Új hozzászólás Aktív témák
-
Entryy
aktív tag
Jobb kormányos autóval próbáltatok már balos közlekedésben előzni?
Nem egyszerű.
Én a jobb kormányos autó bal visszapillantójába akarok nagyon dúrva és megbízhetó kamerát és hozzá egy bármikor tökéletesen látható nagy felbontású kijelzőt. -
tetrix
tag
- mekkora mélységekig gondolkodtak egy fölösleges kütyün; ha akkora nagy mágusok hogy-hogy nem jutott eszükbe legalább az energia ellátását megoldani egy dinamóról.
pedig sokkal biztonságosabb ha a fejünket tekerjük,sőt javítja az egyensúlyérzéket.. -
fi:zi'k
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #69 üzenetére
Akkor itt nem sokat jelent a karbon motorháztető.
-
Kobaljov
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #67 üzenetére
És mennyit eszik?
-
Kobaljov
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #65 üzenetére
Autópályákra akkor már valószínűleg helikopterrel mennének, ha városban is tellik PSzH-ra (és a kerékbilincs sem fér rá, meg a padkázást is jobban bírja mint a városi telekjárók)
-
Kobaljov
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #63 üzenetére
Ha egyszerű lenne beszerezni és üzemeltetni akkor az x6 helyett is azzal járnának..
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
(ÉN)közPONT #60 üzenetére
Nem 100+ ló kell, hanem egy PSZH. Csak annyit mondok: 6,5 tonna...
Azt koccold meg x6-ossal... -
LonGleY
veterán
válasz
(ÉN)közPONT #60 üzenetére
Nem tudom mit akartál ezzel az egésszel elmondani, de örvendek.
A kamera előtt meg bicajozni kell megtanulni. Utána meg már nem
lesz rá szükség. -
superecneB
őstag
Én várom már mikor lesz előre néző készülék, nightvisionnel nagyon kéne!
-
(ÉN)közPONT
őstag
Autós/bicajos,autós/motoros ezek örök érvényű ellentétek úgylátom...és miért? mert mindkét oldalon van olyan ember aki az élete árán is beletaposná a többit a földbe ha bűntetlenül tehetné
...
Én annó azért vettem erős motort 100Le++ , hogyha olyan helyzet van akkor el tudjak lépni néhány idegbeteg közlekedési partnerem elöl..itt ugye nem Rózsika nénire gondolok aki viszfuvarban dolgozik a családjának az érdes otthon / fény street-i piac között ,hanem az x6 os BMW ben vagy hasonló kategóriában pöffeszkedő 126kg-s "jogi doktor" vagy humán erőforrás igazgató esetleg annak a kisfia vagy nem kevésbé agresszív kislánya elöl , ezt bicajjal ugye nem lehet megtenni még ha maga vagy a nagy Lance Armstrong hacsak nem akarsz matrica lenni egy ilyen kocsi elején vagy ha vágyódsz az érzésre amit 40 felé egy túlhajtott átlag magyar pasas érez szívtájékon du 4 kor
..
Ilyenkor jöhet jól ez a kütyü...nemazért de páran összefognának és az ember írna a fejlesztő cégnek egy levelet ,hogy jó a technika..(csak gondoljanak arra ,hogy rezeg a bicaj és úgy is kéne látni vmit+nappal is és legyen elérhetőbb ára picit ..sok fillér / ritka forint alapon)..nem egy Jókai regényt azt nem szeretik ,hanem vmi-t ami megáll a lábán 1 oldalon...becsatolni hozzá 4-5 jpg képet ,hogy aláírta 2000 ember akik ilyet szeretnének venni majd a fent említett feltételekkel lehet ,hogy kissé elgondolkoznának a fejlesztő cégnél ,hogy lehet ez olcsóbb is kicsit...+ kéne a kamera alá vmi gumi rezgés csillapító stb stb.
-
LonGleY
veterán
A fixisek az előbb elmondottak alapján meg b@sszák meg magukat, bringás létemre gyűlölöm őket mint a sz@rt, még egyet nem fogok kihúzni az induló busz alól (csúszós időben megtörtént eset), csak mert nem szerelnek egyáltalán féket a bicajukra és éles helyzetben semmit se tudnak kezdeni magukkal. Max farolni egyet a hátsóval (ha épp úgy jön ki a tekerés ritmusa), hogy oldalazva csússzanak a járművek alá ahelyett, hogy megálljanak időben.. Sajnos az ilyenek miatt is ítélik el sokan a városban tekerőket, és ugyanúgy tarkón vágnám azt is, amelyik nem rak fel lámpát, és még én se látom őket, nemhogy az autósok.
De hogy mindez csak tetézve van jelen az autósok közt, az biztos (mobiltelefonálunk folyamatosan, az indexelésről teljesen leszoktunk, direkt ráhúzzuk a bringásra, csak mert gyorsabb a terepjárónknál, szemetelünk gátlástalanul, körbenézés nélkül az utcára, és ugyanúgy nem kapcsoljuk fel a lámpát, ami nappal is kötelező, stb-stb.). Nem véletlenül repkedtek a visszapillantók se már számos alkalommal.. (alulról jó rúgni, arra az irányra nincs felkészítve :]).
-
RootRulez
félisten
Hátrafelé néző készülék : Visszapillantó tükör.
-
LonGleY
veterán
A fejfordítást is meg kell szokni, hogy olyankor ne tekerd el a kormányt, meg tudd arra az egy-két másodpercre előre, hogy mi van előtted.
Akit legalább egyszer oldalba kapott egy másik bringás, netalántán autó, az tuti, hogy egy életre hozzászokik, hogy automatikusan figyelje a körülötte zajló és oldalról közelítő dolgokat, folyamatosan és rendszeresen kémleljen hátra, nem csak akkor, ha sávot vált (ezt sajnos nem sok embertől látom...).
És az autósok várható beszólásaira a fentiekhez köthetően még annyit jegyeznék meg, hogy a kerékpárról (főleg az amúgy balesetmegelőzés viszonylatában veszélyes sisak megléte nélkül) sokkal többmindent lát és hall az ember. A különbség akkor érezhető leginkább, amikor közvetlenül canga után autóba ülök, és a horizontom, kilátásom egyből teljesen lekorlátozódik. Az, hogy egy tapasztalt cangás (mint amilyennek a sok-sok ezer városi kilóméter után magamat is sorolnám), jó fékekkel és a fékkarokon tartott ujjakkal (ez megintcsak ritka, pedig muszáj!) éles manővereket tesz akár a haladó autósorok között is, össze nem egyeztethető bármely autós reakcióképességével................ a kamera viszont nem segít, csak a tapasztalat.
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Angel1981 #46 üzenetére
"Autósok esetében pl. nem látom, hogy 10 / 7 átmegy a piros lámpán - ráadásul lassítás nélkül!
"
Ahogy az ámerikai mondaná: "Oh, boy!". Időnként érdemes lenne nem autósként is megnézni az autósokat. 10/9 (igen, túloztam kicsit, ahogy te is) nem hogy lassít, de még gyorsít, hogy átérjenmenjen a piroson.
Mindkét oldalon vannak hülyék és/vagy szabálytalankodóak, mint ahogy mindenhol. Sem a jogosítvány/autó, sem a kerékpár mellé nem osztanak automatikusan intelligenciát, sajnos. -
Recon666
Közösségépítő
válasz
TESCO-Zsömle #54 üzenetére
Addig nem tudják meg, míg piacra nem dobják.
-
Recon666
Közösségépítő
Van aki pénzt ad ezért?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
TESCO-Zsömle #37 üzenetére
És akkor már rögtön villanymotornak is használható a dinamó
-
dystopia
tag
Mutass légyszi ilyet, érdekelne, tehát 4.3" video bemenetes GPS, 60 dollárért, újan. Nem kell vízálló legyen, nem kell leadjon semmi áramot a kamerának, mert a biciklizés nem igazán érdekel, viszont ennyiért már összebarkácsolnék egy tolatókamerát magamnak. Vagy házba megfigyelőt a kertre, komolyabb kamerával.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Angel1981 #46 üzenetére
Autósok esetében pl. nem látom, hogy 10 / 7 átmegy a piros lámpán - ráadásul lassítás nélkül!
De a lámpa nélküli zebránál 10/9-en nem is lassítanak, pedig még meg is kéne állniuk, ha ott várakozok az út szélén...
100 bringásból 95 meg nem tolja kézben, ha zebrán kel át
100 autósból 100 szintén nem tolja kézben, mikor áthalad a zebrán...
Pont múlt héten egy 10-12 év körüli gyerek a piros(!) lámpajelzésű zebrán lassítás nélkül ment át, épphogy le tudtam fékezni előtte
Nem vagyok "beszólogató" típus, de ott utánakiáltottam - még ő ugatott vissza, hogy "engem aztán ne korlátozzon senki!"Pont tegnap egy 10-12 év körüli Suzuki a piros(!) lámpajelzésű zebrán lassítás nélkül ment át, épphogy vissza tudtam szökkenni előle.
Nem vagyok "beszólogató" típus, de ott utánakiáltottam - nem is hallotta annyira sietett...És ezt a másodikat nem viccnek szántam. Napi szinten találkozok autósokkal, akik itt/ott próbálnak még pár másodpercet nyerni az utakon.
Nem a szabálytalanság a veszélyes, hanem a sietség.
A gyakorlott autós ki tud védeni egy véletlen elé lépő gyalogot, de egy siető autós egy siető futót már nem. Nagyobb sebesség, nagyobb lendület... A tehetetlenségi erők elvégzik dolgukat... -
szki
őstag
válasz
Angel1981 #46 üzenetére
Felesleges ezzel foglalkozni. Nem arról szól a hír, hogyan közlekednek az autósok, és bicajosok. Autót is vezettem már elég sokat (800e km), és bicajt is (idén 8e km). Így pontosan ismerem a magyar közlekedőket
Kétségtelen, hogy a városi közlekedésben nagyon nehéz a bicajosok élete. Még akkor is, ha kijelölt (és jó minőségű) bicikliút van. A legtöbb bicajos balaesetben különben a másik fél is bicajos tudtommal. Legtöbbször az egyik fél bénázik, míg a másik haladna. Ezért én nem is szeretem a bicikliutakat. Csak 30 km/h-val lehet rajta tekerni, meg teli van amatőrökkel, gyalogosokkal, és pocsék a felülete általában.
Visszapillantó tükör szerintem használhatatlan. Rezeg, és a lényeget nem látni benne úgyse. Akinek jó a nyaka, az könnyen hátra tud pillantani.
Akinek meg nem jó a nyaka, és nem tud hátranézni, az vegyen ilyen kamerás cuccot! -
Angel1981
veterán
Autósok esetében pl. nem látom, hogy 10 / 7 átmegy a piros lámpán - ráadásul lassítás nélkül!
#35 TESCO-Zsömle: 100 bringásból 95 meg nem tolja kézben, ha zebrán kel át.
Pont múlt héten egy 10-12 év körüli gyerek a piros(!) lámpajelzésű zebrán lassítás nélkül ment át, épphogy le tudtam fékezni előtte (nekem persze zöld volt).
Nem vagyok "beszólogató" típus, de ott utánakiáltottam - még ő ugatott vissza, hogy "engem aztán ne korlátozzon senki!"
(Majd megteszi legközelebb egy megrakott teherautó, ami nem tud ilyen hamar megállni, te hülyegyerek!) -
Gusztáv
addikt
Ismerősömnek bukóra rögzíthető kis tükre van gondolom max 1-2e Ft, és ott le sem kell nézni a kijelzőre. Ő azt állítja, hogy gyorsan meg lehet szokni, engem biztos zavarna.
-
"Viszont aki már próbált városban, forgalomban tekerni, annak ez igen jól jöhet."
szerintem meg
Viszont aki szokott városban, forgalomban tekerni, annak ez teljesen felesleges.Ez egy új kacat. Ami arra jó, hogy megvedd, kidobd generáld a szemetet. Illetve vérgazdaggá tedd azt a marhát aki két feles vagy két dzsoint között kitalálta ezt a marhaságot.
Megnézem majd mikor egyes grammhuszárok ilyet is tesznek a gépre és nem veszik majd észre, hogy mennyivel lett nehezebb a masinájuk
(félreértések elkerülése érdekében: számomra a súly nem jelent semmit, ha a 87éves Mariska néni el tud kerekezni a teszkóba egy majd olyan öreg csepelen mint Ő maga, akkor nekem miért kéne carbon/alu váz?)
-
zz top
tag
A megoldás neve: Tükor.
Mondjuk egy Cateye márkájú, kormányvégre szerelhető. 5-6K. De szerintem nem is hirdetem itt az igét tovább, kár lenne a fáradtságért, úgy tűnik ez már nem az a bolygó, ahol én nőttem fel. -
#65755648
törölt tag
Szobabiciklire szerelhető verzió is van?
-
(ÉN)közPONT
őstag
válasz
macilaci78 #36 üzenetére
Tartalék akkut vajon lehet venni hozzá? (mini tour de france hoz
)
Hálózati töltő az gondolom akad? -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
macilaci78 #36 üzenetére
A dinamós töltés ott bukik meg, hogy ne ad egyenletes áramot.
Kell elé egy stabil táp és kész... De ha elemről/akkuról megy, akkor bizonyos keretek közt bírnia kell az ingadozó bemeneti feszültséget, elvégre az akkumulátorok kimenete se stabil. Ahogy merülnek, úgy csökken a kimenő feszültség.
-
macilaci78
nagyúr
A dinamós töltés ott bukik meg, hogy ne ad egyenletes áramot.
Az 5 órás üzemidő addig elég, amíg nem csökken 2-re. 5 óra kerekezés után a legtöbb embernek jól esik egy akkutöltésnyi pihenőidő.
Szerintem van létjogosultsága, hiánypótló termék, az egyetlen, ami marketingelve is van világszinten. Ha nekem is lenne egy olyan termékem, amit a világon elsőként karol fel a média, tök elégedett lennék, ha a világ országaiban átlagosan csak 10-10 darabot adnék el megbotránkoztató áron.
És ne abból induljunk ki, hogy milyenek a magyar utak, magyar kerékpáros kultúra és a magyar vagyonbiztonság. Zsenge ifjú koromban otthon a Postára bemenet nemhogy nem zártuk be az autót, de még az autóstáska is a műszerfalon volt, ma meg az esernyőt sem lehet a kalaptartón hagyni.
-
hunmyke
aktív tag
Elég sokat járok egy jó öreg Schwinn Csepel verseny bringával, versenykormányra elég macera tükröt szerelni, továbbá ha alul fogom a kormányt nem kicsit macerás hátranézni.
5 órás üzemidőt tolják fel meg az árát picit realizálják és mennék is a boltba érte... -
liksoft
nagyúr
Én autón, motoron, kerékpáron tükröt használok. Meg a füleimet. Meg a szemem. Még nem ütöttek el. De ha azt az óriási képernyőt kezdem silabizálni (az a piszok rajta mi lehet ebben a verőfényes napsütésben?) és kanyarodok, akkor a motoros (az a piszok) tartok tőle hamar kivasal.
Akkor most nem vagyok "menő"?
-
szki
őstag
Sűrű (városi) forgalomban látom értelmét a cuccnak. Ütöttem el már autót bicajjal, mert épp nem előre néztem
Bicikli úton se ártana a sok amatőrnek felszerelni ezt a bicajára, hogy lássa sokkal gyorsabb bringás jön mögötte, és időben húzódjon oldalra.
De kint az országúton felesleges. Esetleg bolyozásnál jól jöhet: ha a társ nagyon lemarad, akkor időben észlelhető -
Kobaljov
senior tag
Ilyen áron nem jósolok neki nagy jövőt (a már említett kormány/sisak tükrök sokkal olcsóbbak és nem merülnek le) + a kijelző napfényben való láthatósága is kérdéses lehet.
Sisak egyébként lakott területen kívül 40 km/h felett kötelező (vele is csak max 50-el lehet menni), bár ez nem egy túl gyakori eset az átlagkerekezőknél.
-
Angel1981
veterán
Jó pár éve napi szinten vezetek, és azt látom, hogy a bringások 80-90%-át még az sem érdekli, hogy előtte mi van, csak megy, megy, megy....
(Azt az autós meg figyeljen rá!) -
JoeYi
őstag
mondjuk ennek csak felfutási idő kell. Ez még az első generáció egy kezdő cégénél. A másodikban már jópár dolgot javítanak majd a user feedback alapján és az árak is ala csonyabbak lesznek, mert kiderül hogy mekkora kereslettel számolhatnak. Ezen a vonalon egy 2,4 inches OLED kijelző + kémkamera méretű hátranéző cucc lenne a legjobb, olcsóbb is lenne, meg tovább bírná az aksi.
De a legeslegjobb egy android/iphone app lenne, meg hozzá egy bluetooth kamera, természetesen a csomagban egy univerzális felfogatóval a telefonnak
-
McDog
aktív tag
Elég sokat járok kerékpárral, ha bemegyek a boltba már ki kell kötni, ha a kerékpáromon hagynám, akkor e miatt vinnék el az egészet. (már egyszerű elemes lámpát se lehet fent hagyni...)
-
ThorsHUN
őstag
Dinamos toltesi lehetoseg?
Napfenyben lathatosag? (Mert ugye a mobiltelefonoknal is hiaba gyonyoru a kijelzo ha szart se lehet latni) -
varsam
őstag
Márpedig sajnos nagyon sokan vannak, akik nem tudnak normálisan hátranézni és arra tekerik a kormányt amerre néznek. Hátranéz és már megy is ki a kocsi elé balra.
30k vs élet(kicsit sarkítva van, de lehet annyira mégsem)
Biciklisből pedig egyre több van az utakon, pláne nyugat Európában.Szerintem igenis hasznos kis kütyü ez ha megfelelően működik a rázkódás-csökkentés illetve a kijelző is rendesen látható.
-
Van egy olyan érzésem, hogy ezzel a termékkel nem fog meggazdagodni ez a cég! Szerintem nagyon szűk réteg lesz az, aki ezt a hóbelebancot felszereli a bringájára. Akinek komolyabb össztelós montija van és erdőbe is csapat, az nem azért nem veszi meg mert drága, hanem mert nincs rá szüksége. Országútisok, XC-sek meg annyira grammhuszárok, hogy ezzel a cuccal nem növelik a súlyt az biztos. A hétköznapi bringások meg sokallni fogják az árát mert nincsenek ilyen "alkatrész" árakhoz szokva. Talán a bringás futárok közt akadna olyan aki megvenné, de ott is kevesen.
Bár visszapillantóként húzós az ár, de ha azt nézzük egy vízálló kamera plusz egy méretes vízálló kijelző, akkor meg nem olyan drága. És ez felveti annak a lehetőségét, hogy a minősége sem extra jó. Márpedig ahhoz, hogy ez tényleg jól használható legyen, extra jó kamerának és kijelzőnek kell lennie, hogy a tűző napon is jól látható legyen. -
JoeYi
őstag
A cég honlapja, pár plusz képpel: [link]
-
ZeUS2140
aktív tag
Fej elfordít, váll fölött pozícionál majd fókuszál. Ezek után az "agy" kódnevű cpu feldolgozza a kapott adatokat és viola. Megjelenik a kép a mögöttünk lévő világról.
Nincs üzemidő, nem lopják el és megbízható. Aki meg nem tud hátra nézni az szerintem élből ne üljön bicóra. -
D.Orion
veterán
+1 Ha ez valami tn+film paneles technológia, akkor már ugrott is a használhatóság.
superecneB: Hát pl az Egér Úton ne akarjad használni.
Szvsz ezt tőlünk nyugatra lévő útviszonyokra tervezték. Erősen kétlem, hogy a marketing fotón szereplő környezetben használható lenne a készülék. Napsütés + rázkódás.
-
(ÉN)közPONT
őstag
Nemtudom...egy olasz motorkerékpár gyártónak egy drága modelljén pont ilyen megoldás volt 6-8 éve és működött a gyakorlatban ..
Bicajra hasznos cucc..csak picit lenne kedvezőbb az ára !
Sok olyan balesetet lehetne vele kivédeni vele ami nem a kétkeréken ülő kolléga hibájából történik! -
JoeYi
őstag
hmm, már 10 éve álmodoztam ilyesmiről, tök jónak tűnik, mondjuk fele ennyiért jobb lenne. A ledeknek meg szerintem nincs értelme, biciklivel nem szokás tolatva parkolni, kint a városban meg van elég fény
-
superecneB
őstag
Azért annyira nem életveszélyes a hátra pillantás.
Csak én érzem úgy hogy a rezgés védelem nem ilyen ilyen össze vissza foltozott, kátyús utakhoz van kitalálva mint amik itt a balkánon és tőlünk keletre vannak? -
derceto
csendes tag
Remélem rohadt fényes a kijelző, mert amúgy nappal használhatatlan.
-
Dany007
veterán
Hát a legtöbb biciklisnek szüksége is lenne ilyesmire
-
elefant
őstag
válasz
(ÉN)közPONT #1 üzenetére
szerintem a motor túl gyors ehhez.
-
elefant
őstag
válasz
(ÉN)közPONT #11 üzenetére
én mindennap bringával járok a városban. tükröt nem használok, mert ha oldalra tenném nem férnék el a kocsik között, ha pedig függőlegesen, akkor kitakarna a látózmezőből. folyton hátra nézegetek, ami ezeken a kátyús utakon, beláthatatlan kereszteződésekkel megspékelve nem egy életbiztosítás. szerintem fasza cucc, ha nem lenne ilyen drága, biztos vennék egyet ahogy lehet.
-
(ÉN)közPONT
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #7 üzenetére
Néhány darab itt is gazdára fog találni...pl egy durva össztelós monty kerül vagy 300E be...ott már nem életveszély + 30E
főleg ha emberünk 60al gangol lefelé cikázva a Hűvösvölgyi úton
Viccet félre arra pont tökéletes cucc ,hogy némi rutinszerzés után az ember látja ,hogy mit művelnek a háta mögött forgalomban..pl egy bicajos futinak lehet ,hogy megérné hosszútávon?!
-
5h4rK
tag
válasz
TESCO-Zsömle #7 üzenetére
Mivel a forumozok 80% Mo lakik, sztem eleg aktualis a hozzaszolasom. Jo, szep, de nem balkanra valo. Foleg, hogy nalunk ( RO ) ez kb. egy bicikli ara. ( nem csucs, de van kereke es gurul ).
-
(ÉN)közPONT
őstag
Nem mondtam ,hogy nem vinnék el
..mint mindent ami mozdítható és azt is amit körülményes mozdítani
14évig motoroztam..
Használtam tükröt + hátra is fordultam ..mikor ,hogy adta a helyzet..
Szerintem meg lehet oldani (típusfüggő) ,hogy parkolásnál a kijelző rész levehető legyen..a kamera részt meg okosan el lehet rejteni.. -
Devid_81
félisten
Ennyi pénzért épp bírhatná kicsit tovább is mint 5 óra.
Amúgy nem rossz ötlet, már lassan mindenki mindent kameráz. -
5h4rK
tag
válasz
(ÉN)közPONT #1 üzenetére
Owl -150$ vs tukor+lampa - 10$
Arrol nem is beszelve, hogy allandoan kell ra vigyazz nehogy valaki leszedje .... -
TESCO-Zsömle
titán
Nagyszerű.
-
(ÉN)közPONT
őstag
Motorra is hasznos modding lehet?
Új hozzászólás Aktív témák
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Bundle topik
- World of Tanks - MMO
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Autós topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Mikrotik routerek
- Házimozi haladó szinten
- Mindhárom Tab S9 vízálló lett
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- További aktív témák...
- Apple Watch Series 4 Nike 44mm Teljes doboz, sok tartozék, 100% akku
- LG 77C4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Dell G15 5530 gyári kijelzőt keresek (DP/N: 0VPD4)
- IDE HDD-k vegyesen nagy mennyiségben 32db egyben
- Eladó gamer / workstation PC + monitor garanciás, dobozos alkatrészekkel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2025, 100% akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest