Új hozzászólás Aktív témák
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
Blindmouse #112 üzenetére
sekély
e kéjDe legalább csillagom fel tudott ragyogni kies lelked sötét egén.
(+ bambano is kipipálhatta a napi kalandor-oltogatást)
-
Mister_X
nagyúr
válasz
Blindmouse #112 üzenetére
Ugyan már... nem a kocsi a hibás, hanem az idióta, aki vezeti. Annak meg tök mindegy, hogy Peugeot, Ford vagy Suzuki van alatta.
-
Blindmouse
senior tag
Most nézem Peugeot 206-osa volt/van...
Csak Jeremy Clarksont tudom idézni:
"To prevent accidents, you simply ban all Peugeots from the road.
They are invariably driven by people who don't know what they're doing, changing lanes without warning, pull out without stopping and fall asleep without noticing. Once the Peugeots are banned, road accidents will fall by - I reckon - 95 per cent." -
bambano
titán
válasz
Blindmouse #110 üzenetére
"A relatív gyorshajtás a veszélyes, meg a noobláma pegueot vezetők.": meg a kalandorok...
öööö
-
Blindmouse
senior tag
Semmi értelme. A sebességkorlát azért van, hogy a baleseteket elkerüljék, és ne legyen zaj. Ugyanazon az úton nyáron délben 110-el lehet menni, míg télen hóesésben ködben csúcsforgalomban 60 is sok. Erre rátesznek egy 90-es táblát.
A relatív gyorshajtás a veszélyes, meg a noobláma pegueot vezetők. -
Hieronymus
veterán
válasz
Kalandor #101 üzenetére
"Az autópályázás...de sokkal jobban) megy nyugatabbra mint itthon"
Persze, jobban megy.
Többet kell autópályázni és javulni fog otthon is.A német helyzetet ismerem jobban. A pályán közlekedők több mint fele már nem német.
Az idősek többsége csak városban vezet, esetleg országúton. A pályát elkerülik.Egy kis cégnél dolgozom. Karácsonykor derült ki, 27 ország polgárai dolgoznak nálunk.
Az úton ennél jobban nemzetközibb lehet a vezetők összetétele."..én toleráns vagyok.
Csak jó úton haladsz a tolerancia felé.
A tolerancia nem csak azt jelenti, hogy elfogadjuk a mást/másságot. A tolerancia azt is jelenti, hogy értéknek tekintjük azt. -
Viszlát
addikt
Ezt egy jobb nyugati társadalomban belenevelik az emberekbe...
Haha, merre turistáskodtál?
Belenevelik ja, büntetésekkel. Németeknél például a nem biztonságos előzésnek is van vagy 4-5 különböző besorolása a hozzá tartozó büntetési tétellel és ezek még csak a másokat nem veszélyeztető esetek, mert az már külön kategória. De büntetik a jobbra tartás elmulasztását is, hogy a témához kapcsolódjak, simán kiszednek, emlékeim szerint 120 pénz.
Lassan 30 év eltelt a rendszerváltás óta, szóval tényleg ideje lenne annak a felfogásváltásnak amit emlegetsz és elfelejteni végre ezt az álomnyugat baromságot.
-
bambano
titán
válasz
Hieronymus #100 üzenetére
nem olyan komoly az az ellentmondás (vagyis de
)
az életben tapasztaltakat veti össze az álmaival, ezért érzed ellentmondásnak.nálunk pedig a folyamatos büntetéssel lehet célt elérni, mert mi ilyenek vagyunk.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
Hieronymus #100 üzenetére
Finoman próbálok fogalmazni, csak rávilágítani, hogy egyetlen hozzászólásba sikerült önellentmondást gyártani.
Amit kiemelsz, az pont nem ellentmondás. Az autópályázás jól (vagyis nem ideálisan, de sokkal jobban) megy nyugatabbra mint itthon.
Ott inkább éreztem társas játéknak mint az itthoni helyzet individualista ámokfutásnak / tudatlanságból-gyakorlatlanságból fakadó esetlenségének kettősségét.A többivel már megint nem tudok mit kezdeni, én toleráns vagyok.
-
Hieronymus
veterán
Finoman próbálok fogalmazni, csak rávilágítani, hogy egyetlen hozzászólásba sikerült önellentmondást gyártani.
pro:
Haladhatsz te bármilyen sebességgel a belsőben, úgyis jön mögötted 2 idegesen tikkelő xenon. Mert kimenni itthon a belsőből sose akar senki, csak kiküldeni másokat.
és
Mehetsz te 130-al is bent, a szülő nőt vivő fontos emberek akkor is letolnak a 90-es kamionok közé.kontra:
Egymásra figyelés, asszertivitás, altruizmus, reciprok altruizmus, rendszerben gondolkodás. Ezt egy jobb nyugati társadalomban belenevelik az emberekbe..Az egymásra figyelésre az is beletatozik, hogy a tükröket is használjuk a belső sávokban.
Ha valaki plusz 100 sebességgel közelít feléd, akkor időben kihúzódsz előle.
Most komolyan. Ha a belső sávban majd kétszázzal megyek, én számítok rá, hogy nálam sokkal gyorsabb jármű közlekedhet mögöttem."...de akkor kell 1-2 generáció a szokások megváltoztatásához, és alapjaiban változna meg a társadalom, mert akinek igénye lesz ezekre a dolgokra, az nehezen tűri majd a zabrálást máshol is, az pedig nem találkozik mindenki érdekével...."
Ez eléggé idealisztikus gondolat.
Ahhoz, hogy bármiféle társadalmi "fejlődés" következhessen be, meg kellene ismerkedni a tolerancia fogalmával és használni. Nem csak másoktól várni el az irányunkban.
Oktatással, neveléssel és sok energia befektetéssel.
Akár itt és most elkezdhetnénk.
Például azzal, hogyha elbambulunk a zöld jelzésnél. A mögöttünk álló járművek nem azt jelzik hangjelzéssel, segglyukak vagyunk. Az információ, a továbbhaladás lehetőségének az igénybevételére hívja fel a figyelmünket. (A csökönyös helyben maradás, egy idő után, módosítja az hangjelzés információ tartalmát. De ez már egy más történet.) -
FLATRONW
őstag
válasz
Blindmouse #92 üzenetére
Ez csak azt bizonyítja, hogy egy Matrix-ban élünk és csal a gép, mint a versenyautós játékokban.
Hogy a témához is szóljak, szerintem bármelyik típusú autóról összelehet hozni egy ilyen válogatást. Az emberek szeretik lejáratni azokat, akiknek jobban megy a soruk (vagy úgy tűnik, hogy jobban megy).
-
#56573440
törölt tag
"Egyszeruen szornyu minosegu sok helyen az also sav"
Focus combival nem érzem hogy olyan nagyon sok helyen használhatatlan kategória lenne a hazai pályák minősége pedig megyünk sokat. Hibák vannak, de szerintem a sz@r kategória bécs fele pl a gyűrű, na olyat keresni kell itthon nagyon... Tény hogy a külső sávok nem mindig tükörsimák, de szerintem igen messze vannak a használhatatlantól, nekem pl sikerül jellemzően üzemszerűen haladni rajta .
-
Kasya
nagyúr
válasz
#56573440 #96 üzenetére
Itthon en is sokszor hasznalom a belso savot, ha azzal nem akadalyozom a tobbieket. Egyszeruen szornyu minosegu sok helyen az also sav. Nem egyszer fordul elo, hogy 130-nal kicsit a kocsit is megdobja. 100-zal elheto...
Inkabb felveszem sokszor a 150-es tempot a belsoben, mint szivassam magam az alsoban.De hetente elofordul az is, hogy a kulsoben vagyok kenytelen elozni, mert nem is az hogy elbambulnak, de pl. az erdi emelkedon ugy gondoljak a "kisebb" autok, hogy siman tartjak a 130-at...aztan lassulnak vissza 100-ra, csak epp a savot nem akarjak elhagyni....
De az elmult evekben a cseheknel is csak a belsoben voltam hajlando kozlekedni Brno fele, olyan xar ,inosegu a kulso sav. Most mar ha jol tudom, felujitottak a "hullampala" reszeket.
Szoval a kresz egy dolog, de sokszor nem elheto es alkalmazkadni kell...inkabb az emberek megertese az, ami hianyzik. Es hhogy temanal maradjak, a nagyobb autoval rendelkezoknek van ebbol kevesebb....es turelmetlenebbek.
Foleg pentek delutanonkent latszik, hogy a ceges autosok a palyan elik ki fusztraltsagukat. -
#56573440
törölt tag
Nem csak itthon élnek sokan indokolatlanul belsobb sávokban életvitelszerűen. Tegnap toltam le 800+km körül osztrák és német pályán, nem először, hiába a potenciális 200-al érkező a belsoben, hiába a tonna tartsal már jobbra tábla, 3 sávból csak a külső volt jellemzően szabad, pedig se kamionok se semmi. Belsoben 130 alatt tokoresztek, kozepsoben 100 körül. Ez valami globális nepbetegseg...
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
Hieronymus #91 üzenetére
Addig amíg mögöttem nem jönnek és én gyorsabban haladok a külső sávnál, csak akkor sorok vissza a külső sávba, ha előttem nagyon hosszan nincs jármű a szélső sávban.
Ezzel mi a gond?
Megint valami csodaautópályákról hallok itt, ahol a külső sáv tele, a belsőben meg egy szem autó halad. Haladhatsz te bármilyen sebességgel a belsőben, úgyis jön mögötted 2 idegesen tikkelő xenon. Mert kimenni itthon a belsőből sose akar senki, csak kiküldeni másokat.Két sávos úton döntsd el melyik sávban akarsz tartósan haladni. A sávnak megfelelő tempót kell nyomni.
Mehetsz te 130-al is bent, a szülő nőt vivő fontos emberek akkor is letolnak a 90-es kamionok közé.Most komolyan. Milyen társadalmi keret kell ahhoz, hogy valaki használja a tükröket?
Egymásra figyelés, asszertivitás, altruizmus, reciprok altruizmus, rendszerben gondolkodás. Ezt egy jobb nyugati társadalomban belenevelik az emberekbe, itthon végletekig atomizált, individualista, közlegelőkön birkát tartó, okosba megoldó, vertikálisan teljesen elcsúszott, közösből csak elvevő társadalmi rendszer van. Aki nem ilyen, az élhetetlen, ostoba, erőforrásokat szerző és megtartó, a rendszer előrejutói az élelmes, szabályhajlító, kiskapukereső emberek, aki betartja a szabályokat, versenyhátrányban van.
Ha egy jobbra tartás elmulasztása 10.000-es csekk lenne, egyből használnák az emberek a tükröt. Persze ez külső kényszer, nem belső igény, de valahol el kell kezdeni. Kezdhetjük az igények megváltoztatásánál is, de akkor kell 1-2 generáció a szokások megváltoztatásához, és alapjaiban változna meg a társadalom, mert akinek igénye lesz ezekre a dolgokra, az nehezen tűri majd a zabrálást máshol is, az pedig nem találkozik mindenki érdekével.
Így marad ez a jelenlegi rossz társadalmi szerződés, amiről egy nagyon jó vicc poénja is szól. -
bambano
titán
válasz
Blindmouse #92 üzenetére
ezt csak hallkan, a főnök előző autója is ilyen
-
Mister_X
nagyúr
válasz
Blindmouse #92 üzenetére
Neked milyen kocsid van?
Egyébként a válasz egyszerű, illeszd be a kocsid márkáját: meglátta, hogy köcsög ...-s vagy, ezért 1) megmutatja, ogy az ő pözsója is tudja tartani a tempót - 2) csak azért se enged haladni, mert köcsög ...-s vagy
-
Blindmouse
senior tag
"Csináljunk minden márkára Őrült XY bejegyzést, vagy topikot"
Én pegueot-ossat szeretnék látni. Azok nem tudnak reggel kiállni a parkolóból úgy hogy 2 autót össze ne törnének, és valahogy a valóságot meghazudtolva egyszerre haladnak lassan meg gyorsan. Ha előtted van a megengedett sebesség -20-al megy, ha mögötted, akkor akármennyivel mész, 2 méterrel a hátadban megy üres úton.
Nemrég mentem egy mögött, nyílegyenes úton 15x villant fel a féklámpája úgy hogy nem volt előtte senki. Csak arra tudok gondolni, hogy sikerült előérnie a rémisztő 70Km/h sebességet a fostalicska 206-osával, és ugye vagy a gázt nyomom vagy a féket... -
Hieronymus
veterán
"Mindegy, hogy máshol mi van, vagy minek kellene lennie. Itthon nem tudják használni a párhuzamos közlekedési sávokat úgy, hogy az össztársadalmilag jó legyen, csak az egyéni érdekek számítanak. Ezen változtatni csak iszonyatos szigorral lehetne."
A szigor csak félelem alapon használ. Helyette a felvilágosítás és nevelés lenne olcsóbb és tartósabb megoldás.
"Ezt a játékot egyébként itthon a villogtatók úgy képzelik, hogy rajtuk kívül mindenki játssza ezt a csiki-csukit, ők csak a rózsa virágát szeretnék, vagyis végighaladni a belsőn. "
Pontosan. Addig amíg mögöttem nem jönnek és én gyorsabban haladok a külső sávnál, csak akkor sorok vissza a külső sávba, ha előttem nagyon hosszan nincs jármű a szélső sávban.
Ezzel mi a gond?
Normális körülmények esetén kialakul a rend, a többsávos úton is. A legszélső a kamionok és lassan haladók sávja. A középső a 120-140 tempójú sáv, magyarul szabályosan, a maximális haladási sebesség minimális túllépésével haladnak. A belső meg a gyorsan haladóké.Két sávos úton döntsd el melyik sávban akarsz tartósan haladni. A sávnak megfelelő tempót kell nyomni.
Annak tényleg semmi értelme, ha valaki 5-10km/óra sebesség többlettel előz kétsávos úton.
Már közepes forgalom esetén is be fognak érni a gyorsabban haladók."..nem látom, hogy utána lehúzódna a külsőbe, csak megy szépen a belsőben tovább. Ez potyázás, nem társasjáték, de ő így éli túl a felbomlott társadalmi kereteket"
Most komolyan. Milyen társadalmi keret kell ahhoz, hogy valaki használja a tükröket?
Ha valaki gyorsan közelít vagy már közel is van, akkor már nem indulok el előzni. A másik esetben meg lehúzódok a gyorsabban haladó jármű elől a belső sávból. -
Kalandor
HÁZIGAZDA
Mindegy, hogy máshol mi van, vagy minek kellene lennie. Itthon nem tudják használni a párhuzamos közlekedési sávokat úgy, hogy az össztársadalmilag jó legyen, csak az egyéni érdekek számítanak. Ezen változtatni csak iszonyatos szigorral lehetne.
Addig marad a szenilitás védelme kinek-kinek vérmérséklet és gyakorlottság szerint. Aki nyuszi, gyakorlatlan, fogalmatlan, stb., az beveszi magát a középső sávba mint egyfajta safe space-be, ott macerálják a legkevesebbet. Aki döngetne, az megy a belső sávban, villog, idegeskedik. Aki meg tojik az egészre, az belövi 90-re a tempomatot és szépen gurul a kamionok mögött, amíg a többi küzd. Ha van bátorsága, kimegy a belsőbe és gyorsan igyekszik behozni a lemaradását, a belsőzők legnagyobb bánatára.
Viszont a kimegyek a belső sávba, megelőzöm, kimegyek a külső sávba, az egy társasjáték, ahhoz mindenki kell. Ezt a játékot egyébként itthon a villogtatók úgy képzelik, hogy rajtuk kívül mindenki játssza ezt a csiki-csukit, ők csak a rózsa virágát szeretnék, vagyis végighaladni a belsőn. Amikor ilyen villogtatót látok, soha nem látom, hogy utána lehúzódna a külsőbe, csak megy szépen a belsőben tovább. Ez potyázás, nem társasjáték, de ő így éli túl a felbomlott társadalmi kereteket
-
"A középső sávozás volt tanárom szerint maga a megtestesült taoista válasz."
Szerintem meg szimpla fogalmatlanság. A nyáron jártam háromsávos északolasz autópályákon, ott gyönyörűen működött a jobbratartás, tényleg jó volt látni, hogy úgy működött minden, ahogy működnie kellett.
-
JanR
addikt
Nyáron nem egyszer előfordult már, hogy a külső sávban lehetett haladni 130-al, a belső sáv pedig 100 környékén "csordogált". De most már nagyon eltérünk a tárgytól.
Bmw-sként kikérem magamnak, hogy őrült lennék. El nem tudom képzelni, hogy mi váltana ki ilyet belőlem, de erős a gyanúm, hogy semmi. Sajnálatos eset mind
(#88) Kalandor: Nem írtad (hogy mondtad-e azt nem tudom, nem vagy bekamerázva
), csak visszakanyarodtam a topik témájához
Szerk2.: bár ez sem helyes, mert Őrült bms-ekről szól a cikk, nem arról, hogy az összes bmw-s őrült lenne
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
Akkor miért van az, hogy (akkor általánosítok én is) a francia csodák és hétvégi swift-esek autópályán mennek a belső sávban 90-100-al, mikor a jobb sáv üres.
Az M6-oson Felső-Baranyában vagy hol vannak ezek a csoda többsávos utak, amiről ti villogtatók mindig regéltek, ahol az ég kék, a fű zöld, a belső sávban Suzuki, a külső sáv meg üres? Amerre én járok, ott 2 tömött sáv megy, csak a belső gyorsabban. -
GabN73
addikt
Tisztázzuk először: nem vagyok BMW tulaj, és nem is szeretem a márkát.
2. Teljesen aláírom, hogy a nagy német trió használói között több a tahó (ahogy már említettem egy hozzászólásomban) De ugyan ilyen videókat lehetne csinálni bármelyik márkáról.
3. A közlekedési kultúráról volt szó, elnézést, hogy megsértettem a kis szabályrendszered, de csinálj róla bejegyzést, vagy facebook csoportot, majd átrakatom offba.
4. Azért említettem ezeket, mert annyira ragaszkodsz a kresz betartásához. Nem tudom hogy mennyit vezetsz, egyáltalán vezetsz e, és azt hol teszed, de a nagy érveléseid azt mutatják, hogy pályán nagyon ritkán, vagy egyáltalán nem.
5. Csináljunk minden márkára Őrült XY bejegyzést, vagy topikot (vagy facebook csoportot)! Itt csak egy sztereotípiát erősítünk, megnézi JózskaPista ezt a videót, beül az általa használt márkába (ami nem BMW), majd forgalomban amint lát maga előtt egy BMW-t, már egyből arra gondol hogy biztos paraszt, mer'há' látta a videjóban. Közben amit ő hibázik, azt észre sem veszi, pedig ugyan akkora, ha nem nagyobb suttyó, mint a bimmeresJajj, de ez már annyira offtopik, nem is értem, hogy a Te érveléseid hogy fértek el eddig onként
-
Viszlát
addikt
Persze, csak hát a butaságból fakadó általánosítás kissé ártalmatlanabb kategória, mint az agresszió igazolása.
Valószínűleg azért sem hat meg ez engem, mert nem köt semmiféle érzelem a márkához, semmilyen szempontból nem mutat semmit rólam az, hogy milyen autóban ülök, így aztán felőlem mindenki azt gondol rólam amit akar. Élvezem amit nyújt az autó, de ugyanúgy vezetek ahogy az előző autóimban tettem, az index használatát egy 100-as Skodában tanultam meg, nem a BMW márkajelzés fog leszoktatni róla.
(#74) mephi666: a sztereotípiák ellen nagyon nincs mit tenni, legalábbis azt leszámítva amit az ember a kis saját életében adódó események kapcsán megtehet, de szerintem ez bőven elég. Hogy mire gondolok: két éve télen megálltam egy Suzukist kihúzni az árokból, már hárman álltak ott akiknek nem sikerült, erősen behavazott aznap, a Suzuki orra túrta kicsit az árok oldalát, szóval nem volt egyszerű. Nekem is csak úgy sikerült, hogy felnyitottam a csomagtartót és három férfiember beült, hogy legyen súly a hátsó tengelyen, úgy már nem jelentett gondot a 3 literes dízelnek a dolog. Majd egy óra elment így is a próbálkozással, kisgyerkőcök addig az én autómban melegedtek, ők is és mindenki aki ott volt akkor tudja már, hogy nem minden BMW-s tajparaszt, ami szuper dolog, hiszen talán nem csak ezzel hanem más sztereotípiákkal kapcsolatban is elgondolkodnak legközelebb és majd egy tucattal kevesebb korlátolt, beszűkült látókörű ember mászkál a világban.
-
bambano
titán
én nem mondtam rád ilyet. próbálj már meg arról vitatkozni, amit mondtam.
még azt sem mondtam, hogy alapértelmezetten fafejű vagy. azt mondtam, hogyha nem érted meg azokat a dolgokat, amiket leírtam a témával kapcsolatban, akkor fafejű vagy. de látom, lement már a köd, amit emlegettem."tehát ha egy fórumban leírom a véleményem egy dologgal kapcsolatban,": ez a mondat önmagában is erős általánosítás. te nem EGY fórumban írtad le a véleményedet, hanem az őrült bmw-sek fórumában.
a magam részéről nem folytatom tovább ezt a meddő vitát, nem vagytok képesek lépést tartani.
-
JanR
addikt
-
bambano
titán
egyrészt nem értem, ezt miért nekem válaszoltad, az előzmények visszaolvasása segíthet.
másrészt "Egyébként meg nappal senki se fog elvakulni attól" azt tapasztalom, hogy sötétben is előznek így, nemcsak autópályán. én a 33-ason is jártam már úgy, hogy a tükrökön keresztül szembedurrantott a baromja, pedig semmi oka nem volt rá. ilyenkor 3-5 másodpercig önvezető módban megy az autó, és örülhet a paraszt, hogy nem megyek neki.
-
bambano
titán
értem, tehát amikor engem lebalf.szoznak, az rendben van, amikor én ennél egy hajszállal kevésbé agresszív, de legalább megalapozott jelzővel válaszolok, az nincs rendben.
lásd: #57: "Imádom ezt a tapasztalat nélküli megmondóember balf*sz stílusod"
tipikusan a más szemében a szálkát szólás passzol ide.
"akkor ne az én hibáimat emeld ki": miért, abban a topicban, ami a te hibáid kiemelésére nyílt, vajon mit kellene tennem, hogy ontopic maradjak? megpróbálok másik területről példát hozni: ha (egyéb korlátozó tényező nélkül, pl. társaság többi tagja, vendég) bementél egy vega étterembe, mit raplizol, hogy nincs csülök??? másik példa, hátha segít: ha férfi főszereplőnek jelentkeztél Kovi Agresszív Dominák című filmjébe, miért csodálkozol, hogy elfenekelnek???
-
Blindmouse
senior tag
válasz
Hieronymus #75 üzenetére
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=168007
http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2147015-Headlights-too-bright
http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1843524-Help-With-Euro-Tail-Lights-Are-Too-Bright
http://www.e46fanatics.com/forum/showthread.php?t=121993biztos én találtam ki...
-
Hieronymus
veterán
válasz
Blindmouse #64 üzenetére
"Évente 1-2 alkalommal."
Ja, az más. Ennyi bizonyosan elég a tutihoz
.
"Ja még szerencse hogy az autóiparban akkora a szigor, hogy olyan dolgok sem történhetnek meg mint a dízelbotrány."
Ebből hogyan következik, hogy a német TÜV és a magyar műszaki vizsga állomások csak a BMW számára megengedik a fényszórók szabálytalan beállítását?
A vizsgáztató szakember önállóan méri és nem a motor számítógépétől kérdezi le.Én láttam, hogyan állítják be a fényszórókat.
-
mephi666
nagyúr
inkább csak elterjedt sztereotípia, hogy minden audis/bmw-s/mercis = paraszt
múltkor hazafelé 5km-es távon 3 stiftes is olyat alakított, hogy megérte volna felvenni kamerával... minden márkával/típussal akadnak gyökerek az utakon, de leginkább a fenti hármast jegyzi meg az ember, hogy igazolja a sztereotípiát
ui: engem jobban irritál az, ha kijönnek elém és lassításra kényszerítenek... látom, hogy áll a nyomorult, várakozik, tudom hogy ki fog jönni, és amikor közelebb érek, jön is... aztán városon belül beáll 30km/h-ra, főúton pedig 60-70-re... és ezek nem is bömössel vannak általában, mert azoknál lassítani se kell, úgyse érem utol
-
"lehetne vitatkozni arról, hogy mitől ijed meg jobban az előtted menő, attól, hogy rádudálsz"
Ha már KRESZ, akkor az azt írja, hogy a dudálás arra való, hogy lakott területen kívül azzal jelezd az előzési szándékod, tehát a belső sávban kódorgókra rádudálni teljesen KRESZ-kompatibilis.
Egyébként meg nappal senki se fog elvakulni attól, mert rávillognak, hátulról pláne nem, de mondjuk akkor se, ha a szembejövők trafipaxra figyelmeztetnek vagy mondjuk arra, hogy lemondasz az elsőbbségedről.
-
Viszlát
addikt
Nagyon rossz irányt vettél ezzel az előzmény-firtatással. Nincs az a körülmény amiben ez lenne a megoldás, vagy bármilyen szinten is igazolná az effajta reakciót.
Egyébként meg hol érdekes az, hogy vadidegen emberek mit gondolnak rólad az utakon? Szerintem egyetlen dolog számít a közúti közlekedésben, hogy mindenki hazaérjen épségben. Szabálykövető, defenzív vezetési stílussal ez többnyire megoldható, minden mást le kell tojni.
-
Veatta
aktív tag
Engem régóta foglalkoztat ez a kérdés:
A BMW-től, lesz hülye vagy azért vesz BMW-t mert hülye?
tyúk- tojás kérdéskör, de érdekel a véleményetek.
-
JanR
addikt
Értem, tehát átmegyünk személyeskedő stílusú hozzászólásba és burkoltan még le is fafejűzöl - ez valóban egy jó megoldás.
Nem várom el Tőled, hogy napi 10 órát vezess és legyen fedélzeti kamerád, de amikor leírom, hogy beskatulyázott bmw-sként mit látok a másik oldalról, akkor ne az én hibáimat emeld ki (legalább is a villogás az nagyon megbántott, úgy érzem). Én sokat autózom és 90%-ban pályázok, hidd el, egy 130-140-es tempónál, ha rádudálsz az előtted lévőre, akkor megijed! Az meg a másik, ha ugyan ennél a tempónál tartod a megfelelő követési távolságot, akkor meg egyáltalán nem biztos, hogy meghallja a dudámat az előttem közlekedő
.
Lehet ahhoz ragaszkodni, hogy én vagyok a bunkó, miért villogok és nem ismerem a kreszt, csak annyit árulj el, hogy normál esetben nehéz-e elengedni egy gyorsabban haladó járművet?(#68) ncc1701:
"Szidod a többi prarasztot, miközben jobbról előzöl, és levillogod az elötted levőt. Nincs is több kérdésem."
- Senkire nem írtam, hogy paraszt, ez a Te agyszüleményed.
- Az nem minősül jobbról előzésnek, ha követem sávomat és más a belső sávban tengődik lassabb sebességen - erről rendőrt is megkérdezhetsz.
- Nem villogok le mindenkit! De aki 3 km alatt nem képes észrevenni, hogy ott vagyok mögötte és elmennék, nem fog elengedni, valahogy jeleznem kell számára, hogy legyen kedves elengedni. -
bambano
titán
az az igazság, hogy pár dolgot nem vagytok hajlandók felfogni, nyilvánvalóan érintettségből kifolyólag:
1. az, hogy itt valaki beszólt a bmw-seknek, semmiféle érdemi közlendőt nem tartalmaz a többi márkával kapcsolatban. tehát leírom lassan, hogy a fafejűek is megértsék: NEM MONDTA SENKI, hogy más márkáknál nincs tahó.
2. más márkák emlegetése több más dologtól is függetlenül, mint pl.:
- én személyesen idióta vagyok-e vagy sem
- vezetek-e napi 10 órákat forgalomban
- van-e dashcam az autómban
- ha lenne dashcam az autómban, rögzítene-e más márkából is szabálytalankodókat
az itt offtopic lenne.
3. az, hogy más márkák tulajdonosai között is van tahó, nem menti az itt ontopic bmwseket.tehát nem az az állítás, hogy pl. az opeles az mind angyal, hanem az, hogy itt kell-e az opeleseket csesztetni vagy máshol. a válasz pedig az, hogy máshol.
mielőtt még az érintettségből levezethető szürke köd ellepné az agyatokat, fentiek a látszat ellenére sem tartalmazzák azt, hogy minden bmw-s fafejű. fentiek azt az állítást tartalmazzák, hogy aki ezt nem érti, az fafejű az általa birtokolt autó márkájától vagy bkv bérlettől függetlenül.
az általatok elkövetett érvelési hibáról pedig már legalább két logoutos poszt született emélkeim szerint. tehát ezt se én találtam fel.
-
Hieronymus
veterán
"Indexelhetsz, mielőtt még a nyakára érsz, a nagy része nem fogja észrevenni, hidd el."
Így van. Esetleg nem akarja észre venni.
DE! Az előzési szándékot az irányjelzővel kell jelezni.
Én mindig irányjelzővel indítok.
Ha nincs reakció, értelmesen kivárandó időn belül, akkor jön a rávillogás.
Az irányjelző folyamatosan működik, látni fogja az előttem álmodozó.
Ha ez sem segít, akkor jöhet hozzá a hangjelzés, de erre nagyon ritkán szokott sor kerülni. -
Blindmouse
senior tag
válasz
Hieronymus #43 üzenetére
Rendszeresen közlekedsz a német autópályákon.
Évente 1-2 alkalommal.Szerinted a BMW gyárban állítják magasra, majd a TÜV kiadja rá a sorozat gyártási engedélyt és a magyarországi forgalomba helyezéskor is eltekintenek a fényszóróra vonatkozó előírások betartásától.
Ja még szerencse hogy az autóiparban akkora a szigor, hogy olyan dolgok sem történhetnek meg mint a dízelbotrány. -
Mister_X
nagyúr
Amikor (a videón) kiszállnak a BMW-sek emberkedni, azokat lehet kezelni. De két pont volt a videóban, ahol konkrétan néztem, hogy ez most valós?! Amikor simán elgázolta a csáveszt dühből az egyik, majd kiszállt megnézni a kocsiját (anyád), a másik, meg amikor nekilökte az elválasztónak... mindkettő kimeríti a gyilkossági kísérlet fogalmát.
-
GabN73
addikt
Imádom ezt a tapasztalat nélküli megmondóember balf*sz stílusod
Adózásra, csalás ellen is van törvény, mégis vannak emberek akik nem tartják be. Max megengedettre is van szabály, mégis sokan átlépik. Hűha, mindenki csináljon facebook csoportot!Ajánlom, hogy vegyél egy kamerát, ülj be a kocsidba, vezess napi 10 órát forgalmasabb területeken, majd nézd vissza...
Igen, a 2 rövid villogást pedig mindegyik tükör a vezető szemébe vezeti, mely a nagy fotonáradatra teljesen kiég. Sofőrünk teljesen megvakul, sőt, a fejébe éget egy lyukat, de itt nem áll meg az a hatalmas fotonáradat, hanem megcélozza a holdat, ami egyenesen felrobban!
Ja, nem, csinálj facebook csoportot a villogás ellen, vagy írj róla bejegyzést
-
bambano
titán
lehetne vitatkozni arról, hogy mitől ijed meg jobban az előtted menő, attól, hogy rádudálsz, vagy attól, hogy jól telerakod a szemét fotonokkal, amitől elvakul.
de nem érdemes. van rá szabály, kötelező megtartani. indítsd facebook csoportot a kresz változtatásáért, ha nem tetszik.
-
GabN73
addikt
Indexelhetsz, mielőtt még a nyakára érsz, a nagy része nem fogja észrevenni, hidd el. Nem ehhez vannak szokva, akkor csak parasztozni tud, ha rávillogsz, akkor már xy márka köcsög parasztja vagy, és akkor már bosszankodva mennek ki előled
Vagy egyszerűbb dudálni, az a biztos, meg lett mondva, hátha megijed, aztán berántja a szalagkorlátba a kocsit, vagy a kamionba...
woodworn
Nyugati országokban tudják mi az, nézz meg 1-2 német autópályás videót, ha menni akar az emberünk néha néha kint van a balra index. Itthon is lehet látni néha, de nálunk a villogás terjedt inkább el.bambano
Persze, már írom is, egyből pHD munkát, de az is biztos meg lesz magyarázva felőled...A közlekedési kultúránkról van szó, persze le lenne tudva ennyivel, hogy köcsög béjemwések miatt
-
GabN73
addikt
Hidd el, pályán nagyon sok ember nem ismeri a tükröt, sajnos rá van kényszerülve néha az ember, hogy villogjon
"egyébként meg attól függetlenül, hogy mi az előzmény, a kék propellertől nem lesz senki karhatalmi szerv. tehát hiába történt bármi, amit akár jogosan is sérelmezhetne, nem kapott jogot a megtorlásra."
Mert a sárgára matricázott taxisnak van? A Q7-es Audisnak van? A Swiftesnek van joga önkényes seriffet játszani? Ja, nekik van, mert olyan nyári gumival mennek, ami télen kifejezetten ajánlott...dlaj
A videó nagy részében oroszokat láthatunk, közlekedési kultúrájuk konvergál a nullához.
Budapest, MTA előtti szituáció: dugó, áll a sor a Széchényin, mennék át a zebrán kollégával, a paraszt Volvos, aki alapból elfoglalta a negyed zebrát elkezd előre menni, kollégámat kicsit odébb tolja. Úgy, hogy áll a dugóban... -
bambano
titán
"A kreszt ismerem.": jól láthatóan nem ismered a kresz legalább két pontját:
- az egyik szerint tilos elvakítani az előtted menőt, tehát nem villanthatsz rá
- a másik szerint az előzési szándékot dudálással kell jelezni (30. paragrafus)."Azt hiszed, hogy csak a bmw-sek csinálják ezt?": azt hiszed, hogy ezen az ócska terelési trükkön nem lát át mindenki itt a topicban? az, hogy a többi márka tulajdonosai mit csinálnak, az itt offtopic. ha például az opelesek kizárólag arra használnák az autójukat, hogy óvodák előtti zebránál lesben álljanak és folyton keresztülhajtsanak a katica csoporton, az nem menti a bmw-seket.
-
JanR
addikt
"miért villantasz rá? nem ismered a kreszt?"
- Mert ha nem teszem meg, akkor 50 km-en keresztül követem, mert nem menne le.. A kreszt ismerem."lol. te most konkrétan mit is csináltál?
"
- Direkt írtam, hogy "akkor a másik oldalról" - erre is rá akartam világítani."egyébként meg attól függetlenül, hogy mi az előzmény, a kék propellertől nem lesz senki karhatalmi szerv. tehát hiába történt bármi, amit akár jogosan is sérelmezhetne, nem kapott jogot a megtorlásra."
- Azt hiszed, hogy csak a bmw-sek csinálják ezt? Csak nem fair a felvétel, mert soknál nem látszik az előzmény. -
bambano
titán
"Rávillantok kétszer, akkor jön az, hogy vészvillogó és fékezgetések, mert megint őrült bmw-s vagyok": miért villantasz rá? nem ismered a kreszt?
"az emberek 80%-a, ha nem több általánosít. ": lol. te most konkrétan mit is csináltál?
egyébként meg attól függetlenül, hogy mi az előzmény, a kék propellertől nem lesz senki karhatalmi szerv. tehát hiába történt bármi, amit akár jogosan is sérelmezhetne, nem kapott jogot a megtorlásra.
-
JanR
addikt
BMW-m van, de még sem érzem magam őrültnek (vagy mégis?). Viszont a legtöbb bevágásnál nem látjuk az előzményt, csak azt, hogy a bmw (persze, mivel őrült, ezért minden ok nélkül!) bevág az autó elé és fékezget, meg fegyvert ránt - igen, ez jellemző minden márkatársamra.
Ez ezzel a legnagyobb baj, hogy az emberek 80%-a, ha nem több általánosít. Aztán ez még is mire jó?
Akkor a másik oldalról:
Tempósan közlekedek, de a jobbra tartást ismerem, index van az autómon. Akkor miért van az, hogy (akkor általánosítok én is) a francia csodák és hétvégi swift-esek autópályán mennek a belső sávban 90-100-al, mikor a jobb sáv üres. Ha elmegyek mellette a jobb sávba, az esetek többségébe az utolsó pillanatban behúzza elém az autóját és integet/mutogat, mert őrült bmw-s vagyok (és jobbról előzök.. szerinte - pedig csak haladok a sávomban). Viszont ha ezt el szeretném kerülni, behúzódok a belső sávba és elkezdek lassulni, mert az istenért nem megy le így sem. Rávillantok kétszer, akkor jön az, hogy vészvillogó és fékezgetések, mert megint őrült bmw-s vagyok, pedig nagyon nem vagyok a fenékbe tapadós típus, megtartom a kellő követési távolságot, mit képzelek én, hogy megzavarom Ő kis lelki világát?!
De meg lehet kövezni, mert bmw-m van, tehát őrült vagyok!
-
Hieronymus
veterán
válasz
Blindmouse #39 üzenetére
"Ez így egy baromság. Van néhány szakasz, jellemzően 3+ sávval ahol lehet akármennyivel menni, többi helyen 130 van"
Remélem ezt megalapozottan írod.Rendszeresen közlekedsz a német autópályákon.
Habár tartományonként eltér a sebességkorlátozás alkalmazása, nagyon sok korlátozás nélküli szakasz van.
A többi helyen van valamilyen korlátozás. nyolcvan és 130 közötti mértékű. Sok helyen 120-as korlátozás van."Amúgy az egész márka agresszivitásra épül, és a taplókat célozzák meg mint vásárlókat."
Ezen besírtam.
Elég ha megnézitek, hogy van beállítva a fényszórója az autónak. Egyenes úton kékes xenon-t nyom a szembejövő vezető szemébe, és csak a BMW.
Szerinted a BMW gyárban állítják magasra, majd a TÜV kiadja rá a sorozat gyártási engedélyt és a magyarországi forgalomba helyezéskor is eltekintenek a fényszóróra vonatkozó előírások betartásától.
Ezek után a jármű időszakos vizsgáztatásakor nem nézik a fényszóró magasságot?"Mondjuk nagyon illik a magyar valóságba, mert ugye ez az a jármű amit 5 év + 1 napossan, kicsit megtörve de kikalapálva okosba meg lehet venni németből."
Meg a Daciákat. Annyira olcsóak, hogy nem érdemes javítani őket, ha egy kicsit megtörődik a kaszni.
-
De beteg ez a videó!
-
bambano
titán
válasz
Hieronymus #27 üzenetére
"Ráadásul minden BMW-t egy kalap alá vesztek. A kis autóktól, a valóban luxus kategóriába tartozó járművekig.": a videón az egyik esetnél egy 118d-ből száll ki emberkedni a figura.
annál nincs kisebb. lejjebb...
-
Blindmouse
senior tag
válasz
Hieronymus #38 üzenetére
Ez így egy baromság. Van néhány szakasz, jellemzően 3+ sávval ahol lehet akármennyivel menni, többi helyen 130 van, amit max 1-2 ember nem tart be, azokról is ki szokott derülni hogy nem németek.
Amúgy az egész márka agresszivitásra épül, és a taplókat célozzák meg mint vásárlókat. Elég ha megnézitek, hogy van beállítva a fényszórója az autónak. Egyenes úton kékes xenon-t nyom a szembejövő vezető szemébe, és csak a BMW.
Mondjuk nagyon illik a magyar valóságba, mert ugye ez az a jármű amit 5 év + 1 napossan, kicsit megtörve de kikalapálva okosba meg lehet venni németből. -
Hieronymus
veterán
A németeknél nincs sebességkorlátozás autópályán. És mindig számítani kell, hogy mögötted sokkal gyorsabban jön valaki, hiába mész 190-200-as tempóval.
A bennszülöttek nagyon figyelne a hátulról jövőkre. Nem mennek kielőzni, ha gyorsan jön utánuk valaki. Nem vernek sátrat 120-as tempóval a középső sávban. (A nyugdíjasokat kivéve. Ők nem szeretnek pályán vezetni, nincs is elég gyakorlatuk.)
Ha a hátulról jövő nem tud vissza lassulni, akkor a lassabb jármű fogja felvenni a gyorsabb jármű mozgási energiáját. Akarva - akaratlanul is kooperatívak vezetők. -
kmisi99
addikt
-
Kasya
nagyúr
-
Picco
addikt
Aki meg nem ismerne az orosz "Stop a Douchebad" mozgalmat az erdekes perceknek/oraknak nez elebe. Van itt minden, gyalogosokon athajto autos, pisztoly, kerek kulcs, baseball uto vagy eppen a motorhazteton "elgazolt" szemelyt vontato autosok tomkelege. Ez csak az egyik a ket csatornajuk kozul. Szep szammal kepviselteti magat a BMW-s mezony is.
Jo szorakozast.
-
ncc1701
veterán
válasz
Hieronymus #7 üzenetére
Nézd, 20+ éve gyúrok, 110 kiló vagyok, és kb 3mm a hajam. Tipikus tajparaszt bmw-s lennék.
Ha ennyire adnék kocsira, akkor plö lexus, volvo, vagy még inkább egy toyota tundra 5.7 V8.
Amúgy a tököm irígy a nagy autóra, úgyis 90%, h jó nagy hitel van rajta. Soha nem áldoznék annyit az életemből, h drága autóra költsek. Abból a pénzből inkább 5 évvel előbb elmegyek nyugdíjba.
-
GabN73
addikt
válasz
juliabrilke #31 üzenetére
+1!
Annyi, hogy a nagy német márkák között sajnos több van, régebbi modellek már mindenki számára elérhetővé vált, több az e46-os bimmer a telepen, mint swift...
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
Hieronymus #27 üzenetére
[link], a bekezdéseiddel nem tudok mit kezdeni.
-
juliabrilke
veterán
De boldog lennék, ha az utakon csak a BMW-sek lennének ilyen őrültek.
Valójában sajnos nem márkafüggő, ülhet a tulajdonos akármilyen kocsiban ha menthetetlenül hülye vagy képzetlen. -
Winner_hun
félisten
-
draco31
veterán
Pár napja ilyeneket nézegetek, az összes márkáról van nem is egy ilyen videó, szóval egyet így kiemelni nem épp jogos. Nem a BWM-t akarom védeni, én Zsigás vagyok
-
Hieronymus
veterán
Minden darabot egyedileg gyártanak le. Pontosan úgy, ahogyan megrendelték.
A legyártott jármű minden alkatrézéről és műveletéről meg tudják mondani ki és mikor gyártotta. Percre pontosan. A mögöttes logisztika elképzelhetetlenül precíz. Minden munkahelyen a következő járműhöz szükséges alkatrész áll rendelkezésre. Mindezt a megrendelés sorrendjében és nem széria gyártásban készítik.
A Németországban forgalmazott, diesel motorral szerelt személygépjárművek közük csak a BMW és Mercedes motorok teljesítették a környezetvédelmi előírásokat, maradéktalanul. Minden más gyártó elbukott az éles tesztekben.
Ráadásul minden BMW-t egy kalap alá vesztek. A kis autóktól, a valóban luxus kategóriába tartozó járművekig.
-
anorche1
őstag
Eddig azt hittem, hogy csak mo -n ekkora parasztok. Jó tudni, hogy nem.
-
Viszlát
addikt
Oké, ezt már könnyebben beveszi a gyomrom, de félrevezető volt a reakciód a kolléga megnyilvánulására, ő ugyanis egyértelműen azt írta, hogy a tahók által lejáratott márkákat nem venné.
Egyébként vsz ez nem jelent sem ideget, sem számottevő hátrányt időben, a forgalmi helyzetek minimális részéről van szó és mindössze annyit jelent, hogy ennek tudatában kell közlekedni. A szívózás persze bosszantó tud lenni, de valójában sokkal több időt és energiát igényel a közlekedni nem tudók balfékeskedéseit elkerülni, kikerülni, megúszni.
Szerk: mi lett a Peugeot helyett?
-
kmisi99
addikt
A videó az erős indulatokat keltett bennem. De épp ezután gondolkodtam el, hogy azért is lehetnek ilyen "bunkók" alapjáraton mert a többi közlekedő is ezt gondolja róla. És az ember azzá válik amivé mindenki gondolja hogy való. Valahogy ha autópályán megyek és mögém ér egy drága német márka kapásból elengedem, azonnal azt várnám mikor kezd villogni.
-
Maximum1
őstag
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
Totálisan félreérted. Nem lényeg, hogy ki mit gondol, hanem, hogy ki mit tesz ezen gondolatok hatására. Ahogy írod is, téged nem engednek be, nem engednek ki, stb. Ez időveszteség, ideg, stb. Nekem egy szolid, semleges, közepesen nagy méretű autóm van, általában normálisak velem, nem szívóznak és ez sokat ér időben és idegben. Ez egy racionális érv számomra autóvásárlásnál.
#18 Kasya: igen, irigység...
-
Viszlát
addikt
Úgy általánosságban az érdekelne, hogy egy használati eszköz esetén hogyan lehet odáig eljutni, hogy a praktikusság, gazdaságosság, biztonság, kényelem, tetszik/nem tetszik tényezőkkel szemben az dönt, hogy mit gondolnak rólam mert benne ülök, meg mások hogyan viselkednek benne.
-
-
Kasya
nagyúr
En mar csak a terepjaroknal maradok. Megvan annak is a szepsege. Azon kivul, hogy mindenki azt hiszi, hogy 100km/h a max sebessege, Pesten vigan megyek mindenhol vele es kevesbe mernek bunkozni a forgalomba,
-
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz
Hieronymus #7 üzenetére
Pedig van benne valami, BMW-t én sem vennék.
-
Viszlát
addikt
válasz
Hieronymus #7 üzenetére
Az. Bár nem először találkozom ilyesmivel. Belegondolni is szörnyű, hogy mik lappanghatnak a felszín alatt, amik aztán ilyen döntéseket eredményeznek egy embernél. Komoly...
-
ncc1701
veterán
Anno mentünk haza edzésről egyik haver kis gyöszével. Vmi suzukinál kissebb japó valami volt. Akkor még csak ilyen 90 kilósok voltunk, 4-en. Mögöttünk valami hülyeség miatt elkezdett emberkedni egy bömbis, hát megálltunk, kiszálltunk. Na, emberünk hirtelen bezárkózott, hátra nem tudott menni, jobbra árok volt, balra sem volt jó, mert jöttek szembe. Kissé összeborigattuk a kocsiját, nagyon kapaszkodott csórikám a kormányba. Azt hitte, majd a jel megvédi mindentől. Mákja volt, h egyikőnk sem ideges típus, így nem akartuk bántani, a kocsiját sem.
Soha nem vennék se bmw-t, se audit, se mergát. Ezeket a márkákat az itthoni tuskók kajak lejáratták már. -
kemotox
addikt
"Viszont az nagyon mókás volt, hogy akárhányszor előzékeny voltam valakivel, látszott rajtuk, hogy nem akarják elhinni, többszöri biztatásra voltak csak hajlandóak besorolni, átmenni előttem."
Egyik ismerősöm még tavaly nyert valami BMW tesztvezetést, egy hétvégére övé lett a kocsi.
Pont ugyanezt mondta Ő is. "Már értem miért bunkók a BMW-sek" Mondta, hogy vasárnapra már felvette inkább a bunkó stílust, és sokkal, de sokkal gördülékenyebb volt a közlekedés -
Viszlát
addikt
"Szegény" oroszok amúgy sem rózsás imázsának azért elég komoly pofont adott az utóbbi évek fedélzeti kamera áradata.
Az az érdekes, hogy ugye általános vélekedés MO-n is a BMW tulajokról, hogy mind nemnormális, nagyképű bunkó és teljesen semleges helyzetekben is nagyon agresszívek az emberek már alapból. Néhányszor hazamentem a bömössel és sorra értek a meglepetések, autópályán például rendszeresen az volt az érzésem, hogy amint felismerték a dupla szemeket, akkor már csakazértis feltartottak. Előzékenységre nem szabadott számítanom semmilyen helyzetben, minimális udvariasságra sem, amit másik autóban ülve simán megkap az ember egy besorolásnál például. Aztán az, hogy állandóan versenyezni akart velem valaki, tipikusan bontószökevény sufnituningolt vackokkal és amikor nem vettem fel a kesztyűt akkor ment a befékezgetés, meg a középső ujjazás...
Viszont az nagyon mókás volt, hogy akárhányszor előzékeny voltam valakivel, látszott rajtuk, hogy nem akarják elhinni, többszöri biztatásra voltak csak hajlandóak besorolni, átmenni előttem. Az abszolút csúcs helyzet pedig Székesfehérváron egy zebránál lévő piros lámpánál várakozva történt, amikor is a zebránál várakozó fájdalmasan tipikus, zselészájú plasztikbarbi odasétált hozzám (jobbkormányos autó, tehát a járda felőli oldalon ültem), és minden köntörfalazás nélkül megkérdezte nincs-e kedvem meghívni egy kávéra. Akaratlanul kitört belőlem a röhögés, pedig nem akartam én őt megbántani, csak hát hiába nem én vagyok a legrondább fickó a világon, ez a kérdés egyértelműen nem a férfiasan telt, kerek képemnek volt köszönhető. Viszont ő nagyon mérges lett és leköpte az autót.
-
elithun
őstag
Hát komolyan...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Home server / házi szerver építése
- Kuponkunyeráló
- Battlefield 3
- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- BESZÁMÍTÁS! HP 15S-FQ1045NH 15 FHD notebook - i5 1035G1 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN10
- BESZÁMÍTÁS! AOC 24B1XHS 60Hz FHD IPS 7ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8250U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest