Új hozzászólás Aktív témák
-
bit_bro
tag
Nem lehetetlen megoldani a problémát.
Inside-out tracking-re épülő HMD-kben fel lehet ismertetni a kamerával a botkorményt/billentyűzetet, és ki tudja eléd helyezni a vrtuális térbe - hasonlóan, mint ahogy a HTC/Valve féle Vive esetében mutatják a kontrollert a játékon belül. -
haxiboy
veterán
Az lesz a jó hogy majd a kínaiaktól lehet venni raklap számra a matricát, az eladók meg mindenre ráragasztják, még az android stickre is
-
Nem vészes, elég jól kitalálta egy jómunkásember:
https://github.com/cmdrdahkron/elite-binds
Sokan használják így, nekem is egy barátom ajánlotta, elsőre nem hittem benne, de aztán nagyon bevált
Egyébként annyira nem meglepő, mert ugye már closed beta fázisban van az Xbox verzió, szóval a játék oldalról is támogatott kell hogy legyen a konzol controller kényelmes használata.
-
Én használom a szemem a gombok elérésekor. Nem mindig, de időnként megerősítés céljából kell. Azt meg el sem tudom (akarom
) képzelni, hogyan lehet egy box kontrollerre felzsúfolni a funkciókat. Most nézegettem a kiosztásokat, de mindegyik összeállításnál úgy fejeződött be, hogy jesszus, és hol van a...
-
Én Xbox One controllerrel tolom, billentyűzethez sosem nyúlok és nyilván a controllerre se nézek le soha. Egyébként az egész csak egy jó beállítás kérdése. Az hogy a videó elején hogyan keresgéli a srác a dolgokat, teljesen érthető, kell azért pár perc amíg az ember magára talál, nameg nála eleve valami rögtönzözz billegős hokedliken van a hotas
De ha megnézed, akkor látszik hogy azért később egyáltalán nincsenek ilyen gondjai, a gombokat is elég jól kezeli a hotas-on.
De egyébként ha jobban belegondolsz, szerintem semmilyen játéknál nem nézegeted a billentyűzetet, joystickot, controllert monitor esetén sem. Max ha nagyon új a dolog. De ha benne van már pár órád akkor kizárt. És ez akkor is így van, ha valamelyik eszközről leveszed a kezed, és vissza kell "találni".
-
E-D-ben egy halom vezérlőfunkció van, amit alig lehet rendesen kiosztani a legtöbb gombos hotas rendszerű stickekre is, a billentyűzet pedig teljesen felejtős a maszkkal a képedben. De még joyon elhelyezett gombokat is szopóág megtalálni teljesen vakon. A joystickért is hadonászva nyúlt, találd meg nekem a (mondjuk) 8. gombot a joystickon csukott szemmel.
-
-
[CsuCsu]
őstag
A mobilos VR nem jatekra hanem filmnezesre van kitalalva. Nagykepernyos benyomast kelt repulon ulve stb. Na most filmeknel nem kell akkora hardverigeny, ha hetkoznapi filmrol van szo. Ha eleve VR-re forgatott, fejmozgast koveto film akkor tobb kell neki a kesleltetes stb miatt, de meg mindig nem kell effekteket szamolnia stb.
Gondoljatok bele, VR-re forgatott fejmozgast koveto porno...
-
válasz
cskamacska #45 üzenetére
Ami már kint van, és elég tisztességesen meg van csinálva hozzá, az pl. az Elite Dangerous.
-
cskamacska
addikt
válasz
#45185024 #44 üzenetére
És milyen játékok jönnek ki Oculusra? Másodvonalbeli indie-k(nem feltétlenül rosszak csak ismeretlenek), meg egy CCP féle EVE: Valkrye, ami egy táblázat masszírozós réteg-MMO, és egy közepes konzolos lövölde után biztos bankot robbant.
Meg lesz támogatás Mincraftben, ha újra megveszik a Win10 változatot, persze már modding nélkül.
Egyébként említve volt már hogy GTX970/R9 290 a VR jelenlegi minimuma és nem az ajánlott követelmény?Attól félek a hype megvadítja az embereket, csodát fognak várni a Rift megjelenésekor ami bizonyosan elmarad, aztán kígyót-békát kiáltanak rá pár hónap múlva, és becsapva érzik majd magukat. Vajon az Oculus ezt túléli-e?
-
#45185024
törölt tag
De láttátok ti milyen játékok jönnek ki PS4 VR re? Hát nagyon az alja.
Meg ez a samsung VR is, Eddig úgy tudtuk csak egy gép képes lefuttatni a Fury VR most meg szinte már mindenen fut a VR, azt várom origami VR mikor lesz
Most komolyan már egy mobil telefon is?
Majd a zsírtól maszatos képernyőt fogja fel 10 szerezni -
Pont Flight Simulatornál teljesen használhatatlan az alacsony felbontás miatt. Nem lehet elolvasni a feliratokat, mindig rá kell borulni a műszerfalra, ha akarsz valamit állítani, a felbontást a dk2-höz képest legalább négyszerezni, de inkább kilencszerezni kéne. A másik, talán még nagyobb probléma, hogy kezelhetetlen. Nem tudod elengedni a joyt, vagy kormányt, mert nem tudod, hol fogj rá vissza, az egér szintén használhatatlan ugyanezen ok miatt, az integetős csodavezérlő pedig nagyon durva egy repülőgép műszerfalának vezérléséhez, ahol milliméteres tekerőket kell buzerálni.
5-10 év mire ez a baromság használható lenne, de addigra már mindenki elfelejti, hogy valaha is létezett. Pont mint a korábbi vr próbálkozásokat.
-
válasz
#45185024 #39 üzenetére
Rá lesz írva ezerszer minden papírra, ott lesz apróbetűsen, meg a használati utasításban hogy mindenki saját felelősségre használja és tartson szüneteket, és kész, onnantól jórészt védve vannak.
Tudod, a sósavat nyelő gyerek miatt sem a gyártó a hibás. Nem rendeltetésszerű használat, mert rajta lesz a papíron hogy egyszerre ne tolt túl sokáig, és ha szarul érzed magad, vedd le.
-
#45185024
törölt tag
Játssza itt valaki a SOMA-t ?
Hát ha azt valaki VR en játssza az kész öngyilkosság, durva vibrálások vannak benne.
Pár kis gyerek összeomlik epilepsziás rohamba aztán Oculus majd gondolkozik mit rontott el, de nagyon. -
-
Reggie0
félisten
válasz
Menthirist #36 üzenetére
Kell a sisakba tobb helyen kismeretu sokkolo, es akkor raveheto a jatekos a fejmozgatasra
-
válasz
#45185024 #35 üzenetére
Pláne mivel ha megnézed a gameplay videókat, össze-vissza mozgatják a user fejét, azaz a kamerát. A rift egyik ökölszabálya, hogy a kamerakezelést békén kell hagyni, a usernek kell vezérelnie. Az Among the Sleep esetében is azt mondták a fejlesztők hogy nem fogják megcsinálni a vr támogatást, mert kontrollálták a kamerakezelést, meg volt rendezve hogy mikor hova nézzen a karakter.
Ezeket meg kell tanulnia minden fejlesztőnek, VR-ra nem lehet copy-paste-elni a játékot, hogy ugyan már, csak egy másik kijelző. Esszenciálisan más játékmechanizmusok működnek VR alatt, és ezek túlnyomó többségét még ki kell találni, ki kell kísérletezni, meg kell tanulni. Más játékmechanizmusok működnek VR-ban és normál monitoron, máshogy kell elintézni hogy a user valahova nézzen, máshogy kell mozogni, máshogy kell történetet mesélni, stb.
Az elterjedésénél a kérdés, hogy csak a riftet nézzük, vagy a vr-t. Mint VR, összejöhet a többtíz millió a következő években, elvégre van több eszköz, meg a ps4. Mint rift, szerintem önmagában nem lesz ekkora robbanás, mindenképp idő kell majd hogy nem csak hogy elterjedjen, hanem hogy kellő minőségű szoftver is elkészüljön.
-
#45185024
törölt tag
Küklopszoknak féláron
Kingdom Come: Deliverance Interjú
"Ami a VR-t illeti, az úriember csak annyit tudott mondani, hogy támogatni fogják, az Oculus Riftet legalábbis mindenképp.
Előtte azonban ki kell találni néhány dolgot, például azt is, hogy miként kerüljék el a rosszullétet.
Ez a típusú játék ugyanis (FPS-nézetű harc és lovaglás) kifejezetten képes a mozgásbetegség előidézésre, akár még VR nélkül is." -
Én most úgy tippelem, hogy valahol félúton lesz az igazság. Valószínűleg a pro-gamer körökben fog inkább terjedni az eszköz, nem hinném, hogy pl a 60 éves szüleimet vagy a napközben office-ot, este meg Facebookot toló Gizikéket érdekelné. Szóval én a célközönséget főképp azokban látom, akik jelenleg is 100-200 ezret kicsengetnek egy faszább GPU-ra, vagy nem casual okokból nextgen konzolra. És ez ugye nem jelenti azt, hogy mindenkinek lesz aki megteheti, de bőven nem jelenti azt se, hogy menni fog kukába.
Ja, és igen, lehetne érvelni még a VR mozifilmekkel, de azok szerintem jelentéktelen mértékben fogják befolyásolni a vásárlói közönséget.
-
Cifu
félisten
@Chal: Na majd meglátjuk. A tompalátást még ilyen kontexusban nem említette senki...
@Chrys_: Hát a Steam HW survey alapján a játékosok uszkve 10%-ának van most olyan VGA kártyája, amellyel már úgy-ahogy nekiugorhat a VR-nek.
@Sir Ny: Úgy legyen.
-
@Chal: A stereovakság más, mint a tompalátás.
Viszont az általad leírt tünetek alapján neked biztosan tompalátásod van. A sztereóvakság fogalma kapcsán én is keresgéltem már régebben, de ez egy elég össze-vissza használt kifejezés. Általában nem az okra (betegségre) aggatják, hanem a tünetre. Azt meg okozhatja pl agytumor is, de ez elég ritka. Szóval az bizonyos, hogy a "sztereóvak" emberek jobbára azért azok, mert amúgy tompalátók, mint ahogy te is meg én is, meg az összes ismerősöm aki nem látja a 3D mozit.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stereoblindness
Ettől még próbáltam az első dev kitet, igaz mindössze pár perc jutott rá. Nekem nem jött be.
Nem is bejövés kérdése ez (legalább is én nem erre gondoltam). A szemletakarás se jön be gondolom, és mégis hasznos lehet (fiatalon mindenképpen, felnőtt korban meg egyénfüggő). Amúgy kapcsolatban vagyok már egy magyar orvossal akinek kifejezetten az amblyopia a területe, és meglepő módon már jó régóta tud a Vivid vision féle módszerről, elképzelhető hogy itthon is lesz kontrollcsoport az ő vezetése alatt.
Aztán az élvezet meg a szórakozás, tartalomfogyasztás dolog megint egy más kérdés, és az lenne itt az ontopic ugye, szóval sorry a többiektől az offért
-
Cifu
félisten
@Sheep: Igen, tisztában vagyok a VR előnyeivel, én TrackIR 4-est használok évek óta szimulátorokban (de még egy casual World of Tanks-ban is tök poén).
Azonban ahogy a TrackIR is csak egy rétegigény, úgy a VR jelenlegi állapotában is olyan, hogy a nagy többségnek nem elérhető a megfelelő hardware hiányában, illetve egy kisebb réteg pedig nem biztos, hogy élvezné.
Ennyi.
@Chal: A stereovakság más, mint a tompalátás. Ettől még próbáltam az első dev kitet, igaz mindössze pár perc jutott rá. Nekem nem jött be.
Félreértés ne essék, én nagyon örülnék neki, hogy ha korrekt és használható rendszerek jelennének meg, és terjednének el a piacon.
Csakhogy az amerikai fegyveres erők évek óta küzd ugyanezzel a problémával az F-35 vadászgép esetében, ott a sisakkijelzőn szerették volna megjeleníteni a DAS és az EOTS rendszer kameráinak a képét, hogy a pilóta "átnézhessen" a vadászgép sárkányán, megláthassa az alatta vagy mögötte lévő ellenfeleket is. A késleltetés ott legutóbb valahol 120ms körül volt (ebben benne volt a kijelző késleltetése is). A pilóták (akik ugyebár elég komoly egészségügyi ellenőrzésen esnek át, és ez esetben kifejezetten tesztpilóták repülték, akik a pilóták legelitebb rétege) pedig arra panaszkodtak, hogy ez így használhatattlan, lassú, és némelyik mér motion sickness-re is panaszkodott. Az meg egy vadászgépen nem poénos dolog. Most a GEN III. sisakkal már elviekben ezt "sikerült kiküszöbölni". De a latency-ről nincs információ...
Az DoD (amerikai védelmi minisztérium) kb. 120 millió dollárt költött a sisak latency problémáira (igaz a Lockheed kénytelen kötbért fizetni a program késései miatt, így részben ezt a Lockheed fizeti...).
Szóval odébb van az, amikor ezek miatt már nem kell aggódni...
-
Stereovak vagyok. Szóval vannak kétségeim efelől...
Akkor pláne érdemes lenne kicsit foglalkoznod vele. Itt írtam róla hogy miért: link
Bővebb infó:
https://www.diplopiagame.com/
http://www.seevividly.com/De érdemes "Oculus Rift + lazy eye" kulcsszóra keresni gugliban, több orvos is elkezdett foglalkozni a témával, illetve amblyopiás userek próbálkoznak otthon és osztják meg a tapasztalataikat a neten. Ami nem feltétlen jó ötlet, minden estre ha nem 15 év alattiak akkor azt gondolom hogy rontani már úgysem tudnak sokat a dolgon (a tompalátáson legalábbis).
Egyébként szerintem ne hívjuk sztereóvakságnak ezt a dolgot. Több száz éve van magyar neve a betegségnek: "tompalátás". Latinul pedig amblyopia. A külföldi szakzsargon pedig "lazy eye"-ként is említi.
-
Jack@l
veterán
válasz
#45185024 #19 üzenetére
A plecsnit a recommended gépek kapják meg, jó lett volna beleírni a cikkbe, hogy mi az (a tegnapi előadáson is mutatták):
https://developer.oculus.com/blog/powering-the-rift/
This is the hardware that we recommend for the full Rift experience:NVIDIA GTX 970 / AMD 290 equivalent or greater
Intel i5-4590 equivalent or greater
8GB+ RAMUI: most hogy nézem nem sok amd proci fér bele
-
sheep
addikt
Te már próbáltad amúgy az Oculust, mondjuk egy repszimmel? (DCS pl)
Nálam pl. egy óra VR után a fejem sem fájt és a gyomrom sem szólt hogy gond van.
Nekem úgy rémlik mintha már láttam volna a neved szimes topikokban
Szóval ha valaki akkor te vágod a témát hogy mekkora helyzeti előnyt jelenthet egy szimulátorban egy ilyen vr cucc.
Az meg hogy nem olcsó, ja hát egy Warthog HOTAS is 100k fölött van és a hardcore pilóták mégis megveszik. Akinek kell az meg fogja venni ezt is.
A DCS pedig már most is támogatja, csak ki kell pipálni az optionsban. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Menthirist #2 üzenetére
Mivel nagyon lazák a követelmények, így nem kell új gépeket építeni. Elég, ha a már meglévőkre ragasztanak matricát.
Sokkal érdekesebb a VR tanács matricatervezete. Ott azért a legjobb minősítésnek igen durva követelménye van. Motion-to-photon késleltetés 8 ms-nál kisebb, képminőségrontó technika nem engedélyezett, és a befutó timewarp feladatnak 500 ns-on belül el kell indulnia. Van talán két hardver a piacon, ami teljesíti. -
Nyílván annak a pár százezer embernek az egyike sem hajlamos rá
Jó, persze sarkítok, de ha minden ötödik embernek szar lenne és okádna, akkor nem gondolod hogy egy hangyányit több ilyen véleményt hallanánk? Részemről amúgy mindegy, én nem vagyok rá fogékony. Nekem simán jöhetAz én szememnek/agyamnak az sem volt gond, amikor az egyik lencsét fordítva tettem bele a Cardboard-ba
-
Cifu
félisten
válasz
Menthirist #21 üzenetére
A lakosság ~10%-a érintett a Stereovakság miatt. A lakosság ?%-ra érintett a Motion sickness miatt (mondjuk én 10-20%-ot becsülök). Legyen a kettő együtt ~20% (átfedés miatt). Minden ötödik ember. Brutális.
Az, hogy Brendan Iribe, az Oculus CEO-ja nagyon fogékony rá, és mégis nyomatja szép, de bakker, ő anyagilag érdekelt, hogy az Oculus sikeres legyen. A Keynote-okban, pár twitter üzenetben meg van említve, de azért az Oculus review egy jó részében egyáltalán nincs megemlítve, mert feltehetően olyanok csinálják, akik nem érzékenyek rá.
-
válasz
#45185024 #19 üzenetére
El lett mondva, hogy ez az a gép, amin tökéletesen úgy fog menni ahogy kell. Minimum, mert értelemszerűen ennél jobb gépeken is úgy fog menni ahogy kell, illetve amúgy nagyon változó programonként hogy milyen igényeket támasztanak (egy egyszerűbb játék menni fog gyengébb gépeken is). Ez az a gép, amire a fejlesztők célozni fognak. A felbontás adott, a sebesség adott, ezt kell kihozni az adott gépből. Értelemszerűen lesznek olyan játékok és demók amikhez jóval erősebb gép kell majd, ettől függetlenül a megcélzott hardverszint ez, amin tudnia kell a 2160x1200@90 fps-t.
Cifu: a motion sickness továbbra is probléma marad, de ne feledjük el hogy már nagyon sokan próbálták a cuccot. Elmondások (és a keynote) alapján Carmack nem fogékony rá, viszont Iribe nagyon (és Abrash is eléggé). Szóval van ez erőltetve olyanok által is, akik szarul voltak nagyon sokáig tőle, de most már nem vagy csak jóval kevésbé.
Én szerencsére bírtam
-
Cifu
félisten
válasz
Menthirist #18 üzenetére
Ez nem fair, mert itt csak mi veszthetünk, téged mindkét kimenetel ugyanúgy sehogy nem érint
Nem szeretek úgy csatába vonulni, hogy mindkét kezem hátra van kötve.
Amúgy a vfx-1 nehezen tudta volna igazán meghódítani a népet, sem a minőség, sem a technológia, sem az ár nem volt megfelelő, ettől függetlenül nem kevés fogyott. Gép meg ugye ahhoz is kellett extrában.
Fogalmazzunk úgy, hogy a VFX-1 volt a VR történetben az Apple iPhone. Ki volt építve hozzá a marketinggépezet, és fel volt adva a lecke a konkurenciának. A probléma csak az volt, hogy még a VFX-1 sem tudott semmiféle választ adni az olyan problémákra, mint a motion sickness.
Én nagyon kíváncsi leszek, hogy az Oculus Rift esetén hány és hány ember fog mérgesen tajtékzani amiatt, mert a sztereovaksága vagy a motion sickness miatt nem fogja tudni használni. Illetve használni tudja, élvezni, na azt már annyira nem.
A totális VR kb. az lesz, amikor a jacket a halántékodba vagy a nyakszírtbe fogod bedugni.
-
#45185024
törölt tag
A minimum rendszerkövetelmény az MINIMUM.
Nem a játszható és nem is az élvezhető hanem csak az elindul szint mint játékoknál is.
Az ha egy 970 megkapja a plecsnit akkor annak a plecsninek pont onnan nincs értelme.
Mikor a két magos Fury VR re mondják hogy igen azon már optimális.
Ez így csak egy kibekkelt dolog, mint a direct x 12 ben a Tier 1 szint.
Nem azt jelenti hogy nem fogsz hányni, nem azt hogy nem fog akadni hanem hogy minimum beállításokkal elindul.
Aztán mikor majd beszédül pár gyerek a szimulátorokban és elviszik orvoshoz kezdődnek a polgári perek a gyártó ellen, meg a Játékok agyrák okozó vizsgálatai a híradóban...
Szép új világ. -
Ez nem fair, mert itt csak mi veszthetünk, téged mindkét kimenetel ugyanúgy sehogy nem érint
Amúgy a vfx-1 nehezen tudta volna igazán meghódítani a népet, sem a minőség, sem a technológia, sem az ár nem volt megfelelő, ettől függetlenül nem kevés fogyott. Gép meg ugye ahhoz is kellett extrában.
Viszont ott van a ps4 és a morpheus is, aminél 350 a ps4 és kb még saccra kb 350-400 lesz a szemüveg, az 800 alatt van, fele annyi mint a vfx-1. A pc és ps4-es vr pedig együtt elindíthat egy párbeszédet, ami a következő évtizedekben ad fejlődési lehetőséget. Tökéletes lesz már az első generáció? Abrash is azt mondta, hogy a totális vr még egy emberöltőnyi fejlesztésre van legalább. De kezdő lépésnek a tömegeknek teljesen korrekt. Már lesz miről beszélni legalább. -
Reggie0
félisten
Dehogynem, hisz latod meg mindig arrol szol. Az mas kerdes, hogy akkoriban a legszukebb igenyek is nagyobbak voltak, mint a lehetosegek es emiatt volt visszaeses az erdeklodesben. De mint latod, most is vannak fejlesztesek.
(#13) Cifu: Nem szamit, hogy nem filleresek ezek a vga-k, de legalabb elerhetoek. Olyannyira, hogy gyartjak oket es lehet kapni a boltban, sot erdemes arulni, tehat valoszinuleg nem csak 10 embernek telik ra. Akkor miert nem lehet melle VR sisakot is gyartani es arulni?
-
Cifu
félisten
Stereovak vagyok. Szóval vannak kétségeim efelől...
A 3D kapcsán is emiatt tartottam ettől, ott sem jött be a dolog, nem a 3D-ről szól ma a világ.
De ne legyen igazam, és söpörjön el mindent a VR...
-
Cifu
félisten
Az élvezhető VR-hez kelleni fog egy izmosabb PC is, márpedig ez most ilyen GTX980 / R9 290 szintet takar, legalábbis tudomásom szerint (erről szól a hír is, hogy azok kapnak ilyen matricák, amelyek megfelelő teljesítményt tudnak letenni az asztalra). Azért ez nem a filléres kategória.
Igaz szerintem a ~350 US$-os VR szemüveg sem igazán filléres kategória (max. a VFX-1 1500 US$-os árához képest), de ez már az én szegénységem.
Az, hogy mekkora cégek állnak a háta mögött, dettó ilyen dolog. A 3D TV-zést tudnám párhuzamba állítani, az összes nagy filmstúdió és TV gyártó beállt mögé. Mégsem erről szól a mostani TV-zés...
-
Cifu
félisten
Nem, arra céloztam, hogy a VFX-1 is anno világmegváltó dolognak volt meghírdetve, amely ugyan még rendelkezik egy-két gyerekbetegséggel, de majd a VFX-1 elindítja a VR-t a PC-n, és megváltja a világot, a jövő a VR-ről szól.
Nem szólt.
Most az Oculus Rift is ilyen, hogy (majdnem) mindenki meg van őrülve érte, de én borítékolom, hogy 5 év múlva csak egy bekezdés lesz a be nem teljesűlt csodák kézikönyvében...
@D1Rect: Pont, hogy nem lesz (legalábbis most még biztos nem) filléres az élvezhető VR...
-
Ragnar_
addikt
Nagyon sok múlik a tartalmakon, és a támogatáson. Jelenleg ha játékról van szó Stereo3D-t bekapcsolom, mert kb. bármelyik másik effektnél többet ad a játékélményhez. Film3D-nél a játékok 3D-je komolyabb még a hagyományos monitoros megoldással is, erre jön még a nagyobb látószög+a mozgásérzékelő. Persze ez is mint sok más egyéni preferencia kérdése. Valószínűleg sokan lesznek akik meglesznek VR nélkül is.
-
Cifu
félisten
válasz
Menthirist #6 üzenetére
Az Oculus sem a tömegek eszköze lesz, hiszen az élvezhető minőséghez kelleni fog egy combosabb PC (GTX 970+ / R290+). Részben erről is szól ez a hír...
-
1500 akkori dolláros ár mellett kevésbé volt könnyen megvásárolhatónak mondható. Viszont ahogy itt olvasom, még így is fogyott azért korrekten. Kezdeti kb 640x480-as felbontás, 45 fokos látószög, nyamm
-
flashpointer
őstag
10 ms-t lehet csak alienware gepek teljesitettek volna azert lett 20 : )
-
Ugyanakkor a matrica kapcsán az hangzott el, hogy intel és nvidia alapú gépekkel készülnek ezek a gyártók. Ennek van oka azon kívül, hogy ezekből tudnak a legtöbbet eladni (mert több i7 + 980-as konfigot vesznek az emberek mint i7 + 390X-et pl)
-
Cifu
félisten
Milyen jó is lesz azt tesztelni, hogy egy gépnél 10 alatti, vagy 10 feletti ezredmásodperces késleltetés lesz a VR-ben.
Ahogy ez most kinéz, ez olyasmi, mint a 3D körüli mizéria. Kell a 3D matrica, meg minden... Aztán persze az első nagy fellángolás után úgy kihal az egész, mint a többi próbálkozás...
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Call of Duty: Warzone
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen routert?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Plazma TV topic
- További aktív témák...
- Asztali PC , i5 7400 , 1660 Super , 16GB DDR4 , 480GB SSD
- Bomba ár! Asus N551JQ - i7-4710HQ I 8GB I 256GB SSD I GT845M I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V330-15IKB: i7-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V130-15IKB: i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- iPhone 16 Pro Max 256GB Black - 2026.05.28.-ig Nemzetközi Garancia
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / GTX 1660Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest