Új hozzászólás Aktív témák
-
Inhouse
őstag
válasz DigitXT #8014 üzenetére
Ahhoz képest egész jó!
A Thaliámon megint vacakolt a töltés, most a testkábel gond helyett (az meg lett oldva pár éve) a plusz egyik saruja volt a gond. Ami az önindítóra csatlakozik. Bepárhuzamosítottam egy új kábelt a generátor és az önindító közé, és ha már ott jártam ("csodajó móka"), akkor az önindító és az akku közöttihez is tovább vittem. Nagyon kevés autóban van ebben az ágban biztosíték, de ez pont olyan. Így nem köthettem a bizti utáni pontra csak úgy. Költséghatékony módon egy lemezbiztosítékot vettem (200A 600Ft) és csináltam hozzá egy tartót.
Üdv Inhouse
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Netflix
- World of Tanks - MMO
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Politika
- PlayStation 3
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen