bár lehet, hogy anyudat valami hasonlóra kellett volna rábeszélni:
Nos ezek csak szimpla kiragadott példák, 1.8-as motorig. 1-1,5 millióig, elsősorban 3er-ek. Nos az igaz, hogy 1995-1996-osok, nézd csak meg.
Nekem egy ilyen van:
-
Sh4rKy
senior tag
nekem annyi a véleményem, hogy ez attól függ mennyit szánnál rá havonta... énis inkább vettem volna régebbi nagyobb ccm-es autót, de nekm erre volt keretem havonta, és így maradt ez a kategória... calibra iszonyatosan jó kocsi, de egy baj van vele... nehéz olyat találni amibe ténylegesen annyi km van amennyit írnak és nincs kitaposva a bele =)
-
GuCo.
tag
Én is most készülök autót venni, néztem az ilyen 1,2-es gépeket, 206, Punto, Clio, stb., de szerintem az a 60 ló kicsit kevés, meg valami nagyobb autót szeretnék, ezért inkább a 98-99-es kis gépek helyett valami régebbi 94-95-ös nagyobb autót, pl. Calibrát vennék. Egyrészt a formája miatt, szerintem ebben a 800-1 m kategóriában kevés szebb autót találni (persze ez szubjektív), főleg ha valakinek a kupék jönnek be. Meg ráadásul tele van minden extrával.
Azt mondják sokat eszik a 2000-es benzin motor, de szerintem nem eszik sokkal többet, mint az ilyen 1,2-esek, főleg ha nem nyomom neki mint az állat.
Szerintetek? -
Bordoi
őstag
Nekem is volt 1.2-es Punto-m .
Nagyon szerettem .
Szerintem a maga kategóriájában nagyon jó kis autó, azt hiszem ezt az eladási statisztikák is alátámasszák .
A mai Fiat-okat azért nem illik a régiekkel egylapon említeni .
Az a baj, hogy a magyar emberben meragadt, hogy a Fiat az szar, a VW meg a legjobb, és ezt nehéz kiverni a fejükből .
Minden autónak vannak hibái és előnyei .
Semmiképpen nem szerencsés egyértelműen kijelenteni egy adott márkáról, hogy az rossz .
Sajnos az is bevett szokás, hogy olyan autókat is leherótozunk, amit csak képen láttunk .Sok sikert a Punto-hoz, szerintem nem rossz választás
-
vally
csendes tag
Ki mondta, hogy a 3-as GTI? Ez a kettesé!
Nem megy túl jól szegény, a velem együtt kereken 1500 Kg-s autóban... Egyedül azt tudom felhozni mentségére, hogy nagyon nyomatékos, ha papásan vezetek, tudok 2k környékén váltani.
4.2-est csak az RS6-ba raktak ebből a kasztniba. Az inkább az A8-ban gyakori, de nem városba való.
-
VR6-Fan
veterán
az nem a 3-as GTi motorja, az a 2.0 16V volt 150 pacival(fehér holló effekt..)
max volt GTI felszereltségű 3-as, de 2.0EE motorral(az mint a tied, csak a VW-nél ez a motor kodja).
az azért nem lehet valami vadisznó abban a batár kasztniban, vagy valami 4.2-es V8-as se lehet rossz, azok is örök darabok.
anjani182:az a baj hogy nálam az autó 1600 köbcewntinél kezdödik(jó az 1,4es PDTDI és társai még benne vannak talán) de ott kezdödik számomra az autó, ez mondjuk egy ilyen kategoriás autóban bőven jó egyelfeljebb már a 2l és így tovább, az ilyen 900-as meg 1,2(esetleg VW 1,3-as 3hengeres csodája) szerintem semmi re se jók max a 600kg-s kis autokban, de egy ilyen punto vagy 206/c3 közel egy tonna vagy több
(nem véletlenül szeretnék egy golf2 GTI-t 1,8 16V(140 paci+kis hegyezés) és 1,8 8V-nél(100 paci+még egy kicsi) lejjebb már családilag nem is lesz adva... aztán idővel úgy is épül bele a VR6-t
esetleg arra egy turbo...)
-
kefete
tag
Például nem tetszik a tulajnak, hogy koszos.
Az oké, hogy a Ladámnak kifújtam a motorterét nagynyomásúval, dehát abban nincsen semmi elektronika. Max. az elosztófedél bepárásodik, azt kell kitörölni ronggyal. De az újabbaknál, ahol van egy csomó jeladó és vezérlőegység, ott veszélyes a dolog.
-
vally
csendes tag
válasz
anjani182 #47 üzenetére
Aranyos vagy
Sajna nem túl jól felszerelt, mert "kicsi" benne a motor, egy fullos 2.8-asban olyan extrák vannak, amik még ma is a 10M+ autók kiváltságai.
Amúgy a 206-os sem egy mai konstrukció, a 207-es, stb biztos biztonságosabb, és lassan ugyanolyan nehéz is. Borzalmas, hogy nőnek az autók; a most bemutatott A4-es 14 centivel rövidebb csak mint az én régi A6-om! Dúrva!
-
kefete
tag
Suzuki nálunk javításon nem sokszor volt, amikor én bent voltam a műhelyben. Egy Wagon R+-ra emlékszek, aminek valamije csörgött gázadáskor. A Suzukik legendásan megbízható autók, bírják a gyűrődést.
Toyota elvétve jön hozzánk, szeptember óta egy Hilux volt, aminek a differencálzár működtető kábelkötegje eltörött.Ja és egy jótanács: Modern autók mototerét ne mossátok nagynyomású mosóval. Egy 4-5 éves Astrával napokig szívtunk, mert az autókozmetikában az okos csávók jól megmosták a motorját, és behalt a vezérműtengely jeladója. Utángyártottat nem fogdta el, gyári Opelt kellett hozatni 30k körüli áron (nem számítva a munkaköltséget, amit dolgoztunk vele).
-
Vakegérke
félisten
Öreg autó kopott autó?
Ha valaki Újpesten jár, talán megláthatja azt a "szivar" Wartburgot, amelynél nem hinném, hogy "újabb" vénség rója az utakat.
Erzsébeten is van egy Csajka, amely megszégyeníti a mai fényezőket. Gyári a festése, csak éppen gondosan ápolt. Ugyanott látható egy Ural oldalkocsis motor is. Állapota kifogástalan.Ha OFF kellett volna legyen bejegyzésem, akkor elnézést kérek.
-
vally
csendes tag
válasz
anjani182 #43 üzenetére
Részben. Másrészt azért, mert ennyi pénzért ezeket a szolgáltatásokat megkaptam. Valóban sokkal nehezebb szép állapotút kifogni az öregebb autókból, de egy 10 éves - megkímélt - Audi (meg biztos sok márka) simán, röhögve, félkézzel lenyomja az általad említett tulajdonságokban a 3-4-5 éves autókat. Egy harmad szuzuki áráért kétlégzsákos, digitklímás, biztonságos, megbízható, nagyon fullos autóban ülök.
Amúgy sok emberrel találkozom, sokan ülnek be az autómba, és mindenki meglepődik, hogy egy ilyen korú autó milyen frankó belülről. Pár hónapja akartem venni egy 2005-os A6-ot, elég sokat megnéztem belőlük, hát 70-150e km-rel az órájukban voltak kb annyira kopottak mint az én autóm. Szóval már minden újabb autó gyorsabban öregszik mint a régebbiek.
dabadab: Nagyon szép videó, de nem győzött meg... Sokkal nagyobb biztonságban érzem magam az A6-ban, mint egy 206-ban, Puntoban, stb.
-
anjani182
őstag
-
vally
csendes tag
-
philoxenia
MODERÁTOR
Villlaaaannnymotor rulez !!!
Az Opelnek már van egy prototipusjellegű gépe villanymotor + kis dizel, a novemberi Autobildben olvastam róla, lehet, hogy a közeljövőben ilyenek jönnek divatba.
A dízelmozdonyoknál már nagyon régen léteznek ilyen típusok, ahol a dízel a generátort hajtja.[link] -
doc
nagyúr
ha esetleg pár általános szerviztapasztalatot elmondanal, annak biztos sokan orulnenek
pl. igaz, hogy a suzukik muszakilag nagyon rendben vannak, alig van veluk baj? (a papirkarosszeriat most hagyjuk
)
ill. mik a tapasztalatok a Toyotakrol (pl. bekalampas corolla, azonos koru avensis)?benzin vs dizel:
en megrogzott benzinparti vagy, bar nyilvan sok erv szol a diesel mellet, de egyszeruen NEM JO vezetni
meg mielott leszolnatok, nem csak ocska szivodizeleket vezettem, nem jon be a turboD sem (pl. peugeut 307, stb)
megmagyarazni nem nagyon tudom (majd legkozelebb megfigyelem mi nem tetszik) de sokkal jobb erzes benzinest vezetni
-
vally
csendes tag
C4 A6 2.0 8V, 115 LE. Ez a Golf GTI motorja. Azért vettem ezt, mert nagyon megbízható blokk, sok típusba tették, olcsó hozzá minden. A 2.6 tényleg nem egy nagy szám, de a 2.8 a világból kimegy! És ami még fontos: vannak itthon megkímélt példányok, amiben nem 600.000 Km van, nem úgy mint pl egy 2.5 dízelből. 2.3-ast csak a 100-asokba raktak, az A6-ba már nincsen, pedig tényleg jó választás.
anjani182: Minek kötekszel? Nem mindegy neked, hogy milyen motort akarok? Amúgy szépen leírtam, hogy egy nagy kasztniban kb ugyanannyit fogyaszt mint a mostani relatíve kicsi motorom, csak sokkal jobban megy, nem erőlködik.
A második mondatod kapcsán is megkérdezem, minek kötekszel? Szóba került a 206-os, és elmondtam róla a személyes tapasztalatomat.
-
anjani182
őstag
Üdv!
Én is erre céloztam, amikor az egyenletességről volt szó!
2000-től 3500-ig "húz" a kocsim, ez még véletlen sem egyenletes. Azt el tudom képzelni, hogy nagyobb motorú kocsik egyenletesebbek, de ezek a kisebbek egyáltalán nem!
Totalcaron van egy jó cikk erről, vagyis egy mondat, amire visszaemlékszem, valahogy így hangzott:
"Vért izzadva várod, hogy mikor tölt a turbó, hogy városban beférj a melletted lévő elé."
Bár hozzá kell tennem, hogy ettől még harminccal harmadikbak felmegyek lejtőkön, és közben gyorsul a kocsi! Nem úgy, mint egy 1.4-es Astra, ami negyedikbe 65-nél lassul! Harmadikba kell neki túrni 70-el, hogy felszaladjon.
Szóval szerintem ilyen dimbes-dombos országrészen csak előny a kis dízel, semmi esetre sem vennék kis benzinest!!!
Jani
-
VR6-Fan
veterán
-
kefete
tag
Szegeden a Csonkába járok, műszaki szakközép suli, érettségi utáni szakképzés. 2 év a szakma, utána egy év a technikusi, most vagyok másodikos.
ebbe igazából azt tartom viccesnek hogy egy modell 2-3 évig van piacon.
Az inkább 5-6 év, aminek a közepén megejtenek egy kisebb modellfrissítést (más lámpák, más hűtőrács, új motorok, felnik, színek stb.). -
Sh4rKy
senior tag
hűha, itt is jó kis témák indultak meg =)
-
VR6-Fan
veterán
suzuki vs peugeot -ra ill kis dizel vs kis forgos benzinesre annyit tudok mondani hogy vezetési stilusa váltogatja.
pl én se egy nagy se egy kis dizelben nem tudom elképzelni magam se 10000 pörgö japán kocsikban amikrnél 6000 felett jön meg az erő és 8000-től mennek...
(jó persze 400 métere egy 800kg-s autóban nem rossz a V6 2,5TDI, de az teljesen más dolog)
azért egy Honda és egy VW/Audi/Saet/Skoda benzines közt igen nagy külömbség van.
jó persze sík soha sem lesz...előző postommal arra probáltam rávilágítani hogy egy dizel sokkal kisebb tartományba használható mint egy benzines
"és a szervízek visszajelzései alapján 1-2 év alatt lesz kiforrott egy modell," ebbe igazából azt tartom viccesnek hogy egy modell 2-3 évig van piacon.
amúgy hova jártál/jársz suliba?
-
kefete
tag
Ez mind igaz, a nagyköbcentis nyomatékos benzinesek is húznak, de itt konkréten a "Swift 1.3 vs Peugeot 1.4 HDI"-ről volt szó, én ehez írtam amit írtam.
Az viszont általánosságban is igaz, hogy a nagy literteljesítményű szívó benzinesek egy kis felső fordulatszám tartományban erősek, a nyomatékgörbéjük csúcsos (Honda VTEC motorok pl.). A turbódízelek nyomatékgörbéje pedig laposabb/egyenletesebb. Múltkor az egyik Autószakiban láttam egy BMW dízel nyomatékgörbéjét, ami egy 2500-3000-es tartományban sík volt, azonos nyomatékkal húzott, mint egy villanymotor.
na ne mond azt hogy bár melyik mai autó gyártonak nem bugosak a kocsijai
Ezt nem mondtam, általános tendencia, hogy a lerövideült fejlesztési idők miatt (gyorsan ki kell jönni az új modellel), a tesztelés utolsó részét a modellt életciklusának első évében vásárlók végzik el, és a szervízek visszajelzései alapján 1-2 év alatt lesz kiforrott egy modell, addigra kijavítják a tömegesen előforduló hibák egy részét. Persze még akkor is maradnak hibalehetőségek. -
VR6-Fan
veterán
na ne mond azt hogy bár melyik mai autó gyártonak nem bugosak a kocsijai, tök mindegy hogy japán/francia/olasz/német(egyedül a lada az igazi) de ebből a "legjobbak" a japánok és a németek...
voltak széria hibás darabok mint pl a venti, vagy a mercinek a kábele
pl a TT1-es is egy koporsó mert az elején úgye szárny nélkül jöttek és olyan szinten túl kormányzot lett kanyarbon hogy nagoyn sokan meg haltak, és ez azért az akkori Audi csúcs modelje volt....Fay?
ok hogy húz a dizel, de mettől 2000-től 4000-ig?, ez 4 méteren egy 6 gangos váltóval nagoyn jó de városba pl nem annyira...
egy VR6-os vagy bármilyen 2,5+ V6-os meg is 2500 húz 7000-ig... azért nem mindegy..
konkrétan a VR6 2500-4500 húz elég rendesen és 4500 felet letépi a fejed(ezt persze nem a magyaroszágiakra értem amiket csak annak csúfolnak, tisztelet a kivételnek!), a turbosok meg 4500 felett autózhatatlanok(tapasztalat)
-
kefete
tag
Azért a német autók megbízhatóságára sem tenném a nyakam. Tizenpár éves Mercedes C280 csúcsmodell, sor 6 hengeres motor, 218 ló berjön, hogy hidenindításkor egyik henger nem megy. Nézegettük erről-arról, és kiderült, hogy motohoz menő fő kábelkötegben a szigetelések szétporladtak, és minden összedolgozott mindennel. Kollégám 1 napig csinálta az új kábelköteget, bontottat alakított át, mert az új horror áron volt.
Pár éves VW Bora hűtőventillátora meghal, szintén Bora csomagtér ajtaja nem nyitható (elektromos nyitás hajrá),
Viszont Opelek például csak kötelező szervízre jönnek, javításra elvétve. -
Azért a kis motorméretnek is vannak határai
Egyébként sokan nem nézik ki a kis autókból a képességeiket; az első autóm egy 1.5D Corsa A volt 50 "lóerővel", de néhányan akkor is pofára estek... mint ahogyan már a Punyeszom ellen is
/nagyarc ON
Arra is volt példa - emelkedőn -, hogy az 1.3-as Swift2-es (állítólag 93 LE) kénytelen volt a kapaszkodóra menni, aztán amikor melléértem, nekiállt nyomni... de csak egy visszaváltás kellett és már el is tűntek... mögöttem
/nagyarc OFF -
VR6-Fan
veterán
első szériásod van gondolom
de az istenek nem ugrik be melyik 2L-es motor lehetet
azért az a 2,6/2,8-as motor annyira nem volt jobb akkor inkább egy 2,3 5 henger 20V, esetleg turbo bár az már kajál rendesen(de még is 270 vagy 315 paci
)
hát a 900kg-s egyesgolfban biztos hogy nem eszik sokat a VR6 és 2000rpm felő 130-hoz nem kell pörgetni.., dehát ez szegényke inkább 5000rpm felett járkál
-
vally
csendes tag
válasz
bolondember #15 üzenetére
Miért ne lehetne? Ugyanannyiért vettük
Csak az enyém öregebb.
A VR6 azért fogyaszt ilyen keveset, mert nem kell pörgetni, hogy vigye a kasztnit. Megbántam már én is, hogy 2.0-s autót vettem nem 2.8-ast, mert hamarabb tudnék váltani, nem "erőlködne" a motor, és még ha ugyanennyit is enne az autóm, sokkal jobban menne.
-
VR6-Fan
veterán
Szia!!
kicsit nagyon elfogult vagy, de hát ez az első saját autónál nem is gond
az autóra meg csak azt tudom mondani hogy olaszos, zörög csörög... de normális használat mellett egész megbizhatóak, de francia autót soha nem vennék...
ha nem lett volna gond a korosztály akkor azt mondanám hogy VW polo G40-en(aki nem ismerné:60kg, 1.3-as 8 szelepes motor, kompresszorral(
) 120/140 lovas, egyetlen hibája hogy féket kell rá csinálni mert más külömben olyan mint egy koporsó) német megbizható, ha rendesen van szervizelve és nem volt törve akkor elnyühetetlen. mellesleg meg abban azért van vezetési élmény
(Városi fogyasztáson kicsit meglepödtem egy VR6-os(tesszem hozzá ez egy V6-os 2,8 literes motor, 200pacival..) ha nyomják neki(lámpától lámpáig, stb..), 100km-t egyhúzamban csak várósban 10-11liter, ha nagyon finoman akkor 8-9l.Amúgy az autódnak nem tesz jót ha (ennyire) rövidtávon használod csak.
üdv VR
u.i.:grat az autódhoz
bolondember:és csak nyugotan, de akkor meg ne lepödjön meg amikor egy kis punto letolja az útról vagy a fent említet polo, esetleg egyes golf, de persze luxosba egyik se éri utol, de valamit valamiért -
vally
csendes tag
Nem rossz a Fiat, én is vettem anyámnak egy 8 szelepest, de ennyi pénzből autót is lehet venni... Belül borzalmasan gagyi az A6-omhoz képest pl, és a szervizük is ugyanannyi.
Ja, a 206 meg egy vicc, kívül tényleg szép, de azon kívül tragédia... Azon tanultam vezetni, 8-szor kellett nekifutnom egy olyan helynek, ahova az első kocsimmal, egy Audi 80-nal beálltam elsőre. Egyszerően nem lehet érezni a méretét, nehéz irányítani, gagyik benne a műanyagok stb.
-
bolondember
MODERÁTOR
egy kis off:
sose higgy itthon eladónak.
egy példa a totalcar-ról (ami a mai magyar kemény rögvalóság!):
"A fekete egészen fiatal. A tulajdonosnak ez legfeljebb kellemes tudatállapot, mert most adott el egy másikat, aminek semmi baja sem volt, 180 ezer kilométerrel. Annyira nem, hogy azóta egy százassal kevesebbet mutató órával, hozzáigazított szervizkönyvvel kiállították egy kereskedésben." - és hozzá a cikk
-
Vakegérke
félisten
Gratula az autóhoz, leljed benne sok örömöd.
Egy kis kritika, ha megengeded.
Túl sok a "..." mondataid végén, holott nincs mit tovább gondolni.
Ha lezártam egy gondolatsort a mondattal, nyomnék egy ENTER-t, és új sort kezdenék.
Nagyobb váltásoknál két ENTER, tehát szünet lenne szükséges a részletek közt.Egyébként jó írás, csak sürü volt olvasni.
-
Sh4rKy
senior tag
köszi szépen...
én is szívesen vettem volna pl yarist, mert tök jó kis kocsi, de az nem az én stílusom... =)
azonkívűl meg nem túl sok toyota tetszik ami a kritériumoknak megfelelt volna... =)
remélem ez nem gyullad ki mert különben valakit utána kettérugdosok, ha esetleg túlélném -
Sh4rKy
senior tag
nem bántottál meg no para
énis dízelesre pályáztam volna, de általában amiket a környéken találtam mind sok kilóméterrel voltak...
az, hogy a mátrában meghalna az autóm emelkedőn, az teljes mértékben lehetséges, de akkor tök máshogy választottam volna autót, de mivel én zalaegerszegi suttyó vagyok ezért a legnagyobb emelkedő nem olyan hihetetlen óriási....
azt nem vitatom, hogy a 206 jól nézki, mert tényleg marha jól néz ki, de bennülve, nekem nagyon nem tetszett pár dolog... amiben ültem abban 70ezer kilóméter volt és a váltója valami borzalmas volt... lehet ez nem mindegyiknél van így, de ebbe úgy volt, és egy picit elrettentett... -
anjani182
őstag
Bocs, nem akartalak megbántani!
Meg én elhiszem, hogy jól megy meg minden sík terepen, egyszer eljönnél felénk a Mátrába rájönnél, hogy nem jól választottál... Az ilyen nagy emelkedőkön sorra halnak le az 1,2 Corsák, Puntók. Úgy otthagyom őket, ahogy akarom, és ezt nem "menőzésből" mondom! Kis fordulaton is felvisz akárhova (gyorsulva!!), nem sokat kell kapcsolgatni, és keveset fogyaszt! És szerintem a 206 piszok jól néz ki.
Jani
-
doc
nagyúr
grat az autóhoz, kívánom hogy teljen benne sok örömöd
bár ennyi pénzből én Toyotát vettem volna. mondjuk ahogy nézem, az nem a te stílusod
egyébként a húgomék alatt egy ilyen (mármint punto) gyulladt ki (elektronikai zárlat)... -
-
Sh4rKy
senior tag
Blaise:
nemtudott... mondta a gyerek hogy padlón ált és még így is kezdett el lemaradni...anjani182:
hát nemtudom te miről beszélsz, lehet elfogult vagyok, de érdekes módon eddig egyetlen egy ember mondta rá hogy fapados azok közül aki eddig ült benne...
amúgy meg hidd el tudtam volna várni, de ez az autó váltotta ki belőlem azt, hogy nekem ez kell... nem egy c3-as nem egy 206, pedig ültem olyanba is... de a 206 nekem mocskosul nem jött be vezetés szempontjából, c3 meg kicsit inkább nőies gyárilag...bolondember:
2000 és 2500 közötti fordulatszámon nem eszik sokat, már lemértem... de mondjuk szerintem azért eszik ennyit mer nem folyamatosan használom, hanem nagyon gyakran csak megyek 2-3 km-et és leállítom... ergó ez miatt ehet szerintem annyit.. a kilóméter biztos annyi, egy ismerős volt az eladó, és ez az autó a családi nagy autó mellett csak egy "bevásárlós, gyereket a suliba cipelős" autó volt =) -
bolondember
MODERÁTOR
-nézd át helyesírásilag mindenképpen, mert jópár hiba van benne
-nem kicsit elfogult vagy, de ez annyit jelent, h az autód jó és megbízható - és ez a lényeg...
-nem mondanám, h német autó=megbízhatóság... még, ha japánt írsz, elfogadom, de így...
és egy megjegyzés: azért ÉN személy szerint kétlem, h egy öt éves autóban 40k van (legalábbis itthon, Mo.-n) tehát azért vidd el egy szerelőhöz, nézze át RENDESEN..
-gracc az autóhoz amúgyui.: sok a városi fogyasztás? ADAC tanács (betartom, és ezért járok 6,5ből simán [1.6 Vectra B2]: 2500 alatt válts el.
@anjani: nekem is bejön személy szerint, bár nem olyan szép, mint a Grande Punto... Az, meg, h a sok kilóval nehezebb, megpakolt Mégane otthagyta volna-e őket, az megint más kérdés... Kisautó kevés kiló közepes mennyiségű paci VS középkat. közepes paci, megpakolva... Hmm?
-
anjani182
őstag
Üdv!
Szerintem kicsit elfogult vagy az autód iránt! Ez a kocsi fapados, nem is néz ki jól, a belseje is tré, meg FIAT, mondjuk ez magánvélemény. Ebben engem semmi nem fogott meg, véletlenül se jött szóba nálam. Másrészt meg a Megane úgy otthagyott volna, ha akar...ne túlozz!!!
Én egy 206-os 1,4HDi Premium (2005) autót vásároltam nemrég.
SZVSZ a C3 1,4HDi- vel jobban jártál volna, nem egy kategória! Inkább vetted ezt, nem bírtál volna várni? Uramisten...
Jani
-
Blaise
veterán
"egy 1.6-os 16 szelepes 112 lovas Megane-al amiben igaz hárman ültek, de 130ig alig tudott utánam jönni, és elmenni is csak 150nél sikerült neki"
Szvsz ha akart volna tuti el tudott volna menni
-
Csak egyet tudok mondani: jó választás volt. Én is vettem egy ilyen 60 LE-s "szörnyeteget", és erősen tartottam olasz mivoltától, de szépen rácáfolt az aggodalmakra. Szép, kényelmes (ezek a digók nem teszik bele akármibe a büdösebbik felüket), átlagautóhoz képest jól felszerelték. Nemsokára betölti nálam az első szülinapját, de csak a kötelező dolgokra kellett eddig költeni.
Új hozzászólás Aktív témák
- P15 Gen2i 15.6" 4K OLED érintő i7-11850H RTX A2000 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Apple iPhone 13 Pro Max 128 GB Sierra Blue független 100% Akku
- Thinkpad P16 Gen2 16" FHD+ IPS i7-13850HX RTX 1000 Ada 32GB 1TB NVMe gar
- P14s Gen5 14" FHD+ IPS Ryzen 7 PRO 8840HS Radeon 780M 16GB 512GB magyar vbill ujjlolv IR kam ga
- új iPhone Air 256GB space black asztrofekete független Apple 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3271, 100% Akkumulátor
- AKCIÓ! HP Victus Gaming 16-S0017NH 16 notebook - R5 7640HS 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4050 6GB WIN1
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3049, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3496, 90% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest