Új hozzászólás Aktív témák
-
#42431471
törölt tag
attól függ mire gondolsz. A hátsó motort nem kellett odacsapni semmihez sem, hogy tönkremenjen... kefés motor, definíció szerint szar
tönkrement az idők során.
A főrotor lapátjai meg nem kettétörtek nyilván, de ha elég sokat kapott, akkor már a széle csúnya volt, megváltozott a hangja is a madárnak, meg a viselkedése is. Repült, de nem volt az igazi => csere
-
#42431471
törölt tag
gyakorlatilag a komplett helit alkatrészenként újraépítettem, mire váltottam cp-re.
Egyedül upgrade amit megbántam az a fém imbolygó volt. (no meg végül volt olyan plussz alkatrész amit már nem én használtam fel hanem a bátyám, aki megörökölte a helit)Rotorlapát tört, farokmotor, azok a kicsi összekötők, meg egyszer összepillanatragasztóztam a főtengelyen a fogaskereket... na azt is cserélni kellett
Később a kasztni, meg a leszállótalp is.
De én nem kíméltem, lakásban játszottam vele leginkább, és a bútoraim erősebbek mint kint a fű
-
#42431471
törölt tag
szokásos, forró fejjel beleugrottam, és nem informálódtam eléggé a fórumokon.
Pl így lett 40 eurós microheli vázam hozzá (teljesen feleslegesen)...
Új szervóm, ahelyett hogy megjavítottam volna a rosszalkodót.
3 vagy 4 farokrotor, cnc esztergált befogóval... egy gyári, de jó minőségű helyett.De legalább az vigasztal, hogy a távot használtam vettem kb 23k-ért... az jó vétel volt.
Mindegy, most épp a bl konverziót is durva ugrásnak érzem, de ezt később biztos jó vételnek fogom tartani, azon nem eszem magam
-
#42431471
törölt tag
Nem volt gond. Nyilván sokat földhöz vágtam, de arra való
Arról most nem beszélnék, mennyit költöttem rá feleslegesen, de élvezet vele repülni.
Legalább akkora, ha nem nagyobb ugrás volt mint a koaxról a v911-re. A v911 gyakorlatilag egy kezesbárány, lassú és buta az mcpx-hez képest... de ez csak utólag tűnik ígyA v911 meg mindig is másként viselkedett a jobbra / balra fordulásokra, döntésekre. Megszoktam, nem figyeltem többet rá.
-
#42431471
törölt tag
tekintve hogy nem volt rendes hilleres helim, így nem tudom. Annyi különbség volt csak, hogy kevésbé volt szélérzékeny. Külföldi fórumokon lehet találni elborult 4 lapátos gépeket is... szóval ez inkább csak ilyesmi megközelítés volt.
Nem csapódott oda a testhez hirtelen irányváltásra, meg kevésbé volt szélérzékeny... ennyi. -
#42431471
törölt tag
dx6i + mcpx
én most itt tartok. Volt koax heli több is, aztán egy hilleres v911.
Most meg elérkezett a kánaánmcpx-ben ott figyel egy bl hp05s + 120sr tail. Annyira erős, azt sem tudom mihez kezdjek vele
Gyári motorral már fejjel lefelé röpködtem, most meg újra csak lebegni merek, annyira gyors lett.
-
bbazs96
tag
Látszik, nagy blade fan vagy... A kék az röpsúlyos nem? A spectrum dx6-tal én is szemeztem, csak valahogy nekem nem jön be. Hiába digi. táv, ha egy jó tanulóhelit nézünk (kb. 4#, vagy 4g1) mind analóg a táv... Nekem igazából a táv mindegy, fontos hogy megtanuljam, és szépen menjen.
-
horush
addikt
Én vonatozni akarok elkezdeni, csak azt nem tudom, honnan lesz hozzá pénzem
.. De úgy döntöttem, hogy nekiállok, nagyobb kezdőtőke nélkül is, először legyen meg az asztal, meg gipszből elkezdem építeni a terepet, ez úgysem olyan vészes, később meg szépen, fokozatosan kerülnek rá a pályák, vonatok, épületek. Na mindegy, a hely megvan már, az asztal alapja is meg lesz 2 héten belül. (Egyelőre 4db 2,5*1,25*0,01m-es OSB lapból, 2,5*5m elég kell legyen, hosszában több hely úgy sincs, esetleg széltében lehet bővíteni a későbbiekben).
-
bbazs96
tag
Koaxszal már repkedem szépeket, abból is v4 és v5 lámával, és simezek is, szintén egy e-sky modellel,(belt-cpx). Persze az elején még nem bírom őt megfogni, mindig kell egy nitrós madárka, aztán ha belazultam, téépdesem az e-sky honeybee-t is. Ami megvenni szimpatikus, az majd egy blade mcpx lesz, aztán ha hujj de jól megy, akkor esetleg 250/450 t-rex. Amíg csak bebaszkodnám minek vegyem meg...
Egyébként elég jó a helyzetem, modellboltban dolgozom, és így nem kicsit repülök nap mint nap. Olyan jó 4-5 láma start, meg kikönyörgök a főnökömtől (5 nap simezés után) egy startot az új flybarless coaxxal (juppé)
-
bubi92
őstag
trololo
-
Dany007
veterán
A topik eléggé kihalt. Havonta van 1-2 hozzászólás. Az is csak pár kategóriából.
Így ha valaki ott szeretne releváns információhoz jutni, akkor jó sokáig kell várnia a kérdésével.
Ha már mindenképp linkelni akarunk fórumot akkor érdemes az ország legnagyobbját: [link] Itt azért van "élet".Ja, és:
Üdv, Én
-
EczkE
veterán
üdv, winner
-
Dany007
veterán
Nemhiszem. Makett esetében egy tank vagy repülő simán lehet olyan nehéz mint egy helikopter.
Viszont modellezés körében tényleg a helikopter az egyik legnehezebben tanulható és kezelhető műfaj.
A szerződnek:
Amúgy én próbáltam egy ideig. Írtam róla cikket: [link]
Egyetértek az első hsz-szel. Ha újrakezdeném akkor azt csinálnám, hogy vennék egy gagyi kis 2 rotoros gépet. Azzal aránylag egyszerű és beltérben is lehet vele gyakorolni. Azon begyakorolnám az alapokat.
Utána fognék egy komoly szimulátor programot, mint mondjuk a Reflex XTR és egy jó minőségű táv. segítségével azon gyakorolnék. Megjegyzem, hogy egy jobb minőségű távvezérlő ~ 50-60 ezer forintnál kezdődik(!). Nem mindegy mert én már szívtam meg táv miatt. Mikor rá van írva, hogy 800 méteres a hatótáv aztán alig 30 méterre egyszerűen megszűnt a vétel és a helim leesett mint a bot. Gyakorlatilag szarrá tört a helikopter azért mert a táv is szar volt.Szóval egy jó távvezérlővel az előbb említett Reflex XTR nevű progiban gyakorolnék a megvásárolni kívánt helikopterrel! Direkt nehezebbre állítva bizonyos tulajdonságokat (pl lebegési instabilitás, szél stb).
Majd ha már királynak érzem magam a szimulátorban akkor vennék egy komolyabb helikoptert használtan! Azért mondom, hogy használtan, mert azok már általában berepült és jól beállított modellek! Ezért kezdőként nem kell azon vacakolnod, hogy "tényleg ilyen béna vagy-e" vagy esetleg a helit nem jól állítottad be.
Én k...va sokat szenvedtem a finomhangoláson úgy, hogy abszolút kezdőként fogalmam se volt róla mit is kéne látnom, hogy is kéne reagáljon a helikopter stb...
Ezért jó ha egy már bejáratott beállított helit veszel használtan amit ott előtted ki is próbálnak, esetleg meg lehet kérni, hogy lőjjék be a gépet a te távvezérlődre...
Egy ilyen gép használtan (!) 80-90 ezernél kezdődik(!). Plusz nem árt ha van nálad némi pótalkatrész. Plusz ha értesz a szereléshez és vannak szerszámaidMert törni fogod még így is az biztos!
Na tehát ezt a három lépést játszanám végig ha újrakezdeném.
1. kis 2 rotoros heli, otthoni, majd kültéri gyakorlás amíg profin nem megy.
2. jó táv megvétele, majd szimulátoron gyakorlás orrba-szájba
3. egy jó használt gép megvétele, ami már be van állítva és kipróbálva.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 85% akku
- Logitech G513 Carbon Tactile DE (3)
- Apple iPhone 13 / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 87% akku
- 30+ típus!!! Lenovo ThinkPad, X1 carbon, X1 Yoga 5-12. gen 12,5-15" all-in-one, Workstation, stb.
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest