Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#10691584
törölt tag
Ha a kkrieger 96kb-ba belefért 2004-ben, akkor szerintem ez is megoldható..
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
E.Kaufmann #23 üzenetére
inkább semmi...
-
myckie2
őstag
válasz
E.Kaufmann #23 üzenetére
A szívemből szóltál!
-
Ed3r_X_
nagyúr
Hát nem tudom, de manapság a PC-s játékok 10-15 gigák. Ha azt vesszük, a 2004-es Far Cry-nak elég jó grafikája volt, mobilra bőven elég lenne az is, és "csak" 3.5 gigát foglalt. Nem mellesleg mai viszonylatban is szép.
-
-
Ilyesmiről halottam már de pl hangtömörítésnél. Mennyire működik / használatos ez a tömörítési mód manapság, hogy egy akármilyen képre próbál generálni egy rövidebb programot?
-
Crucio
aktív tag
válasz
#65675776 #20 üzenetére
A MÁV legnagyobb gondja nem az, hogy nagyon kevés a pénz (persze az is - nem mintha te mondtad volna, no offense), hanem hogy a logisztika az a béka feneke alatt található, ezért vannak ilyen hatalmas failok, persze pénz is kéne neki, de hogy egy példát hozzak fel a spórolásra:
Budapestből Egerbe (vagy forditva) elindítanak pl 10 vagont, abból kb két vagonnyi utas van, tehát három vagon bőven elég lenne, főleg hogy a péntek esti vonaton és a szerda déli vonaton ugyanannyi vagon van, pedig péntek este kicsit többen mennek, és akkor csodálkoznak, hogy miért nincs pénz.. -
#65675776
törölt tag
Akkor mindenhol máshol már teleportálgatni fognak, mire megépül az a vasútvonal.
TESCO-Zsömle: Ha a megállásokat is beleszámítom, akkor IC esetén 120 körüli átlagsebességet lehetne tartani. Az IC-k átlag 80km/h-val mennek. Már az is vicc, hogy A Déliből Kelenföldig ki kell csattogni egy személlyel, és ott átszállni egy IC-re, amiről Csornán átszállni egy másik IC-re. Mondjuk Debrecenből Pestre sem jobb, de ott legalább nem kell átszállni. Ettől függetlenül ez is komolytalan. A tegnapi produkciója a MÁV-nak meg... Erről haverom tudna mesélni, akinek Pest és Szajol között >1:30 késett a vonata, ami egyébként több, mint a névleges menetidő azon a szakaszon.
-
danikollar
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #14 üzenetére
Azért szerintem a psp inkább konzol, mint egy telefon.
-
Lacccca87
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #16 üzenetére
Az Eu többi részén ez max 1.5 óra.
És azé nem afrikába vagyunk hogy olyasmi hasonlatokat kellene hozni.
Főleg úgy hogy a monarchia idején a gőzmozdonyok rövidebb idő alatt tették meg ugyanazt a távot. -
#65675776
törölt tag
válasz
TESCO-Zsömle #11 üzenetére
A bibi igazából az, hogy a 21. században egy 216km-es vonatút 3h. <75km/h átlagsebesség...
-
mikka07
tag
válasz
TESCO-Zsömle #11 üzenetére
Használt psp 15-20k én is vettem egy nagyon jó állapotban lévő játékra tökéletest+2k-ért gran truismo,gow1-2,nfs stb nincs okostelefonom nekem elég egy nokia 6700 classic is amit 4éve 90k-ért vettem ,ha otthon akarok játszani ott a x-box 360+46-os tv,a pc-m is elég erős a notebookomat meg eladtam mert azt se használtam ki.
-
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
danikollar #10 üzenetére
Azzal az a bibi, hogy a legtöbb embernek nincs mindig a zsebében konzol/pc. Aztán jó dolog ha van mivel elütni az időt, míg utazol. És itt elsősorban mondjuk egy Budapest-Sopron távra gondolok, ami vonattal 3 óra. De persze láttam én embert metrón ülve "kukacozni" mikor még én voltam diák...
-
danikollar
őstag
Valahogy engem a mobiljáték hidegen hagy. Ott a konzol, pc, azt kész.
-
FLATRONW
őstag
Annak idején a Far Cry 2 jó ha 4 GB helyet foglalt a merevlemezen és gyönyörű volt. Tehát nem igazán értem, hogy miért is kellene egy mobil játéknak 10-15 GB tárhelyre szüksége.
-
saelin
veterán
-
arn
félisten
Demoscene 64k introk, eleg sokmindent kitalaltak mar...
https://www.youtube.com/watch?v=UyKtZT4GPus&feature=youtube_gdata_player
-
Druantich
csendes tag
A mobil grafika egyik legnagyobb problémája az, hogy az ARM procik teljesítménye kb. egy pentium 2-essel vetekszik...
-
freeapro
senior tag
Mi ez a textura streamelés?
-
Madárpók
aktív tag
A procedurális textúrák jól hangzanak, de valójában a "csak" egy szokatlan veszteséges tömörítés. A textúrát generáló eljárásoknak szüksége lesz bemeneti adatokra, ami alapján tudni fogja, hogy hogyan is néz ki az a valami amit generálnia kell, esetleg lehet azzal trükközni, hogy az információ egy részét(porosodás stb.) egy véletlenszám-generátorral gyártják.
-
Lacccca87
addikt
Nem hasonlóképpen működött az UE3.x motor is?
Ha jól emlékszemo tt is valami számolsáról volt szó és azért akadozgatott gyengép CPU-val az elején mert ezeket nem a GPU hanem akkor még (talán ma is) a CPU számolta ki. Mondjuk egy UT3 ba játékba lépéskor látszódik is hogy először nagyon low res a textura aztán pár sec alatt nagy felbontású éles lesz belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mikrotik routerek
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Formula-1
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Filmvilág
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,,MS3433
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3500
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i7 9700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB SHARKOON RGB Slider ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest