Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
válasz
Thunderzolee #30 üzenetére
"Tisztelt Thunder Zoltán, kedves Előfizetőnk!"
Neked tényleg ez a rendes neved?
-
biker
nagyúr
válasz
Thunderzolee #30 üzenetére
már én is megkaptam
-
Mindkét e-mail címemre jött válasz..
Pedig nincs is T-moblios előfizetésem..
Tessék, ez az:
Tisztelt Thunder Zoltán, kedves Előfizetőnk!
Amint azt a hivatalos sajtóközleményben is jelezte vállalatunk, a december 4-i probléma kapcsán a Magyar Telekom Nyrt. a fenti helyzetben minden szükséges lépést megtett. A hiba észlelését követően annak javítása azonnal megkezdődött, amelynek eredményeként a szolgáltatás délután fél 4-re az ország egész területén helyreállt. Sajnáljuk, azonban a hirtelen fellépő technikai problémát nem állt módunkban előre jelezni, azonban ügyfeleinket több fórumon értesítettük az alábbiakról is:
Tájékoztatjuk, hogy a karbantartási munkálatok miatt a mobil hálózat működése bizonytalan. Kérjük, mobil irányba indított hívását készüléke ki- majd visszakapcsolását követően, ismételje meg! Megértését köszönjük!"
Emellett természetesen a hálózati hibából eredő kötelezettségeit is megvizsgálta társaságunk. A mobiltelefonok napjaink nélkülözhetetlen velejárói, így természetesen megértjük, hogy kiesésük bosszúságot jelent. A kialakult helyzetet őszintén sajnáljuk, azonban a vonatkozó törvényi és szerződéses rendelkezések alapján jóváírást vagy kártérítést nem tudunk biztosítani. Őszintén sajnáljuk, amennyiben a felajánlott kompenzációt nem érzi megfelelőnek, azonban ettől eltérni nincs lehetőségünk! Megértését köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Felhívjuk figyelmét, hogy 2010. január 16-án 0 órától megszűnik az egy hálózaton belüli hét számjegyes hívás lehetősége. A mobiltelefonszámokat ezt követően már csak a teljes formátum (+ karakter, országkód, hálózatkijelölő szám, előfizetői szám; vagy belföldi előtét, hálózatkijelölő szám, előfizetői szám) tárcsázásával lehet hívni. Pl.: +36302345678 vagy 06302345678.
További információt http://t-mobile.hu/lakossagi/ugyintezes/tarcsazzon_36 internet oldalunkon olvashat.
Reméljük azonban, hogy válaszunkat megértéssel fogadja, és jövőben is bizalommal fordul hozzánk kérése, kérdése esetén!
Üdvözlettel:
Mayer Mónika
levelezési képviselő
T-Mobile
Magyar Telekom Távközlési Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Cégjegyzékszám: bejegyezve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróságon Cg. 01-10-041928 szám alattAmennyiben vizsgálatunk eredményével nem ért egyet, módjában áll panaszával vállalatunk felügyeleti szervéhez, a Nemzeti Hírközlési Hatóság Hivatalához (1525 Budapest, Pf. 75), a Budapesti Békéltető Testülethez (1253 Budapest, Pf. 10), illetve a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Közép-magyarországi Felügyelőségéhez (1364 Budapest, Pf. 144) fordulni.
----- Eredeti üzenet -----
Innenttől meg az én üzenetem van...
-
biker
nagyúr
válasz
Thunderzolee #28 üzenetére
En nem kaptam valaszt
Pedig kotelesseguk lett volna valaszolni -
Üdv!
Már elég régi sztori ez, de most nézegettem a leveleim, és a T-mobile válasz e-mailt írt.. Mármint mivel elküldtem nekik én is ezt a felajánlós írást..
Azért ez vicces.
Persze megmagyarázzák benne, h ők mindent megtettek az ügyfelekért. Hát komoylan, ennyi eszük van?
A Kutyát nem érdekli a válaszlevelük.. -
puttputt
őstag
A Digi ugyanez... Nagyon meg vagyok velük elégedve, nem is köpködök annyira, de:
Leálltak de. 9-től du. közepéig, gondolván, hogy akkor úgyis mindenki munkában/suliban van, nyugodtan ügyködhetnek. Persze, a szokásos; "majd az ügyfél úgyis magától észreveszi" stílusban.
Felhívtam poénból az ügyfélszolgálatot, s megkérdeztem, hogy a viharos időjárásnak köszönhető-e, hogy nincs net és alig látszik a kép a TV-ben és lesz-e hasonló.
Persze a pali is hasonlóan komolyan reagált le.Szegény, kicsit droidnak tűnt..., gondolom kapott már aznap pár száz telefont.
(Kábelnet...)
Kiderült azonban az is, hogy szintén tervezett leállásuk volt.
Miért nem képesek előre jelezni? Magukat is megóvnák csomó mindentől. -
biker
nagyúr
válasz
#25954560 #25 üzenetére
tervezett leállás volt, éjjel kezdték, mint standard szoftverfrissítés, csak egy szar szoftvert toltak fel, miből ez lett.
de a lényegen nem változtat, akármikor esik ki a szolgáltatás, ha tervezett, előre köteles szólni, mint ahogy a netszolgáltatók, hostolók is szólnak előre.
és ha én épp amerikába akarok konferenciabeszélgetni? akkor épp nem érdekel, hogy éjjel kevesen telefonálnak, és ezért szerintük ki lehet húzni a kábelt, mert engem akkor épp zavar, ha nem tudok róla előre. -
#25954560
törölt tag
ez azert nem fog menni, mert az o felajanlasuk nekik nem kerul semmibe. ellenben ha konkretan penzt kene elutalniuk, az meg igen.
a leallas pedig nem tervezett volt. karbantartas mindig 'maintenance window'-ban tortenik, tehat a legkevesbe forgalmas idopontokban, csak most a hiba nem rogton jott elo. -
sbazsi
veterán
A T-mobile által felajánlott tíz perc kb annyit ér, mintha szűz kismamáknak ajánlották volna fel...
-
P00By
nagyúr
Én átaludtam ezt az egészet
Először a tv-ben hallottam, leállás volt
-
Móci
addikt
A laza kihagyás miatt szerintem nem levelet érdemelnének, hanem pár jól megfizetett, erős, marcona verőlegényt vascsövekkel felszerelve.
-
puttputt
őstag
válasz
Thunderzolee #20 üzenetére
Ők sem fogják megnyitni (rögtön törlik), mint ahogy mi sem az Övéket (SMS-eik).
Reklám a Logoutnak? De még milyen. A "puruttyán" és egyéb más sokak által látogatott lapokon is "vendégeskedett" nemrég több Logout-cikk.
-
Na, el is küldtem. "Boldog Karácsonyt!" írtam a tárgyhoz..
-
-
brownus
veterán
nem hülyeség, itthon mindenkit baszogatni kell mindenért, akiktől szolgáltatást veszel, legyen az bármi. hogy legyen nyoma.
aztán egyszer megérjük azt is, hogy az ügyfél lesz az első...
-
biker
nagyúr
válasz
Thunderzolee #15 üzenetére
ugyfelszolgalat@t-mobile.hu
de azért berakom oda is, bár azt gondoltam, ez nem gond
-
hemaka
nagyúr
Korrekt, remélem sikerül. Ott jobb helyen lenne a pénz, mint a szinte semmit nem érő 10 ingyenes perc.
-
Írd be a cikkbe itt is, meg ott is az e-mail címet ahová küldeni kell.
Sokan emiatt nem fogják elküldeni.
Készen kell tálalni az ilyet.Tood, copy paste és már megy is..
Utána kiteszem üzenőfalakra is, had terjedjen. -
kissthomas
csendes tag
Az ötlet télleg kedves, a T-s cucc szánalmas, főleg hugy ugye Pénteken megint leállások voltak, és nem csak Észak-Budán, hanem a nyugati környékén is érzékelhető volt... Viszont a dolognak akár foganatja is lehet, ugyanis cégünk kapcsolatban áll a Tré-vel és náluk bevett szokás hogy a vezetők idióta "kariaji"-ja helyett egy emléklapot küldenek, miszerint az ajándék öszegét inkább elutalták X Y jótékonysági intézménynek. Az egyetlen probléma ezzel sztem az emberi gyarlóság, ugyanis ha ezt bevállalná a T tuti lenne egy halom idióda aki (feltehetően dominós vagy 300 éves csomagja van mert annyira érdekli) lázadna az ő 10 ingyen percéért
Amúgy hálózaton belüli percdíj 10Ft alatt megszerezhető egyszerű nagyvállalati ügyfélként, nagyker forgalomban a hálózatok között sincs több 18ft-nál ,ráadásul asszem hatóság látal szabályozott lesz már az is, szal legjobb esetben is 180 Ft-okról beszélünk. De sok kicsi sokra megy, hajrá a kezdeményezésnek
-
-
Ötlet nem rossz, ez inkább mehetne körlevélbe, "spam"ként, mint a többi marhaság.
-
nyunyu
félisten
Plane, hogy a 10 ingyen percet csak halozaton belul, szigoruan karacsony es szilveszter kozott veheted igenybe.
Szoval vakitjak a parasztokat az ingyen alamizsnaval.
-
biker
nagyúr
válasz
Szten Márs #4 üzenetére
remélem ők is így gondolják
-
Psychonaut
veterán
válasz
Szten Márs #4 üzenetére
Igen, még ha el is éri a célját, a hírműsorokban az lesz benne, hogy a T-Mobile több millió forintot ajánlott fel XY kiemelten közhasznú alapítványnak.
Ennek ellenére támogatom az elképzelést, nagyon szép gesztus.
-
Szten Márs
nagyúr
Wow, nagyon szép felajánlás, tetszik az ötlet - bár nem vagyok T-s szóval ez engem nem érint. Viszont van egy olyan érzésem, hogy ha jótékonyságra ajánlanák fel az ötletet, az kapna némi reklámot kissé megszépítve és gyönyörűen a saját fényezésükre fordítanák. Mindegy, a cél megér ennyit. Kíváncsi vagyok, hogy fognak-e raagálni a levélre
-
puttputt
őstag
Valóban. Ez sokkal humánusabb és még válaszolhatnak is rá...
Ma egy nagyobb jellegű szerverrel veszekedtem épp emilben - törölték egy fél éve ott lévő, "vizet nem zavaró" könyvtáramat... Nagyon berágtam, de jól látod, ma én is pont ezt tapasztaltam:
Nagyvállalatokkal szemben csak ez a stílus a megengedhető..., mert egyébként fix, hogy levegőnek néznek.
Remélhetőleg, lesz foganatja az efféle "összefogásoknak". -
puttputt
őstag
A példa tetszik a legjobban.
Meg persze az ötlet a felajánlásra...
Viszont, "azzal" a krémessel lehetne is mit kezdeni a "szervírozás" után...
Hajrá.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Nintendo Switch 2
- Assetto Corsa EVO
- iOS alkalmazások
- Kijelző került a kamerasávra a Xiaomi 17 Pro és 17 Pro Max hátulján
- Telekom mobilszolgáltatások
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- World of Warships
- További aktív témák...
- Focusrite Scarlett 2i2 2. gen. // Számla+Garancia //
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-3200-U
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest